دامبولدور برنخواهد گشت. این که ما منتظر برگشتن او هستیم به خاطر اینه که عادت کردیم به پایان های ظاهرا خوش (تیپ فیلمهای هندی). در جاهای مختلف کتاب دامبولدور به وضوح عنوان می کنه که مرده رو نمی شه برگردوند.(رجوع کنید به تاپیک آیا اسنیپ واقعا خیانت کرده) رولینگ هم بارها در مصاحبه ها گفته که اینا مردن.
اما در کتاب هفت حتما به هری کمک خواهد کرد!! یعنی قاب عکس دامبولدور، تصاویر دامبولدور در قورباغه های شکلاتی و یا چیزهایی که دامبولدور از خودش به جا گذاشته و ما هنوز ازشون خبر نداریم.
باور کردن مردن دامبولدور هم سخته هم تلخه. اما باور کردن این واقعه تلخ سرعت هری رو برا رسیدن به هدفش چندین برابر خواهد کرد.
همه میمیرن اما چرا و چگونش مهمه
چه چیزی بهتر از این که دامبولدور آنقدر انسان بزرگی بود که تونست خودش نوع مرگش رو انتخاب کرد.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بیل ویزلی در 1384/9/12 21:27:18
Soon we must all face the choice between what is right and what is easy
خوب من به نظرات شما احترام می گذارم جناب بلیز زابینی عزیز اما منم نظرات و هزارو یک دلیل برای اینکه دامبل نمرده دارم چون مرگش خیلی سریع و مضحک انجام شد و دامبلدور الکی به اسنیپ اعتماد نکرده بود همیشه میگفت یه دلیلی داره اما هنوز معلوم نشده چیه جادوگر به اون بزرگی که الکی دلیل نمیاره درضمن واسه این چه دلیلی دارید که 1.وقتی اسنیپ داشت در میرفت نگذاشت کسی هری رو بکشه فقط به هری می گفت یاد بگیر از وردای غیر کلامی استفاده کن یعنی یه جوری داشت به هری می گفت که چیکار کرده!!! و اگه ایطوره 2.پس چرا دامبلدور خود به خود اتش گرفت؟و هری یه لحضه یه ققنوسو میان اتش دید؟ 3.چرا هر دفعه فکس برای نجات جون دامبل میوود اما ایندفعه خبری ازش نبود؟!
ویلیام بردلی جان خود رولینگ بارها در مصاحباتش گفته که قصد نداره به هیچ وجه مرده ها رو زنده کنه و در دنیای جادوگری هیچ طلسمی وجود نداره که بتونه مرده ها رو زنده کنه و هر کسی هم که بمیره دیگه زنده نمیشه یعنی وقتی که دامبلدور بمیره دیگه نمیتونه زنده بشه در ضمن دامبلدور هم جانور نما نیست اگر بودش ثبت میشد . دامبلدور آدم قانون شکنی نیست که جانور نما بشه و به کسی نگه
ببینید درسته که من این چند وقته برای پستهایی که میزدین اصلا سختگیری نمیکردم! ولی این دیگه دلیل نمیشه که بیام ببینم یکی پست زده: «آره»!! چندین پست به همین شکل پاک شد. لطفا در هر پستی که میزنید نظرتونو شرح بدید. صرف ابراز نظر در بحثها به هیچ دردی نمیخوره! یا مثلا بگید با فلانی موافقم!
من یه بار دلیلام گفتم اگه یه نگاه بهشون بیندازین میفهمین که دامبلدور نمرده و درباره ی موضوع اینکه پس اگه اینطوره چرا اسنیپ نمرده هم گفتم بازم میگم چون دامبلدور وقتی از برج افتاد مرد اما چون اسنیپ بهش اواداکداورا نزده بود و غیر اون (بر طبق گفته ی مودی) هر طلسمی یه ضد طلسم داره دامبل وقتی مرد بر اساس اینکه جانور نما به شکل ققنوس بود دوباره متولد شد و اینطوری هم اسنیپ به قولش عمل کرده بود هم دامبلدور به نقشه ای که داشت
بابا من نمی دونم چیکار باید بکنیم تا شما بفهمید دامبلدور مرده 1- قاب عکسی که تو اتاق مدیره نشون میده 2-خود رولینگ قبل از بیرون اومدن کتاب 6 گفت یه نفر(دامبلدور) میمیره 3 مهم ترین دلیل: اگه دامبلدور الان زنده بود اسنیپ باید میمرد اگه خوب کتابو خونده باشین میبینین که اسنیپ با نارسیسا پیمان بسته بود و در مورد کمک به هری باید بگم شما رولینگو دست کم گرفتینا محفل ققنوس رون و هرماینی و البته RAB و شایدم اسنیپ(بر طبق برخی شواهد و گفته های دامبلدور در کتاب 6 ) و پتی گرو (بر طبق گفته های دامبلدور در اواخر کتاب 3) ودریکو مالفوی(بر اساس شواهد کتاب 6 که حتی پشیمان نیز شده بود) به هری کمک می کنند و البته ما نباید قدرت خود والدمورت و مرگخواراشو دس کم بگیریم وهمین
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
چه كسي خواهد ديد مردنم را بي تو گاه مي انديشم خبر مرگ مرا با ت