جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

67 کاربر(ها) آنلاین هستند (59 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
65
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  29 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: شنبه 12 آذر 1384 13:34
نمایش جزئیات
آفلاین
دامبولدور برنخواهد گشت. این که ما منتظر برگشتن او هستیم به خاطر اینه که عادت کردیم به پایان های ظاهرا خوش (تیپ فیلمهای هندی). در جاهای مختلف کتاب دامبولدور به وضوح عنوان می کنه که مرده رو نمی شه برگردوند.(رجوع کنید به تاپیک آیا اسنیپ واقعا خیانت کرده) رولینگ هم بارها در مصاحبه ها گفته که اینا مردن.

اما در کتاب هفت حتما به هری کمک خواهد کرد!! یعنی قاب عکس دامبولدور، تصاویر دامبولدور در قورباغه های شکلاتی و یا چیزهایی که دامبولدور از خودش به جا گذاشته و ما هنوز ازشون خبر نداریم.

باور کردن مردن دامبولدور هم سخته هم تلخه. اما باور کردن این واقعه تلخ سرعت هری رو برا رسیدن به هدفش چندین برابر خواهد کرد.

همه میمیرن اما چرا و چگونش مهمه

چه چیزی بهتر از این که دامبولدور آنقدر انسان بزرگی بود که تونست خودش نوع مرگش رو انتخاب کرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بیل ویزلی در 1384/9/12 21:27:18
Soon we must all face the choice
between what is right and what is easy




تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: جمعه 11 آذر 1384 21:54
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب من به نظرات شما احترام می گذارم جناب بلیز زابینی عزیز اما منم نظرات و هزارو یک دلیل برای اینکه دامبل نمرده دارم چون مرگش خیلی سریع و مضحک انجام شد
و دامبلدور الکی به اسنیپ اعتماد نکرده بود همیشه میگفت یه دلیلی داره اما هنوز معلوم نشده چیه جادوگر به اون بزرگی که الکی دلیل نمیاره
درضمن واسه این چه دلیلی دارید که 1.وقتی اسنیپ داشت در میرفت نگذاشت کسی هری رو بکشه فقط به هری می گفت یاد بگیر از وردای غیر کلامی استفاده کن یعنی یه جوری داشت به هری می گفت که چیکار کرده!!!
و اگه ایطوره 2.پس چرا دامبلدور خود به خود اتش گرفت؟و هری یه لحضه یه ققنوسو میان اتش دید؟
3.چرا هر دفعه فکس برای نجات جون دامبل میوود اما ایندفعه خبری ازش نبود؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دامبلدر تا وقتی مردم یادش باشن زندس و نمرده!

زنده باد دامبلدور
زنده باد گریفی?
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: جمعه 11 آذر 1384 15:21
نمایش جزئیات
آفلاین
من که میگم رولینگ می خواسته که هری خودش کارو تموم کنه و اگه دامبلدورو زنده می ذاشت ای کار غیر ممکن میشد. در واقع دامبلدور حریف اصلی هریه نه لرد سیاه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زمانی که آذرخش را تحسین می کنید باید به یاد روزی باشید که ما کوییدیچ را در کوپاربرگ اختراع کردیم
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: جمعه 11 آذر 1384 15:05
نمایش جزئیات
آفلاین
ویلیام بردلی جان خود رولینگ بارها در مصاحباتش گفته که قصد نداره به هیچ وجه مرده ها رو زنده کنه و در دنیای جادوگری هیچ طلسمی وجود نداره که بتونه مرده ها رو زنده کنه و هر کسی هم که بمیره دیگه زنده نمیشه یعنی وقتی که دامبلدور بمیره دیگه نمیتونه زنده بشه در ضمن دامبلدور هم جانور نما نیست اگر بودش ثبت میشد . دامبلدور آدم قانون شکنی نیست که جانور نما بشه و به کسی نگه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: جمعه 11 آذر 1384 15:05
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان گرامی!

ببینید درسته که من این چند وقته برای پست‌هایی که می‌زدین اصلا سخت‌گیری نمی‌کردم! ولی این دیگه دلیل نمی‌شه که بیام ببینم یکی پست زده: «آره»!! چندین پست به همین شکل پاک شد. لطفا در هر پستی که می‌زنید نظرتونو شرح بدید. صرف ابراز نظر در بحث‌ها به هیچ دردی نمی‌خوره! یا مثلا بگید با فلانی موافقم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: جمعه 11 آذر 1384 13:05
نمایش جزئیات
آفلاین
من یه بار دلیلام گفتم اگه یه نگاه بهشون بیندازین میفهمین که دامبلدور نمرده و درباره ی موضوع اینکه پس اگه اینطوره چرا اسنیپ نمرده هم گفتم بازم میگم چون دامبلدور وقتی از برج افتاد مرد اما چون اسنیپ بهش اواداکداورا نزده بود و غیر اون (بر طبق گفته ی مودی) هر طلسمی یه ضد طلسم داره دامبل وقتی مرد بر اساس اینکه جانور نما به شکل ققنوس بود دوباره متولد شد و اینطوری هم اسنیپ به قولش عمل کرده بود هم دامبلدور به نقشه ای که داشت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دامبلدر تا وقتی مردم یادش باشن زندس و نمرده!

زنده باد دامبلدور
زنده باد گریفی?
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
مگه آدمای تو عکسها یا حداقلش مدیران قبلی از تو قاب عکسشون اظهار نظر نمی کردن؟ خوب حالا هم از خودش تو قاب عکس بپرسن...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: پنجشنبه 10 آذر 1384 21:41
نمایش جزئیات
آفلاین
معلومه که نه
اینا همش یه نقشس برای این که لرد سیاهو غافلگیر کنن دامبلدور
خیلی باهوش است و الکی به کسانی مانند اسنیپ اعتماد
نمی کند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[i]
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: پنجشنبه 10 آذر 1384 19:04
نمایش جزئیات
آفلاین
بابا من نمی دونم چیکار باید بکنیم تا شما بفهمید دامبلدور مرده
1- قاب عکسی که تو اتاق مدیره نشون میده
2-خود رولینگ قبل از بیرون اومدن کتاب 6 گفت یه نفر(دامبلدور) میمیره
3 مهم ترین دلیل: اگه دامبلدور الان زنده بود اسنیپ باید میمرد اگه خوب کتابو خونده باشین میبینین که اسنیپ با نارسیسا پیمان بسته بود
و در مورد کمک به هری باید بگم شما رولینگو دست کم گرفتینا
محفل ققنوس رون و هرماینی و البته RAB و شایدم اسنیپ(بر طبق برخی شواهد و گفته های دامبلدور در کتاب 6 ) و پتی گرو (بر طبق گفته های دامبلدور در اواخر کتاب 3) ودریکو مالفوی(بر اساس شواهد کتاب 6 که حتی پشیمان نیز شده بود) به هری کمک می کنند و البته ما نباید قدرت خود والدمورت و مرگخواراشو دس کم بگیریم وهمین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چه كسي خواهد ديد مردنم را بي تو
گاه مي انديشم خبر مرگ مرا با ت
Re: آیا دامبلدور مرحوم شده؟یا همش یه کلکه؟
ارسال شده در: پنجشنبه 10 آذر 1384 17:30
نمایش جزئیات
آفلاین
قبلا گفتم بازم میگه. مرده.
خوبه شبه هفتش همتون بودین ها. نه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من به ان?