اگه اجازه بدین من میخواستم 2 تا تاپیک بزنم. 1-اگه جادوگری وجود داشت چه میشد؟ که کاملا مشخص است. 2-ضرر های جادوگری که اگه جادوگری وجود داشت چه اتفاق های بدی می افتاد؟
سلام اگه دوست داری میتونی تاپیک دومی رو باز کنی . یه جورایی جفتشون یکین . موفق باشی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1385/3/2 12:10:26
هیچ وقت با ناظران ور نروید چون عاقبت خوشی نداره!!!
ممنون از نخابیدنتون ولی کار مارو راه بندازید همه راست می گن مثلا خودم من می خواهم یک تاپیک بسازم که در ان هرهفته یک شخصیت را مرور کنم تا آخر سال و قبل از انتشار کتاب جدید تمام شخصیت ها را بشنایم. با تشکر
ای بابا ... روز از نو روزی از نو اولا که ببین ما چند تا شخصیت داریم، بعدش هم چند هفته تا انتشار کتاب جدید . آیا به همه شخصیت ها می رسی ؟ طبیعیه که به خیلیاشون نمیرسی . کار اضافیه . شما اگر شخصیت های اصلی مد نظرت هست به مقالات برو قسمت شخصیت های اصلی . خیلی از اونایی که میخوای اونجا هست . میتونی هم به سایت www.hp-lexicon.orgبری . ( فقط باید زحمت ترجمه شو بکشی ! ) به هر حال باز هم میگم ... با برداشتن مجوز من نباید اینا رو به شما بگم ... خودتون باید به این ننتیجه برسید .
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1384/12/28 12:51:56
Can You Forgive Me Again, You're My One True Friend, And I Never Ment To Hurt You
سلام! من میخواستم تایپکی ایجاد کنم با عنوان مقایسه ی کتاب های رولد دال با جی.کی رولینگ(البته اگه ناظر های گل تایید کنن)ممنون میشم اگه مجوز صادر کنین اخخخخخخخخخ انگاری بازم صفحه رو نخونده پست زدم انگاری نباید اجازه بگیریم خب ببینم این تایپک به اینجا ربط داره؟
ایول ... رولد دال ! ریتا جان من به شخصه خیلی با رولد دال حال میکنم ولی مقایسه هری پاتر با رولد دال دور از منطقه . نه از نظر سطح کتاب . از نظر شیوه نگارش، موضوع و پیام داستان، رده سنی مخاطب و خیلی چیزای دیگه این دوتا هم خونی ندارن . رولد دال واسه خودش خدایی بوده ولی در سبک نوشتن خودش ؛ ولی هر چقدر که فکر میکنم میبینم که این دوتا کتاب اصلا همخوانی ندارن . اگرم که منظورت کتاب جادوگرهاست به نظر من باز هم نباید مقایسه کرد . ریتا جان به هر حال به خودتم پیشنهاد میکنم که هیچ وقت این کارو نکن چون علاقه ت نسبت به کتابای دال کم میشه .
خوب من می خوام یه تایپک باز کنم که همه بلا استثنا توش بنویسن!!!!یه چیز متفاوت ....شاید....باحال...مثلا توش داستانلی خند دار بنویسن!!!اینااا ... مهمان ها هم توش بنویسن!بعد اینکه توش بازی یم داشته باشه یعنی بشه توش بازی گذاشت!!!! خوب......مجوز میدی؟
خب مک کین جان ... اینجوری که پیداست ( کاملا تابلوئه ) تو پست اولو نخوندی ... اوکی بیخیال خودم برات توضیح میدم . فروم جادو و جادوگری دیگه نیازی به مجوز نداره به چند دلیل : - اولیش اینکه به قول هری مانعی برای انتقال افکار پیش نیاد . - دوم اینکه اشتیاق طرف واسه باز کردن تاپیک کور میشه . - سوم اینکه ناظر زیاد پر رو نشه ! - و چهارم اینکه کسی که میخواد تاپیک رو باز کنه لطف کنه و یه مقدار فکر کنه و لقمه رو جویده توی دهنش نذارن . - و چند تا دیگه که ما میگذریم ... اول از همه ما میدونیم که اینجا سایت هری پاتریه پس بحث در مورد هر چیز بی معناست : بحث باید فقط در باره هری پاتر باشه و بس . پس مک کین جان اگه بخوایم معقولانه فکر کنیم این تاپیک مباید باز بشه . و اگرم که بخوایم داستان بنویسیم با توجه به توضیحی که واسه هر انجمن زیر لینکش تویصفحه اصلی انجمن هااومده، باز هم جای تاپیک توی این انجمن نیست . مک کین جان با توجه به اهداف برداشتن مجوز من نباید اینا رو بهت بگم، باید خودت جوانبو بررسی کنی و نتیجه گیری آخرو بکنی . در هر صورت بهت توصیه میکنم پست اول رو بخونی . خیلی چیزا دست گیرت میشه .
من می خوام یه تایپیک باز کنم که اعضا هر چی تو فکرشون میگذره توش پیاده کنن!!!!!
و قال هرپو : اول از همه سلام ، مک کین جان برو صفحه اول همین تاپیک پست اولو بخون اگر نتیجه ای نگرفتی بیا کارتو حل کنم . در ضمن جادو و جادوگری انجمن تاپیکای اضافی نیست !
سلام اول از همه لازمه که یه چیزی رو بگم ؛ برای باز کردن تاپیک توی این انجمن دیگه لازم نیست که از ناظر اجازه بگیرید، می تونید تاپیکتون روباز کنید ولی اگه مربوط به این انجمن نبود با اخطار قبلی پاک میشه . برای آشنایی بیشتر با قوانین حتما به این صفحه برین ؛ خیلی از چیزایی رو که لازمه بدونید اینجا گفته شده . لوپین ، میتونی تاپیکت رو باز کنی . موضوع جالبیه ! دارک مارک ، بر به انجمن تالار اسرار . و هری پاتر. ، میتونی مطلبت رو برای قسمت مقالات بفرستی .