جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

17 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
17
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  24 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  299 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: یکشنبه 7 خرداد 1385 11:41
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه بشه من میخواستم یک تاپیک بزنم به نام:
ساختن معجون
(که هرکسی که میخواد معجون بسازه باید نام معجون و کار معجون و طریقه ی ساخت معجون را بده)

این تاپیک وجود داره بارون جون : ساختن بهترین ، بزرگترین و معتبرترین معجون های قرن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1385/3/7 12:49:13
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1385/3/7 12:53:26
هیچ وقت با ناظران ور نروید
چون عاقبت خوشی نداره!!!
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 خرداد 1385 11:44
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه اجازه بدین من میخواستم 2 تا تاپیک بزنم.
1-اگه جادوگری وجود داشت چه میشد؟
که کاملا مشخص است.
2-ضرر های جادوگری
که اگه جادوگری وجود داشت چه اتفاق های بدی می افتاد؟

سلام
اگه دوست داری میتونی تاپیک دومی رو باز کنی . یه جورایی جفتشون یکین . موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1385/3/2 12:10:26
هیچ وقت با ناظران ور نروید
چون عاقبت خوشی نداره!!!
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: دوشنبه 4 اردیبهشت 1385 15:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من می خواستم یه تاپیک بزنم که :

حدس میزنین جان پیچ هفتم چی باشه؟
بزنم میشه ؟؟؟

برو به تالار اسرار عزیز جون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1385/2/10 21:55:56
... حالا که تنهاتر از هر وقت تنهاییم ...
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: یکشنبه 28 اسفند 1384 18:28
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ببخشید که دوباره اومدم(سال نو مبارک)
می خواستم بگم که ربطش از نظر اینکه هر دو تخیلی می نویسن

متوجه نشدی منظور منو .
درسته که جفتشو فانتزی مینویسن ولی این کجا و اون کجا .
سال خوبی داشته باشی !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1384/12/28 20:25:10
عضو ارتش قدرتمند وایت تورنادو
[img]http
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: یکشنبه 28 اسفند 1384 08:50
نمایش جزئیات
آفلاین
ممنون از نخابیدنتون ولی کار مارو راه بندازید همه راست می گن مثلا خودم
من می خواهم یک تاپیک بسازم که در ان هرهفته یک شخصیت را مرور کنم تا آخر سال و قبل از انتشار کتاب جدید تمام شخصیت ها را بشنایم.
با تشکر

ای بابا ... روز از نو روزی از نو
اولا که ببین ما چند تا شخصیت داریم، بعدش هم چند هفته تا انتشار کتاب جدید . آیا به همه شخصیت ها می رسی ؟
طبیعیه که به خیلیاشون نمیرسی . کار اضافیه .
شما اگر شخصیت های اصلی مد نظرت هست به مقالات برو قسمت شخصیت های اصلی . خیلی از اونایی که میخوای اونجا هست .
میتونی هم به سایت
www.hp-lexicon.org بری . ( فقط باید زحمت ترجمه شو بکشی ! )
به هر حال باز هم میگم ... با برداشتن مجوز من نباید اینا رو به شما بگم ... خودتون باید به این ننتیجه برسید .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1384/12/28 12:51:56
Can You Forgive Me Again, You're My One True Friend, And I Never Ment To Hurt You

[url=http://meadowsisadorc.livejournal.com/profile]حقایق ت
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: شنبه 27 اسفند 1384 23:28
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!
من میخواستم تایپکی ایجاد کنم با عنوان مقایسه ی کتاب های رولد دال با جی.کی رولینگ(البته اگه ناظر های گل تایید کنن)ممنون میشم اگه مجوز صادر کنین
اخخخخخخخخخ انگاری بازم صفحه رو نخونده پست زدم انگاری نباید اجازه بگیریم خب ببینم این تایپک به اینجا ربط داره؟

ایول ... رولد دال !
ریتا جان من به شخصه خیلی با رولد دال حال میکنم ولی مقایسه هری پاتر با رولد دال دور از منطقه .
نه از نظر سطح کتاب . از نظر شیوه نگارش، موضوع و پیام داستان، رده سنی مخاطب و خیلی چیزای دیگه این دوتا هم خونی ندارن .
رولد دال واسه خودش خدایی بوده ولی در سبک نوشتن خودش ؛ ولی هر چقدر که فکر میکنم میبینم که این دوتا کتاب اصلا همخوانی ندارن .
اگرم که منظورت کتاب جادوگرهاست به نظر من باز هم نباید مقایسه کرد . ریتا جان به هر حال به خودتم پیشنهاد میکنم که هیچ وقت این کارو نکن چون علاقه ت نسبت به کتابای دال کم میشه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1384/12/28 12:39:36
عضو ارتش قدرتمند وایت تورنادو
[img]http
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: شنبه 27 اسفند 1384 17:20
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب من می خوام یه تایپک باز کنم که همه بلا استثنا توش بنویسن!!!!یه چیز متفاوت ....شاید....باحال...مثلا توش داستانلی خند دار بنویسن!!!اینااا ... مهمان ها هم توش بنویسن!بعد اینکه توش بازی یم داشته باشه یعنی بشه توش بازی گذاشت!!!!
خوب......مجوز میدی؟


خب مک کین جان ...
اینجوری که پیداست ( کاملا تابلوئه ) تو پست اولو نخوندی ... اوکی بیخیال خودم برات توضیح میدم .

فروم جادو و جادوگری دیگه نیازی به مجوز نداره به چند دلیل :
- اولیش اینکه به قول هری مانعی برای انتقال افکار پیش نیاد .
- دوم اینکه اشتیاق طرف واسه باز کردن تاپیک کور میشه .
- سوم اینکه ناظر زیاد پر رو نشه !
- و چهارم اینکه کسی که میخواد تاپیک رو باز کنه لطف کنه و یه مقدار فکر کنه و لقمه رو جویده توی دهنش نذارن .
- و چند تا دیگه که ما میگذریم ...
اول از همه ما میدونیم که اینجا سایت هری پاتریه پس بحث در مورد هر چیز بی معناست : بحث باید فقط در باره هری پاتر باشه و بس . پس مک کین جان اگه بخوایم معقولانه فکر کنیم این تاپیک مباید باز بشه .
و اگرم که بخوایم داستان بنویسیم با توجه به توضیحی که واسه هر انجمن زیر لینکش توی
صفحه اصلی انجمن ها اومده، باز هم جای تاپیک توی این انجمن نیست .
مک کین جان با توجه به اهداف برداشتن مجوز من نباید اینا رو بهت بگم، باید خودت جوانبو بررسی کنی و نتیجه گیری آخرو بکنی .
در هر صورت بهت توصیه میکنم پست اول رو بخونی . خیلی چیزا دست گیرت میشه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1384/12/27 18:15:23
درد .....مرض.....زهرمار...و انواع دیگر این ها
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: جمعه 26 اسفند 1384 23:16
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خوام یه تایپیک باز کنم که اعضا هر چی تو فکرشون میگذره توش پیاده کنن!!!!!


و قال هرپو :
اول از همه سلام ،
مک کین جان برو صفحه اول همین تاپیک پست اولو بخون اگر نتیجه ای نگرفتی بیا کارتو حل کنم .
در ضمن جادو و جادوگری انجمن تاپیکای اضافی نیست !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرپوی کثیف در 1384/12/27 12:57:50
درد .....مرض.....زهرمار...و انواع دیگر این ها
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: چهارشنبه 26 بهمن 1384 19:39
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
اول از همه لازمه که یه چیزی رو بگم ؛ برای باز کردن تاپیک توی این انجمن دیگه لازم نیست که از ناظر اجازه بگیرید، می تونید تاپیکتون روباز کنید ولی اگه مربوط به این انجمن نبود با اخطار قبلی پاک میشه .
برای آشنایی بیشتر با قوانین حتما به این صفحه برین ؛ خیلی از چیزایی رو که لازمه بدونید اینجا گفته شده .
لوپین ، میتونی تاپیکت رو باز کنی . موضوع جالبیه !
دارک مارک ، بر به انجمن تالار اسرار .
و هری پاتر. ، میتونی مطلبت رو برای قسمت مقالات بفرستی .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری
ارسال شده در: چهارشنبه 26 بهمن 1384 18:53
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام خدا
سلام
من مطالبی در مورد زنده بودن دامبلدور توی کتاب 6 پیدا کردم می خوام یک تاپیک بزنم.
والسلام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به نام خدا
فاقم وجهک للدین حنیفا پس