اگه دامبلدور مرده باشه پس کی به هری کوچولو کمک کنه تا از پس لرد تاریکی بر بیاد؟ پس نتیجه می گیریم دامبلدور زنده است اگر هم مرده باشه اون قدر قدرت داره که به صورت روح به هری ما کمک کنه و اسنیپ این قدر خیانت کار نیست که دامبلدور را بکشد.
شما حالتون خوبه؟ چقدر دلایل چرت و پرت می یارین؟ خب دامبلدور مرده دیگه. هر آدمی بالاخره می میره. دامبلدور هم که تا ابد زنده نمی موند. اون به راحتی مرد چون حتی تصور خیانت اسنیپ رو نمی کرد. اون نمی دونست که اسنیپ با نارسیسا پیمان ناگسستنی بسته وگرنه حالشو می گرفت. وظیفه ی دراکو فقط اوردن مرگ خوارا به هاگوارتز نبود بلکه می خواست دامبلدورو هم بکشه. به این دلیل که گری بک می خواست اول دامبلدورو بکشه ولی اون مرگ خواره نذاشت و همه ی مرگ خوارا هم از دراکو می خواستن که کارو تموم کنه اما چون نتونست اسنیپ به خاطر پیمان ناگسستنی که با نارسیسا بسته بود مجبور شد کارشو انجام بده تا نمیره. اسنیپ نمی تونسته یه ورد دیگه به صورت غیر کلامی بگه و الکی بگه آوراکاداورا چون پرتوی نوری که به دامبلدور خورد سبز بود. وقتی داشت اسنیپ در می رفت به این دلیل هری رو نکشت که ولدمورت باید بکشتش. و ...
به نظر من دامبلدور نمرده چون: 1.اون از قبل موضوع پيمان اسنيپ با نارسيسا رو ميدونست و براي اينکه هم اسنيپ نميره و هم ميخواسته که ولدمورت فکر کنه که دامبلدور مرده اين کارو کرد 2.وقتي دامبلدور و هري و مالفوي تو برج بودن از طريق ارتباط ذهني اسنيپ صدا کرده و بهش گفته حالا وقتشه که منو بکشي(طبق قرار قبلي)و چون اسنيپ گفته نميتونم اونم التماس کرده گفته سوروس خواهش ميکنم 3. اسنيپ از يه ورد غير کلامي استفاده کرده و الکي گفته اواداکداورا 4.چوب دامبلدور از اون موقع به بعد ناپديد شد 5.وقتي اسنيپ داشت در ميرفت نگذاشت کسي هري رو بکشه و فقط به هري ميگفت از ورداي غير کلامي استفاده کن 6.وقتي دامبلدور از برج مي افته پايين ميميره اما چون جانور نما بوده (به شکل ققنوس) تو مراسم وقتي تو مي خواستن خاکش کنن اتيش ميگيره و دوباره متولد ميشه 7.هري يک لحضه احساس ميکنه ققنوسي ميان اتش ديده. اون دامبلدور بوده که دوباره متولد شده و ميخواسته يه چشمه خودش به هري نشون بده 8.بعد از چند مدت صداي ققنوس قطع ميشه و ديگه خبري ازش نميشه چون با جفت خودش يعني دامبلدور پرواز ميکنن و ميرن يه جا مخفي بشن
من با بلیز در این مورد موافقم که طلسم اسنیپ هیچ ربطی به جاودانه ساز نداشت این کاملاً مشخصه . در ضمن در مورد اینکه اگه دامبلدور مرده باشه کی به هری کمک می کنه تا جاودانه سازهای دیگه رو پیدا کنه فکر میکنم جوابش همون کسی باشه که جاودانه ساز آخری رو عوض کرده بود و پیغامی که گذاشته بود هم کاملاً نشون می داد اون نفر حالا هر کی که هست از طرفدارای هریه و این کار رو برای این انجام داده تا هری در آینده بتونه راحتر با لرد سیاه روبرو بشه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
تا ابد خیر بر شر و روشنایی بر تاریکی پیروز است زنده باد اعضای محفل
آقای cedric digoori اصلا حرف شما منطقی نیستش اولا مگه میشه که تموم انرزی (مگه بنزین ماشینه)دامبلدور تموم شه به طوری که دیگه تمام علایم حیاطیش از بین بره کسی هم نفهمه که زنده هستش ولی بازم زنده باشه معمولا وقتی یکنفر میمیره اول مطمئن میشن مرده بعد خاکش میکنن چه برسه شخصیت به این بزرگی ثانیا مگه هری جاودانه ساز رو باز نکرد جاودانه ساز اصلی رو برداشته بودند و توش هیچی نبود غیر از یک کاغذ که دزدیده شدن جاودانه ساز بدست یک شخص دیگر رو ثابت میکرد رو ثابت میکرد تازه یادت باشه که در کتاب نوشته بود دامبلدور جاودانه ساز رو در جیب ردایش گذاشته بود و محل جیب ردا هم همون طور که بهش تا حالا چندین بار در کتاب اشاره شده کنار ردا هست در صورتی که طلسم اسنیپ به سینه دامبلدور برخورد کرده و اصلا طلسم تماسی با جاودانه ساز نداشته
Harry Potter 2 نوشته : به نظر من هم دامبلدور نمرده است به خاطر اینکه: 1.دامبلدور خیلی قوی و به این راحتی ها نمی توانست شکست بخوره 2.شاید دامبلدور از روی قصد این صحنه سازی را انجام داده تا مرگ خواران و ولدومرت دیگر به او توجهی نداشته باشند و او به راحتی کارش را انجام بده خانم رولینگ قبلا هم ما را خیلی سر کار گذاشته اند شاید هم این بار هم سر کار باشیم
اولا دامبل مرده ... دوما در جوابت بايد بگم : 1.دليل نميشه هركي قوي بود نميره ... مگه گريفيندور و اسلايترين نمردن .. مگه ولدمورت آخر كتاب 7 نميخواد بميره .. هيش كس فاني نيست و همه ميميرن .. به زور بازو هم نيست كه اگه اين جور بود الان رستم ور دل ما نشسته بود. 2.رولينگ همه كار كرده تا ما فكر كنيم دامبلدور نمرده و همه مونو سر كار بذاره ( مثل قضيه ي سيريوس ) .. پس الكي دلتونو خوش نكنين در ضمن دامبلدوري كه ميگه« مرگ آغاز يه ماجراجويي عظيم ديگه ست » انقدر براي زنده موندن تلاش نميكنه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
كسي كه كوههاي شامخ را زير پا ميگذارد ، به همه شدايد اعم از شوخي و جدي ميخندد .
1- جون قوی یا ضعیف همه میمیرن...( کپی رایت بیل ویزلی ) 2- اینجوری همه فکر میکنن که مشکلات زیادی گریبانگیر هری میشه..و هری نمیتونه به اونا غلبه کنه ولی طبق وعمول هری شانسکی به همه مشکلات غلبه میکنه و... 3- کل داستان مربوط به هری و اتفاقاتی که واسه اون میوفته پس اگه یه بار شنیدیم هری مورده باید تعجب کنیم...
من كه مي گم دامبلدور نمرده . به چند دليل: 1: اگه دامبلدور بميره ديگه كي مي خواد به هري كمك كنه 2:فوكس هيچ تلاشي براي كمك به دامبلدور نكرد در حالي كه پارسال فوكس در وزارت خانه خودش را براي دامبلدور فدا كرد 3:وظيفه ملفوي ورود مرگ خواران بود نه كشتن دامبلدور 4:چون همه فكر مي كردن دامبلدور مرده پرتره اش را در دفتر گذاشتن و اگر نه پرتره كه خودش نمي آيد 5:در روز خاكسپاري هيچ كس جسد دامبلدور را نديد و فقط پارچه اي ستارهاي ديدند ... ... ... و يك عالمه دليل ديگه كه حال ندارم بنويسم پس مي فهميم كه دامبلدور زنده است يا لااقل اميدواريم كه زنده س
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ویرایش ناظر: یه کم دقت میکردی میدیدی که عین همین دلایل رو چندین و چند نفر ذکر کردن قبل از شما اونم کاملتر! پس وقتی چیزی برای اضافه کردن بهشون ندارین چرا الکی پست میزنین؟