ببینید عزیزان!
من هیچ طرفداری ای از موضوع خاصی (غلط املایی گرفتن یا بی ناموسی نویسی یا ....) نمیکنم....به عنوان مثال براتون آوردم!
من در حالت کلی دارم با اطمینان میگم و ادعا میکنم که چیزایی که سایت از قدیم داره خیلی بهتر از اصلاحاتیه که بعدا درش انجام شد و مطمئن هم باشین بازم اگر اصلاحات درش انجام بگیره به ظاهر سایت درست شده ولی در باطن داره خراب میشه!
همون طور که اول این پست گفتم هیچ نگفتم که بی ناموسی نویسی بده یا خوبه...من کلا از اینکه اعضا به چیزهای قدیمی سایت کار دارن بدم اومده و اعتراض شدیدی به این موضوع دارم!
ولی در کل در مورد بی ناموسی نویسی باید بگم که هیچ وقت تویه سایت حد بی ناموسی نویسی بالا نرفته و اندازش خوب بوده....طوری که ما رو خندونده و برامون جالب بوده!....ولی با این حال که از حد خودش فراتر نرفته یه عده باز اعتراض میکنن در این مورد!
در مورد غلط املایی هم بهتره بحث خاصی نشه چونکه مسئلش تقریبا منتفیه!!!...بحث از بین بردن غلط املایی حتی آزمایش هم شد یه مدت و دیدیم که سخت تر از این حرفاست!
تنها راه حلش برگزاری کلاس هایی برای املای زبان فارسیه!!!(واقعا خجالت داره

)
-------------------------------------------------------------------------
بیل عزیز اگر سایت رو با قدیم مقایسه کنیم و ببینیم که قدیم بهتر بوده...چه نتیجه ای میگیریم؟!....خب نتیجه میگیریم که همون مجموعه ایستا بمونه بهتره!!(صد سال سیاه مجموعه زنده نمیخوایم...همون مردش بهتره!!)
اگه پیشرفت اینه...اگر اصلاحات اینه ما اصلا نمیخوایم آقا جان!
بیل عزیز بهتره اول جمله ی زیر رو برای ما اثبات کنی تک تک جملاتش رو بعد بپردازیم به بحث در موردش!!!
نقل قول:
چه اصرار و ضرورتی است که در یک سایت ادبی و با استفاده از شخصیت های یک اثر بزرگ معاصر، بی ناموسی نوشته شود؟؟؟
1-چه کسی اصرار بر این مورد داشته؟!
2-سایت ادبی؟
3-آیا استفاده از شخصیت های یک اثر بزرگ ادبی از اول در سایت درست انجام شده؟
4-آیا از حد مجاز فراتر رفته؟...اگر نرفته که هیچ...اگر رفته توسط چه کسانی رفته؟
در ضمن بیل عزیز...اگر با طنز سایت مشکلی داری بهتره به نظرم تویه پست بعدیت که اینجا میزنی یه مثال بزنی از قسمت هایی که باهاشون مشکل داری تا منظورت کاملا مشخص بشه...چون من هجو خیلی کم میبینم تو سایت از اعضایی که دور و برم هستن...
-------------------------------------------------------------------------
گیلدروی عزیز خیلی ممنون که توضیحات منطقی ای رو دادی و به هر حال یک مشکلی که از قدیم برای بعضیا با خوندن پست شما به وجود اومده بود هم این وسط بر طرف شد!...تا باشه از این برطرف شدن مشکلا

------------------------------------------------------------------------
آنیتا و چو!
ما خودمون شدیدا با اینجور مسائلی که همه چیز رو با هم قاطی میکنه مخالفیم!
امیدوارم با حرفای که گیلیدی زده شما مشکلتون برطرف شده باشه!

------------------------------------------------------------------------
دقیقا بلیز عزیز!
همیشه تعادل همه چیز خوبه....من مشکلم با همینه دیگه!
مگه از حد تعادل بالاتر رفته مسئله ی بی ناموسی تو سایت؟
------------------------------------------------------------------------
راستی مونتاگ عزیز...یه کمی هم تقصیر خودتون هم بود!
من به شخصه خودم بعد از مدتها(حتی یک دوماه یک بار) میومدم اونجا پست میزدم و سعی میکردم موضوع رو به مسائل خیلی بدی نکشونم...ولی بعضیا جنبه نداشتن و همین جنبه نداشتن باعث شد من و شما هم پستهامون به نظر خیلی بد بیاد!
یه کمی هم حساسیت در این مورد زیاد شد به یک باره!
در کل از این جور چیزا زیاد پیش میاد تو سایت...چیز مهمی نبوده...مطمئن باش کسی از شما به دل نگرفته!!