جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

46 کاربر(ها) آنلاین هستند (32 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
44
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: یکشنبه 14 خرداد 1385 10:09
نمایش جزئیات
آفلاین
مونتاگ جان
مرگخوار عزیزم ناراحت نشو!!
-----------
در مورد غلطهای املایی...خب ما میدونیم همه املاشون خوب نیست.....ما باید یه جوری بنویسیم که طرف ناخودآگاه بفهمه اشتباه نوشته و درست کلمه چجوره

متاسفانه بعضی دوستان رک میان میگن "فلانی" یه پست میزنی هزارتا غلط داره
خوب عزیز من هر کی جای "فلانی" باشه بهش برمیخوره
شما میتونستی در جواب پست "فلانی" یه پست بزنی ودر اون از همون کلمات به شکل صحیح استفاده کنی
اینجور هم "فلانی" احساس نمیکنه بهش توهین شده...هم به "فلانی" آموزش هم داده شده

آموزش به شرطی خوبه که افراد بر نخوره
----------
در مورد بی ناموسی نویسی!!
همش زیر سر این گیلدیه!
اصلا هم قابل بخشش نیست!...با هیچ کلمه ای هم نمیتونی بگی غلط کردم!!!......این کارا راست کار خودته!

همه میخواستن گیلدی باشن..ولی فقط خود گیلدی گیلدیه!!همونطور که فقط سرژ میتونه سرژ باشه!!

نباید سعی کنیم مثل دیگران بنویسیم بلکه باید سعی کنیم خودمون باشیم و از نکات دیگرون استفاده کنیم

بی ناموسی در حد کمش مفیده!!ولی وقتی "آور دوز"((شما بگین زیاده روی)) کنی اصلا هم خوب نیست بلکه مخربه
من بارها گفتم حد و حدود رو رعایت کنید هیچ مشکلی نیست
----------
من میخوام یه بحث جدیدی رو باز کنم که بنظر من خیلی مهمه در رول

ببینید همه عضو این سایتیم ...چه سیاه چه سفید..چه حذبی چه غیر حذبی..چه آداسی چه آجاسی

خب یک رول زده میشه توسط یک سیاه...تو پست بعدی یه سفید میزنه سیاه رو میکشه و تمام!!!
این شد یک جنگ!!!

ولی اگه سفیده سعی کنه سیاهه رو بزرگ نشون بده در واقع دشمن خودشو قوی نشون داده ....
هر چی دشمن قویتر نشون داده بشه..خود طرف هم قویتر جلوه میکنه
یعنی کسی که مقابلته خیلی قویه و تو رو انتخاب کرده..چرا؟ چون تو هم قوی هستی

متاسفانه دائم میخوایم حریفمونو کوچیک کنیم
اشاره مستقیم دارم به پستای سارا اونز و آنیتای عزیز

درمورد سیاهها هم همین مورد هست
دیده شده بعضی از مرگخوارا سعی دارن فقط با کشتن با طرف مقابل برخورد کنن

درمورد حذب و مدیران هم همینطور
تا مدیری با حذب مخالفت میکنه....دیده شده فوری عکس العملهای نا مناسب انجام میشه..در حالی که همین مخالفت مدیران میتونه سوژه خوبی باشه..من در این مورد بارها با سران حذب صحبت کردم

درمورد آداس و آجاس هم همینطور

خب راه چاره چیه؟
اول...ما باید سعی کنیم پستا!!..مثل پینگ پنگ باشه یعنی چی؟یکی پست بزنه..طرف مقابل جواب بده بدون اینکه بخوان همو کاملا شکست دهند

همیشه ی یه راه در رو برای طرف مقابل بذاریم..تا طرف هم خودشو نشون بده...برای همین در قوانین رول کشتن ممنوعه و پست کسی که یکی رو کشته نا دیده گرفته میشه

دوم..سعی کنیم طرف خودمون رو بزرگ جلوه بدیم..شده بزنیم تو سر کاراکتر خودمون بزنیم..به این میگن همکاری

ببینید ما همه عضو یه سایتیم و با همیم.....اگرچه ممکنه تو جناحهای مختلفی باشیم ولی هدفمون متفاوت نیست..هدف لذت بردن از سایته

چه اشکالی داره..سارا اونز توی شکنجه گاه اسیر باشه؟خب دوستاشو میفرسته تا کمکش کنن..اینجور به دوستانش فرصت پست زدن میده..اینجور رول فعال میشه

ولی اگه خودش تنهایی همه رو بکشه وجود دامبلدور هم اصلا ضروری نیست!!!!
((البته این مثال بود و منظورم در این مورد آنیتای تنها نبود))

خیلی دوست دارم دوستان در این مورد صحبت کنن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/3/14 10:16:08
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/3/14 10:23:59
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: یکشنبه 14 خرداد 1385 09:44
نمایش جزئیات
آفلاین
من اول نمیخواستم در این مورد زیاد بحث کنم
ولا بعدا دیدم اگه حرف نزنم ممکنه مردم فکر کنن من لالم

من فکر نکنم مشکل خانوم دامبلدور با پست های من فقط غلط املایی باشه

به نظر من ایشون از پست های من توی دامبلو خانواده و آجاس و آداس و این داستان جدید در بارهی ققنوس و دامبلدور زیاد خوشش نیومده و چون به هر دلیلی نتونسته ی توی رول جواب منو بده یا داستان رو اونجور که خودش دلش میخواست ادامه بده این بحث رو مطرح کرده

من فقط پیشنهاد میکنم ایشون به جای اینکه این بحث های رو مطرح کنه سعی کنه تور رول یه جوری حال منو بگیره فکر نکنم اینجا محل مناسبی برای این طور کار ها باشه جدیدا یه تاپیک مخصوص کل کل توی انجمن کویدیچ راه افتاده اگه آنیتا تیم داشته باشه میشه اونجا کل کل کرد

البته من قصد توهین به ایشون یا هر کس دیگه رو نداشتم و اگه احتمالا توهینی شد از ایشون پوزش میخوام

__________________________
راستی اگه قراره دوبار بحث تاپیگ دامبل و خانواده بیاد وسط اینو روک بگید که تکلیف من هم معلوم بشه

_________________________
راستی آلبوس جان اون کلاس دیکته هم به درد من نمیخوره یعنی تاثیری نداره

_______________________
مهرداد جان ممنون از حمایتت

------------------------------
راستی جناب سرژ آنیتا اصلا هم رک حرف نزد منظورش یه چیز دیگه بود نه دیکته به نظر من کاملا مشکوک و مجهول حرف زد یه طوری که احتمالا فقط خودم و خودش فهمیدیم چی گفت

________________________

در آخر اضافه کنم من هیچ علاقه ای به ادامه ی این بحث ندارم لطفا کسی هم این بحث رو ادامه نده
ممنون میشم این موضوع همین جا دفن بشه

_

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: یکشنبه 14 خرداد 1385 09:26
نمایش جزئیات
آفلاین
دامبل:ولي در کل در مورد بي ناموسي نويسي بايد بگم که هيچ وقت تويه سايت حد بي ناموسي نويسي بالا نرفته و اندازش خوب بوده....طوري که ما رو خندونده و برامون جالب بوده!....ولي با اين حال که از حد خودش فراتر نرفته يه عده باز اعتراض ميکنن در اين مورد!

دامبل عزيز ممكنه براي تو مثلا راز نياز خيلي عادي باشه ولي من راز نياز رو چيز بدي ميدونم و فكر كنم باعث منحرف شدن تفكرات عميق دوستان بشه

به نظر من اصلا بي ناموسي نويسي چيز خوبي نيست و هر كسي كه استفاده كرده آدم عقده اي بوده و همش در فكر منحرف كردن افكار ملت هست

دو راه وجود داره يا بيناموسي باشه يا نباشه؟ من ميگم بيناموسي نويسي بكلي بايد حذف بشه و ققط در حدي ميتونه باشه كه مثلا ملت بتونن بگن موي فلور خوش حالت بود چون اينا شخصيت هاي خارجي هستن و اسلامي نيستن كه روسري بزارن پس ميتونيم رنگ و حالت موي اونارو توصيف كنيم ولي نبايد از اين حد فراتر بره چون بالاخره اينجا سايت عموميه و از همه جا توش عضون.مثلا من سيد هستم و در خانواده مذهبي بزرگ شدم و پدر پدربزرگم«اسد الله» ميگن نظر كرده بود و من هم دوست ندارم بعد از خوندن نماز و رسيدن به اون حالت عرفاني و ملكوتي وقتي وارد سايت ميشم با پستهاي بيناموسي مواجه بشم كه فكر منو منحرف كنه!!پس بايد اين شيوه حذف بشه و اونايي هم كه بيناموسي مينويسن و مينوشتن ميخوان با جوك كردن نوشته هاشون هم ضعف نويسندگي خودشون رو بپوشونن هم طرفدار جمع كنن!!
من كلا با بيناموسي مخالفم و اگر دقت كنيد شخصيت يك خواننده اي رو گرفتم كه در تصويري هاش كمتر مسائل بيناموسي هست و البته گاهي اوقات در شعرهاش از كلمات غير اخلاقي استفاده ميكنه كه من نامه اي نوشتم براي دارون ملكيان كه چون تمام جهان دارن گوش ميدن آهنگ شمارو بهتره يخورده مراعات كنيد!!(البته حدود يك ساله منتظر جواب نامه هستم)
و اصلا جوك بدرد نميخوره ربطي نداره طنز باشه يا چيز ديگه هر چي بخندونه خوب نيست چون خنده باعث عقب موندگي ذهني و از بين رفتن تدريجي مغز ميشه!!(و ادم رو از كارهاي مهم زندگي باز ميداره و جلوي پرستش رو ميگيره) و اين خيلي بده كه در در راي گيري بهترين نويسنده مثلا براي من بنويسن«خيلي باحاله پستهاش خيلي خنده داره هاهاها» و اين حركات انسان رو تبديل به يك موجود ارزشي ميكنه !!
حتي اگر بتونيم پستهامون گريه دار و غمناك باشه بهتره ، كلا اشك غمي كه از چشم ما با خوندن پستهاي غمناك بيرون مياد سياهي قلب مارو پاك ميكنه و انسانيت رو در سايت رواج ميده
نتيجه كلي اين ميشه كه: بيناموسي بكلي بايد از بين بره و به جاي پستهاي طنز بايد نوحه و پستهاي غمگين بزنين

اگر هر جامعه بر پايه اسلام واقعي پيش بره هميشه پيشرفت ميكنه و عقب نميمونه و جادوگران هم يك جامعه هست و اگر جادوگران بر پايه اسلام ناب محمد(ع) و واقعي پيش بره مطمئنا به درجات عالي ميرسه و چه بسا رولينگ جادوگران رو سايت رسمي هري پاتر اعلام كنه!! و اين خودش ترويج اسلامه چون وقتي خارجي ها بيان ببينن كه سايتي كه بر اساس اسلام پيش رفته و شده سايت رسمي پس چيز خوبي هست و اساسش چيز خوبيه و اونا هم به سوي اسلام روي ميارند

يه پيشنهادي دارم:
براي از ريشه پاك كردن بيناموسي بايد تمام پستهاي بيناموسي كه از روز اول سايت زده شد رو پاك كنيم و اين كاره سختيه..ميتونيم در اون بالاي سايت كه جاي سرچ داره با نوشتن كلمات«دختر»«لباس»«نور»«اونجا»«چشمك»«تنفس»«تنفس مصنوعي»«جيگر»و غيره رو سرچ كرد و هر پستي كه اينا توش بود پاك بشه...من خودم اماده شركت در اين عمل مثبت هستم ميتونيد روي انرژي و وقت من تكيه كنيد

با تشكر...سرژ تانكيان

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: هووووووم....
ارسال شده در: یکشنبه 14 خرداد 1385 08:54
نمایش جزئیات
آفلاین
سرژ عزیز حالا که این مسئله کلا تموم شد ولی یه چیزی رو بگم....

رک حرف زدن خوبه ، ولی باید شما ببینی آیا واقعا اینجا جای این انتقاد بوده ؟ آیا اصلا لزومی داشته ؟ آیا بهتر نبود اگر آنیتا با غلط املایی مشکل داشت میرفت شخصا به مونتاگ میگفت ؟

شاید این تاپیک اون اوایلش فقط برای انتقاد کردن و نظر دادن در مورد کار همدیگه بود ولی الان مدتهاست که از اون زمان گذشته و موضوع این تاپیک هم به مرور زمان عوض شده . برای همین من هیچ لزومی رو نمیبینم که آنیتا بیاد اسم یکی از اعضا رو بگه و در موردش انتقاد کنه .

رک بودن خوبه . اما باید شرایط رو در نظر گرفت . آدم که هر حرفی رو هر جا نمیزنه . خود منم شاید موقع خوندن رولها خیلی چیزا به نظرم بیاد . ولی معمولا چیزی نمیگم یا اگرم بگم به صورت شخصی میگم و کلا چون که میدونم عضو ارزشی هستم زیاد پافشاری نمیکنم

به آلبوس
با حرفات موافقم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هووووووم....
ارسال شده در: یکشنبه 14 خرداد 1385 03:31
نمایش جزئیات
آفلاین
ببینید عزیزان!

من هیچ طرفداری ای از موضوع خاصی (غلط املایی گرفتن یا بی ناموسی نویسی یا ....) نمیکنم....به عنوان مثال براتون آوردم!

من در حالت کلی دارم با اطمینان میگم و ادعا میکنم که چیزایی که سایت از قدیم داره خیلی بهتر از اصلاحاتیه که بعدا درش انجام شد و مطمئن هم باشین بازم اگر اصلاحات درش انجام بگیره به ظاهر سایت درست شده ولی در باطن داره خراب میشه!


همون طور که اول این پست گفتم هیچ نگفتم که بی ناموسی نویسی بده یا خوبه...من کلا از اینکه اعضا به چیزهای قدیمی سایت کار دارن بدم اومده و اعتراض شدیدی به این موضوع دارم!

ولی در کل در مورد بی ناموسی نویسی باید بگم که هیچ وقت تویه سایت حد بی ناموسی نویسی بالا نرفته و اندازش خوب بوده....طوری که ما رو خندونده و برامون جالب بوده!....ولی با این حال که از حد خودش فراتر نرفته یه عده باز اعتراض میکنن در این مورد!

در مورد غلط املایی هم بهتره بحث خاصی نشه چونکه مسئلش تقریبا منتفیه!!!...بحث از بین بردن غلط املایی حتی آزمایش هم شد یه مدت و دیدیم که سخت تر از این حرفاست!
تنها راه حلش برگزاری کلاس هایی برای املای زبان فارسیه!!!(واقعا خجالت داره )
-------------------------------------------------------------------------
بیل عزیز اگر سایت رو با قدیم مقایسه کنیم و ببینیم که قدیم بهتر بوده...چه نتیجه ای میگیریم؟!....خب نتیجه میگیریم که همون مجموعه ایستا بمونه بهتره!!(صد سال سیاه مجموعه زنده نمیخوایم...همون مردش بهتره!!)
اگه پیشرفت اینه...اگر اصلاحات اینه ما اصلا نمیخوایم آقا جان!

بیل عزیز بهتره اول جمله ی زیر رو برای ما اثبات کنی تک تک جملاتش رو بعد بپردازیم به بحث در موردش!!!

نقل قول:
چه اصرار و ضرورتی است که در یک سایت ادبی و با استفاده از شخصیت های یک اثر بزرگ معاصر، بی ناموسی نوشته شود؟؟؟


1-چه کسی اصرار بر این مورد داشته؟!
2-سایت ادبی؟
3-آیا استفاده از شخصیت های یک اثر بزرگ ادبی از اول در سایت درست انجام شده؟
4-آیا از حد مجاز فراتر رفته؟...اگر نرفته که هیچ...اگر رفته توسط چه کسانی رفته؟

در ضمن بیل عزیز...اگر با طنز سایت مشکلی داری بهتره به نظرم تویه پست بعدیت که اینجا میزنی یه مثال بزنی از قسمت هایی که باهاشون مشکل داری تا منظورت کاملا مشخص بشه...چون من هجو خیلی کم میبینم تو سایت از اعضایی که دور و برم هستن...
-------------------------------------------------------------------------
گیلدروی عزیز خیلی ممنون که توضیحات منطقی ای رو دادی و به هر حال یک مشکلی که از قدیم برای بعضیا با خوندن پست شما به وجود اومده بود هم این وسط بر طرف شد!...تا باشه از این برطرف شدن مشکلا
------------------------------------------------------------------------
آنیتا و چو!
ما خودمون شدیدا با اینجور مسائلی که همه چیز رو با هم قاطی میکنه مخالفیم!
امیدوارم با حرفای که گیلیدی زده شما مشکلتون برطرف شده باشه!
------------------------------------------------------------------------
دقیقا بلیز عزیز!
همیشه تعادل همه چیز خوبه....من مشکلم با همینه دیگه!
مگه از حد تعادل بالاتر رفته مسئله ی بی ناموسی تو سایت؟
------------------------------------------------------------------------
راستی مونتاگ عزیز...یه کمی هم تقصیر خودتون هم بود!

من به شخصه خودم بعد از مدتها(حتی یک دوماه یک بار) میومدم اونجا پست میزدم و سعی میکردم موضوع رو به مسائل خیلی بدی نکشونم...ولی بعضیا جنبه نداشتن و همین جنبه نداشتن باعث شد من و شما هم پستهامون به نظر خیلی بد بیاد!
یه کمی هم حساسیت در این مورد زیاد شد به یک باره!

در کل از این جور چیزا زیاد پیش میاد تو سایت...چیز مهمی نبوده...مطمئن باش کسی از شما به دل نگرفته!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: یکشنبه 14 خرداد 1385 00:18
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم... آقا گیر دادینا!

من مثلا چندین و چند ماهه از رول رفتم! انصافا به جز یه رول تو آداس که همین هفته پیش زدم و توی اونم تنها نکته غیر آسلامیش دست دادن آنیتا با کریچر بود حدودا یه ساله پست رول نزدم... شما چرا هنوز به خاطر بیناموسی هایی که در سطح شهر دیده میشه، یه لنگ منو میکشین وسط؟ من غلط کردم... از اون مواد مورد نظر هم نوش جان کردم! اصلا قول میدم هر کی رو که دیدم براش پیام شخصی بزنم و ارشادش کنم که بیناموسی خوب نیست و آخر عاقبت نداره!

تازه اون موقع ها که ما بیناموسی مینوشتیم یه چیزی داشتیم، چیز خوبی بود! اسمش تعرفه نمایشنامه نویسی بود... هر کی هر مشکلی با نمایشنامه های اون موقع داشت میومد میگفت ملت هم موقع نمایشنامه نوشتن لحاظ میکردن. مثلا سائورون میگفت نقاب منو ول کنین، ما هم میگفتیم باشه. یا هرمیون میگفت به من تنفس مصنوعی ندین ما هم میگفتیم باشه. و لازم به ذکره که خودمون هم یه خورده عقلمون میرسید و من کلا از پایه و اساس یادم نمیاد به کسایی که به قیافشون نمیخورد از تنفس مصنوعی خوششون بیاد مثل فلور و این دختره چانگ و غیره تنفس مصنوعی داده باشم... فوقش به صورت سطحی و گذرا بهشون نظر میشد!
البته اینایی که گفتم خاطراتی بیش نبودن و شما سعی کنین در حال زندگی کنین و به این که پیشینیانتون چی کارا میکردن فکر نکنین و بدونین این که انسان های نخستین برگ میچسبوندن به خودشون و میرفتن تو خیابون دلیل نمیشه که ما هم الان در قرن 21 که چادر هم اختراع شده با برگ راه بیفتیم تو خیابون و در خطر دلمه شدن قرار بگیریم!

دوباره اعلام میکنم... با فونت 26 هم اعلام میکنیم... ببخشید... غلط کردم... من پشیمونم ... تقصیر مرلین بود! ... و از این به بعد هم اگه پست بزنم سعی میکنم مفاهیم فلسفی و عمیقی رو در پستام بگنجونم و غیره! لطفا از این بعد بیناموسی هایی که دیده میشه رو گردن من یکی نندازین... بندازین گردن همون مرلین! و حاجی رو هم اگه دیدین بهش بگین گیلدی گفت بیجامه پارتی رو حرام اعلام کنه!

پی نوشت: این غلط املایی هایی که میگین خیلی هم خوبن و کلا من وجودشونو ارزشی، ارزیابی میکنم! چیزی که خیلی از غلط املایی هایی مثل متعصفانه مهم تره بعضی از اشتباهات احتمالا نگارشیه! مثل این که طرف «ققنوسی به نام کفتر» رو مینویسه «ققنوسی به نامه کفتر» که آدم ممکنه فکر کنه طرف منظورش این بوده که ققنوسه رفته برای کفتر مورد علاقش نامه نوشته! ولی در مورد متعصفانه آدم هیچ وقت فکر نمیکنه که ممکنه منطور طرف خوشبختانه باشه!

پس از پی نوشت: یک نصیحت هم دارم برای دوستان و اونم اینه که بچه ها هیچ وقت خودشونو زیادی بزرگ نبینن و احساس بزرگی و اینجورچیزا بهشون دست نده و آدم بزرگا! هم سعی نکنن بچه باشن! ( البته استرسش رو بخش اوله! )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گیلدروی در 1385/3/14 0:31:11
ویرایش شده توسط گیلدروی در 1385/3/14 0:53:16
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: یکشنبه 14 خرداد 1385 00:00
نمایش جزئیات
آفلاین
اول اينكه آنيتا در مورد غلط املاي مونتاك عزيز صحبت كرد نه رول نوشتن ، دوما كه اگرم در مورد رول نوشتن هم ميگفت چيز بدي نبود اون نظرش رو گفت فقط ايرادش اين ميشد كه بي دليل گفت و باي دليل مياورد..همين...من كه اتفاقا از رك بودن آنيتا خيلي خوشم اومد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 13 خرداد 1385 23:05
نمایش جزئیات
آفلاین
من موندم...!
این تایپک مخصوص نحوه برخورده یا غلط املایی؟!
---------------------------------------------------------
همین کاری که دوستمون آنیتا جان کردن یه جور نحوه برخورد کاملا اشتباهه!
اصلا درست نیست که اسم کسی رو بیاریم وسط و از پست هایی که تا حالا فرستاده غلط املایی بگیریم!
(به افرادی که از این جور کار ها میکنن میگن مولا لغتی!!!)
الان هم که من اسم کسی رو آوردم ازشون انتقاد کردم نه این که غلط املایی بگیرم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 13 خرداد 1385 22:47
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
در مورد اون حرفی که آنیتا زد من فقط یه چیزی بگم
آقایون و خانوم ها ی محترم من از بچگی دیکتم ضعیف بوده کاریش هم نمیشه کرد شما ها یه طوری تحمل کنید
یعنی یا آی پی منو ببندین که دیگه نیام توی سایت یا اینکه یه ناظری زحمت بکشه غلط های احتمالی من رو درست کنه یا پست های منو نخونین یا با همین غلط ها یه جوری کنار بیاین (من راه دیگه ای به نظرم نمیرسه)

از بلیز جون هم خیلی ممنونم که از من حمایت کرد و توی تالار اسلی هم بعضی غلط های منو درست میکرد توی پست ها

ولی خداییش من یکی که افقانستان برو نیستم همون لب مرز درس میخونم بسه برام
ولی در کل خوشحالم که همه جا در باره آواتور من بحث میشه این نشونه ی پیشرفت ملته

___________________________

در مورد بی ناموسی
والا همون تاپیگ دامبل و خانواده برای من یکی بسه (تازه اون اصلا بی ناموسی نبود) من غلط بکنم برم دنبال پست بیناموسی شما هعم هر کاری کردین من دربست قبولش دارم
ولی آنیتا اون غلی رو خوب اومدی کلی خندیدم


_______________
قلط های توی این پصت هیچکدوم امدی نیست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 13 خرداد 1385 21:56
نمایش جزئیات
آفلاین
آنیتا جان درست نبود که اسم نوشتی...بهتر بود بدون اسم میگفتی
---------------------------------------------
دین و سیاست

یادمه یه بار یکی کاریکاتور رئیس جمهورو زده بود جای آواتار، فورا پاک شد. خوب این برخورد درسته...خیلی خوبه...ولی چرابا مسائل دینی اینطور برخورد نمیشه؟؟؟

وقتی هری پاتر نقطه میاد احکام میزنه فوری پاک میشه چرا؟ خلاف عرفه ولی چرا این درمورد رول صادق نیست!؟ همیشه گفتین گیلدی و دارکی هیچوقت از حد خودشون فراتر نرفتن...ولی از قدیم الایام ما هم پستهاشونو دیدیم دیگه...
من کاملا با آنیتا موافقم. خیلی وقته تو دلم مونده و دو بار هم گفتم کسی توجه نکرد...بابا بسه دیگه! چقدر قاطی دین میشین؟؟؟ من هنوزم که هنوزه نفهمیدم آسلام چه ربطی به هری پاتر داره و اصلا چرا باید همچین چیزی استفاده بشه؟؟؟؟ مسخره کردن نیست؟؟ هیچ چیز دینو بی نصیب نذاشتین از مسخره کردن!

حالا اصلا مسخره کردن به کنار. مگه قوانین نگفته خلاف عرف جایز نیست؟ بعد بینامموسی و اینا خلاف عرف حساب نمیشه؟ قبول دارم جینی و دین و غیره یخورده اره! ولی اخه این حد؟؟

لطفا این دوتا پستو(من و آنیتا) نادیده نگیرید و مثل دوبار قبل بی جواب نذارین...من میخوام توجیه بشم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]