من یه تاپیکی میخواستم بنام "گالری نقاشی دین توماس"
از اونجا که استعداد دین تو نقاشی زیاده!توی این تاپیک پست های جدی یا طنز هست.موضوع هم افرادیه که به این گالری میان و درباره نقاشی ها بحث میکنن و قهوه ای میخورن.با هم شوخی میکنن و... ولی بحث اصلی سر نقاشی هاست. تشکر بای...
تو این تاپیک پست های طنز خیلی قشنگی میتونه زده بشه.مطمئنم خیلی خوب میشه.خودم هم خیلی خوب بهش می رسم.توضیح خاصی هم نداره:
یه مکان خیلی جالبته که اتفاق های طنز توش اتفاق میفته!
متشکرم!
ویرایش:اینجا یه مکان خیلی باحاله که تمامی جادوگران، اعم از آسلامیون، محفلی ها و مرگخواران، در اون حضور پیدا میکنن و ماجراهای قشنگی براشون اتفاق میفته.سوژه های متفاوتی میشه براش گذاشت.
توضیح دیگه ای نداره.اگه مجوزو بدین ممنون میشم!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط زاخاریاس اسمیت در 1388/6/3 19:16:18
البته فکر نمیکنم جشن های عروسی و عقد و تولد و ولیمه ( ) جاش توی سالن تئاتر باشه. تو کلوپم که جسپ سوژه میده ملت پستای تکی میزنن.
البته اصراری بر مجوز نیست و شما صلاح میدونید اما میخواستم راجع به اون دوتاپیک توضیح بدم.
با تشکر
با تشکر از شما بابت تشکر کردن اون دوتا تاپیک رو شما درست میگی، ولی باز هم میتونستی سوژتو توشون بنویسی. تو انجمن دیاگن که کمتر تاپیک داره برو ببین میتونی انجامش بدی یا نه.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط نيمفادورا تانکس در 1388/5/27 19:01:17 ویرایش شده توسط نيمفادورا تانکس در 1388/5/27 19:02:09 ویرایش شده توسط مونتگومری در 1388/5/28 11:00:12
هلگا معتقد بود ... « هوش و علم ، [color=FF0000]شجاعت و غلب�
با سلام خدمت ناظر نمونه! مونتی جون! مجوز تاپیک میخوام. تاپیکی به نام: تالار جشن هاگزمید! این تاپیک تالاریه که در اون جشن عروسی، تولد و دیگر جشن ها برگزار میشه و پست های اون دنباله داره. کلا تو سایت جای تالار عروسی خالیه. خودتونم با بیلتون برای افتتاح تالار تشریف بیارید خوشحال میشیم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
هلگا معتقد بود ... « هوش و علم ، [color=FF0000]شجاعت و غلب�
این یعنی یک اخطار. یک چیزی که ناظر باید به کاربری که پست ناظر رو نادیده میگیره بده.
نقل قول:
دوست عزیز، شما اونجا مگه به عنوان ناظر پست زدید؟
بله!وگرنه نمیومدم بگم سوژه ارزشی شده. سوژه شما از نظر من که ناظر بودم ارزشی بود، برای همین باید درستش میکردم(با توجه به این که ناظرم) شما هم با نادیده گرفتن این پست در کار من دخالت کردید. شما اگر میخواستید پستی نادیدده گرفته بشه، باید به ناظر اطلاع میدادید تا اون انجامش بده. این در تمامی انجمنها اینطوری هست.
نقل قول:
بعدشم یه ناظر باید درست صحبت کنه، مگه دارید با بچه دو ساله حرف میزنید که میگید بخشیدمت؟
لحن پست من ایرادی نداشت.( من براتون آرزوی موفقیت هم کردم (: ) نخیر. دارم بعنوان یک ناظر که میتونه پستتون رو پاک و سوژه رو عوض کنه صحبت میکنم. الان هم دقیقا بخشیدمتون، وگرنه هرکس دیگری بود اون پست رو پاک میکرد و شما در از ورود به انجمنش منع میکرد! پس من خیلی باهاتون نرم برخورد کردم.
نقل قول:
و من خوشحال میشیم در مورد من بحث کنید!!شاید به قول ابرفورث، مشکل درکی!
خیر.شما مشکلی ندارید. یک تازه وارد هستین که مارو با پستاش خوشحال میکنه. فقط با جو آشنا نیستید. بهتره بجای اینها، برید با مشاورین صحبت کنید تا متوجه بشین نمیتونید پست ناظر رو همین جوری نادیده بگیرین.
نقل قول:
و در اخر، اگر پستی از من قراره ویرایش بشه و زیرش کلی بهم چیز بگید، من نرجیح میدم یا توی چتر لینک بدید یا پیام شخصی بدید..
ترجیحات شما روی چشم، ولی من ترجیح میدم پستتون رو ویرایش کنم تا اگر کسی اون پست رو دید، نگه این جا ناظرش هیچ هم نیست و به اندازه بوق هم ارزش نداره و هر عضوی میتونه پستشو نادیده بگیره.
و در آخر، نقل قولی از یکی از گردانندگان: نقل قول:
3-ناظر در انجمن خود اختيار تام دارد
باز مشکلی بود درخدمتم!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مونتگومری در 1388/5/26 22:49:13
تا زمانی که عشق دوستان هست، مونتی هرگز فراموش نخواهد شد!!
شما کسی نیستی که بخای به ناظر انجمن اخطار بدی و یا پستشو نادیده بگیری!این بار بخشیدمت،ولی دفعه دیگه شدیدا باهات برخورد میشه.در موردت بحث میکنیم!
ببخشید، ولی این یعنی چی؟ دوست عزیز، شما اونجا مگه به عنوان ناظر پست زدید؟ که من به عنوان ناظر به شما اخطار بدم؟شما یه کاربری اومدید پست زدید، سوژه رو من زدم، من میگم چطوری بره، دقیقا مثه قانونی که شما برای من گذاشتید.
در ضمن من گفتم:
نقل قول:
دوست عزیز، اینجا سوژه نداره، ایفای نقشه، همه توی کافه نشستیم و داریم حرف می زنیم و از این کارا...شما چطوری از کافه یهو میری وسط پارک؟! اینجا کافه اس. اتفاقات این تاپیک باید در 4 چوب همین کافه اتفاق بیفته....و خیلی شرمنده، ولی دوستان همه جا به من میگن ارزشی، اقا جان یه ارزشی بزنید اون بقل اسم من، که هی اینو راه به راه به من نگید... توضیح خیلی ضروری: من قصد دعوا و هیچی ندارم،، بار طبق قوانین شما دارم عمل می کنم...من پست اول رو زدم..خودم تعیین می کنم چطوری پیش میره..مثه شما که اینو میگید دیگه.....
این کجاش اخطاره؟ بعدشم یه ناظر باید درست صحبت کنه، مگه دارید با بچه دو ساله حرف میزنید که میگید بخشیدمت؟ و من خوشحال میشیم در مورد من بحث کنید!!شاید به قول ابرفورث، مشکل درکی! که من دارم رو شما بتونید حل کنید.
و در اخر، اگر پستی از من قراره ویرایش بشه و زیرش کلی بهم چیز بگید، من نرجیح میدم یا توی چتر لینک بدید یا پیام شخصی بدید...من بیکار نیستم هی بگردم توی اخرین پستام ببینم کی به من یه چیزی گفته، بعد هم اگر ندیده باشمش، بگید از قصد ندید گرفته.