سلام خدمت ناظرین محترم بالاخص مونتگومری عزیز،نظارتتون رو هم تبریک میگم.
در مورد موضوعی که مطرح کردید باید بگم که توضیح داده شده در اون قسمت به نوعی تایپیک رو معطوف کرده به یک اسم.ینی شما گفتین بزهای عمو آبر...
این میتونه مطلوب باشه اما به نظرم بهتر هستش که توضیحاتی هم اضافه بشه . به نظرم اگه راجع به کاربرد بز ها در جبهه سفید اشاره هایی بشه خوب میشه و یا بگین مقر بز های دلیر و سلحشور محفلی،پایگاهی برای بز های جبهه سفید،سرزمین بز های آبی،محلی برای بز بازی.وای باید اعتراف کنم خودمم نتونستم توضیح مناسبی پیدا کنم.
بازم هرچی خودتون صلاح میدونید. از صمیم قلب واست آرزوی موفقیت دارم.
********** به جیمز : دلت بســـــــــــــــوزه!!!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
seems it never ends... the magic of the wizards :)
ر مورد ورزشگاه شیون آوارگان و سایر ورزشگاه ها باید بگم که اینا همش مالِ منه ! همش مالِ خودِ خوده منه ! الکی به اسم ِ انجمنتون ازش استفاده نکنین هوم ، این تاپیکا همش متعلق به انجمن کوییدیچن و تابستون باز میشن و مسابقات برگزار میشه و بعد برمیگردن به انجمن کوییدیچ ، به نظرم وارد کردنشون توی لیست تاپیک ها یه کار ِ اضافس ، خودتون میدونین دیگه ، توضیح دیگه ای لازم نبود براش
هرجور میلته عزیز برش میدارم
ویرایش: برداشته شد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مونتگومری در 1388/1/17 16:33:40
تا زمانی که عشق دوستان هست، مونتی هرگز فراموش نخواهد شد!!
در مورد ورزشگاه شیون آوارگان و سایر ورزشگاه ها باید بگم که اینا همش مالِ منه ! همش مالِ خودِ خوده منه ! الکی به اسم ِ انجمنتون ازش استفاده نکنین
هوم ، این تاپیکا همش متعلق به انجمن کوییدیچن و تابستون باز میشن و مسابقات برگزار میشه و بعد برمیگردن به انجمن کوییدیچ ، به نظرم وارد کردنشون توی لیست تاپیک ها یه کار ِ اضافس ، خودتون میدونین دیگه ، توضیح دیگه ای لازم نبود براش
با اینکه من قبلا توی انجمن کوییدیچ توضیح دادم که ورزشگاه ها برای بازی های لیگ هستن ولی برای من عجیبه که چرا یک نفر پست زده توش ! لطفا اون پست رو پاک کن و تاپیک رو قفل کن تا تابستون که بازی ها برگزار میشن
با اینکه فکر میکنم میتونی یه اسم جالب تر براش انتخاب کنی ولی خب ، هر طور خودت مایلی ، بزنش !
یه چیزی برای سوژه به ذهنم اومد ، میتونی تو پست ِ اولت اشاره کنی که این دندون پزشکی غیر مجاز هست و مردم فقط برای اینکه جایی نزدیک تر از اونجا نیست به خونش مجبور میشن به اونجا برن و زور گویی های دکترش رو قبول کنن ! فقط پیشنهاده ، اگه چیزه دیگه ای به ذهنت اومد همونو بنویس ، من یه دفعه رفتم تو فاز ِ رول نویسی