جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

77 کاربر(ها) آنلاین هستند (60 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
77
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  39 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  117 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  306 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  369 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: یکشنبه 28 تیر 1388 12:06
نمایش جزئیات
آفلاین
خب من واقعن عذرخواهی میکنم از اینکه بابت تاپیک مجوز نگرفتم.البته هیچ دلیلیم ندارم که چرا مجوز نگرفتم و فکر میکردم که نیازی به مجوز نیست!

ولی از اونجایی که باید قانون این انجمن رو رعایت کنیم من از ناظر عذرخواهی میکنم.

---------
من برای تاپیک گروهک قطب سوم که یه گروه سیا سی هست مجوز میخوام!

ممنون و موفق باشید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=6600FF][font=Arial][url
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1388 19:24
نمایش جزئیات
آفلاین
زاخاریاس عزیز،

پستتون رو اول ویرایش کردم( دلیل رو گفتم) و بعد از گذشت یک روز پاک کردم. باز هم براتون دلیل رو پیام شخصی میکنم تا دلیل براتون کاملا روشن بشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تا زمانی که عشق دوستان هست، مونتی هرگز فراموش نخواهد شد!!


[i][b][color=669933]"از این به بعد قبل از
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1388 19:11
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ببخشید ولی میشه بگید که چرا پستم رو توی اسکله ی تفریحی پاک کردید؟مشکل اون پست چی بود؟
ممنون
زاخاریاس اسمیت

دلیل براتون پیام شخصی شد
ناظر انجمن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مونتگومری در 1388/2/8 19:28:03
[b][color=000066]Catch me in my Mer
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 17 فروردین 1388 20:02
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

عمو آبر عزیز

نقل قول:
ین مقر بز های دلیر و سلحشور محفلی،پایگاهی برای بز های جبهه سفید


همین رو مینویسم عزیز.


پی ن:جیمز دلت بسوزه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تا زمانی که عشق دوستان هست، مونتی هرگز فراموش نخواهد شد!!


[i][b][color=669933]"از این به بعد قبل از
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 17 فروردین 1388 18:52
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمت ناظرین محترم بالاخص مونتگومری عزیز،نظارتتون رو هم تبریک میگم.

در مورد موضوعی که مطرح کردید باید بگم که توضیح داده شده در اون قسمت به نوعی تایپیک رو معطوف کرده به یک اسم.ینی شما گفتین بزهای عمو آبر...

این میتونه مطلوب باشه اما به نظرم بهتر هستش که توضیحاتی هم اضافه بشه .
به نظرم اگه راجع به کاربرد بز ها در جبهه سفید اشاره هایی بشه خوب میشه و یا بگین مقر بز های دلیر و سلحشور محفلی،پایگاهی برای بز های جبهه سفید،سرزمین بز های آبی،محلی برای بز بازی.وای باید اعتراف کنم خودمم نتونستم توضیح مناسبی پیدا کنم.

بازم هرچی خودتون صلاح میدونید.
از صمیم قلب واست آرزوی موفقیت دارم.

**********
به جیمز : دلت بســـــــــــــــوزه!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
seems it never ends... the magic of the wizards :)
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: یکشنبه 16 فروردین 1388 19:58
نمایش جزئیات
آفلاین
پرسی جان سلام

نقل قول:
ر مورد ورزشگاه شیون آوارگان و سایر ورزشگاه ها باید بگم که اینا همش مالِ منه ! همش مالِ خودِ خوده منه ! الکی به اسم ِ انجمنتون ازش استفاده نکنین هوم ، این تاپیکا همش متعلق به انجمن کوییدیچن و تابستون باز میشن و مسابقات برگزار میشه و بعد برمیگردن به انجمن کوییدیچ ، به نظرم وارد کردنشون توی لیست تاپیک ها یه کار ِ اضافس ، خودتون میدونین دیگه ، توضیح دیگه ای لازم نبود براش


هرجور میلته عزیز
برش میدارم

ویرایش:
برداشته شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مونتگومری در 1388/1/17 16:33:40
تا زمانی که عشق دوستان هست، مونتی هرگز فراموش نخواهد شد!!


[i][b][color=669933]"از این به بعد قبل از
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: یکشنبه 16 فروردین 1388 19:51
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام


اول ممنون از مونتگومری عزیزم که پی ام داد و اینا

در مورد ورزشگاه شیون آوارگان و سایر ورزشگاه ها باید بگم که اینا همش مالِ منه ! همش مالِ خودِ خوده منه ! الکی به اسم ِ انجمنتون ازش استفاده نکنین

هوم ، این تاپیکا همش متعلق به انجمن کوییدیچن و تابستون باز میشن و مسابقات برگزار میشه و بعد برمیگردن به انجمن کوییدیچ ، به نظرم وارد کردنشون توی لیست تاپیک ها یه کار ِ اضافس ، خودتون میدونین دیگه ، توضیح دیگه ای لازم نبود براش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 8 فروردین 1388 20:25
نمایش جزئیات
آفلاین
پست شکلبوت پاک و تاپیک هم قفل شد.

سال خوبی داشته باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز سیریوس پاتر در 1388/1/8 20:27:31
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 8 فروردین 1388 20:10
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام


با اینکه من قبلا توی انجمن کوییدیچ توضیح دادم که ورزشگاه ها برای بازی های لیگ هستن ولی برای من عجیبه که چرا یک نفر پست زده توش ! لطفا اون پست رو پاک کن و تاپیک رو قفل کن تا تابستون که بازی ها برگزار میشن

ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 14 اسفند 1387 20:06
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

با اینکه فکر میکنم میتونی یه اسم جالب تر براش انتخاب کنی ولی خب ، هر طور خودت مایلی ، بزنش !

یه چیزی برای سوژه به ذهنم اومد ، میتونی تو پست ِ اولت اشاره کنی که این دندون پزشکی غیر مجاز هست و مردم فقط برای اینکه جایی نزدیک تر از اونجا نیست به خونش مجبور میشن به اونجا برن و زور گویی های دکترش رو قبول کنن ! فقط پیشنهاده ، اگه چیزه دیگه ای به ذهنت اومد همونو بنویس ، من یه دفعه رفتم تو فاز ِ رول نویسی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری