جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

100 کاربر(ها) آنلاین هستند (84 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
100
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  30 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 19:57
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خوام یک تاپیک بزنم به اسم:از کدام جادوگر بدتان میآید؟
توضیح:می آیند و می گویند از کدام جادوگر بدشان می آید و می گویند چرا ویا از کدام کارش بدشان می آید

سلام،
تاپيكي كه شما ميگيد، وجود داشته ؛ ولي پاك شده اما خلاصه اون تاپيك در تاپيك
جمع بندي تاپيكهاي حذف شده انجمن جادو و جادوگري!، با نام " منفورترين چهره داستان " وجود داره .
لطفا قبل در خواست مجوز، فروم صحيح رو به طور كلي زير نظر بگذرونيد .
متشكرم
دنيس كريوي

____________

قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/5/1 22:08:39
سلام عزیزم عزیزم سلام بدو بیا ریونکلا وسسلام منتظرت هستیم
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: جمعه 31 تیر 1384 22:37
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خوام یه تاپیک توپ راجع به هر چه می خواهی راجع به هری بگو بزنم

شهاب جان،
با عرض معذرت خودت فهميدي چي گفتي !؟ والا هيچ كسي نفهميد !
متشكرم
دنيس كريوي

___________

قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/5/1 9:57:26
عضو تیم دراگون (کوییدیچ)
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
مدیر کتابخانه ی گریفیندور ( خصوصی و محرمانه)
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: جمعه 31 تیر 1384 21:19
نمایش جزئیات
آفلاین
می خواستم یه تاپیک با عنوان هری پاتر و داستان های آینده بزنم که توش راجع به جادو هایی از هری پاتر که در آینده که به حقیقت میپیوندند توضیح داده شده

سلام،
جادو و جادوگري، محل مناسبي براي تاپيك شما نيست . لطف ابه صفحه اصلي انجمن ها بريد و انجمن درست رو انتخاب كنيد .
متشكرم
دنيس كريوي

____________

قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/5/1 9:50:17
دین همیشه بهترین
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: جمعه 31 تیر 1384 21:04
نمایش جزئیات
آفلاین
می خواستم یه تاپیک باز کنم به اسم "موزه جادو و تاریخ جادوگری" . فکر نکنم زیاد به توضیح نیاز داشته باشه. یک موزه است که مردم میان و از اون دیدن می کنن. هووووم...اين الان رول پليينگه؟؟؟؟ يه خورده بيشتر توضيح بده! اگه روله كه بهتره بري لندني چيزي! اگرم نيست يه خورده توضيح بده! چو چانگ
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/4/31 22:24:10
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 تیر 1384 19:40
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خواستم یه تاپیک با عنوان شباهت شخصیت های هری پاتر با شخصیت های معروف ایرانی در زمینه های مختلف بزنم فکر نکنم دیگه توضیح لازم داشته باشه هوووم....جالبه! بزنش مشكلي نداره! چو چانگ
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/4/28 21:49:20
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/4/28 21:55:11
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 تیر 1384 16:11
نمایش جزئیات
آفلاین
من پیشنهاد میکنم یک تاپیکی به نام آرامش سایت بزنیم.برای اینکه هر کس میخواد با یکی جر و بحث کنه بیاد اونجا.الان اگه برین قسمت سرگرمی میبینید بین چند نفر جر و بحث.تو قسمت انتقادات و پیشنهادات هم بین چند نفر دیگه بحث بود.یعنی اینجا هم یک سایت دوستانه است. هوووم نحوه برخورد واسه همينه!!!! چو چانگ
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/4/28 17:35:37
[img]<a href="http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=4349/" target="_blank"><br><img src="http://www.jadoogaran.org/uploads/bar3.gif" alt="Help Prevent Spoilers.Join Us Now"></a>[/img]
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 تیر 1384 15:04
نمایش جزئیات
آفلاین
من ميخوام يه تاپيك بزنم با اين عنوان: استاداي مدرسه هاگوارتز تابستونا كجا ميرن؟ فكر كنم از اسمش كاملا مشخصه كه بايد تو اين تاپيك در مورد چي بحث شه...تعهدنامه رو هم قبول دارم هوووم...دوست من فكر كنم قوانينو درست نخوندي! اين تاپيك مال تالار اصليه....اينجا نيست! چو چانگ
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/4/28 17:36:57
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 تیر 1384 14:41
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام مي دونم كه نمي شه از هري پاتر جديد حرف زد چون شناسه بسته ميشه اما مي خواستم بدونم كه باز كردن تاپيكي در مورد اين كتاب كه فقط اونايي كه دارن كتابو مي خونن واردش بشن امكان داره فقط يه سوال بود براي كسب اطلاعات! جون اگه روي تاپيكش نوشته بشه هري پاتر و شاهزاده دورگه اونايي كه نمي خوان روي اين تاپيك كليك نمي كنن! راستش فكر نكنم بشه! مثلا فكر كن يكي دوستش بهش لينك اون تاپيكو بده و اونم دلش نميخواد از مطالب اون سر دربياره! اونوقت بايد چيكار كنه؟؟؟ يا مشكلات ديگه اي هم ممكنه پيش بياد...اگر قانع نشده پيش نهاد ميكنم بري به گفتگو با مديران و اونجا مطرح كني. چو چانگ
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/4/28 17:39:01
آن روز همايون كه به عالم قفسي نيست..
اي مرغ گرفتار بماني و ببيني...
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 تیر 1384 13:14
نمایش جزئیات
آفلاین
اين هم توضيح بيشتر: ما در اين سايت هر چيزي كه اعضا بخوان واسشون تهيه ميكنيم يه سري از نكته ها هست كه براي اونايي كه قديمي هم هستن جالبه و يه سر نكته ها هم هست كه مخصوصا براي انايي كه جديد ميان گفته ميشه حالا نميخوام الان مطالبم رو لو بدم ولي مطمئن باشيد تاپيك خوبي ميشه لطفا مجوز تشكيل اين تاپيك رو به من بده تا بتونم يه عيده جديد و نو رو در سايت بيارم اوكي راستش من كه همچيني نگرفتم! ولي شما بزن! اگه بد بود پاك ميشه! چو چانگ
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/4/29 10:55:21
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/4/29 10:57:17
چیزی به نام خوشبختی وجود ندارد زیرا که آرزوی تحقق نیافته باعث رنج می شود و تحقق آن هم جز دل زدگی ثمری ندارد ( شوپنهاور )

هرگ?
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 17:03
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم تام و كمال قوانين رو ميپزيرم.
اسم تاپيكم هم نيازمنديها است.
در اين تاپيك سعي ميشه سريعتر به نيازمندي هاي اعضا توجه بشه و يه ايده فوق العاده دارم كه شرط ميبندم تو سايت ميگيره.
با تشكر emma7

اين هم توضيح بيشتر:
ما در اين سايت هر چيزي كه اعضا بخوان واسشون تهيه ميكنيم يه سري از نكته ها هست كه براي اونايي كه قديمي هم هستن جالبه و يه سر نكته ها هم هست كه مخصوصا براي انايي كه جديد ميان گفته ميشه
حالا نميخوام الان مطالبم رو لو بدم ولي مطمئن باشيد تاپيك خوبي ميشه لطفا مجوز تشكيل اين تاپيك رو به من بده تا بتونم يه عيده جديد و نو رو در سايت بيارم
اوكي

اما جان،
اگر كه ممكنه يه مقدار بيشتر توضيح بده .
متشكرم
دنيس كريوي

___________

قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اما شارلت دوئر واتسن در 1384/4/28 8:55:22
چیزی به نام خوشبختی وجود ندارد زیرا که آرزوی تحقق نیافته باعث رنج می شود و تحقق آن هم جز دل زدگی ثمری ندارد ( شوپنهاور )

هرگ?