جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

106 کاربر(ها) آنلاین هستند (90 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
106
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  30 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 23 تیر 1384 18:23
نمایش جزئیات
آفلاین
نام تاپیک: بحث(دارن شان)

در این تاپیک در مورد دارن شان و شخصیت های این کتاب بحث می شود.

(( تعهد نامه را قبول دارم ))

لطفا مجوز را صادر کنید (با تشکر)

گمنام جان،
مجوز داده ميشه ؛ ولي اگر كه مديرها با بودن تاپيكي با موضوع غير هري پاتري مخالف بودن مجبوريم پاكش كنم .
با تشكر از شما كه به تمامي قوانين پاي بند بوديد ‍!

__________
قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/4/29 11:47:05
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/4/29 11:48:29
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/4/29 11:49:46
رخنه ای نیست در این تاریکی
در و دیوار به هم پیوسته
سایه ای لغزد اگر روی زمین
نقش وهمی ست ز بندی بسته.



1.618
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 23 تیر 1384 00:13
نمایش جزئیات
آفلاین
حضور وزیر محترم ارشاد و استاندار عظیم الشأن سایت وزین ! جادوگران درود عرض میکنیم !
اینجانبان سونیا بلک و کراش (مرلین جادوگر) قصد در خواست یک تاپیک داریم که با مقدمه ای هدف و علت درخواستمان را خدمتتان عرض میکنیم.
با توجه به اینکه در این زمانه میزان نگرانی ها و فشار روحی با بازگشت لرد ولدرمورت افزایش یافته و آمارافسردگی میان جادوگران بالا رفته و شفا بخشان آرامش و نشاط را برای جلوگیری از افسردگی حاد به جادوگران توصیه کرده و معجون شادی بخش به بیماران خود تجویز میکنند. در این میان ما نیز تصمیم گرفتیم، برای جامعه جادوگری سایت جادوگران، انجمنی به نام انجمن معجون های شادی بخش تشکیل دهیم ؛ چرا که دراین سایت شگفت انگیز که ازشیر مرغ تا جان آدمیزاد یافت میشود ! جای چنین انجمن یا تایپیک مفرحی بسیار خالیست.
ما تصمیم داریم با کلمات جادویی خود، معجون های شادی بخش (همان که مشنگ ها جُک مینامند) بسازیم ( به طوری که متناسب و مرتبط با دنیای هری پاتر باشد) تا بدین ترتیب فضای سایت جادوگران را شاد و به معجون شادی بخش مجهز کنیم !
واینک از شما ناظر گرانقدرهمایونی تقاضا میشود با درخواست اینجانبان موافقت کرده و مجوز تاپیک مورد نظر را صادر فرمایید.
پیشاپیش از توجه و زحمات گرانقدر شما سپاسگذاریم .
کراش(مرلین جادوگر) و سونیا بلک

(( تهعد نامه را با کمال میل می پذیریم و یا همان قبول داریم شما ! ))
نام تاپیک: انجمن معجونهای شادی بخش
نوع بحث : جُک مشنگها ( دراتباط با هری پاتر ودنیایش )


سونيا بلك عزيز،
ايده شما واقعا ايده جالبيه و معلومه كه حسابي روش فكر كردين و قوانين رو خيلي درست و خوب انجام داديد . ولي يك فرقي بين انجمن هاي ايفاي نقش و انجمن هاي غير ايفاي نقش وجود داره . توي جادوگران كار كاسبي تعطيله ! فقط به شرطي ميتونيد كار و كاسبي راه بندازيد كه نمايشنامه اي كار بكنيد .
به هر حال مكان مناسب باري تاپيك شما اينجا نيست . توصيه ميكنم كه اين مغازتون رو توي كوچه دياگون باز كنيد .
باز هم از پايبند بودن شما به مقررات متشكريم !

________________
قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/4/23 18:04:50
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/4/23 18:40:23
این نیز بگذرد !
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 20 تیر 1384 23:29
نمایش جزئیات
آفلاین
گريفيندور عزيز، اين تاپيك رو ميتوني تو تالار اصلي باز كني.


امريك عزيز شما هم تاپيكت جاش تو تالار اسراره!

و شون پن....مجوز شما هم با توجه به محتواي تاپيكت داده شد!

------------------

همه اعضا توجه كنن !

قبل از زدن پست توي اين تاپيك به اولين پست اين تاپيك كه پست خودم باشه مراجعه كنيد ! چند نكته جديد به قوانين اضافه شده حتما بايد خونده بشه ! حتما !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/4/21 8:59:53
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/4/22 0:31:14
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 20 تیر 1384 21:28
نمایش جزئیات
آفلاین
منظورم اینه که اگه شما جادوگر بودید چه تغییری در رفتار و شخصیتتان ایجاد می شد؟ آیا با کسی که الان هستی تفاوت پیدا می کردی؟(بهتر از این نمی تونم توضیح بدم!)

هووووم ..... تاپيك رو باز كن ! تا دقيقا بفهمم منظورت چيه ! دارم سعي ميكنم كه با ديد مثبت به اين قضيه نگاه كنم .
متشكرم
دنيس كريوي

_______________
قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/4/22 17:46:43
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/4/23 18:42:22
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 20 تیر 1384 21:03
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام:
لطفا به من پيرمرد 16 ساله اجازه گشايش تاپيكي با نام "چرا هري در مرحله اول مسابقه سه جادوگر به جاي احضار جارو مستقيما تخم طلا رو احظار نكرد"درست كنم

راستي من از فردا شرايطم يه جوريه كه به اينتر نت دست رسي ندارم اگه مجوز دادين لطفا يه چند روزي (10 يا كمتر)بهم مهلت بديد

امريك جان،
براي ده هزارمين بار قبل از باز كردن يا دادن درخواست مجوز براي تاپيك، به صفحه اصلي انجمن ها مراجعه كنيد . در اين صفحه گفته شده كه هر انجمن براي چه نوع تاپيكي مناسبه .
متشكرم
دنيس كريوي

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آري آري زندگي زيباست
زندگي آتشگهي ديرنده پا برجاست
گر بيافروز يش
رقص شعله اش در هر كران پيداس
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 20 تیر 1384 20:39
نمایش جزئیات
آفلاین
می خواستم یه تاپیک به اسم: "اگر جادوگر بودی چقدر تغییر می کردی" بزنم.
بهم مجوز میدی؟

لطفا بيشتر توضيح بديد، يه جورايي براي من قابل درك نيست !
متشكرم
دنيس كريوي

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط شون پن در 1384/4/20 21:21:40
ویرایش شده توسط شون پن در 1384/4/20 21:25:11
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 20 تیر 1384 17:31
نمایش جزئیات
آفلاین
با درودي دوباره،

ميخوام يك تاپيك با عنوان «آيا ايده و كار سالازار اسليترين درست بود؟» رو بزنم.
حالا اگر هم تكراري بود يه كاريش بكن چو. آخه موضوش خيلي هيجان انگيزه. اينگونه نيست؟

گريفيندور عزيز،
بهتون پيشنهاد ميكنم كه لطفا يك سري به صفحه اصلي انجمن ها بزنيد، در اونجا توضيح داده شده كه هر انجمني براي چه كاريه.
متشكرم
دنيس كريوي

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 20 تیر 1384 05:19
نمایش جزئیات
آفلاین
درود

ميخواستم يك تاپيك با عنوان «شخصيت مورد علاقه شما در دنياي جادو كيست؟» بزنم.


نه لطفا نزن! اين تاپيكو قبلا داشتيم! نتيجش هم رو تو تاپيك جمع بندي گذاشتيم! بنابراين بهتره نزني! ممنون!

چو چانگ
ناظر خفن جادو و جادوگري!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/4/20 11:02:15
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/4/20 11:02:28
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/4/20 11:57:22
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 18 تیر 1384 18:15
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام،
میشه یک تاپیک با این عنوان باز کرد؟
"هری پاتر در دنیای سیاست امروز"
توی این تاپیک میشه درباره درس هایی که سیاستمداران و دولتمردان جهان امروز می تونند از کتاب های هری پاتر بگیرند صحبت کرد. چون به نظر من هری پاتر کتابی که هر سیاستمداری باید حتماً اون رو بخونه.


ايول! چه جالب! ميتوني باز كني باحاله!

چو چانگ
ناظر خفن جادو و جادوگري

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/4/19 0:36:32
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 18 تیر 1384 15:13
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من ميخواستم يك تاپيك باز كنم به اين نام:((دوست داريد هري پاتر چه طور تموم بشه))
توضيح:اعضاي سايت ميان اونجا و ميگن كه دوست دارن رولينگ چه طوري كتاب رو تموم كنه يا اينكه در آخر كتاب هفت براي هر يك از شخصيت هاي كتاب دوست دارن چه اتفاقي بيفته؟ميتونم اين تاپيك رو باز كنم؟


هديه عزيز!
اين تاپيك رو بهتره تو تالار اصلي باز كني! البته بايد اول مجوز بگيري!

چو چانگ
ناظر خفن جادو و جادوگري

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/4/18 16:33:45
بياين هافلپاف