جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

26 کاربر(ها) آنلاین هستند (20 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
26
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: یکشنبه 26 فروردین 1386 12:37
نمایش جزئیات
آفلاین
اسنيپ حرفهايي را زد كه شايد جواب سوالاتي را داده باشه اما يادمون نره كه رولينگ به اين سادگي كسيو كنار نميزنه با چند تا كلمه و چند تا ديدار توي كتاب اول نشون داد كه اسنيپ دنبال سنگ اما بعد همچي برعكس شد به نظر من به هيچ چيز اين كتاب اعتماد نكنيد حتي به حتمي ترين اتفاقات البته اين نظر شخصي منه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط prince در 1386/1/26 12:39:12
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: جمعه 24 فروردین 1386 19:51
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه توجه داشته باشين هر وقت هري از اسنيپ پيش دامبلدور بد مي گفت يا دليلي مي اورد كه اسنيپ خيانت كاره دامبلدور قبول نميكرد ولي هيج جاي كتاب نگفته اگه كسي ديگه از اسنيپ پيش دامبلدور بد ميگفت دامبلدور چه عكسلعملي نشون ميداده.
يعني ما نميدونيم در واقع چرا فقط حرف هري رو باور نميكرده
من فكر كنم چون اسنيپ در گذشته كاري كرده مانند قسم ناگسستني يا قسم حفاظت جان هري كه دامبلدور هم از ماجرا با اطلاع بوده.
اين پيمان به احتمال زياد بين اسنيپ و مادر هري بوده .دليلم هم اينه كه اين 2 نفر شايد به خاطر شباهتهاي زيادي كه داشتند ( هردو خون لجني بودن،هردو در درس معجون سازي استعداد خوبي داشتند) به يك طريقي با هم رابطه اي بر قرار كردن و بعد سر موضوعي باهم قاطي كردن(شايد سر جيمز)
به احتمال زياد دامبلدور سالها اسنيپ رو معلم معجون سازي نگه داشته تا هم بدونه دامبلدور از ماجراي اون وليلي با خبره هم چون تنها قدرتي كه از نظر دامبلدور از همه موندگار تر و با قدرت تره عشقه باعث بشه اسنيپ از قسمي كه خورده با نيروي عشق محافظتي دو چندان بكنه خب كجا بهتر از كلاس معجون سازي

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: چهارشنبه 15 فروردین 1386 11:04
نمایش جزئیات
آفلاین
هیچ توجه ای کردید که با این که رابطه هری و اسنیپ یکی از مرموزترین و مهمترین سئوالات کتاب7 هست توی هیچ کدوم از کاورهای کتابها عکسی از اون یا چیزی که بهش مربوط باشه نیومده!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: چهارشنبه 15 فروردین 1386 06:46
نمایش جزئیات
آفلاین
من برعکس همه زیاد به اسنیپ اعتماد ندارم... گرچه خیلی از شخصیتش خوشم میاد ( این موضوع هیچ ربطی به بحث نداره) و کاملا اون دلایلی که برای نارسیسا آورد رو قبول دارم. تقریبا جواب نصف دلایلی که بچه های اینجا آوردن برای اثبات خوب بودن اسنیپ همون 2-3 صفحه ی اول کتاب 6 اسنیپ خودش همرو جواب داد...

ولی ( طبق معمول این " ولی " سر جاشه ) باز یه مشکل پیش میاد...

هری دست تنها نمیتونه هیچ غلطی بکنه... بعد از دامبلدور قوی ترین کسی که ما تا به حال دیدیم اسنیپ بوده.. نه مک گاناگال نه لوپین و نه هیچ کس دیگه ای نمیتونه تو این موقعیت به هری کمکی کنه غیر از اسنیپ... پس منطق حکم میکنه که اسنیپ اینوری باشه نه اون وری... زززززز

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ALL HAIL,
Princess_of_Persia
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 فروردین 1386 20:31
نمایش جزئیات
آفلاین
سوروس اسنيپ شخصيت مثبتي در كتاب جلوه داده نشد . و هميشه ما او را شخصيتي منفي و ضد هري پاتر ديديم . ولي شاهد كمك به هري در نزديكي هاي بيد كتك زن بوديم يا در سال اول مي خواست هري را نجات دهد . شخصيت اسنيپ بسيار پيچيده بود . از نظر من سوروس اسنيپ فقط به خاطر پيمان نا گسستني اي كه با نارسيسا بسته بود دامبلدور را كشت .
و هيچ رغبتي براي اين كه به لرد سياه بپيوندد نداشت . تازه اون يه كار مهم ديگه هم كرد . اين كه پيشگويي را كاملا لو نداد .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: جمعه 10 فروردین 1386 17:33
نمایش جزئیات
آفلاین
قبلا هم در این مورد نظر داده بودم . میدونید ، من فکر میکنم اسنیپ با دامبلدور است . اسنیپ ادم بدی نیست . اما نمی شه فهمید چه جوری است ، هیچ کس بهش اعتماد نداره جز دامبلدور و ولدمورت و البته نارسیسا ، حتی بلاتریکس هم به او اعماد نداره !!!! بنابراین اسنیپ هرگز نمی اید همون دونفری که دوستش دارند رو برنجونه ، احتمالا وقتی که دامبلدور رو کشت تحت طلسم فرمان بوده . حالا اصلا مگه نمیشه که اسنیپ هم طرف ولدمورت باشه ، هم طرف دامبلدور !؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: جمعه 10 فروردین 1386 01:10
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من دلایل یار همیشگی هری برای اینکه میگه اسنیپ خاکستریه(نه طرف دامبی نه طرف ولدی) کافی نیست.
خیلی راحت میشه گفت اسنیپ وقتی به طرف بارتی چوبدستی نشانه رفت داشته برا دامبلدور نقش بازی میکرده.
در موارد دیگه هم میشه همینو گفت.
به نظر من اسنیپ طرف دامبلدوره .قبلا هم اینو گفتم.
اون یه کاری کرد که هری با تمام وجود باور کنه اون مرگخواره و با این کارش باعث شد ولدمورت عمیقا بهش اعتماد پیدا کنه.
اون با این کارش میتونه زمانی به هری کمک کنه که هیچ کس انتضارشو نداره.
دامبلدور خودش از اسنیپ خواست که بکشتش تا با این کارش اسنیپ را به ولدمورت نزدیک کنه.
اسنیپ به نارسیسا میگه که از نقشه ولدمورت خبر دارم در حالی که از مالفوی میخواد به بهونه کمک اطلاعات کسب کنه.
اسنیپ میتونست اطلاعاتی را به ولدمورت بده که باعث مرگ خیلی از اعظای محفل بشه در حالی که این اتفاق نیافتاد.
در ضمن قیافه ی اسنیپ موقع کشتن دامبلدور:
قیافه ای بشدت منزجر انگار کاری را انجام داده که بشدت از اون متنفره.
این دلایل و خیلی چیزای دیگه میتونه بیگناهی اسنیپ را ثابت کنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط شعبده باز در 1386/1/10 1:37:38
@فرزین@
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند
طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: دوشنبه 6 فروردین 1386 13:58
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام. می رم سر اصل مطلب:
به نظر من اسنیپ نه شخصیت سفید دارد نه سیاه.(یعنی نه طرف دامبلدوره نه ولدمورت. )طرف دامبلدور نیست چون برای تعمیر کمد ناپدید کننده به دراکو پیشنهاد کمک داد، وقتی دامبلدو رو کشت با مرگخواران فرار کرد، و...
طرف ولدمورت نیست چون وقتی در فیلم 4 بارتی کراوچ پسر باهاش تنها موند اسنیپ چوبدستی اش را به طرف او نشانه رفت.
بارتی کراوچ پسر هم که مرگ خواره. پس اسنیپ خاکستریه .نه سفیده نه سیاه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آخرین دشمنی که نابود می شود،مرگ است...
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 اسفند 1385 14:48
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت همگی
من یه کاربر جدید در سایت شما هستم...
خوب ان بحث رو دیدم و حیفم اومد شرکت نکنم...
به نظر من اسنیپ با دامبلدور وفادارتره و اون طلسمی هم که روش اجرا کرد دامبلدور رو نکشته و در کتاب هفت دوباره دامبلدور پدیدار میشه... من توی یه سایتی دیده بودم که کارگردانی که فیلم های هری پاتر رو میسازه(اسمش یادم نیست) داشته با جی کی رولینگ صحبت میکرده که رولینگ گفته این دامبلدور حسابی من رو خسته کرده و کارگردانه هم با تعجب گفته مگه دامبلدور نمرده بود... و وقتی رولینگ خواسته جواب بده خودش گفته نمی خواد بگی بعدا میفهمم...
فکر کنم اسنیپ این کار رو کرده که مانع آسیب دیدن مالفوی بشه چون به مادرش قول داده بوده و همچنین می خواسته بقیه مرگ خوران به دامبلدور حمله نکنن...
البته این نظر منه....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تا هری هست زندگی باید کرد
=-=-=-
ما برتري گريفندور را نشان خواهيم داد!!!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 اسفند 1385 02:22
نمایش جزئیات
آفلاین
راونا راونکلاو نوشته :
نقل قول:
بررسی نکات در مورد اسنیپ اگر اسنیپ مرگ خوار هست: 1- اگر اسنیپ مرگ خواره چرا سال اول به کوییرل کمک نکرد ؟ 2- چرا اسنیپ سال سوم به لوپین کمک می کنه و معجون سالم به لوپن میده در حالی که می تونست اونو بکشه ؟؟ 3- اسنیپ از همه فعالیت های محفل در سال 5 با خبرداشت . چرا مکان محفل را به ولدمورت نشون نداد ؟؟؟؟؟؟ 4- چرا در سال 5 محلول راست یرا به امبریج نمی ده تا هری توی دردسر بیفته ؟ 5-چرا در وزارت خونه به کمک لوسیس و بلاتریکس وبقیه مرگ خوارا نرفت ؟ اگر اسنیپ مرگ خوار نیست : 1- چرا د رسال 4 وقت یایگور کارکاروف هشدار میده که علامت روی دستش داره نشون میده لرد داره بر می گرده احساسا نگرانی نمی کنه ؟ 2- چرا مودی قلابی یا همون بارتی کراوچ پسر اسنیپ را نکشت ؟ در حالی که اسنیپ به لرد سیاه خیانت کرده بود . 3- اصلا چرا اسنیپ ولدمورت را لرد سیاه خطاب می کنه د حالی که فقط مرگ خوارا اورا به این نام می خوانند ؟ 4- چرا در سال 5 به سیریوس کنایه می زنه و تحریکش می کنه بیاد بیرون ؟ (که در اخر هم موفق شد و باعث مرگ سیریوس شد ؟ ) 5- چرا در سال 5 به کمک سیریوس و بقیه محفلی ها نیامد ؟ چطور ممکنه اسنیپ از طلسمس که مرگ خوارها به کار برده بودن تا کسی بالای برج نیاید و حتی مکگونگال و لوپین نتوانستند از طلسم رد شن فقط اسنیپ توانست رد بشود ؟ نتایجی که از این مثال ها می شودگرفت جالب و قابل توجه : اسنیپ قطب سوم داستان است . چرا ؟ چون در هر زمان و مکان طوری عمل کرده که به نفع خودش بوده وبهترین مثالی که میشه زد : اصلا به نفعش نبوده که د روزارت خانه حاضر بشه چون مجبور بود بلاخره به یک گروه کمک کنه . یا دامبلدرو یا ولدمورت ودر این صورت جبهه ی مقابل او را از میان می برد . اسنیپ طرف دامبلدوره و در موقع گفتن اوداکداورا د رذهنش یه طلسمه دیگه ای را گفته . ولی هر کس از ان ارتفاع چه جادوگر و چه یه ماگل میمیره . چه برسه به مرد کهنسالی مثل دامبلدور . اگه واقا اسنیپ نمی خواست دامبلدور بمیرد یه طلسمه دیگه ایی د رذهنش بگه . در ضمن اوداکداورا که قربانی را پرت نمی کند بلکه خیلی ارام و بی سر و صدا می کشد . اسنیپ واقعا یک مرگ خواره و طرف ولدمورت . اما با این حال اینم خالی از اشکال نیست به همان دلایلی که در بالا ذکر شده . پس اسنیپ قدرت سوم داستان رولیگ می باشد .

ببخشید . حرفای شما خیلی برای من آشناست.
فکر کنم اینارو خودم توی مقاله بررسی نکات مبهم شش سال تحصیلی هری پاتر گفتم.
در ضمن در پست شماره 334 همین تاپیک دقیقا اینارو گفتم.
بهتر نیست نظر خودتو بنویسی ، یا اگه با نظر کسی موافقی یه نقل قولی بزنی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آبرفورث دامبلدور در 1385/12/29 2:43:14
تصویر تغییر اندازه داده شده