جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

83 کاربر(ها) آنلاین هستند (68 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
81
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  29 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  301 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  287 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 23 مهر 1385 16:49
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.
خب بالاخره تصمیم گرفتم موضوع تاپیک خانه اجدادی رو عوض کنم.
اینم توضیحات:
نام تاپیک:خانه اجدادی.
-کافه ای زیبا بر فراز دهکده هاگزمید که در اون خیلی چیزا یافت میشود:
1.کافه تریا.
2.فروش انواع لوازم مورد نیاز جادوگران.
3.فروش انواع لوازم شوخی.
4.دارای سینما.
5.فروش انواع کتاب(از خوبیهای این تاپیک)
...............
Finish


خوشبختانه سوژه خیلی بهتر شد... با این حال اسمش هنوز مناسب نیست. این اسم تصویر یه خونه ی قدیمی رو تو ذهن ایجاد می کنه که مغایر با موضوع اصلیه. پس اسمش رو عوض کنین... البته می شه همون اجدادی باشه اما خب اگه اسم اول رو تغییر بدین خیلی بهتر می شه... فقط یه چیزی رو نگفتین... موضوعش طنزه یا جدی؟! ... این نکات رو برطرف کنین حتماً مجوز می گیره !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ورونیکا ادونکور در 1385/7/23 19:54:04
آخرین دشمنی که نابود میشود مرگ است
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 23 مهر 1385 10:41
نمایش جزئیات
آفلاین
خب با توضیحاتی که داده بودم بعید میدونستم دیگه جای ابهامی وجود داشته باشه.بر یان شدم که یه نمونه از این تاپیک از خودم به جای بذارم:
گودریگ مشغول نصب کردن تابلویی بود که روش نوشته بود:به چند فروشنده ماهر نیازمندیم.
پس دقایقی چند مشتری وارد مغازه شدند از روی قیافه آنها معلوم بود که جادوگران قدرتمندی هستند و میخواهند برای خود وسایلی تازه تهیه کنند...
........................................
اینم یک بخش مختصر از این نمایشنامه.
حالا توضیحات کاملی بود؟
........................................
Finish


گودریک جان شما اصلاً توضیح ندادین این خانه ی اجدادی یک مغازه ست یا فقط خونه، اما با این پست مشخص شد که یه مغازه ست... پس با این حساب اسم مناسبی براش انتخاب نکردین... ایده ی این که وسایل جادوگران قدرتمند در یه مغازه پیدا می شه اصلاً نو نیست به خاطر این که این موضوع تو دنیای هری پاتر زیاد رواج نداره... با سه خط نمایشنامه هم نمی شه درباره ی کل سوژه ای که قراره تو تاپیک دنبال شه قضاوت کرد... شما باید مختصری از موضوع تاپیک رو این جا بزنین... البته کلی نباشه و اگر هم لازم شد وارد جزئیات شین در این صورت می تونه فضای تاپیک رو تو ذهن ایجاد کنه... اما زیاد مطمئن نیستم مجوز بگیره.... منتظر ایده های نوتر شما هستیم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ورونیکا ادونکور در 1385/7/23 10:51:01
آخرین دشمنی که نابود میشود مرگ است
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 23 مهر 1385 08:02
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام خدا
از ناظرین محترم ممنون
سلام
نام تاپیک : هاگزهد
موضوع : جدی
شرح : در مورد یه سری جنگهای بسیار جالبه از کوچک تا بزرگ که در این مکان انجام میشه .... مثلاً دوئل هایی که از طرف شهرداری هاگزمید یا جنگهای که بین محفل و مرگ خوارا با تعیین قرار قبلی انجام میشه ... من دیدم که موضوع جدی بیشتر بلدم .... خلاصه جنگهای زیبایی توش صورت می پذیره که نهایت هیجانه ...
ممنون

عزيز من.
ما يه تاپيك با همين عنوان داريم.
خانه‌هاي هاگزميد.
در ضمن جنگهاي سياه و سفيد به ما ربطي نداره.اونا خودشون براي اين كار تاپيكهاي زيادي دارن.
ولي از جدي نويسي استقبال ميكنم. بگرد يه ايده ناب پيدا كن. بيا حتما مجوز ميدم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط نيكلاس استبنز در 1385/7/23 8:29:26
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: شنبه 22 مهر 1385 16:11
نمایش جزئیات
آفلاین
خب منم نمیخواستم اسمش باعث ابهام بشه
بنا به دلایلی تقصیر خودم بود که کم توضیح دادم.
در این تاپیک که اسمشو خانه اجدادی(تغییر اسم داد) میذارم وسایل مورد نیاز جادوگران قدرتمند پیدا میشه. به نظر خودم که موضوع خوبی داره حالا مدیرا نظر بدن...
..........................
Finish


گودریک جان باز هم توضیحاتت اشکال داشت... باید جامع و کلی بگی تا جای سوالی باقی نمونه... خب به نظرم این تاپیک جالبیه ولی احساس می کنم زیاد به هاگزمید ربطی نداره. توی این خانه ی اجدادی می تونه سوژه های جذاب تر دیگه یی به وجود بیاد... حالا باید ببینم نظر نیکلاس چیه... !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ورونیکا ادونکور در 1385/7/22 16:38:41
آخرین دشمنی که نابود میشود مرگ است
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: پنجشنبه 20 مهر 1385 15:42
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
میخواهم یه تاپیک با عنوان خانه سیاه بزنم موضوعش هم محل گردهمایی جادوگران قدرتمند هستش


همه ی جادوگران قدرتمند سیاه نیستن با این حال اسم این تاپیک باعث ایجاد ابهام می شه... اما خب در ابتدا باید بگم که موضوع این تاپیک به دهکده هاگزمید زیاد ربطی نداشت... شما به یه فروم دیگه یی مراجعه کنین و اون جا درخواست بدین... یه کم هم بیش تر درباره ی موضوعش توضیح بدین !

منم با وروني موافقم.در هر دو مورد
به ورونيكا:
بابا اين فونتت رو بزرگتر بگير. مردم تا بخونمش.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ورونیکا ادونکور در 1385/7/21 14:13:42
ویرایش شده توسط نيكلاس استبنز در 1385/7/21 18:27:52
آخرین دشمنی که نابود میشود مرگ است
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: پنجشنبه 20 مهر 1385 15:09
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام خدا
از ناظرین محترم ممنون
سلام
نام تاپیک : هاگزهد
موضوع : طنز
شرح : در مورد قرار دادها و نقشه های لرد و یا محفل است که توی هاگزهد انجام میشه ! البته طنز با حالیه ! مثلاً لرد و افرادش اومدن توی این مکان و دارن در مورد یه نقشه و طرح صحبت می کنن که اون نقشه و طرح حا به صورت طنز و خنده دار بیان میشه و خلاصه تاپیک فعال میشه !
با تشکر که درخواستمو خوندین


در مورد موضوع این تاپیک باید بگم که 99% تاپیک های این سایت طنز هستن با این حال چیزی که مهمه اینه که طنزاش واقعی هستن یا ارزشی... حالا در مورد این تاپیک من فعلاً نمی تونم چیزی بگم اما موضوعش طوریه که طنزش واقعی از آب در نمیاد... اسمش هم بد نیست اما توی این تاپیک باید یه موضوع دیگه پیش کشیده شه... شما یه کم بیش تر روی موضوع و محور اصلی ش کار کن و اگر ممکنه یه کم توضیحات بیش تری درباره ش بده تا بررسی شه... فعلاً مجوز داده نمی شه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ورونیکا ادونکور در 1385/7/21 14:10:12
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: دوشنبه 17 مهر 1385 16:33
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام خدا
سلا م
نام : فورتسکیو
هدف از پیام : درخواست مجوز
می خواهم مغازه ی هاگزهد رو بزنم، موضوعشش طنزه ... در مرود یه سری گرد همایی خنده داره بین افراد مختلف در هاگزمید ...

با تشکر


تاپیک های مشابه این زیاد هست... یه کم بیش تر روی اسمش کار کنین و موضوعش رو گسترش بدین... در این صورت ممکنه مجوز بگیره !


فورتسكيو عزيز.
شما يك كمي بيشتر رو سوژتون كار كنين. رو هدفش. رو اسمش. رو كارش. و بعد بياين يه توضيح كامل و بدون نقص در مورد تاپيك بدين. انشالله كه مجوز ميگيرين.
سوروس اسنيپ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ورونیکا ادونکور در 1385/7/17 16:55:33
ویرایش شده توسط ورونیکا ادونکور در 1385/7/17 16:57:54
ویرایش شده توسط سوروس اسنیپ در 1385/7/17 23:14:01
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: پنجشنبه 6 مهر 1385 13:07
نمایش جزئیات
آفلاین
جاگسن اون عزيز. اون تاپيك منتقل شده و بعدش پاك شد.
الان همچين تاپيكي تو اين انجمن وجود نداره
به هر حال گفتم تا بدوني.
اگه مجوزي چيزي خواستي بوگو. فقط بجا باشه و مربوط به اين فروم هم باشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=large][color=000099][font=Arial]كسي ميدونه شناسه قبلي من چي بود؟
1=[url=http://www.jadoogaran.org/modules/profile/userinfo.php?uid=12601]اينه؟[/
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 2 مهر 1385 18:39
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا طور جون آلبوس . طور جون استرجس . طور جون کورممد . طور جون نورممد . طور جون محفلیها و خودت تاپیک رو باز کن .

تو خجالت نميكشي مياي اينجا و از يه محفلي درخواست ميكني؟
نه خجالت نميكشي؟ اينجوري ميخواي مرگخوار شي؟

با اجازه هگر عزيز گفتم بيام يه بوقي بزنم. بــــــــــــــــــوق.بـــــــــــــــــوق
آقا منم تو حكايت اين موندم. كارخونه فعال شه يا نه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سوروس اسنیپ در 1385/7/4 21:15:24
من یه شبح و�
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 2 مهر 1385 16:43
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خوام یه تاپیک به عنوان : کارخانه ی جارو سازی هاگزمید بزنم . در این کارخانه انواع جارو های پرنده با کیفیت عالی تولید می شه و به فروش می رسه . ( اکه تایید کنی یه آذرخش 2007 تریپس بهت می دم ! )

اصلآ و ابدآ مجوز داده نمیشه دلیلشم یک خوب نبودن موضوع تاپیک دو تاپیک این مدلی زیاد داریم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط روبیوس هاگرید در 1385/7/2 17:04:17