شخصیت جادویی خودت را بساز، به یکی از چهار خانه ملحق شو، در کلاسها شرکت کن، کوییدیچ بازی کن و ماجراجوییهای خودت را بنویس.
✨ بیش از ۱۵,۰۰۰ جادوگر از سال ۱۳۸۲
🏰 ۴ خانه فعال: گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف، ریونکلاو
📚 اساتید راهنما تو را قدمبهقدم همراهی میکنند
⚡ ماجراجوییهای بیپایان در انتظار توست
🗺 سفر تو در هاگوارتز:
📝یک داستان کوتاه بنویس
🧙شخصیت خودت را بساز
🛒از کوچه دیاگون خرید کن
🎓به یک خانه ملحق شو
همه چیز ساده است! استاد راهنمای اختصاصی تو را در هر قدم کمک میکند
اين يقينا امكان نداره چون تو اولين خاطره اي كه آلبوس به هري نشون داد همون خاطري خانه ي گونت وقتي باب اگدن به خانه ي گونت مي ياد مورفين گونت بهش با زبون مارها مي گه كه هيچ كس اينجا بهت خوش آمد نمي گه اما اگدن نمي فهمه و هري توي دلش مي گه كه چقدر احمقه كه نمي فهمه و مورفين بار ديگه تكرار مي كنه همون جمله رو كه اينبار آلبوس به هري مي گه كه هري تو حتما مي فهمي كه اون چي مي گه درسته؟ پس يعني خودش نمي فهميده زبون مارهارو ...اين كاملا دليل روشن و واضحي هستش. لاوندر عزيز بهتره كه پست zahra_s رو توي اسپويلر قرار بدي چون افشا سازيه ممنون
ادوارد عزیز، من فکر نمیکنم افشاسازی کرده باشن، با این حال، همون تیکه ای از پست رو هم توی اسپویل قرار دادم.چون فقط حدس زده بودن!ممنون
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لاوندر براون در 1386/6/24 3:56:17
می تراود مهتاب..
"وقتش رسیده که همهی ما بین چیزی که درسته و چیزی که آسونه، یکی رو انتخاب کنیم." - پروفسور دامبلدور
ممکن نیست مار زبون باشه : چون اگه مار زبون بود با روش های باسیلیسک اشنا بود وصداش هم میشنید.... شاید هم باشه چون ازکسی که عشق جادوی سیاه رو داشت امکان داره... ولی اکثر افراد گروه اسلیترین بلد بودن به جز هری... مثل سالازار و ولدمورت
این به این معنا است که 60%بلد نبوده ویا 40%بلد بوده ولی از رولینگ انتظارات فراوانی در رد گم کنی باید داشت...
خوب از يه نظر ميشه گفت چون دامبلدور بسيار باهوش بوده و مهرت هايه زيادي رو كه كمتر كسي داشت رو داشته پس مار زبانه ولي مارزبون بودن ياد گرفتني نيسن وذاتيه اين ميشه جواب پست پايين خوب دامبلدور صدايه باسيليسكو نشنيد چون اصلا اونجا نبود كه بشنوه كلا مار زبون بودن دامبلدور كاملا قطعي نيست ولي نظر شخصي من اينه كه اون نبوده ..... در جواب به ممنون ، اگه ميشد به اين راحتي مهارت جادويي رو ياد گرفت كه نياز نبود بيان هاگوارتز ، شايد برايه مهارت هايه ديگه راهي وجود داشته باشه ولي برايه مار زبوني بايد يكي از نوادگان اسليترين بود [spoiler=مشكل]البته در كتاب 7 رون گفت كه تونست ادايه هري رو در بياره و در تالار رو باز كنه . كه به نظرم از طرف رولينگ خيلي ناشيانه اومد[/spoiler]
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط استن شانپایک در 1386/6/20 23:46:34
تو مجلهي هري پاتر شوكا يه مصاحبه با رولينگ داشت كه تو دقيقا همين سوال رو ازش پرسيده بودن و اونم جواب داده بود كه دامبلدور زبانهاي زيادي رو مثل زبان مردم درياي يا اجنه بلده،و زبان مارها را هم دقيقا به همين صورت ياد گرفته!
احتمالش خیلی کمه که دامبلدور مارزبان باشه چون در این صورت باید در کتاب دوم صدای باسیلیسک را می شنید ! تازه دامبلدور تو خیلی از دیالوگ هاش تنفرش را از مار و مارزبان ها بیان کرده وهمیشه به هری می گوید که مار ها همه همدم افراد شرور بوده اند!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
<<< only گریفندور >>> << It has been victorious >>
اول باید بگم که لاوندر براون عزیز ، نوشتن بخش کتاب به زبان انگلیسی و ترجمش همیشه و همه به کار میاد و لزومی نداره که ناظر ویرایش کنه و متن انگلیسی رو حذف کنه ، چون ملاک مهم برای ما انگلیسی کتاب هست و در انجمن های دیگه هم وجود داره !
حالا باید بگم که این دوست عزیز به نکته خوبی اشاره کردند ، در واقع همون نکته ای رو که در پست قبلم گفتم گسترده تر مطرح کردند : بهتره از الان روی سوژه جدیدتری که در این مورد هست بحث بشه ، به طور مثال اینکه میتونه از یک طلسم استفاده کرده باشه برای متوجه شدن زبون مارها ، یا اینکه مربوط به این میشه که یکی از بزرگترین جادوگران قرن هست و خیلی کار ها از دستش بر میاد
استفاده از جادو میتونه نکته مهمی باشه ، و همینطور کلیدی ! به طور مثال اینجا بحث شد که دامبلدور ممکنه مار زبانی رو به ارث برده باشه ، ولی زبان مردم دریایی رو که نمیشه به ارث برد ! به همین خاطر به نظر من جادو میتونه این مشکل رو حل بکنه و یا مطالعه و خیلی کار های دیگه که به راحتی از دست دامبلدور بر میاد !
در کتاب پنجم ، پرفسور مارچ بنکز گفتش که من خودم از دامبلدور امتحان سمج گرفتم ، با چوبدستیش کارهایی میکرد که به عمرم ندیده بودم ، اگر نخواد نمیتونید پیداش کنید !
پس حرف زدن به زبان های موجودات جادویی برای همچین کسی کار دشواری نخواهد بود !
سلام همونطور که می دونیم خود دامبلدور گفت تو کتاب 6: یعنی : در میان جادوگران خوب هم مارزبان هایی هستند ! در ضمن قبلا هم اشاره کردم البته دقیقا نمی دونم کجای کتاب 4ولی گفته بود که می شه زبان های جادویی را با جادو یاد گرفت مثل بارتی کراچ !!! و مطمئنا دامبلدور این نوع جادو را بلد بود مثل زبان دریایی
دیگه لازم نبود انگلیسی اش رو بنویسی . اینجا انجمن فارسی زبان است . .
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط mamnoon در 1386/4/18 18:32:39 ویرایش شده توسط لاوندر براون در 1386/4/18 19:38:03
موضوع مار زبان بودن دامبلدور به طور کامل منتفی هست و بهتره روش بحثی صورت نگیره ! دلایل ساده ای که در بحث ها گفته شده و یا گفته نشده رو این جا مینویسم :
مورد اول که به همه موارد به نوعی ربط داره این هست که دامبلدور در اسلیترین نبوده در آغاز که بعد ها بخواد به گریفندور بره ! در کتاب گفته شده که دامبلدور در گریفندور حضور داشته و فراموش نکنید که تغییر گروه به هیچ وجه در هاگوارتز صورت نمیگیره ، به همین دلیل نمیتونسته که گروهش رو عوض کرده باشه !
مورد دوم اینکه در تاریخ جادوگری تنها نوادگان سالازار اسلیترین مار زبان بوده اند و تنها نوادگان به ترتیب از یکدیگر به ارث بردند ، به همین دلیل دامبلدور جزو نوادگان اسلیترین نبوده ، پس نمیتونسته که مار زبانی رو به ارث ببره ! یا اگر هم از اونها به ارث برده باید حتما در گروه اسلیترین قرار میگرفته که نگرفته و این موضوع ارثی بودن رو کاملا منحل میکنه !
به نظرم به اندازه کافی روی ارثی بودن مار زبانی و اسلیترین که دامبلدور در اون بوده ! بحث شده ، بهتره از الان روی سوژه جدیدتری که در این مورد هست بحث بشه ، به طور مثال اینکه میتونه از یک طلسم استفاده کرده باشه برای متوجه شدن زبون مارها ، یا اینکه مربوط به این میشه که یکی از بزرگترین جادوگران قرن هست و خیلی کار ها از دستش بر میاد ؟