من شنیدم دو سه روز بعد از انتشار کتاب 7 نسخه الکترونیکیش هم میاد!!
خب اومدن که میاد ولی به طور حتم نمیشه گفت دو روز یا سه روز یا چهار روز ولی اینطور که معلومه ایندفعه یکمی دیرتر میاد به خاطر مقرارت سخت تر
نقل قول:
رایگان!!!!
بله کاملا رایگان، البته غیر قانونی
و اینکه سایت لینک دانلودش رو میزاره یا نه رو فکر نکنم بزاره چون باید هر طور شده قانون کپی رایت رعایت بشه، شما خیلی راحت تر از سایت جادوگران میتونید لینکش رو گیر بیارید خیلی خیلی راحتر حتی با اینکه سایت جادوگران کتاب رو هم ترجمه نخواهد کرد باز با این حال ترجمه فارسیش رو هم روی نت خیلی خلی باز هم راحتتر پیدا میکنید
ببخشید که اینو میگم ولی چیزی به نام "کپی رایت" توی ایران معنا نداره. چون شما میتونید با 500 تومن یه سیدی ویندوز که در حدود 150-200 هزار تومن قیمت داره رو تهیه کنی. البته باید توی ایران اینجوری باشه. وگر نه کی میاد 200 هزار تومن پول یه سیدی بده؟؟ درآمد افرادی که من میشناسم (که تعدادشون کم هم نیست) بین 600 تا 900 هزار است. حالا کدومشون میاد 200 هزار تومن پول یه سیدی بده؟ این موضوع در مورده کتاب هری پاتر هم صادقه. چون الان قیمت کتاب انگلیسی در حدوده 40000 تومن است. اما نسخه ترجمه شده در حدوده 7000-10000 است. حالا کدوم ما میریم اون نسخه 40000 تومنی رو بخریم؟ پس به نظر من اگه کتابو توی سایت بزارید ضرری برای فروش کتاب نداره. حتی اگه ترجمه هم بکنیم باز میشه کاری کرد برای کپی رایت.مثلا لینک کتاب ترجمه شده رو برای اعضای بیشتر از یکسال سابقه بفرسیتد. اینا نظر من بود و من کوچکتر از آنم که برای جادوگران تعیین تکلیف کنم. هر کاری که صلاح میدانید بکنید.
سلام ببخشید می خواستم بدونم که نمی تونم خودم تیم تشکیل بدم؟ چند نفره می تونه باشه؟ لطفا در تاپیک "دفتر نظارت انجمن" واقع در انجمن کوییدیچ، این سوال رو مطرح کنید.ممنون
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/3/17 17:13:09
من شنیدم دو سه روز بعد از انتشار کتاب 7 نسخه الکترونیکیش هم میاد!!
خب اومدن که میاد ولی به طور حتم نمیشه گفت دو روز یا سه روز یا چهار روز ولی اینطور که معلومه ایندفعه یکمی دیرتر میاد به خاطر مقرارت سخت تر
نقل قول:
رایگان!!!!
بله کاملا رایگان، البته غیر قانونی
و اینکه سایت لینک دانلودش رو میزاره یا نه رو فکر نکنم بزاره چون باید هر طور شده قانون کپی رایت رعایت بشه، شما خیلی راحت تر از سایت جادوگران میتونید لینکش رو گیر بیارید خیلی خیلی راحتر حتی با اینکه سایت جادوگران کتاب رو هم ترجمه نخواهد کرد باز با این حال ترجمه فارسیش رو هم روی نت خیلی خلی باز هم راحتتر پیدا میکنید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
How can you escape...if they can see everything? V.M
وقتی اونها میتونند همه چیز رو ببینند ... چطوری میتونی فرار کنی؟ وی ام
سوروس اسنيپ نوشته: در بعضی از انجمن ها قوانینی وجود داره که کسایی که می خواند پست بزنند باید رعایت کنند. بهتر نیست این قوانین رو بالای هر صفحه قرار بدیم؟چون اکثرا قوانین انجمن ها به صورت یه پست معمولیه و ممکنه کاربر متوجه اون نشه!
تا جایی که من اطلاع دارم، در هر انجمن! یه تاپیک که البته عنوان مهم! هم داره! برای این کار هست. و البته باز هم هرکسی میتونه به صفحهی اول هر تاپیک مراجعه کنه
لازم نیست که در بالای هر صفحه قوانینو قرار داد، چون اولا کسی که به اون تاپیکها توجهی نکنه، به بالای صفحه هم توجه نمیکنه ثانیا! اگه هم توجه کنه، انجمنها رو با هم اشتباه میگیره و قوانین رو قاطی میکنه
در بعضی از انجمن ها قوانینی وجود داره که کسایی که می خواند پست بزنند باید رعایت کنند. بهتر نیست این قوانین رو بالای هر صفحه قرار بدیم؟چون اکثرا قوانین انجمن ها به صورت یه پست معمولیه و ممکنه کاربر متوجه اون نشه!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
اونی که سرور و پادشاهمونه ویزلیه! *** تاپیک ها: [url=http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=4587&forum=3&post_id=175197#forum
الیور وود نوشته:اگه توی سایت یه مجلس داشته باشیم بد نمیشه . یعنی یه انتخابات بر گزار کنیم و برای مثلا 2 ماه 6 نفر بشن نماینده ی بچه ها و یه سری تصمیمات بگیرن و زودتر به گوش مدیرای سایت برسونن .
نیاز به مجلس نیست. ما به تصمیمات اعضایه سایت احترام میزاریم و در صورت لزوم موافقت و همکاری هم خواهد شد.
نقل قول:
کالین کریوی نوشته:هوووم اگه ميشه يه گروه به اسم کارمند وزارتخونه و يک گروه هم به اسم محفل ققنوس در صورت عدم وجود مثل گروه مرگ خوارها اضافه کنيد به نظر من باعث ميشه که حداقل وزارت فعال بشه و وزير جديد بتونه با اعضايي که داره مثل وزارتخونه توي کتاب با قدرت عمل کنه در مورد محفل هم همين نظر رو دارم
قبلا برای وزارت خونه گروهی به نام کارکنان وزارت گذاشتیم که هیچ اتفاقی نیوفتاد.مشخص کردن هر کس در یک گروه فایده ای نداره اگه داشت الان گروه مرگخورا باید سایت رو از سیاهی پر میکردند.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/3/14 12:53:12
اولا که در امضای خودت باز میشه و امضا چون در پست ها تکرار میشه مهم نیست همه با هم باز بشن ثانیا برای من قضیه بر عکسه یعنی فقط یکی از تگ ها عمل میکنه و دومی اصلا نه باز میشه و نه بسته مرورگر فایر فاکس 2 و IE 7
در ضمن بهتره از این تگ به عنوان شوخی استفاده نکنید تا معلوم باشه برای چه موردی گذاشته شده
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
هری پاتر نقطه نوشته: شما چرا برای تصمیمات مهمی که در مورد سایت میگیرید مثل بسته شدن سایت به مدت 2 هفته با اعضای عادی سایت مشورت نمی کنید و درم اینکه احتمالش هست که نظرتون تعییر کنه و سایت رو نبندید؟
بعضی مسایل هست که مشورتی نیست چون ممکنه اکثریتی ضرر جدی رو به اقلیت برسونه مثلا نمیشه برای نمایش صحنه های خشن در تی وی رای گیری کنن چون در هر حال برای زی مثلا 14 سال نباید پخش بشه در حالیکه از نظر تعداد در اقلیت هستند. البته حتی من طبق برایندی که گرفتم اعتقاد دارم که موافقان بسته شدن سایت برای عدم افشا سازی در اکثریت هم هستند ولی در هر حال فرقی نمیکنه و سایت در اون دو هفته غیر قابل لاگین خواهد بود.
نقل قول:
سلام
نکته ای رو در مورد این اسپویل میخواستم بگم ، اولا اینکه توی چتر باکس کار نمیکنه !
دوما اینکه مثلا اگر توی صفحه ای از تاپیک من 3 تا نظر داده باشم ، وقتی روی اسپویل آخرین نظر من در تاپیک کلیک بشه ، اسپویلی که در بالاترین پستم درون تاپیک هست باز میشه !
اولی تایید میشه و نمیدونم مشکل از چیه ولی در هر حال لزومی به کار کردنش در چت باکس نیست
دومی تایید نمیشه میتونید لینک اون تاپیک یا نظر ها رو بدید؟
برای کسانی که کار نمیکنه به تدریج کار خواهد کرد البته متاسفانه روی IE6 من تست نکردم که ببینم کار میکنه یا نه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.