این واقعا نامردی بود من به چند نفر گفتم کامپیوتر ندارم و تازه یکی نو گرفتم حالا میخوام مثل یک دانش آموز خوب هر روز به جادوگران سر بزنم لطفا شخصیت قبلی منو به من بر گردونید آخه شخصیت من هنوز جاش خالی خواهش تمنا ممنون میشم سن : اگر زنده باشم۳۰ سال گروه : اسلیترین خوب من بايد بگم در بچهگی خيلی بد شانسی اوردم همشهم تقصير برادر بزرگم سيريوس اگر اون فرزند خوبی بود من ديگهمجبور نبودم جور اونو بکشم من با ورود به اسلیتیرین افتخار از دست رفته را به خونواده برگردوندم من همیشه در فکر بازگشتم .
اين شخصيت توسط فرد ديگري گرفته شده و اين شخص مرتب به سايت سر ميزنه و در انجمن ها هم شركت داره....لطفا از ليست شخصيت ها يه شخصيت ديگه رو انتخاب كن
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/1 18:13:52
آقا در مورد ما تصمیم گیری نشد، گفتید یکی دو روز ها.، الان یه هفته گذشت که. آقا ما اصلا اون شناسه رو نخواستیم همین جدیده از سرمون هم زیاده...نوکرتونیم...
1- نام : اینیگو ایماگو 2- سن: 32 3- تاریخ تولد: 31/7/1974 4- جنس: مرد 5- سال : فارع التحصیل هاگوارتز 6- رنگ چشم: قرمز مایل به بنفش 7- گروه : هافلپاف 8- مو : بلند ، سفید،میکروبی در هم ور هم، شش رنگ 9- ظاهر کلی : هیکلی، رو موت، سه چشم(چشم بصیرته) 10- نام کامل: اینیگو پاتریک ایماگو 11- کویدیچ : بلدم سوار جارو بشم! 12- چوب جادو : دارای پشم گوسفند، 20 اینچ، مثل سنگ سفته 13- دسته جارو : مغز بز کوهی 2007 14- علاقه ها: حرف زدن زیادی 15 - توانمندیها : بسیار کوشا در امر نویسندگی
تاييد شد ولي ميزارمت گروه اسلي
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/4 17:03:58
نام: جرج نام خانوادگی: دیگوری(دادش سدریک) سن:16 گروه: اسلایترین چوب جادو: از چوب بلوط وسطش هم شاخک سوسک مو: بور و ژولیده. چشم: سبز تو مایه های ابی رنگ چهره: سفید (بچه خوشگل) ویژگی خاص: از هرمایونی خوشم میادواز اسنیپ بدم میاد علاقه مندی ها:هرمایونی جون من این یکی رو تایید کنید
متاسفم شخصیتهای ساختگی دیگه تایید نمیشن.لطفا از لیست شخصیتها یه شخصیت دیگه رو انتخاب کنید.موفق باشی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/7/29 12:13:48
نام:اوون کالدول سن:15 رنگ چشم:سیاه گروه:هافلپاف مو:سیاه علاقه ها:گویدیچ و دفاع در برابر جادوی سیاه دسته جارو:گلوله اتشین کویدیچ:مدافع تیم هافلپاف توانمندی ها:بازیکن خوب کویدیچ و قوی در مقابله با جادوی سیاه
معرفي خوب نيست...يه كم بيشتر خودتو معرفي كن و در ضمن يه زندگي نامه اي معرفي كوتاهي چيزي از شخصيتت در آخر معرفيت بنويس...از زندگيش بنويس(چه واقعي چه خيالي!)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/1 18:05:49
مي دونم مهلته 3 روز فرداست...ولي من مينويسم شما فردا تاييد كنيد!
پيتر پتي گرو نام پدر و مادر: نامشخص چوب دستي و چوب جادو:نامشخص قد:كوتاه! وضعيت ظاهري: بسيار زيبا!!!
دوست قديمي(فعلي هم هست!) با سيريوس و جيمز كه عضو محفل بودم بعد قدرت ارباب لرد سياه! جذبم كرد و به خدمتش در اومدم و به محفلي ها!! خيانت كردم...بعد از گم شدن ارباب مدتي به صورت موش بودم ولي باز خودم پيداش كردم و به قدرت رسيد! الان هم كه كارهام مخفيه!!
من باز يادم رفت گروه بنويسم!! اگه اشكالي نداره اسلايترين! فکر کنم قوانین رو یادت باشه.پیتر فقط در گریفیندور تایید میشه.من شما رو در شناسه قبلیتون تایید کردم.موفق باشی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پيتر پتي گرو در 1385/7/27 19:38:27 ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/7/28 12:45:00
خب با توجه به روحیه خشن ( و شاید شجاع ) و اینکه اینکه اصیل زاده نیستم , باهوش هم نیستم ( از طرفی , هر کسی هم نیستم ) , فکر می کنم جام توی گریفیندور باشه . ای بابا ما رو قبول کنین ... تو آشپزخونم کار می کنیم. تو کار ترجمه هم هستم...فکرشو بکنین...! گراپ و ترجمه! من چند ماه پیش که دیدم هری پاتر 4 تو سایت نیست , بدوبدو رفتم متن انگلیسیشو گیر آوردم نشستم با بابیلون به جونش افتادم . دو سه فصل رد نکرده دیدم که ... بله... به همت متخصصان , این مصحف شریف (ببخشید , شب احیایی چی گفتم!) ترجمه شده منم زود فصلای اوّلو دانلود کردم و با ترجمه خودم مقایسه کردم دیدم الحق و الانصاف مال خودم بهتر شده . حمل بر خودستایی نشه..........وای چقدر حرف زدم ...فکر کنم الآن جغد میفرستین که آقا جای این حرفا اینجا نیست و ...
خداحافظ
تایید شد! اگه برای ترجمه میخوای به سایت کمک کنی لطفا از طریقه صفحه کمک و راهنما یه بلیت برای مدیران بخش ترجمه ارسال کن.موفق باشی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/7/27 12:21:15
نام:ایمار نام خانوادگی:اسنیپ گروه:اسلایترین قد:170 رنگ چشم :ابی مایل به سبز رنگ مو:مشکی طول چوبدست:25 سانتی متر هسته ی چوب دستی:پر ققنوس جنس چوپ دستی:چوپ گردو و بلوط چوب جارو:اذرخش من یکی از بزرگترین جادوگران هستم که عکسم در شکلات قورباغه ای هست.من متخصص جادوی سیاه هستم و من یکی از مرگ خوران بزرگ هستم میتوانم با یک طلسم مرگ 50 نفر را در جا هلاک کنم
خواهش میکنم دیگه اینو تایید کنید
شخصيت هاي ساختگي تاييد نميشن....لطفا از ليست شخصيت هاي سايت يك شخصيت گرفته نشده رو بردارين(اون شخصيت هايي كه قرمز نشدن!)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/1 18:01:35
خب؛ طی صحبتی که با وبمستر گرانقدر و عزیز... دامبلاعظم صورت گرفت و در راستای رفع مشکلات و...ی من، مایلم دوباره شخصیت اسنیپ رو بگیرم و به فعالیت رولپلینگام ادامه بدهم. لذا این است معرفی اسنیپ(که مثلا خیلیها نمیدونن تو کتاب نقش دیوارو بازی میکرده ):
نام: سوروس(سه وه روس) نام خانوادگی: اسنیپ گروه: اسلایترین چوب جادو: پَر جلو بندی کفتر با طعم سس گوجه فرنگی! مو: سیاه و روغن زده، تا شانه هایش میرسد. چشم: سیاه و براق، ولی مثل چشم های هاگرید با محبت نیستند. دندان ها: کج و معوج و زرد! رنگ چهره: بیمار مانند، همیشه رنگ پریده توصیف شده! ویژگی خاص: بینی دراز و کج، اخمو، بر روی بازوی چپش علامت شوم وجود دارد ولی همیشه واضح نیست!
توضیحات ِ غیره: سوروس اسنیپ رئیس گروه اسلیترین و استاد معجون ها در هاگوارتز است. او یک مرد قد بلند با بینی عقابی و موهایی سیاه و روغن زده است که تا شانه هایش می رسد. وی شخصیت نامطبوع عجیبی دارد اما معجون ساز ماهری است و نزد دامبلدور احترام و اهمیت خاصی دارد. اینکه چه وقایعی در زندگی اسنیپ رخ داده که احترام دامبلدور را جذب کرده، ناشناخته است ولی یک چیز قطعیست و آن اینکه دامبلدور به او فرصت مجددی داده است همانطور که به اغلب افراد می دهد. اسنیپ داستان خود را برای دامبلدور گفته است و دامبلدور حرف او را باور می کرده است. و در نهایت د انتهای کتاب ششم دامبلدور را به قتل میرساند!
تاييد شد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/1 17:57:23
گرچه كمي با تاخير! سلام كردم(سه ماه حدودا! ولي به هر حال!)
پيتر پتي گرو** والدين: ناشناخته! چوب جادو: ناشناخته! . . . . . . دوست صميميه سيريوس و جيمز بودم كه خيانت كردم و به سمت لرد ولدمورت رفتم و جيمز و ليلي رو لو دادم! الانم در خدمت اربابم هستم!
**اميدوارم به تازه واردين!! داده بشه!
ويرايش!! ظاهرا گروه يادم رفت! اگر هنوز قانون اين كه هر كي بايد توي گروه خودش باشه نيست..ميخوام اسلايترين باشم!
سه چهار روز باید صبر کنی چون کسی که این شخصیت رو گرفته از 29 شهریور هیچ فعالیتی نداشته.اگه نیومد میدم به شما.لطفا چند روز دیگه دوباره درخواست بده.موففق باشی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پيتر پتي گرو در 1385/7/24 23:18:02 ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/7/25 13:23:53