1- نام: بد 2-نام خانوادگي: عنق 3- سن: عرض كنم حضور انورتون ... سيصد و چهل و هشت سال 4- تاریخ تولد: چهارصد سال پيش! ها گول خوردي، من سنمو از وقتي كه مردم و روح شدم حساب كردم! ولي تاريخ تولدم درسته ... 5- جنس: روح ِ مذكر 6- رنگ چشم: من خودم رنگ ندارم، چشمم رنگ داشته باشه؟ ... بي رنگ آقا، بي رنگ 7- گروه:گریفیندور 8- مو: عجب آدمي هستيا ... دارم ميگم بي رنگم ... ميفهمي؟ 9- ظاهر کلی: لاغر- چاق نيستم- ديگه اينكه لاغرم- بي رنگم؛ از اين ور ميتوني اونطرفمو ببيني- لاغر 10- نام کامل: بدعنق 11- کویدیچ: چوب ازم رد ميشه ... وي خيلي علاقه دارم. مخصوصاً حال ميده يكيو كه داره بازي ميكنه از جارو پرتش كني پايين 12- چوب جادو: به من از اينچيزا نميدن ولي من خودم يه چند تا كش رفتم 13- دسته جارو: آيكيو ... دارم ميگم كوييديچ بازي نميكنم، ميگي چوب جارو؟ حالا حقته يه شيشه جوهر روت خالي كنم؟ 14- علاقه ها: كرم ريزي، سر به سر دانش آموزا گذاشتن، رفتن به جاهايي كه نبايد برم، خالي كردن خرت و پرت رو سر اين و اون، فقط هم از بارون خون آلود حرف شنوي دارم 15 - توانمندیها: همه كارهايي رو كه بهشون علاقه دارم ميتونم در حد اعلا انجام بدم
پ.ن: شناسه نمايشي بد عنق وجود داره و نميزاره من شناسه نمايشيمو عوض كنم. لطف كنيد و اين مشكل رو هم برطرف كنيد(در صورت تاييد شدن) باتشكر ...
تایید شد!گرچه از نظر من بهتر بود گروهتو اسلیترین انتخاب میکردی.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بدعنق جيگر در 1385/7/23 0:53:41 ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/7/23 12:19:37
نام ننه: الکساندرا زونکو! نام پاپا: برنارد زونکو! نام خودوم: زینکو زونکو!
نکته: نام مستعار: زی زو شله ای!
گروه: مگن که تو ریونکولاو، خیله شُلُغ رِفته، مِگن اونجه مِخَن شله بدن! مویم موخوام!!
چوب جادو: نِدِرُم! چوب کوییدیچ: شله 2007!
جنسیت: مذکر!
توضیح واضحات: مو توی هاگوارتز کار مِکِنُم. بخش آشپِزخِنِه! عِلاقه ی وافری به شله دِرُم! چون نوع مشهدیه شله خوشمِزه تره، لهجه مشهدی رِ هم یاد گِرِفتُم! نکته: مو نخش اساسی ای تو کتاب 7 دِرُم! مو از بچگی توی صف شله بودم، همیشه هم یه سطل دستُمه، دنبال شله مِگردُم!!!
علایق: شله!
تکیه کلام: اینجه شله نِمِدَن؟!!
نکته: مو ای شخصیته از یه مجله که حق آب و گل دِرُم، کش رفتم! تهمت نِزِنین!
قربان همه تا!!
شخصیت شما قابل تائید نیست یا از کتاب انتخاب کن یا یک شخصیت ساختگی مطابق با کتاب و دارای پردازش قوی بردار
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط زی زو شله ای در 1385/7/22 23:12:00 ویرایش شده توسط کریچر در 1385/7/24 21:24:09
1- نام : اسنیپ 2- سن: بالای 30 3- تاریخ تولد: نیدونم!!! 4- جنس: مرد 5-نام پدر:اسنیپ 6-نام مادر:شاهزاده آیلین 7- سال : فارغ التحصیل از هاگوارتز 8- رنگ چشم: سیاه 9- گروه : اسلیترین 10-محل زندگی:بن بست اسپینر 11- مو : بلند ، سیاه و چرپ و کاملا صاف 12- ظاهر کلی : لاغر و دارای بینی عقابی 13- نام کامل: سوروس اسنیپ 14- کویدیچ : شرکت نمی کنم ولی مسئول گروه اسلیترینم 15- چوب جادو : من فقط خریدمش حواسم نبود چی بود! 16- دسته جارو : علاقه ای به جارو ندارم! 17- علاقه ها: جادوی سیاه و معجون سازی 18- توانمندیها : بسیار قوی در درس معجون سازی 19- دارای شخصیتی مشکوک و به نظر مرگخوار 20-چفت کننده و فکرخوانی قهار
باور کنید همچی کسی در شخصیتها نبود منم می خوام برش دارم البته تعجب کردم که چرا هدویک هست اما اسنیپ نیست!!!
این شخصیت به اعضای تازه وارد سایت داده نمیشه و شما برای گرفتن این شخصیت باید زحمت بکشید و لیاقتتون رو نشون بدید....بهتره فعلا یک شخصیت معمولی رو انتخاب کنید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط شاهزاده نیمه اصل در 1385/7/22 18:16:52 ویرایش شده توسط شاهزاده نیمه اصل در 1385/7/23 10:21:22 ویرایش شده توسط شاهزاده نیمه اصل در 1385/7/23 11:09:53 ویرایش شده توسط شاهزاده نیمه اصل در 1385/7/23 11:12:20 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/7/23 21:11:45
نام: الیوندر کار: چوبدستس می سازم از نوع اعلا اما فعلا احتمالا مرگ خورها منو گرفتن ظاهر کلی: مسن هستم اما بسیار مهربون هستم قد کوتاه با موها ی سفید علاقه مندیها : همیشه دنبال ققنوسو اسب تک شاخ می گردم تا ازشون چبدستی بسازم تایید شد! گروهت رو ننوشتی گذاشتمت تو گریفیندور
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/7/22 21:35:14
سلام علیکم آقا این رسمشه من واسه چی از ایفای نقش حذف شدم؟
دلیلش چیه مدیران گرامی رسیدگی کنید لطفا
ارادتمند شما آمایکیوس
بدلیل اینکه دو تا آمیکوس در ایفای نقش داشتیم.با توجه به عدم فعالیت شما مجبور شدیم، شما رو خارج کنیم.امااما چون ایشون شخصیتشون رو عوض کردن این شخصیت رو به شما برمیگردونیم اما سعی کن این شخصیت رو فعال کنی وگرنه ممکنه اگه درخواست کنن، این شخصیت رو به شخص دیگه ای بدیم.موفق باشی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/7/22 16:48:01
seems it never ends... the magic of the wizards :)
حیف رگولوس...خیلی می خواستمش. پس اگه ممکنه لی جردن رو بهم بدین.....ممنون میشم. می بینین که من همش دنبال بچه مثبتا می گردم. اگه یه روز گفتن شناسه لرد یا مالفوی آزاد شده عمراٌ تقاضا بدم. خب بریم سر اصل مطلب: این بابا همسن دوقلوهای ویزلیه و یه جوری قل سوم حساب میشه چون همیشه اونا رو با هم میبینیم. تو همه آتیش سوزوندهای اونا هم مشارکت فعال داره. از جمله WEASLEYS' WIZARD WEEZES . تو تیم گریفیندور هم هست. نمیدونم اصلیتش از این چینی مینیاست یا اسمش مثل تامی لی جونز غلط اندازه .
برو به لیست شخصیتها و یه شخصیتی رو که گرفته نشده انتخاب کن.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/7/21 12:33:30