شخصیت جادویی خودت را بساز، به یکی از چهار خانه ملحق شو، در کلاسها شرکت کن، کوییدیچ بازی کن و ماجراجوییهای خودت را بنویس.
✨ بیش از ۱۵,۰۰۰ جادوگر از سال ۱۳۸۲
🏰 ۴ خانه فعال: گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف، ریونکلاو
📚 اساتید راهنما تو را قدمبهقدم همراهی میکنند
⚡ ماجراجوییهای بیپایان در انتظار توست
🗺 سفر تو در هاگوارتز:
📝یک داستان کوتاه بنویس
🧙شخصیت خودت را بساز
🛒از کوچه دیاگون خرید کن
🎓به یک خانه ملحق شو
همه چیز ساده است! استاد راهنمای اختصاصی تو را در هر قدم کمک میکند
ببين دوست عزيز،نمي دونم چرا نتونستي به هم ربطشون بدي.اول گفتم كه معلوم نيست چه طوري اسليترين چنين ميراثي براي نواده اش گذاشته و مسئله ي ارثي بودن زبون زبون اشتباهه.ولي منطق ما براي ادامه ي داستان،منطق نويسنده اس حتي اگه اشتباه باشه.پس ما ارثي بودن زبان رو قبول كرديم و تنها راه كسب اين توانايي رو ارث دانستيم به جز هري كه استثنا بود.من هنوز هم نمي دونم كجاي مطالب بالا گنگ بودن.4-5 بار خوندمش ولي مشكل خاصي توش نديدم. به هر حال موفق باشيد احسان
"دامبل بعد از اسلی اومده توی هاگوارتز اینو از کجا اوردید ? -اگر دامبلدور مار زبان بود زمانی که در کتاب دو آن صداهای مار می آمد دامبلدور متوجه میشد و حتما کاری انجام میداد!اون صدا رو فقط هری در مدرسه میفهمید!پس از اینجا متوجه میشیم دامبلدور زبان نبوده است!
2-فکر میکنید که دامبلدور برای چی برای پیدا کردن قاب آویز هری پاتر را برد؟یک به اینکه هری بعد از مرگ دامبلدور متوجه بشود که چه خطراتی برای پیدا کردن هر جان پیچ است و دوم اینکه احتمال میداد که آنجا یکسری درهایی مثل،دری که تو تالار اسرار هست باشد که فقط با زبان مار ها باز شود!چون لرد موقع درست کردن جان پیچ هایش میدانست که دیگر کسی مار زبان نیست چون خودش تمام آنها را نابود کرده بود.پس هری را برای این دو عامل برد تا بهش کمک بشود!
3-هیچ دلیل نمیشه که چون دامبلدور زبان مردم دریایی رو بلد هست،مار زبان هم باشد!مار زبان بودن یک نشانه شوم است که باید تو خون انسان باشد!
4-اصلا به فرض هم بگیریم که دامبلدور مار زبان است،چه کمکی میتونه بکنه به هری؟هیچ کمکی نمیتونه بکند!ولی خب در هر حال تاپیک خوبی بود تا این مشکل بر طرف شود! igor ham khub gofte vagean
اولا تا من بیام به این موضوع فکر کنم و نظر بدم یه نگاه هم به پست ایگور انداختم. چی بگم؟ یعنی هیچ جای حرفی باقی نمونده برای نتیجه گرفتن اینکه دامبی مار زبون باشه. اما در مورد حرف احسان من هیچ نتیجه ای نگرفتم. یعنی نتونستم حرفاش رو به هم ربط بدم. اگه میشه لطف کن یه بار دیگه و کمی آروم تر و بهتر توضیح بده بد نیست.
من هم چنان با طريقه ي مارزبان شدن سالازار اسليترين مشكل دارم.اين يه باگه تو داستان.(در كنار باقي سوتي ها)و توضيح منطقي اي براش وجود نداره.اگه اكتسابيه،هر كس ديگه اي هم مي تونسته كسبش كنه و اگه ذاتيه،از كجا و چرا؟چه دليلي داره يه نوزاد مارزبون به دنيا بياد در حالي كه پيش از اين كسي اين طور نبوده و بعد از اون تنها تو نسل خودش چنين خصوصيتي باقي باشه؟ استدلال پرسي هم كه خيلي عجيبه.چه طور تونستي كاملن منتفيش كني؟بايد يه اصل غلط كه رولينگ براش توضيحي قرار نداده رو بپذيريم،اون وقت مي تونيم اين واقعه رو قبول كنيم.بنا به علم ژنتيك،يك خصوصيت ممكنه در طي نسلها مخفي بمونه و در چند نسل جلوتر خودش رو نشون بده.اگه انقدر اين خصوصيت محدود و كميابه،حتمن موروثي بوده. ولي تاثيري كه طلسم دارك لرد تو وجود هري گذاشت،باعث انتقال بعضي قدرتهاش از جمله مارزبانيش بود.چرا از اين استثنا به عنوان يه مثال قابل استناد استفاده مي كنيد؟ در ضمن لطفن خون اصيل رو با نواده ي اسليترين بودن يكي ندونيد.ديدم چند نفر اين اشتباه رو داشتن. با احترام احسان
1-اگر دامبلدور مار زبان بود زمانی که در کتاب دو آن صداهای مار می آمد دامبلدور متوجه میشد و حتما کاری انجام میداد!اون صدا رو فقط هری در مدرسه میفهمید!پس از اینجا متوجه میشیم دامبلدور زبان نبوده است!
2-فکر میکنید که دامبلدور برای چی برای پیدا کردن قاب آویز هری پاتر را برد؟یک به اینکه هری بعد از مرگ دامبلدور متوجه بشود که چه خطراتی برای پیدا کردن هر جان پیچ است و دوم اینکه احتمال میداد که آنجا یکسری درهایی مثل،دری که تو تالار اسرار هست باشد که فقط با زبان مار ها باز شود!چون لرد موقع درست کردن جان پیچ هایش میدانست که دیگر کسی مار زبان نیست چون خودش تمام آنها را نابود کرده بود.پس هری را برای این دو عامل برد تا بهش کمک بشود!
3-هیچ دلیل نمیشه که چون دامبلدور زبان مردم دریایی رو بلد هست،مار زبان هم باشد!مار زبان بودن یک نشانه شوم است که باید تو خون انسان باشد!
4-اصلا به فرض هم بگیریم که دامبلدور مار زبان است،چه کمکی میتونه بکنه به هری؟هیچ کمکی نمیتونه بکند!ولی خب در هر حال تاپیک خوبی بود تا این مشکل بر طرف شود!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !
شايد دامبلدور نواده اسليتيرين بوده ولي حالات افراد اسليتيريني را نداشته مثل سيريوس بلك با اينكه اصيل زاده بوده ولي در گريفيندور قرار گرفته . مار زبان بودن نشانه جادوگر سياه بودن است اما نه هري و نه دامبلدور هيچ يك جادوگر سياه نيستند . من در سايت en.wikipedia.org كه يك دائره المعارف اينترنتي است خواندم كه دامبلدور ميتوانسته زبان مارها را بفهمد ولي نميتوانسته كه به اين زبان حرف بزند. با مراجعه به اين سايت و سرچ كردن شخصيت دامبلدور به زبان انگليسي ميتوانيد اين مطلب را شخصا مطالعه كنيد. به شما قول ميدهم از اين كار پشيمان نشويد . پ.ن.اگر انگليسي شما زياد خوب نيست بهتر است اينكار را انجام ندهيد.
بیشتر دقت کن روی نظرات ، در صفحه های قبل گفته شده که دامبلدور اسلیترین بوده و به گریفندور اومده !
در هاگوارتز هیچکس بعد از انتخاب شدن گروهش دیگه نمیتونه گروهشو عوض کنه. تو کتابم به هیچ وجه چنین چیزی گفته نشده هر کیم گفته اشتباه میکنه.
ضمنا فقط اسلیترینی هایی میتونند زبان مار ها رو بلد باشند که خون سالازار در رگ هاشون باشه. مثلا دراکو و لوسیوس و کراب و گویل و .... شاید جادوگران اصیلی باشند اما از نسل سالازار نیستند.
یادت باشه که معیار انتخاب گروه ها شباهتیه که یک نفر از لحاظ ویژگی های ذاتیش با یکی از موسسان داره. وگرنه بسیار کم اتفاق می افته کسی از نوادگان اولین موسسان هاگوارتز باشه.
دامبلدور هم برای بدست آوردن اطلاعات حتما لازم نیست زبون مارها رو بلد باشه. فکر میکنم در پست قبلیم همه چیز رو توضیح دادم برای همین دیگه تکرار نمیکنم.
به نظر تو دلیل حرف ریدل به هری چی بود؟ چون می دونست خودش آخرین فرد باقی مونده از نسل اسلایترین هستش و من فکر می کنم کسی که انقدر نکته سنج هست کمتر اشتباه می کنه و باهاش موافقم(چون خیلی خیلی خیلی خوب نسل خودشو می شناسه!)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Whatever happens, I'll leave it all to chance. Another he
پرسی جان می گفتم نسل در نسل کی گفته مالفوی ها یا بلک ها نسل در نسل با اسلایترین رابطه دارند؟ اونها فقط خانواده هایی هستند که به خون اصیل اهمیت خیلی خیلی زیادی می دند اما دلیلی نیست که از نوادگان اسلایترین باشند یکم از نظرتون غیر معقول نیست که دامبی قبلا اسلایترین باشه یک دفعه اومده باشه گریفیندور؟ ببینید اگه شما تنها از روی این می گید که دامبی مارزبون هست چون تو 6 به هری گفت می فهمه گانت ها چی می گن خیلی دلیل بی معنی ای دارید! من مثلا بلد نیستم فرانسوی صحبت کنم و یا نمی فهمم فرانسوی ها چی می گن اما می تونم زبان فرانسوی رو تشخیص بدم! تازه اونم کی باشه آخرین نسل اسلایترین و از در خونش یک مار آویزون باشه و مدام فش فش کنه! خوب من در این صورت نمی گم که لابد داره به یک زبون ناشناخته صحبت می کنه!!(فش فش رو از روی کتاب جام آتش فصل یک خانه ریدل میگم)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Whatever happens, I'll leave it all to chance. Another he