خوب حال کردم بگم میخوام حال بدم پس میام پس غر نزنین که چرا نمیام. پس دوستون دارم همی... همانا. هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم که چتر شیم. البته اینم بگما. چند درصد از پول سفارش تولد رو من دادم. هوی عله پولم و اخ کن بیاد. کالین و استرس شاهدن. چون برگشتنه کرایه ماشینم نداشتم. کالین عزیز زحمتشو کشید. در آخر اعلام میدارم که پنسی پارکینسون م میاید احتملتو ...احتمالتون.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه. همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه
آيا تولد سايت 7 دي نيست؟پس چرا نوشته 9 روز همي؟...بابا ملت جمعه اين هفته مي باشد تولد !نمي باشدي؟...آيا همراهي که به همراه ميآوريم سوني اريکسون باشد يا نوکيا....ميتوانيم سامسونگ يا ساژن يا آل کاتل يا موتورولا باشد؟ اين پارت نر و پارت ماده هنوز براي من مشخص نشده لطفا توضيح ندهيد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
هوووم امضاي آفتابه اي بسته! [b][color=996600] بينز نامه بيا يا هم به ريش هم بخنديم...در سايتو واسه خنده ببنديم بيا تا ريش ها ب
به به مي بينم كه بالاخره تونستم پست بدم من ميام با خودمم 2 نفر ديگرم ميارم يعني جمعا 3 نفر البته نفر سوم قراره از راه خيلي دور بياد حتي از منم دورتر بنابراين احتمال 90 درصد مياد)
ميز مارو حاضر كنيد كه پرشين پاتريست بزرگ با باديگارد هاش مياد
جیب بعد آخرِ سال که خواستین خرج و مخارج سایت رو تو یه جا بنویسین(به گفته علی نیلی تو "از داخل سایت چه خبر 7") اونجا بنویسین که انقدر از جیب خودمون گذاشتیم!!!
دوست عزیز کجای کاری کل خرج این تولد فقط هزینه 20 روز این سایته.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
ما نيز با كمال ميل و رغبت و اينا با كله ميام و اين دعوت رو قبول ميكنيم و ميشتابيم به سويتان!! باشد كه همگي از مرحلهي چتريت به مرحلهي ملكوتيه بالنيت برسيم!!
ولي جدي ساعت بده!! ماندي تو خودتو نبين نزديكِ خونهات ما بدبختا چه جوري برگرديم اون ساعت،اون همه آدم!!
خب، ما نیز به عنوان یه فرد کاملا مردمی و مدیری سابق در راستایی خبرسازی در سایت Hpana اعلام میدارم در این مراسم خوش و زیبا شما حضور بهم میرسانم
البت فقط عشق است رستوران دو طبقه پولین میگم کاشکی تو مدرسه ایتالیا جشنی به پا میکردید تا حالی ببریم هرچند با این اوضاف میتونیم تو همینجا هم که گفتید یه حالی ببریم
راستی در جواب به اون میتینگ انتشار کتاب که از همه خداحافظی کردم میخوام بگم اینبار هم میخوام خداحافظی کنم
راستی من هیچ پارنتری ندارم که با خودم بیارم، جون من راجر اگه پارتنر پیدا کردی یه ندایی هم به ما بده
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
How can you escape...if they can see everything? V.M
وقتی اونها میتونند همه چیز رو ببینند ... چطوری میتونی فرار کنی؟ وی ام
ما هم این تولد رو به سایت جادوگران تبریک عرض می کنیم. یادمه تولد دو سالگی سایتو اما کامپیوتر پرت ما خراب شد و تا خرداد امسال توانشتیم عضو رسمی سایت شویم. بازم تبریک می گم. جادوگران خوب و با وفا کجا میری صبر کن بیا خوش می گذره بمونیم اگه بری چه کار کنیم شلوقیات مبارکه سکوتیات برکته بچه ها بیاین بازی کنیم شادی طنازی کنیم. این بود شعر ما و کادوی ما به این سایت. می دونم قافیه بندیش بده ولی شما به بزرگی خودتون ببخشین ما دیگه شاعر نیستیم.