خب منم میگم بیشتر تقصیر را باید گردن هری انداخت . اگه اون میتونست چفت شدگی را درست یاد بگیره و این قدر طولش نده شاید الان سیریوس زنده بود. پس میشه گفت هری یکی از عامل های اصلی کشته شدن سیریوس میتونه باشه . وبعد هم بقیه.
به نظر من همه در مرگ سیریوس نقش داشتن هم هری,هم دامبلدور,هم خود سیریوس,هم والدمورت,هم بلاتریکس ,هم اسنیپ,.....................................همه نقل قول:
ساقيا پيمانه ايرا لبريز کن هر چه دا ري در دهان سرريز کن ساقيامي ده که مدهوشم کند بي خبر از حال و بيهوشم کند ساقيا درد من را درمان نما جرعه اي مي در دل ودر جان نما ساقيا محتاج درمان توام در سراي دل نگهبان توام ساقيا درمان دردم دست توست اين دل بشکسته ام درشصت توست
با اینکه خیلی دوسشون دارم ولی مجبور بودم حقیقتو بگم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرمیون گرنجر**نازنازي** در 1387/2/12 20:15:28
چرا هری ؟ به نظر من عامل اصلی مرگ سیریوس همون ولدمورت بود . و هری یکی از عامل های فرعی و کم تاثیر بود همچنین من هنوزم که هنوزه از دست کریچر خیلی دلخورم .
100% تقصیر هری بود. اگر چفت شدگی میکرد،این اتفاق نمی افتاد. من دقیقا فکر میکنم به این دلیل سیریوس به خاطر اشتباه هری مرد تا هری حس انتقام جویی توام با جبران اشتباهش رو داشته باشه تا انگیزه اش برای جنگ بیشتر شه.
بنظر من مرگ سیریوس یک چیز حقیقی بود که باید اتفاق می افتاد وگرنه قدرت عشق توی این کتاب این قدر برجسته نمی شد.اگر سیریوس نمی مرد مطمئنا نمی گذاشت هری خودش از پس لرد سیاه بربیاید و پیشگویی را بهم می ریخت.اگر سیریوس نمی مرد قدرت عشق این کتاب این قدر برجسته نمی شد.اگر سیریوس نمی مرد کتاب تاثیر احساسی خودش را نمی گذاشت و اگر سیریوس نمی مرد هیچ کس دلش برای هری نمی سوخت که دیگر هیچ کس را ندارد.
بنظر من این مرگ سیریوس تقصیر دامبلدور بود.درسته به هری گفته بود که باید چه کار کنه اما اون اشتباه کرد اواخر کتاب پنجم هم همین رو نوشته بود.دامبلدور باید وقت بیشتری رو برای هری می زاشت.اون کل پیشگویی رو شنیده بود باید زودتر کلاس هارو برگزار می کرد و به هری همه چیز ور می گفت ولی این کارو نکرد و وقتی هری چفت شدگی رو تمام و کمال یادنگرفت این دامبلدور بود که خودش نخواست بهش یاد بده..
بنظر من تقصیر دامبلدور بود نه هیچ کس دیگه ای.البته تقصیر بلاتریکس هم بود که این طلسم رو اجرا کرد ولی مقصر اصلی همان روحانی مذهبی کتب رولینگ است که توی کتاب هفت به شخصیتش گند خورده شده
من با دلايلي رو كه هري عزيز آورده قانع نشدم چون اگه سيريوس ميخواست خودكشي كنه جاخالي اول رو نميداد .در كل من معتقدم سيريوس خود كشي نكرد ...اما دلايلي كه هري آورده هم جالبن . باتشكر