جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

62 کاربر(ها) آنلاین هستند (45 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
61
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: پنجشنبه 12 اردیبهشت 1387 21:47
نمایش جزئیات
آفلاین
خب منم میگم بیشتر تقصیر را باید گردن هری انداخت .
اگه اون میتونست چفت شدگی را درست یاد بگیره و
این قدر طولش نده شاید الان سیریوس زنده بود.
پس میشه گفت هری یکی از عامل های اصلی کشته شدن
سیریوس میتونه باشه . وبعد هم بقیه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: پنجشنبه 12 اردیبهشت 1387 20:08
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من همه در مرگ سیریوس نقش داشتن هم هری,هم دامبلدور,هم خود سیریوس,هم والدمورت,هم بلاتریکس ,هم اسنیپ,.....................................همه تصویر تغییر اندازه داده شدهنقل قول:
ساقيا پيمانه ايرا لبريز کن هر چه دا ري در دهان سرريز کن ساقيامي ده که مدهوشم کند بي خبر از حال و بيهوشم کند ساقيا درد من را درمان نما جرعه اي مي در دل ودر جان نما ساقيا محتاج درمان توام در سراي دل نگهبان توام ساقيا درمان دردم دست توست اين دل بشکسته ام درشصت توست
با اینکه خیلی دوسشون دارم ولی مجبور بودم حقیقتو بگم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرمیون گرنجر**نازنازي** در 1387/2/12 20:15:28
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: پنجشنبه 12 اردیبهشت 1387 19:35
نمایش جزئیات
آفلاین
به هرمیون:
خب،ولدمورت نقش داشت.ولی چه طوری؟
اون به ذهن هری حمله کرد.در حالی که اگه هری چفت شدگی رو یاد میگرفت،هرگز این اتفاق نمی افتاد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][b]و جسم سیمو
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: پنجشنبه 12 اردیبهشت 1387 19:28
نمایش جزئیات
آفلاین
چرا هری ؟
به نظر من عامل اصلی مرگ سیریوس همون ولدمورت بود . و هری یکی از عامل های فرعی و کم تاثیر بود همچنین من هنوزم که هنوزه از دست کریچر خیلی دلخورم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هرمیون قلبی بزرگتر از مغز و استعدادش دارد!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: پنجشنبه 12 اردیبهشت 1387 18:55
نمایش جزئیات
آفلاین
100% تقصیر هری بود.
اگر چفت شدگی میکرد،این اتفاق نمی افتاد.
من دقیقا فکر میکنم به این دلیل سیریوس به خاطر اشتباه هری مرد تا هری حس انتقام جویی توام با جبران اشتباهش رو داشته باشه تا انگیزه اش برای جنگ بیشتر شه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][b]و جسم سیمو
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: پنجشنبه 12 اردیبهشت 1387 08:37
نمایش جزئیات
آفلاین
بنظر من مرگ سیریوس یک چیز حقیقی بود که باید اتفاق می افتاد وگرنه قدرت عشق توی این کتاب این قدر برجسته نمی شد.اگر سیریوس نمی مرد مطمئنا نمی گذاشت هری خودش از پس لرد سیاه بربیاید و پیشگویی را بهم می ریخت.اگر سیریوس نمی مرد قدرت عشق این کتاب این قدر برجسته نمی شد.اگر سیریوس نمی مرد کتاب تاثیر احساسی خودش را نمی گذاشت و اگر سیریوس نمی مرد هیچ کس دلش برای هری نمی سوخت که دیگر هیچ کس را ندارد.

بنظر من این مرگ سیریوس تقصیر دامبلدور بود.درسته به هری گفته بود که باید چه کار کنه اما اون اشتباه کرد اواخر کتاب پنجم هم همین رو نوشته بود.دامبلدور باید وقت بیشتری رو برای هری می زاشت.اون کل پیشگویی رو شنیده بود باید زودتر کلاس هارو برگزار می کرد و به هری همه چیز ور می گفت ولی این کارو نکرد و وقتی هری چفت شدگی رو تمام و کمال یادنگرفت این دامبلدور بود که خودش نخواست بهش یاد بده..

بنظر من تقصیر دامبلدور بود نه هیچ کس دیگه ای.البته تقصیر بلاتریکس هم بود که این طلسم رو اجرا کرد ولی مقصر اصلی همان روحانی مذهبی کتب رولینگ است که توی کتاب هفت به شخصیتش گند خورده شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=small][b][color=00CC00]شناسه ی جدید م?
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: شنبه 13 بهمن 1386 00:40
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر منم تقصیر هری پاتر بود، که بجای یاد گرفتن چفت شدگی، از رابطه ش استفاده کرد،
که البته ولدمورت اینجور نیرنگ کرد. و سیریوس بتقصیر هری کشته شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[img align=left]http://snape.persiangig.com/other/1903271_5924129.
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: جمعه 12 بهمن 1386 23:40
نمایش جزئیات
آفلاین
قطعا هری....
اون یه خورده ناشی گیری دراورد....
باید به حرف دامبل گوش میداد.....
راستی هری بااا خودتو ناراحت نکن...
زندگی دو روزه میگذره....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هوووم امضاي آفتابه اي بسته!
[b][color=996600]
بينز نامه
بيا يا هم به ريش هم بخنديم...در سايتو واسه خنده ببنديم
بيا تا ريش ها ب
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: جمعه 12 بهمن 1386 16:47
نمایش جزئیات
آفلاین
من با دلايلي رو كه هري عزيز آورده قانع نشدم چون اگه سيريوس ميخواست خودكشي كنه جاخالي اول رو نميداد .در كل من معتقدم
سيريوس خود كشي نكرد ...اما دلايلي كه هري آورده هم جالبن .
باتشكر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هري پاتر ابدي شد بياييد ما هم ابدي شويم
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: جمعه 12 بهمن 1386 14:52
نمایش جزئیات
آفلاین
من نمي فهمم چرا سيريوس بايد خودكشي بكنه ؟ به نظر من اون اصلا هيچ تقصيري نداشته.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فرق ما با ديوانه ها تو اينه كه ديوونه ها در اقليت اند.