جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

37 کاربر(ها) آنلاین هستند (30 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
35
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  172 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: پنجشنبه 17 فروردین 1385 16:45
نمایش جزئیات
آفلاین
من خودم رو معرّفی کردم ولی مثل اینکه ندیدین یا متوجّه نشدیننقل قول:

شاهزاده خالص نوشته:
خب من دیدم فعلاً کسی ارنی مک میلان رو نگرفته پس
نام و نام خوانوادگی:ارني مك ميلان
گروه :هافلپاف
توضیحات: دانش آموز هافلپاف سال ششم


اگه درسته که تأیید کن؛ اگر هم که درست نیست خوب بهم پی ام بده بگو اشکالش چیه؛ اوکی؟

اوکی! از شما که ادعات میشه کلی وقته عضوم هستی و به ناحق! پرت شدی بیرون دیگه بعیده!! یعنی واقعا توقع داشتی با اون دو خط معرفی تایید بشی؟؟برای ارنی معرفی جامع و کامل میخوام!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ریموس لوپین در 1385/1/18 0:18:07
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: پنجشنبه 17 فروردین 1385 12:22
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: توماس ولدمورت
سن : 22
محل زندگي : لندن
گروه : اسلايترين
رنگ مو : قهوه اي سوخته
رنگ چشم : خاكستري
شغل : مرگخوار
نسبت : برادرزاده ي ولدمورت
چوب دستي : 30 سانتي
مهارتها : در ذهن خواني و جادوي سياه مهارت بسيار دارم
آرزو : اميدوارم روزي هري پاتر و جادوها ضد جادوي سياه از بين برود

به اندازه کافی از خاندان دامبلدور و ولدرمورت تو سایت شخصیت داریم بنابراین شخص دیگه ای رو تایید نمیکنیم لطف کن از لیست شخصیتها یه شخصیت مرگخوار رو انتخاب کن.موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/1/17 14:08:15
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: پنجشنبه 17 فروردین 1385 01:51
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : جنيفر
فاميل : سر لانگ باتم
رنگ مو : بلند
سن : 15
گروه : گريفندور
محل زندگي : كوچه دياگون
شغل : محصل در هاگوارتز
علايق : كشف كردن ، اختراع كردنه طلسمهاي نا بخشودني ، كاراي هيجان انگيز و خطر ناك
شخصيت : دختر عموي پسره برادره پدره نويل لانگ باتم هستم ، در انجامه كارايه هيجان انگيزو پر دردسر هميشه پيش قدم هستم ، دوست دارم در آينده يه كاراگاهه درست حسابي بشم ،هري رو به عنوانه يه الگو خيلي دوست دارم و دلم مي خواد يكي از اعضايه محفل ققنوس بشم
اميدوارم منو تو محفل راه بدن
-------------------------
همين ديگه
منو قبول كنبن لطفا
معرفیت یک جوری بود
اسمت هم یک جوری بود خیلی ضایع اس تو نمایش نامه ها هی بگن جنیفر جنیفر البته ببخشید ها به خاطر خودت میگم بهتره حداقل اسمت رو عوض کنی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/1/17 22:48:55
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/1/26 23:12:05
shyma,ieky az montazerine ketabe 7..!!!!
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: پنجشنبه 17 فروردین 1385 00:10
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: فرد
نام خانوادگي: ويزلي
گروه: گريفيندور
رنگ مو: قرمز
سن: 18
محل زندگي: پناهگاه (بارو)
شغل: صاحب مغازه ي شوخي ها
علايق: اختراع وسايل شوخي و يا هر وسيله ي بدرد بخور ديگر! - (كلآ هر جور اختراعي!!) آزار افرادي كه زياد جالب نيستند!! - مستقل بودن - كارهاي يواشكي!! - شيطنت! - قانون شكني! - خوش گذراني! و .................(هر كار جالبي كه فكرشو بكنيد!!)

مشخصات: برادر رون، دوقولوي جرج، دو سال بزرگتر از رون، در همه خرابكاري با برادرش هم دست است. تنها آرزوي او و برادرش بازكردن مغازه وسايل جادويي بود كه با كمك مالي از طرف هري توانستند به آرزويشان برسند. فردي بسيار شوخ است. او بسيار رون را اذيت و مسخره ميكند. همه ي شاگردان مدرسه هاگوارتس او(و برادر دوقولويش) را ميشناسند و آنها را (با وجود شيطنت ها و جنايات بسيار) دوست دارند. آسي ترين فرد از دست آنها خدمتكار مدرسه يعني فيلچ بود كه هيچ وقت نميتوانست آنها را گير بياندازد، لازم به ذكر است كه نقشه ي غاراتگر را نيز آنها به هري دادند.
او(به همراه برادر دو قولويش) *جنايات* و *قانون شكني* هاي بسيار زيادي انجام داده اند به طوري كه آنها دست روح مزاحم مدرسه را در قانون شكني از پشت بسته اند. نمونه هاي از جنايت و قانون شكني هاي آنها را براي شما ميگويم: منفجر كردن توالت هاي مدرسه! زنداني كردن يك پسر اسليتريني در كمد كه موجب گم و گور شدن وي شدند! دادن مقداري پول به دانش آموزان سال اولي و تبديل كردن آنها به موش آزمايشگاهي و آزمايش اختراعات خود بر روي آنها! ايجاد اختراعاتي كه مغاير با قوانين مدرسه بود مثلآ اختراع قرص هاي خون دماغ آور و استفراغ آور و يا غرص هاي غش آور (!!!) كه دانش آموز را از ماندن در كلاس هاي كسل كننده راحت ميكرد و ميتوانستند به تفريح بپردازند! (لازم به ذكر است كه هرميون پس از مبصر شدن با كارهاي آنها مخصوصآ موش آزمايشگاه كردن دانش آموزان مخالفت و مقاومت ميكرد[اما بي فايده بود] ولي رون كه او نيز مبصر بود جرئت مخالفت كردن را نداشت!!) رفتن به هاگزميد قبل از رسيدن به سال سوم از طريق راه هاي مخفي! ورود پنهاني به جنگل ممنوع به طوري كه هاگريد به رون ميگويد: من نصف عمرم را صرف خارج كردن برادران تو از جنگل ممنوع كردم.!انداختن غير قانوني نام خود در جام آتش! جادو كردن گلوله هاي برف و كوبيدن آنها به بلند ترين شيشه هاي برج! آوردن وسايل غير مجاز به مدرسه! و بسيار جرم و جنايات ديگر كه از حوصله ي اين بحث خارج است!!!....
آنها (فرد و جرج) هنگامي كه بازرس عالي رتبه هاگوارتس(دولورس آمبريج) مدير مدرسه شد، به وسيله ي فشفشه هاي جادويي كه اخترع جديد خودشان بود و ايجاد باطلاق بزرگي در سالن مدرسه دولورس را عذاب دادند (اليته روح مزاحم مدرسه نيز آنها را كمك كرد)، زيرا او آنها را از بازي كردن كوييديج منع كرده بود. سپس با آزاد كردن چوب دستي هاي خوب از قول و زنجير از پنجره فرار كردند و در حالي كه در حال تمام كردن سال هفتم هاگوارتس را ترك كردند!
آنها در كوچه ي دياگان مغازه اي بسيار بزرگ و عجيب گشودند، كه در آن تمام وسايل شوخي و سرگرمي جادويي يافت ميشد. و وضع آنها بسيار متحول شد و از فقر در آمدند.
معلم ها ميگويند كه فرد (و جرج) از نظر شيطنت درست شبيه به جيمز پاتر(پدر هري) و سيريوس بلك هستند!! :poser:

تموم شد

من براي اين مطلب خيلي زحمت كشيدم. لطفآ مرا قبول كنيد! (راستي اگه زياد نوشتم، خوب خودتون گفته بوديد كه هر چي از اون فرد به ذهنتون ميرسه بنويسيد، منم نوشتم)




این شخصیت قبلا گرفته شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/1/17 22:47:39
قدرت رولو ببين توي سبك من، تعظيم كرد توي دست من
پس تو هم بيا رول بزن با سبكم، ميخوام شاخ جوجه رولرا رو بشكنم


Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
سلام
شصتمین پیامم مال اینجا
خسته نباشید
من دارم میرم
اسم آلیس لانگ باتم رو تو لیست گرفته نشده ها بذارید
ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: چهارشنبه 16 فروردین 1385 19:24
نمایش جزئیات
آفلاین
مربوط به پست بالا :
اوه باشه عوضش میکنم اما مثلا پسر آبی تو کتاب داریم؟ یا خیلی اسم های من دراوردیه دیگه: خواهش میکنم با همین اسم تائیدم کنید !!!

من کسی رو با شناسه پسر آبی توی ایفای نقش ندیدم.دوست عزیز وقتی ما این همه شخصیت داریم که انصافا هم اکثرا خوبا چرا یه شخصیتی رو تایید کنم که میدونم خیلی طول میکشه تا بین اعضا جا بیفته.پیشنهاد میکنم یه شخصیتی رو که همه میشناسن انتخاب کنی.موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: چهارشنبه 16 فروردین 1385 16:23
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:سيريوس اسنيپ.
جنسيت: مرد.
علايق: درس دفاع در برابر جادوي سياه.
محل زندگي: در انگليس.
سن: سن واقعي خودم 50سال است.
رنگ چشم :مشكي.
گروه:گريفندور.
معرفي كوتاه:من مردي خشن و سختگير هستم كه و ذاهرأ مرده خوار. و هم اكنون در گروه لرد تاريكي ها قرار دارم.


این شخصیت قبلا گرفته شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/1/17 22:47:22
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: چهارشنبه 16 فروردین 1385 14:36
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : رافائل
جنس : زن
سن : 21
گروه : اسلایترین
علاقه مندی ها: شکستن قلب کسانی که قلب بعضیا رو میشکنن و آتش زدن دل کسانی که دل بعضیا رو آتش میزنن !
شغل : علاقه مندی هام شامل شغلم هم میشه و مرگخوار
محل زندگی : یه شهر دور افتاده که معروفه به شهر << << blood city
نام مستعار : ملوسک
اطلاعات اضافه : من یه اسلایترینی و یک مرگخوار وفادار هستم که از اون سر دنیا پاشدم اومدم فقط به لرد سیاه خدمت کنم . همین....
چیز دیگه ای نیست......

رافائل؟ یادم نمیاد تو کتاب همچین کسی رو داشته باشی. یا نام کتاب و شماره صفحه رو بده و یا اینکه از لیست شخصیتها یه مرگخوار دیگه رو انتخاب کن.موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/1/16 17:57:15
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: چهارشنبه 16 فروردین 1385 14:22
نمایش جزئیات
آفلاین
1- نام :اتیین کلاری(eteen)
2- سن:15
3- تاریخ تولد:1370/3/2
4- جنس:مرد
5- تحصیلات :سال سوم
6- رنگ چشم:طوسی_عسلی
7- گروه : راونکلاو
8- مو :قهوه لی روشن
9- ظاهر کلی :خوب
10- نام مستعار:آتین
11- کوییدیچ :هیچی
12- چوب جادو :چوب 30 سانتیمتری انعطاف پذیر...با موی دم اسب تک شاخ
13- دسته جارو :ندارم
14- علاقه ها:جادوی سیاه
15 - توانمندیها :روانی کردن دیگران

فرانک کلاری؟ یا نام کتاب و شماره صفحه رو بده و یا اینکه از لیست شخصیتها ی شخصیت دیگه رو انتخاب کن.موفق باشی

==================
پرفسور کوییریل من اسممو عوض کردم.. .(.کتاب دزیره...برادر تنی دزیره تو صفحه های اولش هست...) اتیین***
و بگم من پسر عموی دزیره هستم دوست شما که تو سایت عضو هست....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/1/16 18:06:05
ویرایش شده توسط فرانک در 1385/1/16 18:48:22
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: چهارشنبه 16 فروردین 1385 08:19
نمایش جزئیات
آفلاین
راستی یادم رفت
من لرد "آئومر" فرزندشاه "تئودن" فرزندشاه "کنگل" نوه شاه "فولت واين" فرزند شاه "فولکا" فرزندشاه "والوا" فرزند شاه "لئوفا" فرزند شاه "سري لاو"خواهر زاده شاه "هلم" که او خود فرزند شاه "گوام" فرزند شاه "دئورف" فرزند شاه "گلدواين" فرزند شاه "سري واين" فرزند شاه "سريا" فرزند شاه "الدور فرزند شاه "ائورل" هستم در نسل سوم خون پادشاهان گوندور هم با ما جمع ميشه بنابر اين فرزندان من هم به نوعي گوهر الفي هستند هفتمين فرزند ارشد من دو پسر خواهد داشت که پسر کوچکش که به پادشاهي نميرسه و اسمش "ادوارد"ه هفتمين فرزند او "مرلين" نام داره و"مرلين" بزرگترين جادوگر در پايان نسل قديم وآغاز نسل جديده مرلين 4 فرزند داره از پسر دوم "اسليترين" و از تنها دخترش "گريفندور" بدنيا ميان که همه اينها در نسل سيزدهم مرلين اتفاق ميافته ريونکلابيست و دومين فرزند از نسل پادشاهان گوندوره(سرزمين شاه آراگورن فرزند شاه آراتورن)که در جنوب شرقي روهان قرار داره هافلپاف ربطي به ما نداره واز فرزندان شاه زيگمونده تام ريدلي که شما بهش ميگين مشنگ دقيقايکصدمين نسل از فرزندان آراگورنه که بايکصد مين نسل از فرزندان من ازدواجي نا موفق شکل ميده دو پسر دوقلو که اولي بزرگترين جادوگر بعد از اتمام دوره باستانيه و دومي بزرگترين جادوگر در آغاز دوره اي که مدرن خوانده ميشه چيزي که اصلا" مهم نيست اينه که اين دو برادر دو رقيب داشتن گندالف و دامبلدور که هر دو هم قابل احترام اند

این شخصیت رو نمیتونم تایید کنم چونکه بیشتر به ارباب حلقه ها شبیه تا هری پاتر لطفا از لیست شخصیتها یه شخصیت دیگه رو انتخاب کن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/1/16 11:40:43
شهريار کوچولو گفت: -سلام!
پيله‌ور گفت: -سلام.
اين بابا فروشنده‌ی حَب‌های ضد تشنگی بود. خريدار هفته‌ای يک حب می‌انداخت ب?