جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

16 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 5 مرداد 1384 12:52
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب آره دیگه!دشمنی داشتین...اگه دشمنی نداشتین که نمیومدین همتون بو علیهش بشید!اونقدر ÷شت سرش حرف بزنید که بزاره از سایت بره!در ضمن باید قفل اون تب÷یک خاطرات هم باز بشه که سعید اونجا بنویسه که همه بتونن بخونن.اینو هر کسی که اون خاطرات ناگفته رو نخونه میفهمه که سعیدی که شما انقدر ÷شت سرش چرت و ÷رت گفتین چرا نیومده خاطراتش رو بنویسه!
در ضمن باز هم میگم شما حرف هایی که به سعید زدین همش احتماله(از جمله هک کردن سایت و ...)و مدرکی بر علیهش ندارید!
البته من چشمم آب نمیخوره که این بحث به جایی برسه !!!
(به امید یک ÷ارچه شدن سایت)
]اریس اسلاگرن(÷یتر)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 5 مرداد 1384 09:16
نمایش جزئیات
آفلاین
کی گفته تاپیک اخرین حرفا پاک شده؟! من خودم دیروز دوباره خوندمش و لذت بردم از حقایقی که گفته شده بود!
الان موضوع اصلی گم شده....شما برای لوتر دارید حرف می زنید یا سعید؟
این دو تا مقوله ی جداس...
من هم به قول فرهاد با چرچیل عزیز کاملا موافقم!بیاد حرف بزنه(نمی دونم پس اخرین حرفا چیه!) و حقایق اولیه ی سایت مشخص یشه.
بعدشم بیان همین جا بگن...اگر کسی بخواد بگه قفل بودن یا نبودن براش فرقی نداره...
اسلاگرن عزیز...من کاملا نوشتم که رول پسرفت داشته...کی گفتم نداشته!
و سوسک، من نگفتم از شما کسی می ترسه..الکی دور برندارید...شما یکی که اصلا ترس ندارید!! چقدر خودتحویلید!
شما توی هیچ کدوم از جریانات مربوط به سعید نبودید...پس نمی تونید تمامی حرف های ما رو رد کنید..و تمامی حرف های سعید رو قبول...و بگید حرف های ما حقیقت نداره...ما مگه دشمنی شخصی با سعید داشتیم؟!که یهو همه با هم ضدش شدیم!؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
هري
نقل قول:
هري نوشت:
سوسك عزيز همونطور كه نوشتم اينا كاملا واقعيات هستن و در گفتن حقيقت هيچ زشتي نيست و كراهتي هم نداره و اگه شما چشمتا رو به سوي واقعيت بستي حدقال بايد چشم بقيه به سوي واقعيت باز بشه. و سعيد هم يك قاتل جاني نيست و منم هيچ همچين چيزي رو ننوشتم در اون تاپيك همين نوشته شما مثال بارز اغتشاش در سايت و نسبت دادن دروغ به منه و شناسه شما به همين دلايل بسته شده در ضمن در مورد تعريف از پستت يا نشون دادن پست ها به يك نويسندهع مشهور چيزي ننوشتي؟

مدرك داري؟ رو كن. كو؟ كجاست مدركي كه ثابت كنه سعيد اون كارهايي كه شما مي گين انجام داده؟ پيام شما تا زماني كه نتونيد مدرك كافي بياريد از طرف من كه قابل قبول نيست. اگر دوست داري پيام ات رو همين جا منعكس كنم. اون قدر پيام ات زشت بوده كه... به اون پيام ات تمام ارزش هاي انساني رو زير پا گذاشتي و نشون دادي كه طرفدار حقوق بشر نيستي...
من بيكار نيستم از نيشابور بيام تهران براي يك كار به اين كوچيكي... شما به نظرم تايپيك عصر چهارم و يك تايپيك داستان نويسي (قديم ها بهش مي گفتن Fan Fiction؟) از اچ پي رو داستان هاش رو ببر به يك نويسنده نشون بده.


---


دارك لرد
نقل قول:
دارك لرد عزيزم نوشت:
سوسک ای سوسک! ای از دست تو! پسر جان تو چرا اینقدر جور زده هستی آخه؟ می خوايی بريم يه تاپيک بزنيم با عنوان" بيايين همه پيف پاف به دست بگيريم!" ؟ هووووووووم؟ ظاهرا که اينطوری فکر می کنی... ببين داداش من! يه بارم بهت گفتم! سبک سنگين کن تو چند سالته علی چند سالشه بعدا اينطوری مدل بيل جاسمی برخورد نکن! با دعوا نگی حرفت بهتر شنيده میشه و اينکه توی تمام پستات پاتر رو بکوبی نه تنها برای بچه های لوتر فايده نداره که بدتر هم هستش

جدا من بد حرف زدم؟ اگر اين طوريه از هري معذرت مي خوام. من فكر مي كردم داريم دوستانه حرف مي زنيم
راستي به نظرم اگر تايپيك «عاشقان بي همتا» رو باز كنين بيشتر با استقبال روبرو ميشه.



---


اسنيپ
نقل قول:
اسنيپ نوشت:
شاید پاتر خیلی واسه این سایت زحمت کشیده باشه!
اصلا بحث سر این نیست!
من تاریخچه ی ناگفته های جادوگران هم کاملا خوندم!
بذارید از زبون خوده سعید بپرسیم!
یا بریم سراغ آخرین حرفهای لرد سیاه!
اینو با اون مقایسه کنید بعد قضاوت کنید!

راست مي گه! چرا مديران اومدن حقايق رو گفتن! ولي نوبت سعيد رسيد وا رسيد؟ چرا تايپيك آخرين صحبت هاي لرد پاك شده؟ به نظر من كه اون تايپيك خيلي بهتر حقايق رو منعكس كرده بود تا اين تايپيكي كه مديران ساختن اش!


---


پتي گرو نوشت:
نقل قول:
پتي گرو نوشت:
پاتر هم واسه سایت خیلی زحمت کشیده! بر منکرش لعنت ولی آخه اعتراض ما بر سر این نیست که پاتر واسه سایت زحمت کشیده ما میگیم که به خاطر کارای مدیرا و ناظر ها سایت مسخره شده!!! و از مسیر خودش خارج شده و شما هم فقط دم از انتقاد پذیری میزنید وگرنه شناسه سوسک بیچاره چرا بسته شد؟؟ مگه چی گفته بود!؟؟ اگه که نمیخواین اعتراض بشنوین پس چرا این تاپیک رو باز کردین؟؟ تا آدم حرف هم ميزنه ميگين که اگه ناراحتین از سایت برین یا پیام آدم رو پاک میکنن و شناسه ادم رو میبندن!!!

خوب. كسي اين قسمت از پيام رو ديده؟ هيچ كسي نمي خواد بهش جواب بده؟



---

بلاتريكس
نقل قول:
بلاتريكس نوشت:
همگی بچه هایی قدیمی که از ماجراها خبر دارن...و چیزی نمی گن...دوستان قدیمی...چرا سکوت کردید؟
چرا هیچ کس به خودش زحمت نمی ده برای چیزی که بالاترین ارزش رو داره یه قدم مثبت بر داره؟!
سایت اصلا مهم نیست...یه فضای مجازیه...برای دوستی هامون...دوستان قدیمی کجاید شما؟! می ترسید نظر بدید؟!

نه بابا ترس كجا بود... ما اون قدر ها هم پر خشانت نيستيم... فقط اينكه وقتي دارن مي بينن ما حقيقت رو مي گيم بيان چي بگن؟


نقل قول:
بلاتريكس نوشت:
جناب سوسک، شما به سعید خوب می خورید...به شخصه وقتی مدیر بودم یا شما زیاد برخورد داشتم...از شما انتظار دیگه ای نداشتم...یادتونه وقتی گفتم با شناسه ی سوسک نمی تونید فعالیت کنید گفتید اگر نزارید سایت رو هک می کنم!؟؟؟
پس از شما انتظار هیچ برخورد دیگه ای غیر این نداشتم...

اين از بي جنبه اي شماست كه شوخي رو جدي گرفتيد. بعدشم من اصلا هك كردن بلد نيستم.


نقل قول:
بلاتريكس نوشت:
اون تاپیک مسخره اس؟!(تاریخچه) اون تاپیک عین حقیقته...

معني و مفهوم حقيقت رو هم فهميديم.


نقل قول:
بلاتريكس نوشت:
اگر سایت دچار دو دستگی شده الان..به خاطر دوستان زودباوری هست که با دو کلوم حرف میان موضع میگیرن...چراشو شاید خودشونم ندونن...

با دو كلوم حرف؟ من چهار ماهه كه دارم با سعيد در لوتر فعاليت مي كنم. چهار ماهه كه توي ياهو دوباره باهش چت مي كنم. يعني من اون قدر (دور از جون شما) احمق ام كه حاليم نمي شه سعيد چه جور فرديه؟ يعني من اون قدر كودن ام كه نتونستم هنوز سعيد رو بشناسم؟ دو كلوم حرف... مسخره است...


---


اي بي سي
نقل قول:
ديمون دامبل اسيق abc حالا cnn اون قديما نوشت:
این عجیت نیست که کم کم همه دارند نسبت به انتقاد ناپذیری مدیران و برخورد استکباری اونا اذعان می کنن(به جان شما من نه طرفدار جمع کردم و نه تبانی ، چون اصلا فرصت چنین کاری رو ندارم) و این عجیت نیست که شما مدیران هم روز به روز عصبانی تر جواب اعضا (چه قدیم و چه جدید) را می دهید _ بابام ، جان خودم اگه واقعا جواب شما منطقی باشه همه قبول می کنن، نصفی از حرفهای شما هم درسته ولی نحوه گفتن شما خیلی ناجوره


نقل قول:
ديمون دامبل اسيق abc حالا cnn اون قديما نوشت:
راستی یه جا گفته شد که هری عزیز زحمتهای زیادی از راه اندازی تا اداره و خیلی چیزها می کشه ، اینو کسی منکر نیست اما نباید منجر به این بشه که هیچکس نباید به او و اطرافیانش چیزی بگه

خوب اين قسمت از حقايق هم ناديده گرفته شد طبق معمول. كسي نمي خواد جواب بده؟


---


كارآگاه ققنوس
نقل قول:
كارآگاه نوشت:
قضيه سايت زدن سعيد هم يه بهانه ست اصلا قصد گسترش لوتر نيست اميد وارم ناراحت نشي و لي همش به خاطر اينه كه دوباره يه عده رو جمع كني و اونجا هم به وضع اينجا دچار مي شه اما نه 2 سال بعد 1 ماه ديگه همين جاوري كه اينجا مي بيني ميشه

اون هاش ديگه فقط و فقط به خود اعضاي لوتر مربوطه. خودمون مي دونيم داريم چي كار مي كنيم.


نقل قول:
كارآگاه نوشت:
خوب اگه نداشتم كه نميومدم بگم آشتي كنيدووووهي گير دادين به پرده خوب اين پرده رو بكنيد مشكل حله

ققنوس جان به اين ها مي گن پـــشــــت پــــــرده. اگر قرار بود همه از اون مسائل آگاه باشن نمي گفتن پشت پرده! پس اول يك كمي اطلاعات كسب كن بعد بيا بگو براي چي آشتي نمي كنين!
اين افراد سايه ي هميدگه رو با تير مي زنن! همين علي و مگ مگ! قبل از اين كه اين دعواها درست بشه بهشون گفتم بياين يك جلسه بذاريم و مشكلات رو حل كنيم! ولي قبول نكردن! اگر قبول مي كردن الان اين مشكلات پيش نميومد.


---


نقل قول:
چرچيل نوشت:
اين دوست گرامي ما، سعيد، ويچ كينگ، يا ارباب ولدمورت سابق، حرف‌هاش رو بياد تو كله من هم بزنه من پاكش نمي كنم، چون نيازي به اين كار ندارم، همه‌تون بهش بگين بياد حرف‌هاش رو بزنه! كشت ما رو از بس گفت حقايق رو ميريزم بيرون!‌ ما كه خودمون تو بطن ماجرا بوديم از حقايق خبر نداريم!‌ حداقل ايشون كه مظهر حقيقت و پاكدامني در سايت هستن بيان و بگن چي قضيه چي بوده ما هم مستفيض بشيم،

ايشون وقت ندارن بيان حقايق رو براي شما بگن ولي اگر قول مي دين تايپيك آخرين حرف هاي لرد رو باز كنين من ايشون رو راضي مي كنم تا بيان باز هم حقايق رو بگن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 5 مرداد 1384 03:54
نمایش جزئیات
آفلاین
روح خشایار سائورون شاد:

موافقم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!ASLAMIOUS Baby!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 5 مرداد 1384 02:27
نمایش جزئیات
آفلاین
سم وايز عزيز؛
باور كن، هدف و منطق اصلي مديران در پاسخ به درخواست لوتر نيز هموني بود كه خدمتت عرض كردم، فعال نبودن فروم لوتر.
منتها نمي‌دونم، هميشه مديريت رو بي منطق مي‌دونن... حالا چراش رو نمي‌دونم،‌
در ضمن، پيتر پتي‌ گروي بي ثبات عزيز يا هاريس اسلاگرن امروزي،
اين دوست گرامي ما، سعيد، ويچ كينگ، يا ارباب ولدمورت سابق، حرف‌هاش رو بياد تو كله من هم بزنه من پاكش نمي كنم، چون نيازي به اين كار ندارم، همه‌تون بهش بگين بياد حرف‌هاش رو بزنه! كشت ما رو از بس گفت حقايق رو ميريزم بيرون!‌ ما كه خودمون تو بطن ماجرا بوديم از حقايق خبر نداريم!‌ حداقل ايشون كه مظهر حقيقت و پاكدامني در سايت هستن بيان و بگن چي قضيه چي بوده ما هم مستفيض بشيم،
در ضمن من يك نفر قول مي‌دم پست ايشون اگر كلمات توهين آميز نداشته باشه، به هيچ عنوان حتي ويرايش هم نشه!
اه.. در ضمن، اگه اين دوست عزيزمون سعيد گرامي، حرفي براي گفتن نداشت، لطف كنيد ديگه اين بحث رو ادامه نديد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 5 مرداد 1384 01:22
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

بلاتریکس لسترنج نوشته:
آقای اسلاگرن..من شما رو نمی شناسم...که بگید پیش زمینه از شما دارم...به خاطر کارای مدیرا و ناظرا سایت مسخره شده؟!شما نمونه ی کسی که هستید که همیشه نقصیر رو به گردن دیگران می ندازید...و شونه از زیر بار مسئولیت خالی می کنید...یا اینکه زود جو گرفته میشید...و زود تا یه چیزی میشه همه چیو زیر پا می زارید.
اگر سایت الان اینطوری شده(البته سایت فقط در زمینه ی رول وضعش خراب شده..و در بقیه موارد بهتر هم شده)
.

بلای عزیز سلام:
خوشحالم از این که برگشتی!باید بگم که اگه شما منو نمیشناسین من شما رو خوب میشناسم.من ÷یتر ÷تی گرو اسبق هستم که الان خیلی وقته که اومدم تو این سایت!.اگه هم که قبول نداری که سایت مسخره شده میتونین یه نظر سنجی بکنید اونوقته که میفهمین من چی میگم.البته قبل از اون انجمن های یک سال ÷یش رو هم بذارید که روزای خوبی بود و خیلی بهمون حال میداد!!
البته من نمیگم که واقعا همچین نظر سنجی راه بندازین ولی جدی میگم یعنی واقعا قبول نداری که سایت ÷سرفت داشته؟آخه مسعله واضحی هست!
و من هم نمونه کسی نیستم که تقصیر رو به گردن کسی میندازم .چون که من مثل این آقایون و خانومای مثلا مدیر مسعولیتی ندارم که بخوام از زیرش شونه خالی کنم من فقط به عنوان یک کاربر نظرم رو گفتم.زود هم جو گرفته نشدم چون که من خیلی وقته که به این سایت سر میزنم (حدود یک سال) و متاسفانه توی مدرسه ها خیلی فعالیتی نداشتم.
در ضمن اگه که عدالت برقراره چرا نمیذارین توی خاطرات ناگفته و عاشقانه و تاریخچه سعید بیاد چیزی بنویسه و اون تا÷یک رو قفل کردین؟اخه اینه دموکراسی و همه گانی بودن سایتتون؟فقط خودتون میاین نظراتون رو میدین؟و همه حرفهایی هم که به سعید میزنین فقط حدس و گمان هست و فکر میکنین و ...؟آخه چه مدرکی دارین که ولدمورت سایت رو هک کرده؟به نظر شما اسم این تهمت نیست؟
(البته به کسی بر نخوره ها من به کس خاصی اشاره نکردم منظورم فقط بعضی از کسایی بود که اسم مدیر رو خودشون گذاشتن وگرنه من کاملا قبول دارم که ÷شت این ÷رده کسایی هم هستن که واقعا برای این سایت زحمت کشیدن و میکشن)

بازم مثل همیشه امیدوارم به کسی بر نخورده باشه!من فقط میخوام که بر اساس منطق مشکلات حل بشه.

ممنون
÷یتر ÷تیگروی اسبق

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
من سام وایزم.
شرمنده نمیدونم این چرا به عنوان مهمان واسه من پست زد.شاید اینم از آستكبار مدیران باشه.(شوخی بود )
___________________________
اول به بلای عزیز:
ببین تاحالا مدیران سر هیچی به من گیر ندادن و من هم رابطم با مدیران بد نیست.اگرم به پستهام دقت كرده باشی 80 درصس طرف لوتر رو گرفتم و 20 درصد طرف اچ پی و هیچ توهینهی هم به كسی نكردم.اما در كنارش مدیران رو هم تا حدودی متهم كردم.دلیلش چیه؟حتما منم بی منطقم.
دم ای بی سی گرم خیلی با حرفاش حال كردم
خب چرچیل عزیز این پیامت خیلی چیزها رو روشن كرد ولی بعضی از مطالب كه اتفاقا در جواب با من گفته بودی برای من خوب جا نیافتاده.
شما نوشتی:
نقل قول:

سم وايز عزيز، به خاطر تمام احترامي كه برات قائلم، يك بار ديگه از اول اين مسئله درخواست امكانات رو توضيح مي‌دم، اميدوارم كه بعد از پستم،‌ جاي هيچ شك و شبهه اي نمونده باشه...
اگر دقت كرده باشي، تاپيكي زده شد، به عنوان فروم ژانر فانتزي، كه يك سري از دوستان اومدن و گفتن، كه آره جادوگران بايد فروم‌هاي غير هري پاتري باز كنه، و من هم يكي از مخالفانش بودم، چرا؟
چون پرواضح در قوانين و اساس‌نامه جادوگران ذكر شده، كه جادوگران محلي است براي گردهمايي طرفداران و هواداران داستان‌هاي هري پاتر، و مبحث طولاني هم هست در مورد اينكه يك سايت تخصصي بمونه بهتره يا خير، كه در اين مقال و با حوصله‌اي كه شما داريد از خوندن پست من، بهتره درباره‌ي اين موضوع به صورت جداگانه بحث كنيم.
به هر حال، مديريت اون زمان با ايجاد فرومي براي ژانر فانتزي مخالفت كردند، و دليلشون هم بودن سايت جادوگران به عنوان يك سايت كاملا تخصصيه. البته اونجا يك نكته هم مطرح شد، و من اون رو با حروف درشت مي‌نويسم، كه دوستاني كه هنوز متوجه نتيجه اون بحث نشدند، متوجه بشن:
يك سايت كه بر مبناي فروم فعاليت مي‌كنه، و كاميونيتي بيس هست، تمام جهت‌گيري‌هاش در قبال كاربران اون سايته، به طور ساده‌تر مي‌شه گفت كه فروم حالت بكش بكش داره، و هر گروهي كه با فعاليت بيشترشون فروم رو فعال كنن، سهم بيشتري خواهند برد، و اين در پاسخ به تمام دوستاني بود كه مي گفتند چرا انجمن لوتر يك بخش جداگانه داره، به همين علت بود، اعضاي لردحلقه‌ها به علت فعاليت‌ فوق‌العاده‌شون در اون زمان، و براي بر هم زده نشدن نظم بقيه فروم‌ها صاحب شاخه اختصاصي شدن.
و حالا مي‌رسيم بر سر بحث اينكه چرا بيش از اين به لوتر امكانات داده نشد: من دلايلي كه مي‌دونم رو به صورت خلاصه وار خدمت شما دوست عزيز عرض مي‌كنم:
فعال نبودن انجمن رول پلينگ، و غير رول پلينگ به ميزاني كه عدم وجود يك فروم جديد، بلاك گسترده تر، شاخه جديد احساس نمي‌شد، براي اينكه متوجه عرايض بنده بشي، لطف كن پست هري پاتر و امپراطور تاريكي رو حدود چهار الي پنج صفحه قبل دوباره مطالعه كن، كه با دليل گفتن چرابه لحاظ منطقي و فني امكانش نيست، هر چند كه دادن امكانات بيشتر با تخصصي بودن سايت در تناقض‌هست و من در بين مديران مخالفت خودم رو اعلام كردم.


خب:
1_خب من تقریبا یه تازه وارد هستم و از چگونگی به وجود اومدن لوتر خبر ندارم.اما من یه استدلال دارم.یه كاری در گذشته با تعدادی موافق و تعدادی مخالف در هر صورت انجام شده.وقتی فردی یك كاری رو شروع میكنه باید تا آخرش هم بره.وقتی قسمت لوتر از اچ پی جدا شد.این دو به ظاهر از هم جدا شدند ولی در باطن لوتر هم جزو جادوگران و پیشرفت اون باعث بالا رفتن سطح كیفی سایت میشه.من یه سوال دارم؟چرا در تمام این مدت كسی به ویچ كینگ كمك نكرد؟چرا هیچ كس دست یاری به سمت اون دراز نكرد؟آیا اون واقعا مستحق یه همچین چیزی بود؟خب شاید در جوابم بگید خود ویچ كینگ نمیخواست ولی شما میتونستید كه به صورت غیر مستقیم به اون كمك كنید.در ضمن شما یه نقل قول از من كردید ولی جواب منو ندادید.من از ایین ناراحتم كه چرا در اول این بحث چرا كسی قبل از شعله ور شدن آتش حالا هرچیز(گیزر ندین )هیچ كس نگفت كه شما برید فعالیتتون رو زیاد كنید بعد بیاد از این حرفا بزنید بلكه همه خودشونو عقب كشیدن.
______________________________
در هر صورت فكر میكنم اگه بخوایم این بحث رو ادامه بدیم هر دو گروه حرفهای منطقی و زیادی برای گفتن دارند.حالا هم كه تلاشهای من برای از بین بردن شعله های آتش كارساز نبوده.پس بهتر میدونم كه به بحث ادامه ندم.البته همونطور كه گفتم هری و چرچیل تقریبا همه چیز رو روشن كردند ولی هنوز معلوم نیست كه كی درست میگه.من به شخصه دوست داشتم كه میموندیم.فعالیت میكردیم.به اوج میرسیدیم و دوباره تقاضامون رو مطرح میكردیم ولی حالا كه نشد.عیبی هم نداره.
به قول شاعر شیرین سخن:
یه توپ دارم قلقلیه
سرخ و سفید و آبیه
میزنم زمین هوا میره
نمیدونی تا كجا میره و الی آخر...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مرداد 1384 21:15
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب اگه نداشتم كه نميومدم بگم آشتي كنيدووووهي گير دادين به پرده خوب اين پرده رو بكنيد مشكل حله

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مرداد 1384 21:11
نمایش جزئیات
آفلاین
ققنوس جان شما خبر نداری از مسائل پشت پرده!!

اگه خبر داشتی نمیومی این پست رو بزنی!!

تحمل هم حدی داره!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
برای عضویت در تیم روغن سازی قزوین کافیست فتو کپ
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مرداد 1384 21:08
نمایش جزئیات
آفلاین
اسنيپ عزيز حرف من همينه ول كن ديگه به پست هاي قبلي كاري نداشته باش به فكر آينده باش ول كنيد ديگه
بسه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo