من هر چي پست مي زنم بعد از يه روز كه ميام مي بينم از تعداد پست هام كم شده مي خواستم بدونم به چه علته و مطمئن هستم كه پاك نشده چون حرف بيخودي نزده بودم كه پست هام پاك بشه . لطفا جواب منو بديد .
دوستان ثبت نام نکرده نگران نباشند چون از تخفیف به عنوان عضو فعال سایت استفاده خواهند کرد! بذارین ترجمه کتاب تموم بشه آخرین اخبار در مورد نحوه ارسال و غیره رو بهتون می رسونیم! با تشکر
از این که پاپیچ این قضیه میشم عذر خواهی میکنم آیا هنوز نشر زهره برای پیش فروش کتاب آماده است؟ آیا این کار انجام میشه؟ -------------------------- ویرایش: احسنتم .بستن چت باکس بهترین راه ممکن بود. اینجوری یه مقدار هم اعضای سایت الک می شن .
خدایشش سایت باحالی دارین با طراحیش خیلی حال کردم ولی اگه لطف کنین یه راهنما بذارین که آدم توش گم نشه خیلی خوبه آخه خیلی نامرتب و بی نظمه یعنی هیشکی نیست که یه دستی به سر رو روش بکشه
به پيگ: خداييش ان خط نوشتي ولي تهش معلوم نشده چي ميخواي بگي. به نظر من بهتره در رول بنويسي تا اينكه وقت خودت و بقيه رو اينجا تلف كني پر واضح است كه نظر به جملات فوق خواندن پست قبلي اين شخص فقط به بيكاران توصيه ميشود
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
هوممممک ! به نظر من پیشنهاد جالبی نیست لی جردن . به دو دلیل :
یک ) تعداد افرادی که بتونن نسخه ی انگلیسی کتاب رو بخونن و بخوان راجع بهش بحث کنن فکر نکنم به تعداد انگشتان دو دست هم برسه... بنا بر این فکر نمیکنم بحث راجع به کتاب شش تو یه جمع حد اکثر ده نفره چندان جالب باشه نه ؟
دو ) گیریم که شما اون تاپیک رو راه انداختی یه سری دیگم اومدن توش با هم دیگه بحث کردین اساسی..حالش را بردین پرفکتلی..بعد از یه هفته که سایر اعضا کتاب رو خوندن و حالا خواستن راجع بهش بحث کنن توی تاپیک های گوناگون به گونه ای که همه ی تاپیک ها در حال بحث در مورد کتاب شش هستن برای شما و اون دسته از اعضایی که به اتفاق شما قبلا راجع بهش بحث کردین یه کمی کسل کننده نیست ؟
آخه نمیدونم چرا اینقدر عجله دارین یک ماه دیگه که همه کتاب رو خوندن در مورد کتاب حرف میزنیم در ضمن توجه داشته باشین که تا انتشار جلد هفت وقت زیاده و کلی میشه در مورد کتاب بحث کرد و در درجه ی بعد وقتی یک سری اعضا در مورد کتاب حرف بزنن بقیه ی اعضا که کتاب رو نخوندن از اظهار نظر محروم میشن و پس از خوندن کتاب از غافله عقب افتاده هستند پس چه بهتر که همه با هم شروع کنیم
لی جردن عزیز قبلا این موضوع مطرح شده و من هم به شما و هم به کسانی که اینو پیشنهاد دادن گفتم که فعلا مدیران انجمن در فکر راه اندازی یه زیر انجمن هستند که توش بشه درباره کتاب 6 صحبت کرد ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیدن
اخطاریه کاربر گرامی سایت جادوگران بدینوسیله از شما درخواست میشود از تاریخ 26 تیر به مدت یک ماه از زدن هرگونه پیامی در ارتباط با کتاب ششم((هری پاتر و شاهزاده دورگه)) که باعث لو رفتن مطالب کتاب می شود، خودداری فرمایید...عدم رعایت این نکته موجب بستن شناسه شما خواهد شد..ما خواستار همکاری شما هستیم. با تشکر مدیریت سایت جادوگران
من یه نظری داشتم اگه عملی بسه خیلی خوب میشه. من نه تا حالا با زوپس کار کردم نه میدونم چیه. حالا نظرمو میگم. یه فروم باز شه تو سایت به اسم هری پاتر و شاهزاده دورگه.اما مثل فرومهای خصوصی همه نتونن بیان توش. اینطور که هر کی میخاد وارد این فروم شه باید خلاصه شاهزاده دو رگه رو در 10 خط (کمتر یا بیشت)بنویسه و برای مدیران ارسال کنه.اگر تایید شد که این شخص از وقایع کتاب 6 باخبره اونوقت بتونه بیاد تو فروم دورگه.
اگه منظورمو فهمیدید جواب بدبد(لطفا اعضای ویزنگاموت)
این کار 2 مزیت داره 1-کسیکه نخونده نمیتونه بیاد 2-زودتر از 30 مرداد میشه بحث کتابو شروع کرد
بابا من نظره به این توپی دادم یکی جوابمو بده دیگه.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
يكي از راه هاي پيشرفت در رول پلينگ ( ايفاي نقش ) :