جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

26 کاربر(ها) آنلاین هستند (16 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
25
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  34 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  367 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
مدیریت جلسات حضوری سایت
ارسال شده در: جمعه 21 بهمن 1384 14:15
نمایش جزئیات
آفلاین
اهم اهم


لطفا خفه شید میخوام حرف بزنم!!
خب اینجانب میلاد دومبول یه دست که قدحش شکسته اعلام میدارم که روز میتینگ به پنج شنبه موکول شد!!
فقط به خاطر شما!!
جون خودم فقط به خاطر شما!!
نه جان تو فقط به خاطر شما!!


حالا خودمونیما اگر پنج شنبه میگذاشتیم همه میگفتن چهارشنبه!!
خب دیگه!
پس زمان رو یه بار دیگه اعلام میدارم:

زمان:پنج شنبه 27 بهمن ساعت 5

مکان:رستوران بوف-بالاتر از میدان ونک

نکته:دیگه هر کی حرف بزنه همچین قدحمو میکوبم تو سرش تا برق از کلش بپره!!

=====================================
و اما جواب یک سری آدم علاف و بی کار که میخوان پاشن بیان میتینگ!!:

نقل قول:
پروفسور وکتور نوشته:
دوست دارید من و آلبرت هم بیایم
جدی می گم
اگه می خاین بیایم بگین
اون وقت می فهمین ما دو تا آدم هستیم نه یه نفر

البته من چند تا شناسه دیگه هم باز کردم اگه تونستید پیدا کنید
یکیشون ramin1369 هست
خب
کاری نیست
برای جشن سال بعد سایت حتما من رو دعوت کنید
در ترجمه ی گروهی هم حتما من رو دعوت کنید
هر از گاهی بهتون سر می زنم این دو تا شناسه رو باز بزارین و به کس دیگه ندیدشون
همین
***پروفسور وکتور***

جون تو من خیلی دوست دارم بیای!!
به عنوان مدیر میتینگ از شما درخواست میکنم که به میتینگ تشریف بیاورید!!
نگاه کنا!....اصلا نیا بابا!!...باید دعوتنامه رسمی بدیم دیگه!! ...نیومدی هم نیومدی به من چه!!!

ولی از شوخی گذشته خواستی بیا نخواستی نیا!(یعنی قبلش شوخی بود؟!)

نقل قول:
دراکو نوشته:
بمیری دامبل ایشالا ... ای کاش به جای سوروس خودم نفلت میکردم !
ما نفهمیدیم که تو بالاخره تو این سایت هستی یا نه ... اگر هستی پس چرا میگی من از سایت رفتم ... اگر نیستی پس این حرکات میتینگی چیه ؟!

خوبه حالا خودت میگی من مردم!!
در هر صورت من قبلا هم گفته بودم!...خودم بعضی مواقع جوگیزر میشم نمیدونم چی کار میکنم!!
ولی در کل این آخرین میتینگ به مدیریت دامبل در جادوگران خواهد بود!

نقل قول:
هرمیون پاتر نوشته:
بچه ها تو رو خدا یه چند تا دختر هم پیام بدن. مثلا من بیام چی کار کنم بین اون همه پسر؟ من تا حالا میتینگ نیومدم یکی بهم بگه اونجا چی کار می کنید؟

بزار ببینم!!
هرمیون پاتر هم که داریم تو سایت!...فکر کنم این برای بعد از ازدواج هری با هرمیون باشه!!...به هر حال...

دقیقا میتینگ عبارت است از یک محفل برای آدمهای علاف که مخ همدیگر را میخورند اینقدر حرف میزنند!

نقل قول:
مایک لوری نوشته:
به احتمال 70% حضور خود را اعلام می دارم.

انشالله که میام میلاد دامبلدور هم میاد چون حسابی باهاش کار دارم.

من واقعا به خودم افتخار میکنم!!!
یعنی خدای نت اسم منو به زبون آورد؟
نه ولی جدا ما آخر سر نفهمیدیم جریان چیه؟
آیا مایک همان ادوارد است یا چیز دیگری!(از آن چیزها!)

نقل قول:
کرام نوشته:
اوکی
چنانچه مدیران انجمن..مانند لوپین و کریچر..این میتینگ را تایید نکنند....اعلام میکنیم این میتینگ از نظر سایت جادوگران رسمی نمیباشد

نقل قول:
هری پاتر نوشته:
فقط يه چيزي رو بگم جلسه هاي رسمي كه از طرف سايت برگزار ميشه براي افراد شركت كننده پي ام رسمي ارسال ميشه.
در نتيجه اين جلسه رسمي نيست كه البته يعني هر كسي كه ميخواد شركت كنه آزاده

نه آخه شماها اینجا دیگه از جون ما چی میخواین؟
آخه از کی تا حالا میتینگ رسمی بوده که این دفعه دومش باشه؟...ها ها ها؟
بزنم نصفتون کنم؟
اظهار وجود تا این حد؟

نقل قول:
ونوس نوشته:
وا چرا چهارشنبه!
زاخی داری حسابی ارزشی کار می کنی ها!
من چهارشنبه ها تا ساعت چهار و نیم کلاسم! بندازید پنج شنبه خیرشو ببینید!
رسمی غیر رسمی هم فرق نفکوله!


خب گذاشتمش پنج شنبه!
در کل جمع کاندیداهای وزارت جمعه ها!!
خب دیگه با وجود مامان بزرگ بچه ها حق دست از پا خطا کردن ندارن!

نقل قول:
سرژ نوشته:
سرژ قرص را ميندازد درون دهان و قورتيشن!!...

سرژ:ايول چه توهمي...ميييتينگ...اخ جون ققي پر سفيد...سدريك گل پسر...يعني ميگي بيام؟


اهم اهم...اينجانب بالاخره اين جام زهر را نوشيده و اعلام ميدارم كه اين دفعه رو ميخوام بيام...حالا تاريخش رو زودتر معلوم كنيد من تندي پاشم بيام تهران

من بوف موف نميشناسم...رسيدم به تهران اولين قهوه خونه كه ببينم ميرم توش ...نبودين هم بجاش ديگران هستن

اخطار:اگر ديدين من،سرژ تانكيان، در ميتينگ ريش ندارم تعجب نكنيد و منكر سرژيت من نشويد...من همانم ولي به اصرار اطرافيان ريش را زده ام تا ملت بتوانند شب،خواب را براحتي بكنند خواب مريلين منسون نبينند

مشخصات فردي كه بتوانيد مرا براحتي بشناسيد(به روايت افعال معكوس):
1- قد: دو متر و ده
2-چاق و عضله اي
3-داراي دماغ نووووك بالا طوري كه خدا هم در خلق اين بيني به اين زيباي هفت شبانه روز در شگفتي بسر ميبرد و در شب آخر به ظرافت خودش احسنت گفت...و فرمان داد تا فرشتكان بر دماغ سرژ تعظيم كنند ..همگان سر تعظيم فرو كردند بر بيني سرژ به جز آن شيطان رجيم...او امد جلو و گفت: عمرا
و يك حركت زشتي با دستان خود انجام داد و بعد گفت:از اين پس تا هميشه تمام تلاش خود را براي گمراهي اين سرژ خوشگل دماغ بكار ميبرم
خدا هم فرمود:اين سرژ عمرا گمراه نميشه
سرژ در يك ماهگي در آغوش برادر حميد سخن گفت و با فريادي بلند تر از فرياد سرژ گفت:اوووخ
در بزرگاسي هم بينايان را شفا ميداد و كور ميكرد...زندگان را مورد رحمت خود قرار ميداد و ميكشت...يك كتاب هم بعدا به زير چاپ برد به نام همان وبلاگ رجيم كه عده زيادي از دوستان را به گمراهي كشاند
خب ديگه بسه..بقيش براي رول بمونه
4-صداي آرام
5-بسيار چشم پاك (مهم اينه كه پاستووووريزه باشه)
6-بسيار شاد
7-اخر مايه داري...با هماپيماي سي-130 قراره بياد اونجا
8- شماره چهار بسيار مهم است


خب بروبچز اگر واقعا ميايين بگين ها...من اين همه راه نيام تهران اخر فقط خود زاخي بياد...من زاخي رو تنها ببينم باهاش سخت وارد گفتگو در مورد مسائل هسته اي سايت ميشما...

موفق باشيد

یا خدا!!
سرژ خودتی؟
خب بیا به درک!!!

نه ولی جدا بابا میای تو شهر غریب گم میشی...آواره میشی...بدبخت میشی...به لجن کشیده میشی....دست به کارای خلاف میزنی......

اگر جدا میخوای بیای بیا من آدرس رو درست و حسابی بهت بدم.
در ضمن احتیاج به این همه آدرس نبود...من صدای قدمهات رو از یک کیلومتری میشناسم


در ضمن این نشونی هایی که از خودت دادی منو به یاد گراپی انداخت بیشتر!!
نگران اومدن و نیومدن هم نباش...همه میگن نمیایم آخر سر همه بلند میشن میان...اینقدر که علافن!!

نقل قول:
هری پاتر نوشته:
شايدم وقتي داشته جنيفر لوپزو ميساخته از خورده گلا يه چند تا مثل تو ( مثل من و تو ؟) سر هم كرده

شايدم قبل از رفتن به آداس اينطوري نبودي بعدش اينطوري شدي

به اين ميگن جف پا رفتن وسط تاپيك

حالا براي وارد شدن به تاپيك مثلا بگم من ميام
كاري نداره دو تا پست بعديش ميشه دوباره به يكي گير داد آخرش نوشت نه من نميام

حقته همین جا از مدیریت سایت خلأت کنم!!
حیف که معلق کردن رو برداشتی مگرنه خودت بهش دچار میشدی!



**میلاد دومبول**

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1384/11/21 14:50:38
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت
ارسال شده در: جمعه 21 بهمن 1384 11:52
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
-داراي دماغ نووووك بالا طوري كه خدا هم در خلق اين بيني به اين زيباي هفت شبانه روز در شگفتي بسر ميبرد


شايدم وقتي داشته جنيفر لوپزو ميساخته از خورده گلا يه چند تا مثل تو ( مثل من و تو ؟) سر هم كرده

شايدم قبل از رفتن به آداس اينطوري نبودي بعدش اينطوري شدي

به اين ميگن جف پا رفتن وسط تاپيك

حالا براي وارد شدن به تاپيك مثلا بگم من ميام
كاري نداره دو تا پست بعديش ميشه دوباره به يكي گير داد آخرش نوشت نه من نميام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت
ارسال شده در: جمعه 21 بهمن 1384 11:13
نمایش جزئیات
آفلاین
سرژ قرص را ميندازد درون دهان و قورتيشن!!...

سرژ:ايول چه توهمي...ميييتينگ...اخ جون ققي پر سفيد...سدريك گل پسر...يعني ميگي بيام؟


اهم اهم...اينجانب بالاخره اين جام زهر را نوشيده و اعلام ميدارم كه اين دفعه رو ميخوام بيام...حالا تاريخش رو زودتر معلوم كنيد من تندي پاشم بيام تهران

من بوف موف نميشناسم...رسيدم به تهران اولين قهوه خونه كه ببينم ميرم توش ...نبودين هم بجاش ديگران هستن

اخطار:اگر ديدين من،سرژ تانكيان، در ميتينگ ريش ندارم تعجب نكنيد و منكر سرژيت من نشويد...من همانم ولي به اصرار اطرافيان ريش را زده ام تا ملت بتوانند شب،خواب را براحتي بكنند خواب مريلين منسون نبينند

مشخصات فردي كه بتوانيد مرا براحتي بشناسيد(به روايت افعال معكوس):
1- قد: دو متر و ده
2-چاق و عضله اي
3-داراي دماغ نووووك بالا طوري كه خدا هم در خلق اين بيني به اين زيباي هفت شبانه روز در شگفتي بسر ميبرد و در شب آخر به ظرافت خودش احسنت گفت...و فرمان داد تا فرشتكان بر دماغ سرژ تعظيم كنند ..همگان سر تعظيم فرو كردند بر بيني سرژ به جز آن شيطان رجيم...او امد جلو و گفت: عمرا
و يك حركت زشتي با دستان خود انجام داد و بعد گفت:از اين پس تا هميشه تمام تلاش خود را براي گمراهي اين سرژ خوشگل دماغ بكار ميبرم
خدا هم فرمود:اين سرژ عمرا گمراه نميشه
سرژ در يك ماهگي در آغوش برادر حميد سخن گفت و با فريادي بلند تر از فرياد سرژ گفت:اوووخ
در بزرگاسي هم بينايان را شفا ميداد و كور ميكرد...زندگان را مورد رحمت خود قرار ميداد و ميكشت...يك كتاب هم بعدا به زير چاپ برد به نام همان وبلاگ رجيم كه عده زيادي از دوستان را به گمراهي كشاند
خب ديگه بسه..بقيش براي رول بمونه
4-صداي آرام
5-بسيار چشم پاك (مهم اينه كه پاستووووريزه باشه)
6-بسيار شاد
7-اخر مايه داري...با هماپيماي سي-130 قراره بياد اونجا
8- شماره چهار بسيار مهم است


خب بروبچز اگر واقعا ميايين بگين ها...من اين همه راه نيام تهران اخر فقط خود زاخي بياد...من زاخي رو تنها ببينم باهاش سخت وارد گفتگو در مورد مسائل هسته اي سايت ميشما...

موفق باشيد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت
ارسال شده در: جمعه 21 بهمن 1384 11:05
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم من با تمام بچه ها صحبت كردم پنجشنبه راحتتر بودن منم اينجا اعلام كنم كه اگه چهارشنبه باشه من نميام و اگه پنجشنبه باشه ميام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=medium][color=0000FF]غم و اندوه را مي ستايم زيرا همواره همراه من بوده ?
Re: مدیریت جلسه های حضوری سایت
ارسال شده در: جمعه 21 بهمن 1384 11:03
نمایش جزئیات
آفلاین
وا چرا چهارشنبه!
زاخی داری حسابی ارزشی کار می کنی ها!
من چهارشنبه ها تا ساعت چهار و نیم کلاسم! بندازید پنج شنبه خیرشو ببینید!
رسمی غیر رسمی هم فرق نفکوله!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: مدیریت جلسه های حضوری سایت
ارسال شده در: جمعه 21 بهمن 1384 10:41
نمایش جزئیات
آفلاین
فقط يه چيزي رو بگم جلسه هاي رسمي كه از طرف سايت برگزار ميشه براي افراد شركت كننده پي ام رسمي ارسال ميشه.
در نتيجه اين جلسه رسمي نيست كه البته يعني هر كسي كه ميخواد شركت كنه آزاده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت
ارسال شده در: جمعه 21 بهمن 1384 10:21
نمایش جزئیات
آفلاین
اوکی
چنانچه مدیران انجمن..مانند لوپین و کریچر..این میتینگ را تایید نکنند....اعلام میکنیم این میتینگ از نظر سایت جادوگران رسمی نمیباشد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
مدیریت جلسات حضوری سایت
ارسال شده در: جمعه 21 بهمن 1384 09:29
نمایش جزئیات
آفلاین
به احتمال 70% حضور خود را اعلام می دارم.

انشالله که میام میلاد دامبلدور هم میاد چون حسابی باهاش کار دارم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[img]http://www.filelodge.com/files/room24/643657/ImageUTYU.GIF[/im
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت
ارسال شده در: جمعه 21 بهمن 1384 01:17
نمایش جزئیات
آفلاین
هرمیون جان پس من چیم این وسط خواهرمن؟من میام احتمالا ومنهم اولین بارمه که میام میتینگ نگران نباش!!! درضمن بنده به عنوان عنصرپرخشانت سایت تضمین میکنم هیچ کسی نتواند مشکلی بوجود بیاورد یعنی خیال عزیزان جمع

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بزودی در این مکان یک امضایی بگذاریم که ملت کف کنند!!!
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت
ارسال شده در: جمعه 21 بهمن 1384 00:57
نمایش جزئیات
آفلاین
بچه ها تو رو خدا یه چند تا دختر هم پیام بدن. مثلا من بیام چی کار کنم بین اون همه پسر؟ من تا حالا میتینگ نیومدم یکی بهم بگه اونجا چی کار می کنید؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Only Raven