نام:الکساندرو ویکتور دارت سیدیوس لقب:امپراطور دارت سیدیوس(امپراطور فقط یه اسمه برای کلاسه کار منظور پادشاهی جایی نیست) محل زندگی:هرلل هایند وبعد از آن به شهری در ایران فرار کردم اصلیت:یونانی مدرسه:هاگوارتز چوب دستی:پر ققنوس نام پدر:ادین دارت سیدیوس اندام:لاغر قد:193 وزن:80 رفتار:خود خواه،تو دار،حریص،خشن گروه:اسلایترین(البته در اون زمان نبود) لباس:ردای کاملا سیاه جنسیت:مرد نفرت:از برادرم رنگ مو:مشکی علاقه ها:کشتن مشنگ ها و برادرم،جادوی سیاه
زندگینامه
من الکساندر ویکتود دارت سیدیوسم که 586 سال بعد از مرلین به دنیا آمدم 14 یا 15 سالم که شد مادرم پسری به دنیا آورد من که دوست داشتم تنها باشم روزی می خواستم اونو بکشم که پدرم آمد و جلوی اون واستاد و من پدرم را کشتم.و از خونه فرار کردم
توی هاگوارتز من آدمه خشنی شناخته می شدم و کسی با من دوست نبود و معلم ها از من بدشون می اومد به جز معلم جادوی سیاه که منو دوست داشت من در سن 18 سالگی دومین قتل را انجام دادم و اون فردی بود که من فکر می کردم برادرمه اما فقط شبیه بود .سال ها گذشت و برادرم بزرگ شد و می خواست انتقام پدر را از من بگیره با هم جنگیدیم من انگشتشو قطع کردم و اون اندکی از حافظه ی منو از بین برد و سالها بعد من بعد از کشتن 18 نفر و پیدا کردن او را کشتمش . و به هدفم رسیدم
ادامه در شناسه من (آقای کریچر اینم کامل کامل تایید کن لطفا)
جادوگاران
دوست من مهم اسم شخصیتته من اگه بیام بنویسم پسر شجاع بعد براش معرفی کوتاه برم که سه سال تو هاگوارتز درس خوده بعد ترک تحصیل کرده رفته توی وزارت سحر و جادو و عضو محفل ققنوس هم شده و ..... نمیشه که اول و آخرش پسر شجاعه تو هم لرد سیدوسی اسمت مال یک مجموعه داستان دیگه اس اسمت رو باید عوض کنی
ببخشید به من گفتن اگه میخوام گروهمو عوض کنم باید اینجا بگم.من میخواستم برم اسلیترین ناظر گریفیندور یعنی بیل گفت اینجا یه پست بزنم.
فقط در صورتی میتونی گروهت رو عوض کنی که کمتر از یک ماه از عضویت گذشته باشه نه کمتر از یک سال.اگه میخوای تو گروه دیگه ای باشی لطفا با یه شناسه و شخصیت جدید دوباره خودت رو معرفی کن در غیر صورت اصلا امکان نداره.موفق باشی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/2/11 11:48:49
ببخشید من نوشتم گروه گریفندور بعد 20 نفر بعد از من یه نفر دیگه نوشته که من رومیلدا وین،اونوقت فوری قبولش کردین؟
دوست عزیز شما باید تو یه پست دیگه خودتون رو معرفی میکردید تا من متوجه ویرایش شما بشم که متاسفانه نشدم در ضمن شما اجازه ندارید با دو شناسه خودتون رو معرفی کنید یکی رومیلدا وین و دیگری مری پاتر. نقل قول:
اون وقت مثلا شخصیت جنی مک فالین و ... توی کتاب هست؟
فعلا تا مدتی که هنوز شخصیتهای خوبی تو لیست داریم که هنوز تایید نشدن شخصیتهای ساختگی تایید نمیشن.لطفا از لیست شخصیتها یه ضخصیت دیگه رو انتخاب کن.
ببخشید من نوشتم گروه گریفندور بعد 20 نفر بعد از من یه نفر دیگه نوشته که من رومیلدا وین اونوقت فوری قبولش کردین؟ واقعا که توضیحات و معرفی من هم از اون خیلی بیشتر بود نظام قضایی ما بر چه پایه ای استواره!!!
سن: 18 تاریخ تولد: 1927 جنس: مذكر تحصیلات: فارغ التحصيل هاگوارتز گروه: اسلايترين ظاهر کلی: محروم از داشتن پدر و مادر اما بسيار شجاع, ارشد مدرسه, دانش آموز الگو و نمونه و خوش تيپ نام مستعار: لرد ولدمورت - لرد سياه چوب جادو: 32 س علاقمندی ها: قدرتمند شدن توانمندیها: جادوي سياه محفلی یا مرگخوار : در آينده شدم لرد مرگ خوار و دوستانم مرگخوار شدند
خودتون رو مطابق با لیست معرفی کنید.اسم شخصیت رو نیاوردید...اما اگر منظورتون شخصیت تام ریدل هست باید بگم که این شخصیت به عنوان لرد ولدمورت در سایت شناخته میشه و این شخصیت گرفته شده و فعالیت خیلی زیادی هم داره پس به کسی داده نمیشه(آلبوس دامبلدور-ناظر انجمن)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/2/12 9:24:10 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/2/12 9:28:08
سلام چطوري؟ نام: هريت نام خانوادگي:پاتريت محل زندگي:كوچه كناري خونه ي لرد ولدمرت سرگرمي ها: اذيت كردن ولدمرت و كمي هم اسنيپ سن:60 قد: 160 وزن:60 به علت بي ادبي، بي فرهنگي، بي شخصيتي، حذف شناسه شد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کرام در 1385/2/9 14:40:12 ویرایش شده توسط کرام در 1385/2/9 14:47:45 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/2/12 9:19:08
تو رو خدا این شخصیت را قبول کنید هر مشکلی که باشه قبوله اما من این شخصیت را دوست دارم.
آخه توی شخصیت های گرفته نشده هیچی نیست همش سگ جغد و موش و کتک خور و یه تعداد زیادی آدم که مردن
شما ها هم ی نقش های خوب را ورداشتین واسه خودتون واسه ما تازه واردا هیچی نموده شخصیت خیالی هم که تایید نمی شه پس من بد بخت چیکار کنم
ببخشید تو رو خدا اینجوری حرف می زنم اما بیا ایندعه را تایید کن دامت گرم
اگه تایید بشم اینجوری می شم
از خودت یک شخصیت خوب بساز که خالی بندی هم نباشه نیای ارببا جهان بشی بعد درست حسابی معرفی بلند بالا و باحالی ازش بکن تا تائیدت کنم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/2/9 10:21:38 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/2/12 9:19:16