جینی پاتر سن:16 (یک سال از هری کوچیکترم) گروه : گریفیندور مشخصات: موهام قرمزه /یکم احساستی هستم/ عاشق کوییدیچم/عضو ال دال هستم/دیونه وار عاشق هری هستم/دوست دارم همیشه همراه هری باشم و بهش کمک کنم/خیلی هم خوشکلم/از اسلایترینی ها هم متنفرم/
تری بوت گروه : ریونکلا مشخصات: بچه مثبت، عضو الف دال،از مالفوی و هرچی اسلیترینیه متنفرم، دوست دارم به هری در جنگ با اسمشونبر کمک کنم (البته یه کوچولو می ترسم) ، عاشق کوییدیچ هستم و دوست دارم بعد از مدرسه به یه تیم کوییدیچ حرفه ای برم ، با این وجود ، درسم هم خیلی خوبه. یه ذره شیطون هستم، ولی خوب ته قلبم پاکه. خیلی دوست دارم بدونم چطوری هری هر دفعه از دست لرد سیاه فرار می کنه. ( البته فضول نیستما، فقط یه کمی کنجکاوم!)
نام:اكيليس[akilis] گروه اسلايترين معرفي كوتاه من موهايي زرد دارم كه در باد وز وزشان ميپيچد چشماني آبي دارم كه تلالو خورشيد در انها طبيعت را روشن ميكند دستاني دارم كه توانايي كشتن ادمي را دارند پاهايي كه در شكستها چون چريكي فدايي مرا به سمت ارامش ميبرند همه را در هم گذار تا ببيني اكيليس جوان را كه در تپه هاي بگينز زندگي كرده و ميكند حال دنيا بترسد قدرت جديدي در حال ظهور است
1-نام:اندرومیدا 2-جنس:زن 3-سن:17 4-تاریخ تولد:5/2 /1989 5-سال:هفتم 6- گروه:ریونکلا 7-نام کامل:اندرومیدا امکسیوس گرینفیلد 8-مو:بلندوبلوند 9-رنگ جشم:عسلی 10- جوبدستی:سی سانتی مترهمراه با موی تک شاخ /نرم و انعطاف پذیر/ساخته شده از چوب جنگلی 11-ظاهر کلی:قد متوسط دارم ولی چون ظریفم قدم کوتاهتر میزنه.قیافه ام هم خوبه. 12-کوییدیچ:خودم بازی نمی کنم ولی طرفدار پرو پا قرص تیم ریونکلا و هارپی هالی هدم! 13-توانمندی ها:تقریبا از عهده ی هر جادویی برمیام.اگه اشکال درسی دارین می تونم با کما ل میل کمکتون کنم! 14- معرفی کوتاه:دلم نمی خواست سر پرست دانش اموزان بشم ولی پروفسور فلیت ویک مجبورم کرد!این خیلی نامردیه! من از این که به بقیه دستور بدم متنفرم. در ظمن عاشق نقاشی کردنم.
دوست من ما یک اندرومیدا بلک تو سایت داریم و اگه شما تائید بشی با اون قاطی میشی بهتره یک شخصیت دیگه برداری
بله دیدم ممنون.از این اشتباهات پیش میاد و متاسفانه نمیشه هیچ کدوم رو خارج کرد چون هر دو فعال بودن.عجیبه که ناظر اسلایترین متوجه این موضوع نشده چون هر دو عضو یه گروه با یه شخصیت هستن.فعلا باید صبر کنیم تا یکی از این دو شخصیت به قانون ایفای نقش توجه نکنه تا بتونیم خارجش کنیم.
کوییرل جان. من گزارش و روند فعالیت هر دو را هر هفته برات پی ام می کنم. تا کمکی کرده باشم.
لرد ولدمرت(تام ريدل) سن: فك كنم 60 يا 70 محل زندگي: نمي تونم بگم(خودم هم نمي دونم) شهرت:اسمشونبر گروه: اسليترين شغل: صاحب امتياز و مدير مسئول مرگ خوارها علاقه:در فكر كشتن هري رنگ مو: فعلاً كچل هستم تحصيلات: دكتراي جادوي سياه و استاد دانشگاه حرف آخر:خداحافظ به اميد روزي كه...
نام :آگوستا لانگ باتم سن:فكر كنم 60 مادر بزرگ نويل . پسر و عروسش را آنقدر شكنجه دادند تا عقلشان را از دست دادند زني سختگير كه اصرار دارد نويل درس تغيير شكل را بخواند او كلاهي دارد كه روي آن لاشخوري خشك شده قرار دارد و كيف بزرگ قرمز رنگي دارد.
گروهت رو حتما بنویس
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/2/15 12:23:15
با گذشته اگر کلام خداحافظی نمی گویم دست آینده را نیز نمی ف
نام :مبارز هفتم سن : خيلي زياد (اونقدر كه شماره اش از دستم در رفته!) علاقه :ماجرا جويي و جنگ تن به تن به شيوه ي ماگل ها من يه شخصيت خيالي رو ميخوام ايفاي نقش كنم كه البته توضيحش يه كم زياده : من يه مبارزم كه به جادو خيلي مسلطم ولي جز در مواقع ضروري از اون استفاده نمي كنم و همين باعث شده از طرف جادوگرهاي باصطلاح اصيل! به عنوان كسي كه ماهيت خودشو گم كرده و به اصالت خودش پشت كرده شناخته شم! يه مبارز كه سالهاي زيادي كنارماگلها زندگي كردم و همانطور كه گفتم زياد ماجراجو هستم و تمام دنياي جادو گري و غير جادو گري رو گشتم كه بيشتر زندگي من تو همين راه طي شد! شخصيت من يه مبارزدر زمان هاي دور بوده كه با 6 تا برادر مثل خودش بر عليه جادوي بد و جادوگر بد سال هاي سال در جنگاي مخفي و آشكار جنگيدند! ما 7 برادر در قديم محافظ سنگ جادو بوديم كه البته خودمون از فايده هاش سود ميبرديم(كه الانم به تازگي ها وقتي من به محل زندگي خودم يعني جنگل ممنوع برگشتم البوس اين كار به من واگذار كرده ) بله ظاهراً سنگ كيميا از بين رفته ولي هيچ كس نديده كه البوس اونو از بين برده باشه ! من+فلامل+اسنيپ وفادار ميتونيم مثلث خوبي براي كمك به هري جوان باشيم(والبته دوستانش) ! راستي اينم بگم من از برادرام خبر ي ندارم حتي نميدونم اونام زنده هستن يا نه! اگه خبري از اونا دارين منو هم بي خبر نذارين!
نام : گوییل رنگ مو : سیاه تحصیلات : سال ششم گروه : اسلایترین ورزش مورد علاقه : کوییدیچ پست در کوییدیچ : دفاع دوستان نزدیک : دراکو مالفوی ، کراب علاقه مندی ها : مسخره کردن گریفیندوری ها و دعوا
یکی از نوچه های دراکو مالفوی است که در گروه اسلایترین عضویت دارد پدر و مادرش مرگ خوار هستند . او در مدرسه ی هاگوارتز تحصیل می کند و اکنون سال ششم هست . کراب علاقه ی زیادی هم به دعوا دارد . -------------------------------------------------------------------------
اینم بگم فرقی نداره کراب یا گوییل هر کدوم خالی بو ( ایفای نقشش نبود ) رو به من بدین .لطفا
نام : وینست کراب رنگ مو : سیاه تحصیلات : سال ششم گروه : اسلایترین ورزش مورد علاقه : کوییدیچ پست در کوییدیچ : دفاع دوستان نزدیک : دراکو مالفوی ، گویل علاقه مندی ها : مسخره کردن گریفیندوری ها و دعوا
یکی از نوچه های دراکو مالفوی است که در گروه اسلایترین عضویت دارد پدر و مادرش مرگ خوار هستند . او در مدرسه ی هاگوارتز تحصیل می کند و اکنون سال ششم هست .