جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

52 کاربر(ها) آنلاین هستند (40 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
49
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: نظر شما درباره ی کتاب نویسنده ی ایرانی چیست؟(هری پاتر و خطر دیابولیک)
ارسال شده در: دوشنبه 17 مهر 1396 01:03
نمایش جزئیات
آفلاین
من دست و پا شکسته این کتاب رو خوندم و به نظرم بدک نبود اما بازم به علاقه و حوصله هر فرد بستگی داره که بتونه راجع به این کتاب نظرسنجی کنه


----
ویرایش: لینک برداشته شد. تبلیغات ممنوع!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلیستیر تاکستد در 1396/7/17 23:04:38
پاسخ به: نظر شما درباره ی کتاب نویسنده ی ایرانی چیست؟(هری پاتر و خطر دیابولیک)
ارسال شده در: جمعه 8 اسفند 1393 15:50
نمایش جزئیات
آفلاین
ای تهاجم فرهنگی زده ها، ای بوق بر بوق رفته های بوقکی، ای هموطن ضایع کن ها

چرا مسخره میکنید نویسنده بیچاره را؟ شاید یک پیشگو بوده. شاید "دیابولیک" به "ابولا" مربوط میشود. چرا چشم هایتان را باز نمیکنید و نمیبینید که که در دیابولیک یک "الف" داریم و در ابولا دو "الف". چرا نمینگرید که در دیابولیک یک "ب" داریم و در ابولا نیز. چرا مشاهده نمیکنید که در دیابولیک "و" داریم و در ابولا هم و از همه مهمتر، آن "لام" گنده را در هر دو ندیده اید؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نظر شما درباره ی کتاب نویسنده ی ایرانی چیست؟(هری پاتر و خطر دیابولیک)
ارسال شده در: پنجشنبه 18 خرداد 1385 13:44
نمایش جزئیات
آفلاین
دوست عزيز Harry 06

اين تاپيك قفل شد به اين دليل كه بدون مجوز بود و همچنين در فروم نامتناسبي زده شده است.

تاپيك شما و مضمون آن به فروم "هري پاتر به زبان فارسي " ارتباط دارد پس بعد از گرفتن مجوز و اجازه زدن آن در فروم مربوطه اقدام به زدن تاپيك نماييد.

با تشكر
سيريوس
ناظر انجمن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: نظر شما درباره ی کتاب نویسنده ی ایرانی چیست؟(هری پاتر و خطر دیابولیک)
ارسال شده در: پنجشنبه 18 خرداد 1385 13:31
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
دوسال پیش هم من این خطر دیابولیک رو دیدم !!!
از اسمش معلومه که چرته !!! هنوز داستان شروع نشده اسم هری رو به هاری تغییر داده دیگه بقیه اش خوب معلومه چه چیزیه !!!
من که هیچ رقمه دلم نیومد بخرم اما یه دست فروشنده رو سر کار گذاشتم !!! یادم نمی آد چه انتشاراتی بود
به هر حال اگه می خوای داستان رو اینجا توضیح بدی به نظرم کاره بیهوده ای هستش ! چون بچه داستان می نویسن بهتر از رولینگ !!! می تونی ببینی !!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارادت مند ! منه کارمند !
شاهزاده ی شیطانی SataniC PrincE سابق !

Re: نظر شما درباره ی کتاب نویسنده ی ایرانی چیست؟(هری پاتر و خطر دیابولیک)
ارسال شده در: پنجشنبه 18 خرداد 1385 13:31
نمایش جزئیات
آفلاین
بابا این کتابا اصلا ارزش خوندن ندارن !
تازه همین یکی که نیست من هری پاتر و کشتی تایتانیک رو خودنم خیلی مسخره بود توش هری در اثر یه بیماری کوچیک میمره ! و رون و هرمیون با هم ازدواج میکنن ! جالب تر اینکه نوشته بود نویسندگان : رون ویزلی و چند تا اسم دیگه هم نوشته بود که همش چرت و پرت بود !
یکی دیگه هم هست هری پاتر و ماریا
این ایرانی ها هم واسه خودشون هر چی دلشون میخواد میبندن به هری پاتر !
بیچاره رولینگ خبر نداره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
مهاجم یک تیم همیشه پیروز فمن
نظر شما درباره‌ی کتاب هری پاتر و خطر دیابولیک چیست؟
ارسال شده در: پنجشنبه 18 خرداد 1385 13:20
نمایش جزئیات
آفلاین
امسال که به نمایشگاه کتاب رفتم جا خوردم، پوسترها و عکس های بسیار زیاد ، گفتم چی شده که یحو اینقدر انتشاراتی ها به هری پاتر علاقه مند شدند، رفتم جلو و دیدم که بله، هری پاتر و خطر دیابولیک نوشته ی محمد باقر قزوینی ، تازه در اول کتاب هم نوشته شده بود این کتاب را ایشان در زمانی که در زندان (؟) بودند نوشتند. کتاب را که گرفتم و خواندم به نظرم کمی خنده دار آمد، البته برای ما ایرانی ها که عاشق هیجان هستیم بد نیست بگذارید یکم از داستان را برایتان بگویم: البته قبل از آن، این کتاب به طوری دنباله ی کتاب محفل ققنوس است ولی با این تفاوت که سیریوس زنده است: به هری، رون و هرمیون از طرف هاگوارتز نامه هایی مشابه ولی با موضوع های مختلف میرسد و آن ها باید به معموریت بروند.
بچه ها من باید برو م بغیه را بعداً به شما می گویم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سیلوی کرو در 1403/3/24 2:28:41