جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

57 کاربر(ها) آنلاین هستند (47 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
54
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  291 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 11:03
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام

نینا جان وروردت رو به این سایت تبریک میگم ولی اینجا برای صحبت با مدیراست و نه معرفی خودتون

نقل قول:

آرتور ویزلی نوشته:
سلام
چند وقته میتینگ نگزاشتید

میتینگهای غیر رسمی جادوگران هر هفته برگزار میشه و فقط افراد فعال در سایت و بخش ایفای نقش در آن حضور دارند

نقل قول:

این دفعه این نيكلاس استبنز واقعا بی دلیل تایپیک من با عنوان
{به کدام شخصیت کتاب بیشتر شبیهید وجه اشتراکتان را بنویسید}را قفل
کرده ایشون گفته که پاسخ ها کوتاهند اولا خوب هرکس نوشته به چه کسی شبیه است و وجه شباهتش را هم نوشته خوب مگه در این تایپیک میخواستن که نظریه نسبیت را تشریح کنن که دو صفحه توضیح بدن


سلام جرج عزیز
همانطور که گفتم یک ناظر در انجمن خودش کاملا مختاره که برای تاپیکهای اون انجمن تصمیم بگیره
به هر حال هر کسی از ناظری شاکیه باید به مدیران انجمن ارجاع کنه
در مورد تاپیکهایی که پستای آن کوتاهند:
نظر همه مدیران به این صورته که پستای دو خطی جلوه سایتو زشت میکنند...بهتر بگم...در شان سایت نمیبینیم که تاپیکی پر باشه از پستایی که فقط برای رفع تکلیف زده شده باشه و فقط در جهت افزایش تعداد پیامها باشه

زمانی در تاپیکها فقط عبارت((موافقم))...((ایول چه نظر توپی دادی)) و اینجور چیزا بود و این تصمیم برای این موارد گرفته شد

اما
من معتقدم که راه حل این تاپیکی که گفتی بستن اون نبوده....اگر ناظر احساس مسئولیت کنه((نمیگم احساس مسئولیت نکرده)) باید از اول برخورد میکرد و پستا رو پاک میکرد که اینجور پستا در تاپیک دیده نشه...در واقع من نقش ناظر رو در این مورد بیشتر میبینم

به نظر من اون تاپیک میتونه باز باشه به شرطی که:افراد دلیل اینکه چرا "شخصیت خودشونو مانند شخصیت کتاب میدونن" کاملا توضیح بدن...مطمئنا این دلیل باید بیشتر از پنج خط باشه نه؟

این هم میتونه جالب باشه و همیتونه آموزنده باشه و در عین حال ناظر نمیتونه ایرادی به اون بگیره

امیدوارم منظور منو درک کرده باشید

نقل قول:

وقتی من می خواهم عضو ی ایفای نقش در گروه های هاگوارتز یا ... بشوم صفحه باز نمی شه

یک بار کوکیها رو از کامت پاک کن و بعد تلاش کن....کمی هم صبر بد نیست...اگر باز نشد یک کنترل و اف پنج بگیر((دوای هر مرضیست!!))

نقل قول:

ارباب من هر چی عکس برای گالری می فرستم برام اخطار می فرسته

گالری کمی مشکل داره در حال رفع عیب آن هستیم

خوش باشید
ولدمورت مهربون!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/6/12 11:09:04
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 09:26
نمایش جزئیات
آفلاین
ارباب من هر چی عکس برای گالری می فرستم برام اخطار می فرسته(مشکل از گالریه یا من؟).تازه نمی دونم چرا مصاحبه ای که برای سایت فرستادم هنوز توی سایت نیومده و اطمینان دارم که تکراری نیست.لطفا بررسی کنین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خطاط اتاق آبی


تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 08:44
نمایش جزئیات
آفلاین
وقتی من می خواهم عضو ی ایفای نقش در گروه های هاگوارتز یا ... بشوم صفحه باز نمی شه.

در ضمن عنوان (به کدام شخصیت کتاب بیشتر شبیهید وجه اشتراکتان را بنویسید) خیلی جالب بود چرا قفلش کردید؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 04:46
نمایش جزئیات
آفلاین
مدیران عزیز و بالاخص لرد ولدمورت عزیز که فکر کنم ایشون جواب من را بدهند سلام.اگر یادتان باشه من یه بار با یکی از ناظرین مشکلی پیدا کردم و ان را به همه تعمیم دادم که بعدا هم حرف خودم را تصحیح کردم.ولی این دفعه این نيكلاس استبنز واقعا بی دلیل تایپیک من با عنوان
{به کدام شخصیت کتاب بیشتر شبیهید وجه اشتراکتان را بنویسید}را قفل
کرده ایشون گفته که پاسخ ها کوتاهند اولا خوب هرکس نوشته به چه کسی شبیه است و وجه شباهتش را هم نوشته خوب مگه در این تایپیک میخواستن که نظریه نسبیت را تشریح کنن که دو صفحه توضیح بدن
ثانیا اگه به همه صفحات تایپیک نگاه کنیم میبینیم توضیحات هم وجود دارد.
ثالثا به نظره من این تایپیک از ان تایپیک هائی است که مانند تایپیک
{اعضای سایت خودشونو..}است و وجودش هم جالب هست هم خالی از لطف نیست.رابعا من امور این تایپیک را با هرپوی عزیز رتق و فتق میکردم
که یهو ایشون پیداش شد.حرف اخر اینکه به نظره من ایشون بی کار بوده و حوصله اش سر رفته بوده دیده کاری نداره امده اظهاره وجودی کند کما اینکه
در متن پیامی که برای قفل کردن تایپیک من گذاشته میبینیم که به همه تایپیک ها هشدار داده یادم باشه.یادم باشه به فرد بگم چند تا از این بادکنک های بی تربیت برای ایشون بیاره تا ایشئن زیر خودشون بزارن و از بیکاری در بیان.خدا همه مریض ها را شفا بدهد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 03:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
چند وقته میتینگ نگزاشتید
دیگه نمی زارید؟
من میتینگ می خوام‌م‌م‌م‌م‌م

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عاقلان دانند...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 01:02
نمایش جزئیات
آفلاین
می‌گم نمی‌خواین منو توی گروه کاربری «ناظر انجمن» بذارید؟ البته اگه زحمتی نیستا!

انجام شد ...لردولدمورت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/6/12 10:45:46
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 00:26
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا من نمی بینم! من نمی بینم یکی به دادم برسه!

منظورم اینکه من نقاشی های سرافینارو نمی بینم یک مربع یک در یک سانتی متر می یاد سفید نمی بینم بابا کمک می خوام ببینم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 11 شهریور 1385 17:48
نمایش جزئیات
آفلاین
هوووم...!سلام اي مديران و وب مستران...
ميگم من و هوكي همونطور كه خودتون مي دونين و هر چي عالم و آدم توي اين سايت وجود داره مي دونن برادريم...!بنابراين اگه با يه كامپيوتر ديدين راي داديم نگين ها تقلبه!
همين...!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 11 شهریور 1385 11:22
نمایش جزئیات
آفلاین
بلیز جان
با توجه به این چیزایی که گفتی مطمئنم که تو اینترنت اپشن مرورگرت دست بردن
بهتره هر چی رو توی اینترنت اپشنت میبینی restore default کنی

اگه از اکسپلور استفاده میکنی برو تو اینترنت اپشن تب قسمت advance رو انتخاب کن و دکمه restore defaults رو بزن

اگه باز درست نشد به من خبر بده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 11 شهریور 1385 10:31
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ( گریه )

ببخشید برای من چند مشکل جدی در داخل سایت به وجود آمده . اول اینکه من اصلا دیگه نمیتونم به کسی پیام شخصی بزنم چون هر کار میکنم صفحه رو نمیاره . دوم اینکه برای ابراز احساساتم نمیتونم از شکلک استفاده کنم ( ناراحتی )

ضمنا میدونم که این مشکل از طرف خودمه چون مسنجرمم همین مشکل رو پیدا کرده و اونجا هم نمیتونم با کسی ارتباط بر قرار کنم و احتمالا دست استکبار و ..... هست . ( نمیدونم شاید به انتخابات ربط داشته باشه به هر حال همه هم با جنبه نیستن ) .

به هر حال با توجه به این مشکلاتی که در حال حاضر برام پیش اومده . خواهشمندم اگر راهنمایی میتونید بهم بکنید تا خودم یه فکری بکنم . ضمنا اینجا هم خبر داده باشم که شاید بخاطر همین مشکل مدتی نتونم درست در سایت فعالیت کنم .

ویرایش : من به عنوان ناظر وزارت سحر و جادو نظر سنجی رو هم نمیبینم . کلا مشکلم اساسیه .

با تشکر
ترجیحا ارباب ولدی جوابمو بده ....( چکش )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلیز زابینی در 1385/6/11 10:38:53