نه جیگیرم بی خیال شدم شخصیتم رو . اصلا معرفی نمی کنم ، 2 ساعت نشستم شخصیت معرفی کردم میگی تایید نمیشه آخه چرا خوب 1000 نفر میرن غیر هریپاتری شخصیت بر میدارن حالا ما ر بی خیال دادش . خداییش خودت هم متوجه نشدی ها چرا تایید نکردی یا می خواستی ایفای نقش رو کم تر کنی یا خلاصه هر چیز دیگه در کل من همین شخصیت رو میخوام دادی دایدی ندادی یا علی .
یا علی! (الان چهار روزه که تصمیم گرفته شده بین مدیران انجمن که شخصیت ساختگی تایید نشه یه مدت تا بعد ببینیم چی میشه!...ولی شما هر جور دوست داری تعبیر کن!)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جرج ویزلیold در 1385/7/20 3:17:58 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/7/20 19:42:03
آقا سلام. من سوروس اسنيپم من ميخواستم اين شناسم رو ببندين و شناسه ديگه منو به نام نيكلاس استبنز رو باز كنين. اينم لينكش در ضمن من ناظر دهكده هاگزميد و سينماي جادويي هم هستم. لطفا زودتر بررسي كنين.
در ضمن من رنك بهترين ايده رو هم دارم.
درست کردم همه چیزو!...اگر مشکلی دیدی بگو!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سوروس اسنیپ در 1385/7/19 22:23:18 ویرایش شده توسط سوروس اسنیپ در 1385/7/19 22:39:46 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/7/20 2:38:00
[b][size=large][color=000099][font=Arial]كسي ميدونه شناسه قبلي من چي بود؟ 1=[url=http://www.jadoogaran.org/modules/profile/userinfo.php?uid=12601]اينه؟[/
بارناباس کاف سردبیر روزنامه پیام امروز 1:نام:بارناباس کاف 2:سن:21 3:تاریخ تولد : 5/4/1985 4:جنسیت:مرد 5:اخلاق: ناراحت 6:رنگ چشم: طوسی 7:گروه :فعلا فقط سربیر روزنامه پیام امروز 8:مو: نقرهای و بلند 9:ظاهر کلی:لاغر و تنو مند 10:کوییدیچ: عضو تیم روزنامه پیام امروز 11:چوب جادو: 12اینچ با موی گرگ نرم وانعطاف پذیر 12:دسته جارو: آذرخش زرد 13:علایق : خبرنگاری جادویی و درس های جادویی 14:توا نایی ها : مدیریت بالا در امور جادویی
بارناباس کاف دارای مدارک تخصصی خبرنگاری از دانشگاه جنرال مجیک نیوز ایرلند شخص اول پیام امروز شخصیتی عصبی و خشک با حساسیت بالا در موارد کاری همچنین دارای نفوذ و رابطه بالا با فدراسیون و مدیران ارشد دنیای جادوگری .
تایید شد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بارناباس کاف در 1385/7/19 19:05:51 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/7/20 2:34:16
1:نام:زاخاریاس اسمیت 2:سن:15 3:تاریخ تولد : 5/4/1980 4:جنسیت:مرد 5:سال: سال ششم 6:رنگ چشم:قهوه ای 7:گروه :هافلپاف(البته چون تو کتاب نوشته من خودم گریفیندور رو دوست دارم)و الف. دال و محفل ققنوس 8:مو: بور 9:ظاهر کلی:لاغر و تنو مند 10:کوییدیچ: عضو تیم هافلپاف 11:چوب جادو: 11 اینچ با موی تک شاخ نرم وانعطاف پذیر 12:دسته جارو: آذرخش 13:علایق : کوییدیچ و درس های جادویی 14:توا نایی ها : قوی در تمام درس ها 15:اخلاق: پرخاشگر و واقع بینانه من خیلی دوست دارم توی رول پلیینگ بازی کنم و توی هافلپافم عضو تیم کوییدیچ هافلپاف هم هستم و داخل ارتش دامبلدور عضو ام ولی یکم از اقدامات هری بدم اومد(البته طبق کتاب وگرنه من چاکره هری آ قا هم هستم) و دوست دارم توی محفل ققنوس هم باشم تورو به خدا تایید کنید خواهش می کنم من پسر خوبی ام اگه تایید کنید ممنون می شم خواهش می کنم زود وفوری رسیدگی شود وگر نه ان طوری می شم : :proctor: :proctor: :proctor: :proctor: :proctor: :proctor:
تایید شد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط خازاریاس اسمیت در 1385/7/19 22:29:11 ویرایش شده توسط خازاریاس اسمیت در 1385/7/19 22:44:49 ویرایش شده توسط خازاریاس اسمیت در 1385/7/19 23:02:31 ویرایش شده توسط خازاریاس اسمیت در 1385/7/19 23:03:47 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/7/20 2:29:40
باشه خوب عزیز آلستور مودی رو بد مشکلی نیست و آمیکوس رو هم ببند من فقط بخاطر تاریخ عضویتش که خیلی قدیمی بود گفتم نبندین ممنون میشم زود تر آلستور مودی رو بدین با تشکر .
تایید شد!...شکلکت رو هم درست کن!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/7/20 2:28:54 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/7/20 2:30:38
بله میبینم که آلبوس هم موجود می باشد البته اینبار خودش رو وبمستر جا زده . آیا او مدیر است ؟ آیا او ناظر است ؟ او کیست او چیست از کجا آمده است ؟
خوب به من چه آخه ؟
شروع به معرفی میکنم البته اینبار شخصیبت غیر هری پاتری موجود می باشد.
نام : ابلیس
تاریخ تولد : از قبل از پیدایش انسان
جنسیت: نمیشه جنسیت گذاشت اما حالا شما فکر کنید مرد
سال: سالی در کار نیست اما برای دلخوشی میگم فارق التحصیل
رنگ چشم: مشکی فجیع
گروه : اسلایترین و مرگخواران که قبلا عضو بودم حالا از دباره با کرام صحبت می کنم یعنی همون ارباب جدید.
مو: مشکیه کشکی
ظاهر کلی: لاغر و فجیع ترسناک به شکلی که خودم از خودم بدم میاد
کوییدیچ: حالا یه کاریش می کنم افتخار میدم و عضو تیم بلغارستان میشم
چوب جادو :2 متر با موی گوسفند وحشی سخت و خشک ( یهو میگم کنده درخته نه چوب جادو )
دسته جارو: جارو نیست قمه ست حالا به فرض مثال گیریم جاروی که به صورت دستی ساخته شده و از استخوان پای یک غول غارنشینه .
علایق : کشتن و فریب دادن و هرچی زشتی و بدیه هرچیز که زد هری پاتر و روفقاشه (موخ زدن هم خیلی دوس دارم ) .
توا نایی ها : کشتن نابود کردن و شیره مالیدن سر ملت از جمله هری و امثال اون
این شخصیت چون ساختگی در حال حاضر تایید نمیشه...از لیست شخصیت ها یه شخصیت رو که گرفته نشده بردار!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جرج ویزلیold در 1385/7/19 7:17:51 ویرایش شده توسط جرج ویزلیold در 1385/7/19 7:39:24 ویرایش شده توسط جرج ویزلیold در 1385/7/19 7:42:07 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/7/20 2:20:17
نام : رگولوس بلک (اولش خودمو دابی معرفی کردم بعد دیدم یه نفر دیگه با نام دابی اومده و تأیید هم شده لذا این نام رو انتخاب کردم . باقیش با شما..) این بنده خدا داداش سیریوس خودمونه که دست بر قضا مرگ خواری رو بر آروری ترجیح داد . ولی آخرش دووم نیاورد و خواست از لرد جدا بشه که ظاهراً خود لرد دخلشو آورد. یحتمل این آقا باید همون R.A.B باشه. ممنون ...من تو کار ترجمه هم هستم بدجور...به کجا مراجعه کنم؟
این شخصیت گرفته شده...یک شخصیت رو از لیست شخصیت ها انتخاب کن که گرفته نشده(به رنگ قرمز نیست!)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/7/20 2:18:14
nam :tina riddle sen :8+10-7 choobdasty :manand choobdastie lord gorooh :eslaitirin j man khahareh lord hastam . shoghlam ham marg khar ast zarbeh haye rooham: 1:mageh yeky az marg kharan 2:zaaif shodaneh nagahanie lord va doory marg kharan aalayegh : koshtaneh mardom . beh ghodrat residan lord
نه انگلیسی نه فینگیلیش!...حتما باید فارسی تایپ کنی تویه سایت جادوگران!...مخصوصا رول پلیینگش!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/7/19 1:56:48
فقط لرد عزیز وجود دارد و کسانی که از شکست دادنش عاجزند