سلام یه پیشنهاد بهتر نیست به سایتتون موضوعات دیگه ای هم اضافه بشه چون بعد از کتاب هفت ماجرای هری پاتر عملا تموم میشه برای همین شما میتونین مخاطباتونو فقط محدود به طرفدارهای هری پاتر نکنین و سایت همیشه پر طرفدار بمونه موفق باشید
اخه البوس عزیز من ایفای نقش اموس دیگوری را گرفته ام این هم ادرس صفحه ای که مرا تایید کرده اندhttp://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=6&forum=7&post_id=114109#forumpost114109
شما اون موقع براي ايفاي نقش تاييد شده بودي ولي به دليل يك ماه فعاليت نكردن در ايفاي نقش از ايفاي نقش اخراج شدي!!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/21 19:14:26
آلبوس دامبلدور نوشته: به هر حال بايد حتما سعي كني انگليسي تايپ كني چون به احتمال زياد دليلش همينه!
بابا البوس اینو که گیج تر کردی الان بازم میره انگلیسی تایپ مینه و پستاش کمتر میشه راستی اگه میشه تو قسمت دریافت فایل یه قسمت مخصوص مصاحبه ها و تیزر و از این چیزا بذارید چون چیزی که زیاد مصاحبه و تیزر و کلی آدم علاف مثل من که میرن دانلود میکنن مثلا تو سایت اما واتسون دست کم 70 ویدئو و مصاحبه وجود داره
به خاطر اون موردي كه گفتي ممنون!...پير شديم ديگه! در مورد دريافت فايل هم حتما من به مدير دريافت فايل اين پيشنهاد رو انتقال ميدم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/21 18:53:21
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت: نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی
چرا با برنامه اپرا در تایپ کردن تو سایت مشکل داریم و چرا وقتی از فایر فکس استفاده می کنیم بعضی مواقع سایت سفید می مونه
چرا در سایت وقتی کسی می خواد گروهش رو عوض کنه نمیشه دلیلش به جز قانونی که تو ایفای نقش هست دیگه چیه مثلا من اصلا تو اسلای پست نزدم و اشتباه انتخاب کردم و حالا می خوام گروهم رو عوض کنم چرا نمیشه ؟
برنامه ای نیست که ما بتونیم سرعت لود شدن صفحات سایت رو افزایش بدیم واقعا سایت خیلی دیر بالا میاد
ببخشید اگر ممکنه تکلیف این وزیر سحر و جادو رو هم زودتر مشخص کنید با تشکر ببخشید زیادی سوال کردم
در مورد مشكل تايپت تويه اپرا دقيق تر توضيح بده كه مشكلت چيه....براي فايرفاكس هم عملا سايت مشكلي نداره و سفيد موندن سايت صددرصد براي سرعت پايين آي اس پي هستش
در مورد گروه هاي ايفاي نقش بايد بگم كه در قديم عوض كردن گروه آزاد بود و به همين دليل شايد در هفته نزديك به بيست سي نفر گروه هاي خودشون رو عوض ميكردن!...اگر باز بخواد اون شكلي باشه كه در حال حاضر بدتر از قبل هم خواهد شد!
نه برنامه ي خاصي براي اين مورد نيست. تويه مرورگرها فايرفاكس و اپرا سرعتشون خيلي بهتره(من خودم جفتشون رو استفاده ميكنم) و تنها راه چاره گرفتن اينترنت با سرعت بيشتر از شركت هاست!
تكليف وزير سحر و جادو هم تقريبا مشخصه و وزيري نداريم مگر اينكه مديران بعدا تصميم بگيرن كه وزير رو دوباره برگردونن يا يكي از معاون هاش رو به مسند وزارت بنشونند...مگرنه به هيچ وجه انتخابات جديد نخواهيم داشت!
نقل قول:
آمليا بونز نوشته: salam chera harchi migzare az tedad payam haye shakhsiye man kam mishe ? vali male digaran in tori nist ? .
اولا اينكه حتما فونت رو در سايت جادوگران فارسي كن و ديگه انگليسي ننويس دوما اينكه تعداد پيام هاي شخصي در صورتي كم ميشن كه اونارو بخوني مگرنه به هيچ وجه تعدادشون كن نميشه...
البته در مواردي پيش مياد كه پيام شخصي ها به قسمت ذخيره پيام شخصيتون منتقل ميشن كه بهتره به اونجا حتما سر بزنيد...اينم لينكش:
چرا با برنامه اپرا در تایپ کردن تو سایت مشکل داریم و چرا وقتی از فایر فکس استفاده می کنیم بعضی مواقع سایت سفید می مونه
چرا در سایت وقتی کسی می خواد گروهش رو عوض کنه نمیشه دلیلش به جز قانونی که تو ایفای نقش هست دیگه چیه مثلا من اصلا تو اسلای پست نزدم و اشتباه انتخاب کردم و حالا می خوام گروهم رو عوض کنم چرا نمیشه ؟
برنامه ای نیست که ما بتونیم سرعت لود شدن صفحات سایت رو افزایش بدیم واقعا سایت خیلی دیر بالا میاد
ببخشید اگر ممکنه تکلیف این وزیر سحر و جادو رو هم زودتر مشخص کنید با تشکر ببخشید زیادی سوال کردم
جواب شما براي سوال دوم هم تقريبا همينه...شما وقتي عضو ايفاي نقش سايت ميشيد در اصل عضو يكي از چهار گروه هاگوارتز هم ميشيد...اون موقع ميتونيد گروهتون رو انتخاب كنيد(البته بر طبق قوانين سايت اگر گروه اون شخصيت در كتاب هاي هري پاتر مشخص شده باشه نميشه كه گروه ديگه اي رو انتخاب كنيد...مثلا نميشه كه آلبوس دامبلدور در گروهي به غير از گريفندور باشه چون در كتاب هاي هري پاتر ذكر شده كه آلبوس دامبلدور عضو گروه گريفندوره بوده)