جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

18 کاربر(ها) آنلاین هستند (9 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
14
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 14 خرداد 1386 04:24
نمایش جزئیات
آفلاین
هوووم اگه ميشه يه گروه به اسم کارمند وزارتخونه و يک گروه هم به اسم محفل ققنوس در صورت عدم وجود مثل گروه مرگ خوارها اضافه کنيد به نظر من باعث ميشه که حداقل وزارت فعال بشه و وزير جديد بتونه با اعضايي که داره مثل وزارتخونه توي کتاب با قدرت عمل کنه در مورد محفل هم همين نظر رو دارم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هوووم امضاي آفتابه اي بسته!
[b][color=996600]
بينز نامه
بيا يا هم به ريش هم بخنديم...در سايتو واسه خنده ببنديم
بيا تا ريش ها ب
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 13 خرداد 1386 23:11
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
با توجه به نزدیکی تابستون یه طرح داشتم که شاید بتونه به سایت کمک کنه . البته نمی دونم قبلا اجرا شده یا نه اما بازم می گم .
اگه توی سایت یه مجلس داشته باشیم بد نمیشه . یعنی یه انتخابات بر گزار کنیم و برای مثلا 2 ماه 6 نفر بشن نماینده ی بچه ها و یه سری تصمیمات بگیرن و زودتر به گوش مدیرای سایت برسونن . البته مسئولیتشون محدود باشه . مثلا برای هاگزمید و کوچه ی دیاگون . یه چیزی تو مایه های وزیر سحر و جادو . اما این بار گروهی.
با تشکر
فعلا ....
یا علی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
این روزها که می گذرد
شادم
این روزها که می گذرد
شادم
که می گذرد
این روزها
شادم
که می گذرد...

«قیصر»
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 13 خرداد 1386 19:59
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.
من یه پیشنهاد داشتم در رباطه با رنک بهترین نویسنده ایفای نقش.به نظرم بهتره اگه این رنک رو دو قسمت کنیم.یعنی بهترین جدی نویس ایفای نقش و بهترین طنز نویس ایفای نقش.چون اینطوری هم اونی که خیلی طنز نویس خوبیه ولی جدی نویسی کار نمیکنه به سایت معرفی میشه و هم اونی که جدی نویس خوبیه ولی دست و دلش به طنز نمیره!یعنی مثلا ممکنه یکی خوب طنز مینویسه و جدی نویس خوبی هم هست ولی دست و دلش به جدی نمیره.اینطوری اون هم تشویق میشه که بیشتر سعی کنه و روی جدی نویسیش کار کنه.
متشکرم!
خداحافظ.

نویسنده خوب نویسنده ایه که بتونه هم جدی بنویسه هم طنز. ما نمیتونیم برایه بهترین نویسنده دو رنک در نظر بگیریم پس بهتره هر دو گروه تلاش کنند تا در سبکهایه دیگم موفق باشند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/3/13 22:23:11
But Life has a happy end. :)
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 13 خرداد 1386 18:47
نمایش جزئیات
آفلاین
اقا من این کلیک کنیدای مخفی رو نمیتونم ببینم!
آیا مشکل از پروکسیه؟
؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 13 خرداد 1386 15:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

نکته ای رو در مورد این اسپویل میخواستم بگم ، اولا اینکه توی چتر باکس کار نمیکنه !

دوما اینکه مثلا اگر توی صفحه ای از تاپیک من 3 تا نظر داده باشم ، وقتی روی اسپویل آخرین نظر من در تاپیک کلیک بشه ، اسپویلی که در بالاترین پستم درون تاپیک هست باز میشه !

میخواستم ببینم نمیشه تغییری داد که توی هر پست کار کنه ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 12 خرداد 1386 13:50
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من 2تا سوال از مدیرای سایت دارم؟ شما چرا برای تصمیمات مهمی که در مورد سایت میگیرید مثل بسته شدن سایت به مدت 2 هفته با اعضای عادی سایت مشورت نمی کنید و درم اینکه احتمالش هست که نظرتون تعییر کنه و سایت رو نبندید؟

در ضمن باید بگم ما با افشاسازی مخالف نیستیم ما با فحشا مخالفیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همیشه خسته از روزای برفی , عشق پریشون شده ی دوحرفی , گفته بودم اگه دلت گرفتس کنج دلم جا واسه ی دلت هست
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 12 خرداد 1386 13:27
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

كورن اسميت نوشته:
من در این مورد پیشنهادی داشتم که موجب راحت تر شدن کار ناظران نیز خواهد شد.
اگه بشه از الفاظ بد و نا پسند هم به عنوان کدی برای این شکلک استفاده کرد الفاظ ناپسند هم در چت باکس کم تر دیده میشه و هم پست ها و این مسئله هم کار مدیرا و هم کار ناظران رو راحتتر میکنه.
کورن اسمیت


طبق قوانین سایت هیچ کاربری اجازه استفاده از این کلمات رو نه در پستها و نه در چت باکس نداره. در صورتیکه ببینیم شناسه ایشون بسته میشه.
نمیشه که همه چیز رو قفل کرد بهتره اعضا طرز استفاده از کلمات مناسب رو یاد بگیرند.

ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 12 خرداد 1386 12:27
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشيد در مورد اين نويل لانگ باتم كه هدويگ در موردشون حرف زده بود.
بايد بگم كه ايشون چن وقت پيش من رو در مسنجر ادد كرده بودن و طبق گفته ي خودشون تهران به دنيا اومدن اما جاهاي ديگه بزرگ شدن (صحت و سقمش با خودتون!!)و فارسي هم متوجه ميشن و حتا با من فارسيم صحبت كردن!!!! خب من فكر نمي كنم اين دوستمون كه تا اين حد فارسيش خوبه براي فعاليت تا يه حدي مشكلي داشته باشه... البته به گفته ي خودشون بعضي اصطلاحاتو متوجه نميشه كه خب دو حالت داره يا كم كم متوجه ميشه يا يك نفر كه زبانش به اندازه ي كافي خوبه و وقت آزاد و حوصله هم داره بشينه دونه دونه براش توضيح بده كه خب فك نكنم هيچكس انقد بيكار باشه در نتيجه كم كم خودش ياد ميگيره!
در ضمن مگه فرومه انگليسي نداريم؟!؟‌چرا اونجا فعاليت نميكنه؟؟؟

هنوز راه نیفتاده! هی امروز فردا می‌شه! تا تابستون حتما راه میفته!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط الکسا بردلی در 1386/3/12 12:38:15
ویرایش شده توسط [fa]راجر دیویس[/fa][en]Roger Davies[/en] در 1386/3/12 12:52:17
[b][siz
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 12 خرداد 1386 10:29
نمایش جزئیات
آفلاین
خب جناب اسمیت و پاتر ... یادمه هری تو نحوه برخورد گفته بود که اینجا بچه ها با احترام با همدیگه برخورد نمی کنن و این یه مشکل بزرگه.

فکر نکنم ما توی این سایت مشکلی با کلمه های زننده داشته باشیم چون خیلی کم به کار می رن.

اگر هم می خوایم ادبیات گفتگوی اعضا بهتر شه به نظر من بهتره آزاد بذاریمشون تا فرهنگ سازی شه نه اینکه یه طناب بندازیم دور گردنشون و هی حلقه رو تنگتر کنیم!

در کل قفلینگ! کردن کلماتی که برای سایت مشکل ایجاد نمی کنن به نظرم کار ِ جالبی نیست ... مام نظر دادیم دیگه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 12 خرداد 1386 09:59
نمایش جزئیات
آفلاین
البته دو مساله در مورد اضافه کردن این نحوه سانسور وجود داره:
1- کلمات رو میشه به انواع مختلف دیگه ای نوشت که از سانسور در برن
2- اصلا گذاشتن این تصویر برای سانسور کردن نوشته های اعضا نبوده ما نمیخوایم اعضا رو محدود کنیم خود اعضای سایت باید به خودشون کمک کنن این کار ما برای جلوگیری از احتمال مسدود شدن سایت توسط مخابرات بوده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.