جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

19 کاربر(ها) آنلاین هستند (15 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
16
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: چهارشنبه 2 بهمن 1387 14:29
نمایش جزئیات
آفلاین
از آنجا که ما هنوز در دوران امتحانات به سر می بریم ، نظرم رو با پیامی از کتاب دینی مون شروع می کنم : کسانی از مرگ می ترسند که سرای آخرت خود را خراب کرده و دنیای خود را آباد کرده اند ، در دنیا به شهوت ها و هوسها پرداخته اند و توشه ای برای آخرت نفرستاده اند
پس مرگ لزوما بد نیست که بدتر داشته باشه .بنابراین سوال اصولا مشکل دارد -نیومده ایراد گیری شروع شد!-اما حالا ما هم افتخار میدیم و نظر میدیم-!-
توی کتاب رولینگ اشاره کرده که بوسه دیوانه ساز که باعث خروج روح از بدن می شه از مرگ بدتره . چون آدم رو تبدیل به یه پوسته تو خالی می کنه -آره؟-اما به نظر من بدتر از مردن،دیدن مرگ یه عزیز ، زندانی شدن و تخریب شخصیت توسط دیگرانه جلوی یه مشت آدم غریبه ست . آدم اون لحظه می خواد بمیره و از اون درد رهایی پیدا کنه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دامبلدو?
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: چهارشنبه 2 بهمن 1387 14:18
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من بوسه ی دیوانه ساز بدتر از مرگه.چون طرف دیوانه می شه و مرگ بهتر از دیوانه شدنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


غیر ممکن غیر ممکنه! همینی که گفتم...ناراحتی زنگ بزن 118
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: چهارشنبه 2 بهمن 1387 14:15
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من بوسه ی دیوانه ساز بدتر از مرگه.چون طرف دیوانه می شه و مرگ بهتر از دیوانه شدنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


غیر ممکن غیر ممکنه! همینی که گفتم...ناراحتی زنگ بزن 118
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: شنبه 18 اسفند 1386 13:17
نمایش جزئیات
آفلاین
بد تر از مرگ ؟ بدتر از مرگ کلمه ی هولناک شکستن وجود دارد ! جلوی کسانی که دوستشان داری و خیلی به تو اطمینان دارند و خیلی رویت حساب می کنند بشکنی ! شکستن جلوی دیگران از دست دادن غرور به اندازه یعنی یاس و ناامیدی که بد ترین چیز زندگیست

هدویک نوشته :
نقل قول:
يه چيز ديگه هم هست كه خيلي بدتر از مردنه و اون هم زندگي بدون عشقه. كه من بهش اشاره نكرده بودم.
بله. من با نوربرتا هم موافقم. وقتي كسي شكنجه ميشه هم خيلي بده.


زندگی بدون عشق ...کی گفته بدون عشق نمی توان زیست ؟ نتیجه ی زندگی بدون عشق یاس و ناامیدی و تیرگیست که این بر می گردد به حرف اون دوستمون که می گوید زندگی با یاس از مرگ هم بدتر است


کینگزلی نوشته :
نقل قول:
مرگ خيلي خيلي هم بد نيست ديگه شتري يه كه در خونه ي همه
مي خوابه
از مرگ بدتر چيز هاي زيادي وجود داره مثلا مامان باباي نويل كه انقدر شكنجه دادنشون كه ديوانه شدند خب هر كي باشه مرگ رو
ترجيح مي ده.


درسته اگر مرگ را بپزیریم دیگر مردن هیچ گاه سخت نیست ولی شکنچه شدن همان حکم مرگ را دارد! زیرا درد و شکست غروری را به همراه دارد که .....


پرنل فلامل نوشته :

نقل قول:
من فکر میکنم مرگ هم خوبه هم بد.بستگی به کسی داره که قراره بمیره.ولی اگه مرگ رو بد بگیریم خیلی چیزا هست که از مرگ بدتره.اگه بخوایم مربوط به کتاب هری پاتر باشه،بوسه دیوانه ساز(زندگی بدون روح) و حبس ابد در آزکابان(زندگی بدون عشق و امید).


زندگی بدون روح خیلی سخت است مثله کتاب های درن شان که روح در قلمرو ی شیطانی شکنجه شود و جسم خود را ببیند که زنده است ولی هیچ توانایی و اراده ای ندارد و حتی زندگی بدون امید یعنی همون یاس در زندان ازکابان بد تر از مرگ است


با تشکر

هرمیون گرنجر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][color=FF6600]!و هرمیون گرنجر رفت و همه چیز را به هپزیبا اسمیت سپرد .

و فقط چند نفر را با
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: شنبه 18 اسفند 1386 10:23
نمایش جزئیات
آفلاین
يه چيز ديگه هم هست كه خيلي بدتر از مردنه و اون هم زندگي بدون عشقه. كه من بهش اشاره نكرده بودم.
بله. من با نوربرتا هم موافقم. وقتي كسي شكنجه ميشه هم خيلي بده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق ايمان است.

عضو محفل ققنوس عضو ارتش دامبلدور
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: شنبه 18 اسفند 1386 10:19
نمایش جزئیات
آفلاین
تو کتاب سوم گفته می شه که خارج شدن روح از بدن بد تر از مرگ هستش. بوسه ی دیوانه سازها روحو از بدن خارج می کنه و فقط ما جسم داریم و از همه چیزم بدتره.

پس بوسه ی دیوونه ساز (خارج شدن روح از بدن) از مرگ خیلی خیلی بدتره و اصلا قابل مقایسه با مرگ نیست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: جمعه 17 اسفند 1386 18:59
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من مرگ يه چيز كاملا طبيعيه. براي هركسي پيش مياد و دست كسي هم نيست. تازه مرگ خيلي هم چيز بدي نيست.
اما مهم چه طور مردن است. بد مردن خيلي بده. اگه كسي آدم بدي باشه و بميره و بعد از مرگش همه ازش بد بگن خيلي خيلي بدتر از خود مرگه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق ايمان است.

عضو محفل ققنوس عضو ارتش دامبلدور
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: جمعه 17 اسفند 1386 13:34
نمایش جزئیات
آفلاین
مرگ خيلي خيلي هم بد نيست ديگه شتري يه كه در خونه ي همه
مي خوابه
از مرگ بدتر چيز هاي زيادي وجود داره مثلا مامان باباي نويل كه انقدر شكنجه دادنشون كه ديوانه شدند خب هر كي باشه مرگ رو
ترجيح مي ده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: جمعه 17 اسفند 1386 12:07
نمایش جزئیات
آفلاین
من فکر میکنم مرگ هم خوبه هم بد.بستگی به کسی داره که قراره بمیره.ولی اگه مرگ رو بد بگیریم خیلی چیزا هست که از مرگ بدتره.اگه بخوایم مربوط به کتاب هری پاتر باشه،بوسه دیوانه ساز(زندگی بدون روح) و حبس ابد در آزکابان(زندگی بدون عشق و امید).

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گفتمش دل ميخري؟پرسيد چند؟
گفتمش دل مال تو تنها بخ�
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: جمعه 17 اسفند 1386 12:05
نمایش جزئیات
آفلاین
بد تر از مرگ اينه كه تو رول ها جلوي ققنوسي ها ضايع بشيم.حتي فكرشم منو آزار مي ده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]تن�