جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

21 کاربر(ها) آنلاین هستند (10 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
16
مهمانان
5
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 12 فروردین 1391 20:26
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بچه های شجاع گریفی ‏،‏ ریونی ‏،‏ هافلی و اسلی ‏.

گفته های ویکتور خیلی عالیه و به قول چو اینجا داره همه سایت رو فعال میکنه و یه چند تا چیز دیگه ‏:
اگه دقت کرده باشین تعداد اعضا تا به الان از ‏۴‏ تا پایین نرفته و این خیلی خوبه در حالیکه چند روز قبل از این بحث به زور با مهمونا به ‏۱۰‏ تا می رسید ‏،‏ و یکی از اعضای خوب و فعال قدیمی ،‏ مینروا مک گونگال ‏،‏ هم به جمع ما پیوسته و این خیلی خوبه ،‏ اگه بتونیم چند تا از اعضای قدیمی رو دوباره بیاریمشون ‏،‏ نور علی نور می شه ‏.

پ ‏.‏ ن ‏:‏ من خواستم توجه شما رو به این نکته جلب کنم که این حرکت انقلابی و به قولی بیداری آسلامی از اعتراض های جینی و من به یه ناظر و بعدش ویکتور که دامنه این اعتراض رو وسیع تر کرد شروع شد ‏.

به امید همکاری مدیران برای پیروزی این انقلاب ‏.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
و ناگهان تغییر!
شناسه ی بعدی:
پروفسور مینروا مک گوناگال

الفیاس دوست داشتنی بود! کمک کننده بود؛ نگذارید یادش فراموش شود.


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 12 فروردین 1391 19:04
نمایش جزئیات
آفلاین
ثولام!!!

ببینید دوستان حرف های همه ی شما درسته.من به نظر همتون احترام میذارم و حرفی هم توش نیست.حرف های روونا عزیز هم واقعا تاثیر گذار بود و من قبولشون دارم.خود من که میام و حرف از فعالیت میزنم و هیچ فعالیت ندارم پس دیگه باید دهنمو ببندم.

من اصلا کاری به ناظر و مدیر و آقای فلان هم ندارم اما وقتی به طور مثال مدیری یا ناظری به نظر اعضا و بقیه احترام نمیذاره و فقط الکی میگه چشم و هیچ کاری نمیکنه دیگه نباید از اعضا انتظاری داشت.

بازم به طور مثال من الان بیامو کلی پیشنهاد برای بالا بردن فعالیت بدم و اما مدیران هیچ کاری نکنن و کارهای همیشگی چه فایده آخه؟به خدا قصد منم موضع گیری نیست و نخواهد بود.اینم بدونید تنها راه فعال کردن سایت رول زدن نیست به خدا ولی هرکس روزی یک رول هم بزنه خدا میدونه در روز چقدر رول زده میشه.

از بقیه هم ممنونم که به فکر فعال شدن سایت هستن مخصوصا الفیاس،چوچانگ و جینی ویزلی! حرف دیگه نیست فعلا!

بوووووی!

پ.ن به روونا:تو که اون موقع بهم اس دادی بهت گفتم که گوشیمو رستارت کردم همه شماره هاش پاک شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ویکتور کرام در 1391/1/12 19:26:56
ویرایش شده توسط ویکتور کرام در 1391/1/13 0:57:52
»»» ارزشـی گولاخ «««
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 12 فروردین 1391 18:40
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام پروفسور
من الان به جای مدیران حرف می زنم ‏
اولش بقیه تم ها مشکل دارن یکی شات باکس رو نشون نمیده ‏،‏ یکیشون انجمن هارو و ‏...
برای اینکه نام کاربریتون عوض بشه باید به آلبوس پیام شخصی بده و بهش بگو ‏
بعد اینکه نام کاربریتون عوض شد ‏،‏ می تونین امضا و ‏...‏ تغییر بدین ‏.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
و ناگهان تغییر!
شناسه ی بعدی:
پروفسور مینروا مک گوناگال

الفیاس دوست داشتنی بود! کمک کننده بود؛ نگذارید یادش فراموش شود.


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 12 فروردین 1391 18:34
نمایش جزئیات
آفلاین
یه سوال دیگه هم داشتم من الان با نام شهاب دسترسی ایفا دارم درسته یا اشتباه شده باید درخواست بدم ؟!

_______________
پ . ن : مشکل ویرایش کردن هنوز برای من مشکل داره واسه تمام مرورگرها .
پ . ن : سال نو رو هم به همه تبریک میگم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 12 فروردین 1391 18:28
نمایش جزئیات
آفلاین
الفیاس نظر خوبی داد تعداد کلاس ها هم بیش تر کنید تا هم رول زدنمون تقویت شه هم یه فصل کلاس نباشه
خیلی زیاده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چوچانگ در 1391/1/12 18:30:27
کمیته احیای ایفای نقش
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 12 فروردین 1391 18:22
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام .
ببخشید من هر چی تلاش می کنم تم پیش فرض و از این تم به تم گریفیندور یا هر تم دیگه ای تغییر بدم نمیشه .
لطفا خودتون درستش کنید تغییرات رو ذخیره میکنه ولی بازم انجام نمیشه .
به گریفیندور عوضش کنید .
مرسی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 12 فروردین 1391 14:38
نمایش جزئیات
آفلاین
یچه ها ‏،‏ ناظران ‏،‏ مدیران ‏،‏ من میگم به طور اضطراری یه ترم دیگه از هاگوارتز رو شروع کنیم ‏.‏ تا بتونیم دوباره اعضا و همینطور تالار های خصوصی رو فعال کنیم ‏،‏ ایمیل اعضا هم هست ‏،‏ میشه اینطوری بهشون خبر داد ‏.‏ بیشتر بچه ها هم وبلاگ دارند میشه بهشون گفت تا تو وبلاگشون به اینجا لینک بدن ‏،‏ و توضیحاتی هم راجع به اینجا در وبلاگشون قرار بدن ‏.

از حالا هم من و اگه چند نفر دیگه هم اگه اعلام آمادگی کنن ‏،‏ می تونیم به کاربران عضوی که فعالیت دارن ‏،‏ یا تازه عضو شدن پیام بدیم و دعوتشون کنیم بیان ایفا ‏.
و یه چیز دیگه ‏،‏ باید ویزنگاموت رو فعال کنیم و به داد ایفا برسیم ‏.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
و ناگهان تغییر!
شناسه ی بعدی:
پروفسور مینروا مک گوناگال

الفیاس دوست داشتنی بود! کمک کننده بود؛ نگذارید یادش فراموش شود.


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 12 فروردین 1391 14:37
نمایش جزئیات
آفلاین
اخ دست شما درد نکنه من نتونستم منظورم همون اول برسونم که دوستان زسوندن
ولی دقت کردین که همین تاپیک باعث فعالیت شد پس سعی کنید تاپیک هایی مثل این باعث فعالیت بشه

پیش به سوی فعالیت!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کمیته احیای ایفای نقش
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 12 فروردین 1391 13:15
نمایش جزئیات
آفلاین
به به عجب دعوایی شده ‏،‏ جای چت باکس خالی ‏،‏ وگرنه الان اونجا دیدنی می شد.‏ هیچ می دونین از کجا به اینجا رسیدیم ؟ از یه اعتراض ساده به کم کاری یه ناظر ‏،‏ رسیدیم به تیشه زنی به ریشه مدیران !‏
آخه مگه الان چند تا عضو فعال داریم ؟ نهایتش ‏۲۵‏ تا ‏،‏ خوب میشه ‏۷‏ نفر بشن ارزشی ‏،‏ بقیه هم همینطوری می مونن ‏.
ولی نمی دونم یادتونه یا نه ‏،‏ لرد ولدمورت ‏،‏ تو مصاحبش در سال ‏۸۶‏ گفته بود که دیگه چون سوژه زیاده تا دو سال دووم میاریم ولی دیگه بعدش نه ‏،‏ خوب دیگه زیاد تر دووم آوردیم ولی نزارین از پا بیفتیم ‏،‏ با همین تعداد هم میشه سایت رو دوباره به اوج رسوند ‏،‏ ما می تونیم ‏،‏ ولی با مدیر ‏،‏ ناظر و اعضای فعال به معنای واقعی ‏.
پس ما می توانیم ‏.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
و ناگهان تغییر!
شناسه ی بعدی:
پروفسور مینروا مک گوناگال

الفیاس دوست داشتنی بود! کمک کننده بود؛ نگذارید یادش فراموش شود.


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 12 فروردین 1391 12:43
نمایش جزئیات
آفلاین
آفرین... روونا خیلی حرف قشنگی زدی.

درست میگه. ما اگه هر کدوممون، خودمون فعال باشیم سایت دوباره فعال میشه. ما بدون مدیر و ناظر قوی هم می تونیم بهترین سایت فانتزی رو داشته باشیم.

انصافاً این فضایی که توی جادوگران هست رو من توی هیچ سایت دیگه ای ندیدم. واقعاً ما می تونیم.
ما باید فعالیت کنیم، اعضای تازه وارد جدید رو آموزش بدیم و کمک کنیم سایت پیشرفت کنه.

امیدوارم اعضای قدیم و جدید سایت کمک کنن که دوباره جادوگران رو به روزهای اوجش برسونیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!