جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

40 کاربر(ها) آنلاین هستند (30 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
39
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: چرا اولین بار که هری اسنیپ رو دید جای زخمش درد گرفت؟
ارسال شده در: دوشنبه 26 بهمن 1383 08:31
نمایش جزئیات
آفلاین
ویرایش پرسی ویزلی :
جمع بندی این تاپیک در اینجا صورت گرفت !

* متن پست بدلیل توهین آمیز بودن برداشته شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرسی ویزلی در 1387/5/22 14:09:15
Re: چرا اولین بار که هری اسنیپ رو دید جای زخمش درد گرفت؟
ارسال شده در: دوشنبه 26 بهمن 1383 07:46
نمایش جزئیات
آفلاین
اول از همه از موضوع تاپیک لذت میبرم که مال کتاب یکه!!!!

دوم:حرف هری کاملا درسته!!!...جواب کامل رو اون داده!!

سوم:اگه دیروز این تاپیک میدیدم.....همون موقع به قول گیلدی شپلخ میکردمش!!!!!

چهارم:این همه پست ارزشی؟....اونم در یک روز؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
چرا اولین بار که هری اسنیپ رو دید جای زخمش درد گرفت؟
ارسال شده در: دوشنبه 26 بهمن 1383 00:28
نمایش جزئیات
آفلاین
خب دیگه از این تابلو تر سؤال نبود بپرسین؟

توی کتاب همون طور که هری هم گفت نوشته از پشت سر کویریل پس معلومه در اون لحظه به طور اتفاقی ولدی و اسنیپ با هم به هری نگاه کردن و هری خشم ولدی رو با نگاه اسنیپ اشتباه گرفته

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: چرا اولین بار که هری اسنیپ رو دید جای زخمش درد گرفت؟
ارسال شده در: یکشنبه 25 بهمن 1383 21:56
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

دلورس جین آمبریج نوشته:
فقط گفتم نظر بدم...چون تقریبا از این موضوع مطمئن هستم...
به علت وجود کوئیرل زخم هری درد گرفت...حال توضیح بیشتر هم ندارم..ولی علت همینه...بحث هم روش نیس!

دقیقا درسته باز آماتور های هری پاتر ریختن شلوغ کردن
It happened very suddenlyThe hook-nosed teacher looked past Quirrell's
turban straight into Harry'
s eyes -- and a sharphot pain shot across
the scar on Harry
's forehead.

ببین نوشته اسنیپ که همون دماغ عقابی باشه از پشت عمامه کوریل به هری نگاه کرده و زخم هری درد گرفته ولی در واقع پشت عمامه کوریل اینجا مهمه که کی اونجاس ولدی خودمون اونجاست
یعنی درواقع ولدی به هری نگاه کرده و تاثیر گذاشته ولی اول کتاب که رولینگ این رو نوشته خواننده فقط میره تو کار اسنیپ همیشه همینطوریه همیشه شک روی اسنیپه و تمام کارهایی که انجام میده بد جلوه داده میشه ولی بعد ها معلوم میشه همشون مفید بودن یا بد تعبیر شدن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: چرا اولین بار که هری اسنیپ رو دید جای زخمش درد گرفت؟
من يه بار نظرمو گفتم مارك. حالا دوباره ميگم:
در مورد محلول راستگويي با فلور موافقم. اسنيپ ممكنه كه از هري خوششش نياد اما اون از اعضاي محفله و ميدونه كه اگه اين محلول رو به آمبريج بده محفل لو ميره براي همين نداده.
اما براي سوزش زخم هري فكر نميكنم كه ولدمورت اطلاع نداشته باشه كه اسنيپ الان توي هاگوارتزه... اين كمي عجيب به نظر ميرسه به همين دليل از نظر من رد ميشه. به نظر من به كويرل ربط مستقيم داره. ولدمورت اون زمان روش به طرف هري بوده و به احتمال زياد هري رو ديده و عصباني شده و وقتي عصباني شده زخم هري درد گرفته.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چرا اولین بار که هری اسنیپ رو دید جای زخمش درد گرفت؟
ارسال شده در: یکشنبه 25 بهمن 1383 21:34
نمایش جزئیات
آفلاین
فقط گفتم نظر بدم...چون تقریبا از این موضوع مطمئن هستم...
به علت وجود کوئیرل زخم هری درد گرفت...حال توضیح بیشتر هم ندارم..ولی علت همینه...بحث هم روش نیس!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلورس جین آمبریج
سازمان ملل جادوگری!
سفیر صلح.
Re: چرا اولین بار که هری اسنیپ رو دید جای زخمش درد گرفت؟
ارسال شده در: یکشنبه 25 بهمن 1383 18:48
نمایش جزئیات
آفلاین
شاید یه ربط مستقیمی به لرد ولدمورت داره...
همونطور که پروفسور اسنیپ عزیز هم در پست اولشون این مساله رو برای ما روشن کردن که وقتی ولدمورت در خشم...تنفر...شادی
باشه و یا به هری نزدیک باشه...و اینکه در کتاب 5 دامبلدور گفت بین تو و ولدمورت ارتباط عجیبی هست و اون زمانی که ذهنت بازه میتونه از دریچه چشمت یه چیز هایی ببینه...

نتیجه...با جمع بندی اینها میفهمیم...

زمانی که هری برای اولین بار به اسنیپ نگاه کرد...زملنی بود که اضطراب شدیدی برای گروه بندی داشت و در نتیجه ذهنش باز بود پس ولدمورت میتونست اسنیپ رو از دریچه چشم اون ببینه...ولدمورت زمانی که فهمید یکی از مرگخوارهاش در هاگوارتزه یا بسیار خشمگین شد یا متنفر...و این باعث شد که جای زخم هری درد بگیره...البته این نظر منه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
وه که چه بیرنگ و بینشان که منم...کی ببینم مرا چنان که منم؟!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: چرا اولین بار که هری اسنیپ رو دید جای زخمش درد گرفت؟
ارسال شده در: یکشنبه 25 بهمن 1383 18:37
نمایش جزئیات
آفلاین
اگر کتاب رو مطالعه کنید اسنیپ به بر نگاهش با نگاه هری تلاقی تلافیه چیه میکنه و زخم هری به سوزش میفته هیج ربطی هم به کوئیریل نداره یکی از سوتی های رولینگ بوده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چرا اولین بار که هری اسنیپ رو دید جای زخمش درد گرفت؟
چون اگر فیلم را با دقت کرده باشی" وقتی هری به اسنیپ نگاه می کرد و اسنیپ هم به او پشته پروفسور کوئیرل به هری بود*این یعنی ولدمورت به هری با نفرتی بی اندازه نگاه میکرد که باعث شد زخم هری درد کنه!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چرا اولین بار که هری اسنیپ رو دید جای زخمش درد گرفت؟
ارسال شده در: یکشنبه 25 بهمن 1383 16:49
نمایش جزئیات
آفلاین
خيلي ممنون که پيام منو پاک کردين!ولي جدي اگرتوجه کرده باشين نوشته بود که اسنيپ از پشت دستار کوييرل به هري نگاه کرد!ممکنه ولدمورت هم همون لحظه از پشت دستارکوييرل به هري نگاه ميکرده باشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

بخنديم تا دنيا برويمان لبخند زند
your life but the life in your years that counts!