جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

37 کاربر(ها) آنلاین هستند (22 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
36
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  172 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
نقل قول:

sally kroner نوشت
آقای فاج

اولا : من بگم که هر کسی که شب خوابید صبح بلند شد و تصمیم گرقت که خوابش رو مثل شما تعبیر کنه(امام) بشه
ما نخواهیم پذیرفت.
دوما:امام شدن شرایطی دارد به قرار زیز:

1-علم امام:یعنی آگاهی و علم داشتن به تمام نقشه ها و خطوط التقاطی و انحرافی

2-عدالت امام:یعنی مثل تو نباشه که همین جوری بیاد و فتوا بده که آقا هر کی با کینگزلی همکاری کنه خونش مباحه

3-عصمت: تو باید از طرف خدا به مقام عصمت رسیده باشی
که باز عصمت هم بر دو قسم است که هر کی میخواد بر فضائل دینی اش بیفزایه به بنده رجوع کنه

4-شجاعت :باید به گونه ای باشد که در مقابل تهدیدات لردولدمورنترسی :-D
من در همین جا اعلام می کنم که هر که موارد فوق رو برای امام شدن فاج نمی بینه دستش رو بیاره بالا


برای رفع هر کونهاشکالات مذهبی خود به لرد سایه ها مراجعه کنید. :-D

فراموش نکنید که مشورت با من به سود شماست! نقل قول:
لرد سایه ها


( بابا مذهب! بالاخره یه مذهبیم پیدا شد. آقا اصلا این هفته نمازجمعه به امامت وزیر کینگزلی برگزار می شود! :-D )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: یکشنبه 17 اسفند 1382 09:54
نمایش جزئیات
آفلاین

[quote]با عرض پوزش 1 اشکال تایپی هست تصریح می کنم: هر گونه مشکل دینی داری به من رجوع کنید[/quo
te



لرد سایه ها

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
*** آخرین اخبار:
به گزارش نماینده رئیس زندانهای قلعه هاربی, زندانی کورنلیوس فاج وزیر مخلوع سحر و جادو زیر شکنجه بخشی از مشاعر خود را از دست داده و اکنون به یاوه گویی پرداخته است.
- خبرگزاری وزارت سحر و جادو
وزیر کینگزلی شکلبوت
-------------------------------------------
خبر فوق رو که شنیدین. این خبر به تایید جناب وزیر کینگزلی رسیده. در ضمن من خودم هم سری به قلعه هاربی زدم و وضعیت این فاج بیچاره رو از نزدیک دیدم. واقعا رقت بار بود! خون آشام های شکنجه گر دیگه خون تو رگاش نذاشته بودن. به هر حال اون تا افشای اسرار مخفی و جنایاتش تحت شکنجه باقی می مونه حتی اگه کاملا دیوونه بشه.
اینو برای این گفتم که وزیر کینگزلی خیالش از هر جهت راحت بشه.
در ضمن از اونجا که جاسوسام خبر دادن معدود طرفدارهای فاج مخلوع قصد شورش دارن, 50 تا دیوانه ساز دیگه برای محافظت از وزارتخونه فرستادم که جمعا میشه 200 تا. با این حساب یه لشکر غولم نمی تونن وارد وزارتخونه بشن. تازه اینا رو اضافه کنین به کارآگاهها و مرگ خوارای مستقر در اونجا.
و اما اخبار کینگزلی نیوز:
----------------------
ساعتی پیش هم خبر رسید که مظنون تحت تعقیب آلبوس دامبلدور در نواحی شمالی کشور دیده شده که بلافاصله در دسترس ماموران متواری شده. به گزارش مامور ارشد هنگ 213 ارتش جادوی سیاه آلبوس دامبلدور در حالی که با مایو در سواحل شمالی کشور در حال گرفتن آفتاب بوده دیده شده که متاسفانه تونسته از چنگ ماموران بگریزه. مامور فوق اطمینان داد فراری به زودی دستگیر خواهد شد.
---------------------
عالی جناب کینگزلی در مراسم تاجگذاری بار دیگر بر برقراری عدالت اجتماعی و رفع تبعیض و مبارزه با رانت خواری مسئولینی چون فاج خائن تاکید و جلوگیری از سو استفاده فاسدان از مقام های حکومتی را خواستار شد.
در این جلسه همچنین وزیر کینگزلی بر دستگیری متهم آلبوس دامبلدور رئیس باند رانت خواران و تبهکاران تاکید نمود.
---------------------
از محل اختفای 3 یاغی شورشی دارک لرد, مودی و مرلین که گمان می شود در جنایات سالهای اخیر فاج مخلوع دست داشته اند هیچ اطلاعی در دسترس نیست...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: یکشنبه 17 اسفند 1382 09:47
نمایش جزئیات
آفلاین
آقای فاج

اولا : من بگم که هر کسی که شب خوابید صبح بلند شد و تصمیم گرقت که خوابش رو مثل شما تعبیر کنه(امام) بشه
ما نخواهیم پذیرفت.
دوما:امام شدن شرایطی دارد به قرار زیز:

1-علم امام:یعنی آگاهی و علم داشتن به تمام نقشه ها و خطوط التقاطی و انحرافی

2-عدالت امام:یعنی مثل تو نباشه که همین جوری بیاد و فتوا بده که آقا هر کی با کینگزلی همکاری کنه خونش مباحه

3-عصمت: تو باید از طرف خدا به مقام عصمت رسیده باشی
که باز عصمت هم بر دو قسم است که هر کی میخواد بر فضائل دینی اش بیفزایه به بنده رجوع کنه

4-شجاعت :باید به گونه ای باشد که در مقابل تهدیدات لردولدمورنترسی :-D
من در همین جا اعلام می کنم که هر که موارد فوق رو برای امام شدن فاج نمی بینه دستش رو بیاره بالا


برای رفع هر کونهاشکالات مذهبی خود به لرد سایه ها مراجعه کنید. :-D

فراموش نکنید که مشورت با من به سود شماست! نقل قول:
لرد سایه ها

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: یکشنبه 17 اسفند 1382 02:37
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

ارباب لرد ولدمورت نوشت
فاج مخلوع این دو تاپیک وزیر کینگزلی رو قفل کرده بود. من بهش 5 دقیقه وقت دادم و خوشحالم که سر عقل اومد و بازشون کرد. اما من عالی جناب لرد ولدمورت

اخطار می کنم!

در صورتی که دستکاری در این نامه ها صورت بگیره ما با تمام قدرت وزارتخونه رو اشغال خواهیم کرد.
جناب دارک لرد!
جناب عشق مدرن!
حواستون باشه
من سو استفاده از اختیارات رو تحمل نمی کنم! شما مسئول اختیاراتی هستید که میدین! از نظر ما کینگزلی وزیره!
حتی به برگزاری رفراندوم هم مایلیم!
مواظب خشم ارتش جادوی سیاه باشید!


کینگزلی من تو رو بر تخت وزارت خواهم نشوند شک نکن!


پیاده شو با هم بریم
ببین لرد عزیز خودت میگی کودتا پس دیگه طرف احتیاج به حمایت و اینا نداره هر کی رو که خودش بخواد میاره رو کار هر کی رو که عشقش نکشه نمیاره

ضمنا به طور صریح من بگم هر چند به دلیل اون همه دیر باوری در برگشتن ولدمورت و دادگاهی کردن من و اینکه میخواست منو تا آزکابان بکشونه از فاج دل خوشی ندارم ولی به کینگزلی هم اخطار میکنم که نمیتونه یه جانبه بیاد و سر خود وزیر بشه.

آی کینگزلی مواظب باش چه کسانی دور و ورت رو گرفتن اینا همه تنها آرزوشون برگردوندن ولدمورت به قدرته پس خودتو بازیچه اینا نکن اگه قرار باشه وزیری به جای فاج بیاد اون رو باید محفل ققنوس انتخاب کنه من فکر میکنم همه اینایی که الان دارن ازت حمایت میکنن فقط به دنبال اینن که وزارت رو بگیرن دست خودشون مطمان باش به محض اینکه ببینن دیگه خرشون از پل گذشته به بدترین شکلی ولت میکنن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: یکشنبه 17 اسفند 1382 02:13
نمایش جزئیات
آفلاین
فاج!؟ خدای من تو واقعا اتصالی کردی! بابا چرا شیش و هشت می زنی؟ اون موقع که گفتیم بیا نیومدی! حالا میایی؟ به هر حال مهم نیست! من و مودی و مرلین بر علیه تو کینگزلی فعالیت می کنیم! منتظر حمله دوم ما باشید!
شعار: وزارت سحر و جادو هیچ غلطی نمی تواند بکند!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: شنبه 16 اسفند 1382 22:01
نمایش جزئیات
آفلاین
----------------------------------------------
به خاطر این قضیه ی کودتا و این اتفاقات گذشته از این به بعد حالا که عکس تو کینگزلی تو ماه میفته من صریحاً اعلام میکنم که:
از این پس باید همه من را امام کورنلیوس فاج بخوانند. مگر من از مردم چیم کمتره؟ هر کی از در میاد امام میشه من هم امامم.
اینم بگم که چند روز پیش دیدم پشت یه ژیان نوشته بود: حالا که خر تو خره! منم پرایدم!!!! خب در این مورد که فاج امام میشود همینجا بنویسین.

امــــــام کورنلیوس فــــــــاج.
وزیر سحر و جادو.

----------------------------------------------

من تو پست قبلی اعلام کردم که امــــــامم در نتیجه میتونم فتوا بدم که : هر کی با کینگزلی همکاری کنه مرتد خونش مباح اعلام میشه.
امــــــام کورنلیوس فــــــــاج.
وزیر سحر و جادو.
------------------------------------------------------------
با این اوضاع این بحث فیصله پیدا میکنه و من به کینگزلی یک فرصت دیگه میدم اما فرماندهی اور را ازش میگیرم.
یک حدیث :
بسیج دشمن ملت است در نتیجه :
رییس جدید دفتر اور را حدث بزنید.....!!!!
امــــــام کورنلیوس فــــــــاج.
وزیر سحر و جادو
---------------------------------------------------------
خب خب خب. من برگشتم ...... خوش آمدم...... گل آمدم....... به خانه ی خود آمدم ......! و برای عرض ارادت و ابراز احساسات شما آماده ام...... بخوانــــــــیــــد مرا تا استجابت کنم ما را.....

امــــــام کورنلیوس فــــــــاج.
وزیر سحر و جادو.

-----------------------------------------------------
تکلیف سازمان های سازمان اسرار رو هم معلوم کنین ها تا در اون سازمانو گل نگرفتن....
امــــــام کورنلیوس فــــــــاج.
وزیر سحر و جادو.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: شنبه 16 اسفند 1382 21:57
نمایش جزئیات
آفلاین
ببين دوست غزيز اينجا بخش تحت مديريت منه؟ نيست؟

يعني من اينجا اختيارات كامل دارم در نتيجه اكه احساس كنم اينجا قصد اشوب ىاري قفل كه سهله باك ميكنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نقل قول:

پروفسور سوروس اسنیپ نوشت
ولی جناب لرد شما مثل اینکه به من اطمینان کافی را ندارید ؟؟؟!!!! این اخبار را جاسوسان مخفی جبهه ی سفید پراکنده کرده اند ... از شما بعیده


جناب سوروس
من به حرف اونها اهمیتی نمیدم اما برو ببین!
شما هم که اومدی به جای اینکه عصبانی بشی و بگی به من تهمت زدن باهاشون همکاری کردی و حرفشونو ادامه دادی!
پس خودت حرفشونو تایید کردی
درسته یا نه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من با نظرسنجی مخالفم این یک کودتا بود که فاج سرنگون و دستگیر و کینگزلی وزیر شد!
تموم شد و رفت!
نمی دونی کودتا چیه؟
در ضمن حرفای سیاسی نزنا!
به امام خمینی هم توهین نکنین! اگرم تو توهین نکردی با مطرح کردنش دیگران می کنن! این نطراتون مال خودتون (با همه هستم!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!