جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

37 کاربر(ها) آنلاین هستند (25 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
35
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: دوشنبه 9 خرداد 1384 21:52
نمایش جزئیات
آفلاین
هووووم پس نتیجه می گیریم که سه نفر برای مرگ سیریوس مقصر بودن :
1: هری -----------» به خاطر این که خیلی خیلی اون خواب رو جدی گرفته بود
2_کریچر: ---------» حوصله ندارم توضیح بدم
3: بلاتریکس -------» سیریوس رو به طرف پرده هول داد

این سه نفر از همه مقصر ر بودن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شک نکن!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: پنجشنبه 1 اردیبهشت 1384 18:22
نمایش جزئیات
آفلاین
اون ورد اجی مجی لاترجی بوده.همشم تقصیر کریچر بوده و تا حدودی خود سیریوس چون بی ملاحظگی کرده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من جوونیام این خوش تیپی بودم.
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 فروردین 1384 17:01
نمایش جزئیات
آفلاین
من تو مرگ سيريوس از همه بيشتر كريچر و هري رو مقصر مي دونم چون هري هميشه قهرمان بازيش گل مي كنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Gray For Ever
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 فروردین 1384 14:58
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

الستور مودی نوشته:
من میگم مقصر ولدمورته نه دامبلدور یا هری یا هرکس دیگه. میدونم حرفم شاید کمی خنده دار باشه اما خب بقیه کاری کردن که هرکسی انجام میداد. فکر کنید کسی رو که شما دوست دارید بگیرن و شکنجه بدن. کودوم یکی از شما سر جاش میمونه و به کمکش نمیره؟ یا دامبلدور به نظرم فکری که در سر داشته به هیچ وجه غلط نبوده و به نظرم بهترین کارو کرده ( البته میدونم که این فکرم مخالفای زیادی داره) من بازم میگم نباید اشتباهات رو سر یک نفر خراب کرد

منم با الستور موافقم تقصیر ولدمورته

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
..
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 فروردین 1384 14:27
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

پرفسور کوئیرل نوشته:
اگه رولينگ بخواد سيريوس برگرده خيلي راحت ميتونه هري رو با ساعت برگردان به عقب ببره و يه بار ديگه سيريوس رو نجات بده.
به نظر من که حتما اين کار رو ميکنه.

و برای این کار هم چیزی در حدود 1 یا 2 سال باید خودشو از دید همه پنهون کنه . نه ؟
خودکشی سیریوس رو هم قبول ندارم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قابل توجه علاقمندان ریاضی لطفا برای رفتن به باشگاه ریاضی اینجا رو کلیک کنید
http:// mathclub.schoolnet.ir
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 فروردین 1384 08:06
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه رولينگ بخواد سيريوس برگرده خيلي راحت ميتونه هري رو با ساعت برگردان به عقب ببره و يه بار ديگه سيريوس رو نجات بده.
به نظر من که حتما اين کار رو ميکنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 فروردین 1384 01:05
نمایش جزئیات
آفلاین
1_دامبلدور 2-هری3_خود سیریوس4-رولینگ(این اخری از همه مقصرتره)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: دوشنبه 29 فروردین 1384 19:55
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من نيامده بودكه خودكشي كنه اومد تا به همه ثابت كنه كه همان دوست جيمز پاتر است .
اومد تا ثابت كنه چقدر برا هري ارزش قائله .
اومد تا از گرانبهاترين سرمايه اش يعني هري حفاظت كند
از ارث جيمز و ليلي
اومد كه دهان ابله هائي مانند اسنيپ را بنند
اومد كه بعدا خودش را مقصر نداند كه چرا به كمك هري نرفته
كه ذيگران نگويند كه اون فقط ونشست و نگاه كرد تا ديگران از پسر خوانده اش دفاع كنند .
سيريوس ذاتا انسان شجاعي بوده است
انساني كه براي انتقام خون ليلي و جيمز مدت مديدي را در آزكابان گذراند .
قطعا خانه قديمي بلك از آزكابان بدتر نبوده .
حتي در آن خانه اميدي هم داشته اميد اينكه روزي بالاخره وزارت خانه به بي گناهي اون پي مي بره و اون براي هميشه آزاد مي شه .
سيسريوس خودش گفت : چيزهائي هست كه ارزش داره جونتو به خاطر اون ها بدي .

اين مورد از اون چيزهائي بوده است كه ارزشش را داشته .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: دوشنبه 29 فروردین 1384 19:55
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من نيامده بودكه خودكشي كنه اومد تا به همه ثابت كنه كه همان دوست جيمز پاتر است .
اومد تا ثابت كنه چقدر برا هري ارزش قائله .
اومد تا از گرانبهاترين سرمايه اش يعني هري حفاظت كند
از ارث جيمز و ليلي
اومد كه دهان ابله هائي مانند اسنيپ را بنند
اومد كه بعدا خودش را مقصر نداند كه چرا به كمك هري نرفته
كه ذيگران نگويند كه اون فقط ونشست و نگاه كرد تا ديگران از پسر خوانده اش دفاع كنند .
سيريوس ذاتا انسان شجاعي بوده است
انساني كه براي انتقام خون ليلي و جيمز مدت مديدي را در آزكابان گذراند .
قطعا خانه قديمي بلك از آزكابان بدتر نبوده .
حتي در آن خانه اميدي هم داشته اميد اينكه روزي بالاخره وزارت خانه به بي گناهي اون پي مي بره و اون براي هميشه آزاد مي شه .
سيسريوس خودش گفت : چيزهائي هست كه ارزش داره جونتو به خاطر اون ها بدي .

اين مورد از اون چيزهائي بوده است كه ارزشش را داشته .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: یکشنبه 28 فروردین 1384 20:08
نمایش جزئیات
آفلاین
السامور جان. توی اون لحظات بحرانی پیش از فرستاده‌شدن طلسم توسط بلاتریکس، احساس ناامیدی ناگهان بر سیریوس غلبه می‌کنه و سیریوس یک آن از همه چیز و همه‌کس خسته می‌شه. بنابراین تا می‌خواسته تصمیم بگیره که بمونه یا بره، بلاتریکس خودش تصمیم می‌گیره و اونو می‌فرسته! البته این فقط یه احتماله. ممکنه که خیلی اتفاقی اون طلسم باهاش برخورد کرده باشه. نمی‌شه گفت که کدوم صددرصد درسته. در مورد کریچر هم من فقط احساسمو گفتم و گرنه از یه جن خونگی بیش از این هم نمی‌شه انتظار داشت و نباید اون رو مقصر اصلی دونست. در مورد مرگ سیریوس هم فکر کنم خود رولینگ هم یه جا گفته که اون مرده. بنابراین جای شکی نیست. ولی خوب اینطوری هم نیست که دیگه هیچ نامی ازش در داستان نیاد. احتمالی هم وجود داره که در ادامه داستان نقشی رو هم داشته باشه ولی خوب در این باره هیچی نمی‌تونم بگم چون چیزی نمی‌دونم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!