جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

53 کاربر(ها) آنلاین هستند (24 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
53
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  34 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  364 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
سلام به همگي
قبل از زدن پست در اين تاپيك، مطلب زير رو مطالعه كنيد:
من و چو تصميم گرفتيم كه براي جلوگيري از زدن پستهاي دو خطي و ارزشي در اين تاپيك براي دادن مجوز، پستهاي شما را ويرايش كنيم و جواب درخواست شما رو توي همون پستتون به صورت ويرايش شده بديم . پس همه دوستان توجه كنن كه وقتي درخواست مجوز ميكنيد، منتظر زدن پست يكي از ما دوتا نباشيد بلكه بدونيد در بيست و چهار ساعت آينده من يا چو پست شما رو ويرايش ميكنيم و جواب مجوز رو ميديم . و به ياد داشته باشيد كه من يعني دنيس كريوي جواب شما رو با رنگ نارنجي و چو با هر رنگي كه مي خواد ولي فكر كنم قرمز ميديم . ولي اگر كه هر كاره ديگه اي در هر موردي با ما داريد ما جواب شما رو از طريق پستي كه ميزنيم ميديم و پستتون رو در اين مرحله ويرايش نميكنيم . پس، پس فردا نياي يقه ي مارو بگيري كه نميدونم چرا جواب نداديا !!
با تشكر
دنيس كريوي
ناظر خفن جادو و جادوگري

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/3/5 12:01:51
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 4 خرداد 1384 09:37
نمایش جزئیات
آفلاین
مي خواستم يه عنوان جديد با نام آينه نفاق انگيز بزنم
اين تايپيك در مورد شخصيتها و حتي خود كاربران است كه وقتي به آينه نگاه ميكنن درون آن چي ميبينن
اما نميدونم اين عنوان رو در كدوم انجمن قرار بدم
مك گونگال گفت توي انجمن جادو جادوگري به شرطي كه ناظرش اجازه بده
اگه از نظر شما مشكلي نداره اين عنوان رو باز كنم
منتظرجواب شما هستم با تشكر
دنیس عزیز من قبلا در یه پیام شخصی از چوچانگ اجازه زدن این تایپیک رو گرفتم
نقل قول:
هوم..نه هيچ اشكالي نداره ولي تو دفتر ناظر بيا اينو بگو چون تو پيام شخصي نميتونم اجازه رو بدم.


بله و دوباره اعلام ميكنم كه مجوز داده شد!(چو چانگ)

هوم...
كوييريل عزيز،
شما توي در خواستت كه نگفته بودي ميخواي نمايشنامه توش بنويسي تا حساب كار دست ما بياد . به هر حال براي تصميم گيري درست در مورد مكان اين تاپيك، تاپيك قفل و به پيشنهادات منتقل شد تا مديران در موردش تصميم بگيرن .
با تشكر
دنيس كريوي
ناظر خفن جادو و جادوگري

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ (WHITE GIRL) در 1384/3/4 10:10:04
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/3/4 12:38:02

Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: جمعه 23 اردیبهشت 1384 23:14
نمایش جزئیات
آفلاین
من يه تاپيك ميخوام بزنم كه توش در مورده جادوگري واقعي صحبت كنيم.يعني اصلا بگيم جادوگري واقعي وجود داره .اگه وجود داره در موردش صحبت كنيم.كه چطور و چطور؟
مجوز ميدين؟


مجوز داده شد!(چو چانگ)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ (WHITE GIRL) در 1384/3/4 10:07:36
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: جمعه 16 اردیبهشت 1384 01:09
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر ناظران خفن جادو و جادوگری: دنیس و چو. من می‌خوام نظرتون رو در مورد زدن تاپیک تحلیل شخصیت‌های داستان (درست مثل اونی که توی فروم‌های ماگل‌نت هست) بدونم. لطفاً نظرتون رو بگید (نظر شخصیتون). خوبه یا بده؟



هووووم....تحليل شخصيتها....من از اينجور تاپيكها خوشم مياد....ولي چون اكثرا نظرات يكي ميشن، تاپيك جالب نميشه! در هرحال همه كه سياه نيستن كه نظراتشون فرق كنه! اكثريت ادما پاكي و راستي رو دوست دارن.....ولي در كل با اين تاپيكا موافقم!(چو چانگ)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ (FOREVER WHITE GIRL) در 1384/2/16 12:39:10
ویرایش شده توسط چو چانگ (FOREVER WHITE GIRL) در 1384/2/16 12:43:02
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
سلام،

هلنا گرنجر عزيز،
مجوز داده ميشه . ولي يادتون باشه اگه مثه تاپيكهاي قبل شد فورا پاك خواهد شد .

فارامير عزيز،
تاپيك شما مربوط به اين انجمن نيست و مربوط به انجمنهاي ارباب حلقه هايي ميشه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 15 اردیبهشت 1384 16:19
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خواستم یک تاپیک درباره ی بازی های ارباب حلقه ها بزنم.
ممکنه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 15 اردیبهشت 1384 16:07
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام چو من میخوام یه تایپیک در مورد اینکه دوست دارید بجای کدام یک از شخصیت های هری پاتر باشد و اگه بودید چه کاری لنجام می داد بزنم می شه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
««دلبستگی من به جادوگران و ""اعضایش"" بیشتر از اون چیزیه که فکرش رو میکنید»»
دامبل جمله ?
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 11 اردیبهشت 1384 15:41
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام چوچانگ من دارم يه دفتر ولي مجوز دباره مي خوان چون از پارسال تا حالا بسته بوده اگه اجازه بدي مي خوام درشو باز كنم

http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=289&forum=29&post_id=7020#forumpost7020

اينم لينكشه مي توني ببيني يه دادگاه بود
اگه اجازه بدين مي خوام اي دفترو توي سازمان وزارت سحرو جادو بزنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/2/11 16:50:28
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 7 اردیبهشت 1384 14:25
نمایش جزئیات
آفلاین
هوووووم السامور جان شما بزن، بعد از يه هفته طرفدار نداشت پاك ميشه! نگي نگفتي!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 7 اردیبهشت 1384 11:55
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.اولا از دنيس جون بخاطره راهنماييش در پيام شخصي تشكر ميكنم.
ميخواهم تاپيكي باز كنم به نامه"خواب هايه هري پاتري"
يعني هر كي بياد هر خوابي كه در مورده هر موضوعي كه به هري پتر مربوط ميشه خواب دبده خوابشو بگه((آخره جمله بنديم))
من خودم خواب زياد ديدم ولي وقتي 3 روز پيش خوابه همين سايتو ديدم به فكر افتادم كه تاپيك بزنم.حالا خوابه سايتو اگر تاپيك مجوز گرفت تو تاپيك ميگم
ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

استيو هالف و خائنين بايد بسوزند!