جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

73 کاربر(ها) آنلاین هستند (54 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
71
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  41 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  118 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  188 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  308 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  291 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  370 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 4 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 23 تیر 1384 18:10
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من همین 30 نفری که برای ترجمه اعلام آمادگی کردن می تونن یه ماهه کتاب رو ترجمه کنند و بازنویسی شه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
برای دانلود انواع موسیقی ها، فیو خواندن داستانهای ا
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 23 تیر 1384 17:06
نمایش جزئیات
آفلاین
ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود

نی نام زه ما و نی نشان خواهد بود

زین پیش نبودیم و نبود هیچ خلل

زین پس چو نباشیم همان خواهد بود


-=--=-=-=---=-
این بار بجای سلام با خداحافظی شروع میکنم

این آخرین پست من خواهد بود همینجا از تمام دوستانی که در طول مدت عضوت من با من همراه بودند تشکر و خداحفظی میکنم

امید وارم که سایت همچنان استوار مثل گذشته به کار خودش ادامه بده

با تشکر سالازار اسلیترین سلطان جادوی سیاه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نمایشنا
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 23 تیر 1384 07:08
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

اخطاریه
کاربر گرامی سایت جادوگران
بدینوسیله از شما درخواست میشود از تاریخ 26 تیر به مدت یک ماه از زدن هرگونه پیامی در ارتباط با کتاب ششم((هری پاتر و شاهزاده دورگه)) که باعث لو رفتن مطالب کتاب می شود، خودداری فرمایید...عدم رعایت این نکته موجب بستن شناسه شما خواهد شد..ما خواستار همکاری شما هستیم.
با تشکر مدیریت سایت جادوگران


من یه نظری داشتم اگه عملی بسه خیلی خوب میشه.
من نه تا حالا با زوپس کار کردم نه میدونم چیه.
حالا نظرمو میگم.
یه فروم باز شه تو سایت به اسم هری پاتر و شاهزاده دورگه.اما مثل فرومهای خصوصی همه نتونن بیان توش.
اینطور که هر کی میخاد وارد این فروم شه باید خلاصه شاهزاده دو رگه رو در 10 خط (کمتر یا بیشت)بنویسه و برای مدیران ارسال کنه.اگر تایید شد که این شخص از وقایع کتاب 6 باخبره اونوقت بتونه بیاد تو فروم دورگه.


اگه منظورمو فهمیدید جواب بدبد(لطفا اعضای ویزنگاموت)


این کار 2 مزیت داره
1-کسیکه نخونده نمیتونه بیاد
2-زودتر از 30 مرداد میشه بحث کتابو شروع کرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
يكي از راه هاي پيشرفت در رول پلينگ ( ايفاي نقش ) :

ابتدا به لين
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 23 تیر 1384 06:15
نمایش جزئیات
آفلاین
این اخطاریه ...لازم بود و خیلی خوب شد هم گذاشته شد
در مورد صحبت چرچیل عزیز
این یک اخطاری بود.... جدی ولی لطیف....محک ولی انعطاف پذیر.....

با باید با اعضا با احترام برخورد کنیم...حتی اگه بخواهیم شناسشونو ببندیم!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 23 تیر 1384 02:57
نمایش جزئیات
آفلاین
البته اميدوارم منظورت من نباشم. آخه الان همه اخبار مربوط به شاهزاده نيمه اصيلن. بد ميگم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 23 تیر 1384 02:22
نمایش جزئیات
آفلاین
دوست عزیز شما که نباید تکذیب کنی مدیران باید تکذیب کنن؛
مطلب دوم عدم موافقت من با اخطاریه نیست، چون کار بسیار صحیحیه و عده ای آدم مریض روانی برای اذیت کردن بقیه میان و حوادث کتاب رو تعریف می کنن و فکر می کنن کمر غول رو شکوندن!
اخطاریه باید باشه، با متن صحیح تر!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 23 تیر 1384 01:43
نمایش جزئیات
آفلاین
بنظرم اين اخطاريه اصلاً درست نيست.:no: چرا بايد اينجور بشه؟ آلان همه اخبار مربوط به شاهزاده نيمه اصيله. من اين اخطاريه رو شديداً تكذيب ميكنم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 22 تیر 1384 23:37
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

اخطاریه
کاربر گرامی سایت جادوگران
بدینوسیله از شما درخواست میشود از تاریخ 26 تیر به مدت یک ماه از زدن هرگونه پیامی در ارتباط با کتاب ششم((هری پاتر و شاهزاده دورگه)) که باعث لو رفتن مطالب کتاب می شود، خودداری فرمایید...عدم رعایت این نکته موجب بستن شناسه شما خواهد شد..ما خواستار همکاری شما هستیم.
با تشکر مدیریت سایت جادوگران

آقا این متن یخورده مشکل داره! عنوان زده شده اخطاریه و در متن از کاربرها خواهش شده پست نزنن! بعد تهدید شده اگه پست بزنن شناسه شون بسته میشه، و در نهایت تشکر کرده!؟
بالاخره من نفهمیدم اخطاریه اس، اطلاعیه اس، هشداره، خواهشه چیه؟
اگه اخطاره یه متن قوی تر تهیه کنید، مثلا :
اخطاریه:
تا تاریخ 30 مرداد ماه؛ هر گونه پیامی از طرف کاربر که در ارتباط با محتوای کتاب هری پاتر و شاهزاده نیمه اصیل باشد، پاک و شناسه کاربر بسته خواهد شد.

اطلاعیه:
با توجه به انتشار کتاب ششم، تا 30 مردادماه از هرگونه ارسال پیام در مورد متن کتاب هری پاتر و شاهزاده نیمه اصیل خودداری فرمایید

یا اینا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 تیر 1384 20:21
نمایش جزئیات
آفلاین
ببین کینگ عزیز هیچ وقت در این سایت مدیران در رول دخالت نکردن و بعدا هم نباید دخالت کنن اون روزی که کودتا شد و تو وزیر سحر و جادو شدی کدوم مدیری در این کار دخالت داشت اون کار کاملا رول پلینگی جلو رفت

اگه کسی قراره بره آزکابان باید کاملا رول پلینگی باشه اگه توان نوشتنش وجود داشته باشه و عزم همه در رول روش انجام بشه شدنیه همونطوری که انتخابات و کودتا انجام شد.

در رول پلینگ هیچ فرقی بین مدیر و عضو عادی نیست و هیچ کس نباید از اختیاراتش استفاده کنه مگه ناظر فروم در حد اختیارت ناظر فروم یعنی دیلیت پست و تاپیک و نه بستن شناسه و تعویض گروه و تازه اونم مسوولیت همه چی بر عهده خودشه و اعضا میتونن به کارش اعتراض کنن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 تیر 1384 18:22
نمایش جزئیات
آفلاین
در مورد کتاب شش که ایشالا مشکلی پیش نمی یاد. مدیران حواسشون جمع هست و من از ناظران هم دوباره خواهش می کنم که قشنگ چشماشون رو باز کنن و جلوی هر تخلفی رو بگیرن.

اگر چه باید از خود دوستان اعضا هم درخواست کنم که رعایت حال سایت و بقیه اعضا رو هم بکنن.

کینگزلی عزیز
کسانی که شناسه شون بسته میشه به خاطر تخلف ایشان از قوانین هست و باید تنبیه بشن...حالا شما می خواید که ما اینا رو بذاریم که تو انجمن پست بزنن و خوش بگذرونن؟؟؟

باز تکرار می کنم که دنیای رول پلینگ رو با دنیای غیر رول پلینگ قاطی نکنید.
با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Minerva McGonagall

Head of Gryffindor House

Deputy Headmistress

Less Expectation , Less Disappointment