جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

74 کاربر(ها) آنلاین هستند (66 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
72
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  29 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  302 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  287 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: جمعه 28 مرداد 1384 20:09
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام، می خواستم تاپیکی دربارۀ تجزیۀ و تحلیل کتاب شش بزنم، مجوز می دید؟ آقا مجوز چه صیغه ایه دیگه؟! اووووووووو هوم...شوخي داري دورگه؟! مجوز داده نميشه! بحث درباره كتاب ششم ممنوع ميباشد! در ضمن مجوز هم صيغه نيست! اجازه ايه كه ناظر به شما ميده تا تاپيكتون رو بزنيد و اينكار به منظم شدن فروم(انجمن) كمك ميكنه!
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/5/29 9:47:01
Head of Detection and Confiscation of Counterfeit Pants Office
Emperor's Spokesman
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: جمعه 28 مرداد 1384 15:53
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خوام یه تاپیک به اسم:ارواح باز کنم در اینجا می آیند و هر چه راجع به ارواح می دانند را می نویسند و بعضی از اتفاق هایی که برای خود یا دیگران افتاده اگر موافقت کردین مشکل من را هم بنیویسین لطفا موافقت کردین ولی من چه جوری تاپیک را درست کنم؟ راستش من فكر نميكنم تاپيك جالبي بشه!!! بنابراين فكر نكنم مجوز هم داده بشه!
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/5/29 9:53:44
سلام عزیزم عزیزم سلام بدو بیا ریونکلا وسسلام منتظرت هستیم
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: جمعه 28 مرداد 1384 15:12
نمایش جزئیات
آفلاین
نام :مدرسه دورمسترانگ
بحث:در اینجا مثل مدرسه هاگوارتز به آموزش و... البته ما روی جادوی سیاه
تاکیید داریم
من تعهد را قبول دارم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جادوگران
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: جمعه 28 مرداد 1384 15:06
نمایش جزئیات
آفلاین
چه چوری تا پیک باید باز کرد میشه توضیح بدید نام :مدرسه دورمسترانگ بحث:در اینجا مثل مدرسه هاگوارتز به آموزش و... البته ما روی جادوی سیاه تاکیید داریم من تعهد را قبول دارم خوب روش باز كردن تاپيك اينجوريه كه شما روي تصویر تغییر اندازه داده شده كليك ميكني و يه صفحه مياد! مطلب پست اولو مينويسي بعد ارسال رو ميزني! به همين سادگي! در ضمن براي تاپيكت مجو داده نميشه اگه بخواي بزني هم جاش اينجا نيست. .راستي پست پشت سر هم خلاف قوانينه
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/5/29 9:46:53
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/5/29 10:06:52
جادوگران
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 27 مرداد 1384 17:21
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من مجوز میگیرم کم علاقعه شدن طرفدارهای هری پاتر اوكي! مجوز داده شد! ميتوني تاپيكتو بزني.
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/5/29 9:09:17
عضو تیم دراگون (کوییدیچ)
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
مدیر کتابخانه ی گریفیندور ( خصوصی و محرمانه)
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
خب پسر جادويي،
فكر كنم نه تو و نه چو متوجه حرف من نشديد .
اول از همه بگم من با كسي دعوا ندارم ؛ پس لطفا دعوا نكنيد .
شما اگه به پستاي قبلي كه توي همون صفحه اي كه شما توش پست فرستاديد نگاه كنيد و زحمت خوندن به خودتون بديد متوجه ميشيد كه توي همه پستا همچين عبارتي ديده ميشه :

قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

خب اگه شما به دستورالعمل، عمل ميكرديد شاهد ميبوديد كه نتيجه ميده . و دقيقا همين تاپيك در همين انجمن وجود داره .
و عبارت " من ديگه واقعا دارم عصباني ميشم " از روي توهين نبوده .
بازم ممنونم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 26 مرداد 1384 16:25
نمایش جزئیات
آفلاین
من یه تهپیک زدم به عنوان کدوم شخصیت نقششون را بهتر بازی کردند.

خب دنيس جان كمكي از ما ها ساختست ؟
ممنونم
دنيس كريوي


____________


قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنیس کریوی در 1384/5/26 17:27:51
ویرایش شده توسط دنیس کریوی در 1384/5/26 17:51:15
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 26 مرداد 1384 14:52
نمایش جزئیات
آفلاین
به خدا یه نگاه بنداز به صفحه ها بنداز
چنتا پیشنهاد توپ دادم حتی
1 دونشم مجوز بگیره فقط
شباهت شخصیت های کتاب ها بود که
دیدید چقدر پست داشت
پس این یکی رو ببینید
هری پاتر و دستان رولینگ(اینده ی هری)
کتاب ادامه دارد یا نه

فرانك عزيز،
همه و خودتم ميدوني كه آينده اي كه هري پاتر در پيش رو داره مرگ يكي از ولدمورت و يا هريه ؛ كه ميتوني در اين مورد در تاپيك
پاتر ميميره يا لرد تاريكي بحث و گفتگو كني .
اگرم منظورت چيزه جداگونه ايه كه بايد به انجمن
تالار اصلي مراجعه كني و موضع تاپيكت رو با ناظران اون قسمت در تاپيك گفتگو با ناظران تالار اصلي در ميون بگذاري .
متشكرم
دنيس كريوي


_________________

قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنیس کریوی در 1384/5/26 17:49:13
عضو تیم دراگون (کوییدیچ)
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
مدیر کتابخانه ی گریفیندور ( خصوصی و محرمانه)
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 26 مرداد 1384 11:01
نمایش جزئیات
آفلاین
مرسی چو از لطفت واقعاً ممنونم

پسرجادوویی Magicboy

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟
جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 مرداد 1384 13:21
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام چوی عزیز مرسی که لا اقل تو به من جواب دادی از اینکه فینگلیش مینویسم چون دستم سریع تره...
حالا سوال اصلی می خواستم یه قسمت بزنم به نام :
{{جادو واقعاً وجود داره؟}}
هرکس هر اطلاعاتی درباره ی جادوی خارج از هری پاتر سراغ داره و هر نظری داره بده
امیدوارم تو دوست با معرفت کار منو راه بندازی ما که بی خیال دنیس شدیم مرسی چو
پسر جادویی Magicboy





سلام.
سعي كن تو فارسي نويسي هم دستتو سريع كني چون براي فعاليت تو اين سايت بايد فارسي بنويسي. ممنون.
در مورد تاپيكت بايد بگم همچين تاپيكي داريم.دقيقا با همين موضوع! براي اينكه ببيني چه تاپيكهايي تو اين انجمن داريم بهتره بري به
مقدمات جادوگري در دهكده جادو و جادوگري! ممنون. چو چانگ


_________________________


قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/5/25 14:32:23
ویرایش شده توسط دنیس کریوی در 1384/5/26 17:56:02
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟
جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !