جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

31 کاربر(ها) آنلاین هستند (18 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
31
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  28 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  301 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 30 شهریور 1384 16:21
نمایش جزئیات
آفلاین
من ميخواستم يك تاپيك در مورده در جستجوي دلتورا بزنم .حالا كه در مورده دارن شان و ارباب حلقه ها داريم حيفه كه درباره اين نداشته باشيم.

هوم..ارباب حلقه ها فكر نكنم داشته باشيم...و قرار هم نيست دشته باشيم! ولي واسه اين مجوز داده ميشه...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[img]<a href="http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=4349/" target="_blank"><br><img src="http://www.jadoogaran.org/uploads/bar3.gif" alt="Help Prevent Spoilers.Join Us Now"></a>[/img]
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
سلام چو
من میخواستم یه تاپیک به نامه میتینگ برایه شهرستانها ایجاد کنم ممنون میشم اجازشو بدی...


متاسفانه اينجا جاش نيست! برو پيشنهادها!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 26 شهریور 1384 12:46
نمایش جزئیات
آفلاین
چو جان خسته نباشید ممنون که نتیجه تاپیک چه چیزی از دنیایه جادو را دوست دارید را زدی ممنون!

هواداران اسنیپ


خواهش ميكنم!!!

هوادار گيلدي

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جادوگران
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 20 شهریور 1384 13:41
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام چو
من میخواستم یه تاپیک به نام آموزش ورد های جادویی بزنم
توضیح : اونجا هرکی وردی بلده میاد به بقیه یاد میده!
من خودم برای شروع یه 10 15تایی جمع کردم
-------------------------
لطفا فقط چو جواب بده نه کس دیگه ای!

اولا كه يعني چي فقط چو جواب بده! دنيس هم ناظره. بزن


قابل توجه متقاضيان مجوز !
. قبل از درخواست مجوز، مطمئن شويد كه انجمن درستي انتخاب كرده ايد.براي اينكار ميتوانيد توضيح زير هر انجمن را مطالعه كنيد.
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به
اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد .در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟
جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 شهریور 1384 23:36
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من میخواستم یه تاپیک بزنم با نام ترو خدا دامبلدور زنده شه دیگه نمیدونهم بدید دیگه همه اینو میخوان منم از مرگه دامبلدور دارم میمیرم مثلا به چه دردي ميخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قابل توجه متقاضيان مجوز ! . قبل از درخواست مجوز، مطمئن شويد كه تاپيك درستي انتخاب كرده ايد.براي اينكار ميتوانيد توضيح زير هر انجمن را مطالعه كنيد. لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد .در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد ! خوب خوب معذرت ولی دلم پره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/6/18 15:46:34
ویرایش شده توسط فرانک لانگ باتم در 1384/6/18 16:56:55
عضو تیم دراگون (کوییدیچ)
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
مدیر کتابخانه ی گریفیندور ( خصوصی و محرمانه)
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 شهریور 1384 10:35
نمایش جزئیات
آفلاین
چو به صورت لینک بهم بگو که هری پاتر به زبان فارسی کجاست؟
ممنون چو بازم درباره تاپیک قبلی فکر کن!

هري پاتر به زبان فارسي

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/6/17 11:52:05
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟
جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 16 شهریور 1384 12:15
نمایش جزئیات
آفلاین
#171 طبق این پست من مجوز گرفتم ولی تاپیک فوق را به دلیلنداشتن مجوز بسته شده این آخر بی مسئولیتی و نا سامانی این فرم وناظران آن است لطفن رسیدگی کنید!!!!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جادوگران
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 14 شهریور 1384 19:42
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به ناظرای عزيزم من ميخواستم يه تايژيک به اين عوان بزنم :مشاور املاک ويزلی

در اينجا ما به هرکس که به خونه احتياج داشته باشه خونه پشنهاد ميکنيم و نمايشنامه مينويسيم


قابل توجه متقاضيان مجوز !
. قبل از درخواست مجوز، مطمئن شويد كه تاپيك درستي انتخاب كرده ايد.براي اينكار ميتوانيد توضيح زير هر انجمن را مطالعه كنيد.
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به
اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد .در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/6/15 16:08:27
به افتخار هري جون يه كف جادوگر پسند بزنين.
عضو گروهwt
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 14 شهریور 1384 14:10
نمایش جزئیات
آفلاین
چو در جواب اینکه پرسیدی بعد چی میشه ؟
جواب: خوب ما میتونیم از نظرات دیگران استفاده کنیم تا افراد بیشتری رو به هری پاتر دعوت کنیم!!!!نه
و اون تاپیک هم اگه بش مجوز نمیدی پس من کجا بزنمش(جایگاه ابدی)

ولي بازم دليل قانع كننده اي نيست! جايگاه ابدي هم ميتوني بر هري پاتر به زبان فارسي

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/6/15 16:05:32
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟
جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 14 شهریور 1384 13:52
نمایش جزئیات
آفلاین
من می‌خوام يه تاپيك بزنم كه فقط مخصوص قسمتای خنده‌دار كتابای هری پاتر باشه و هر كسی هر تيكه‌ای از كتاب رو كه به نظرش خنده‌داره بنويسه. چون هری پاتر قسمتای طنز زيادی داره و من ميخوام همه‌ش رو يه جا جمع كنيم!

سلام !
راستش ربطي به جادو و جادوگري نداره، پس نميتونم مجوز بدم ! شرمنده !


_________

قابل توجه متقاضيان مجوز !
لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
]تصویر تغییر اندازه داده شده