جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

54 کاربر(ها) آنلاین هستند (45 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
52
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: هری پاتر و جادوی خاطرات
ارسال شده در: پنجشنبه 10 مرداد 1387 18:44
نمایش جزئیات
آفلاین
درود
در عین اینکه داستان خشکی داشت اما می تونست آدم رو جذب کنه ...
چرا؟ چون هری پاتر رو یدک می کشید...

در کل ناراحت کننده ترین چیز در پایان داستان بود که هم صندوقچه هری رو بر می گردوند و هم اینکه یادت می اومد جزو سری هری پاتر اصلی نیست...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Draco Dormiens Nanquam Titilandus
Re: هری پاتر و جادوی خاطرات
ارسال شده در: یکشنبه 9 اردیبهشت 1386 23:24
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

چو چانگ نوشته:

با اینکه محور داستان روی خاطراتی که هری مدام به اونا سفر میکرد بود، ولی من خوشم نمیومد دو دیقه یه بار بپره تو خاطرات! آدمو گیج میکرد!

قضیه لوپین هم خیلی بوقی بود! یعنی درست حسابی اون قسمتهارو که رفته بودن خونه اون پیرزنه و نصفه شب رفتن دنبال لوپین، رو توضیح نداده بود! برای من تو اون قسمتها خیلی چیزا مبهم موند! حالا یا من خنگم یا داستان ضعیف بوده!!!!



چو چانگ عزیز ... من هیچ ادعایی ندارم اما اطلاعات داستان نویسیم نسبتا بالاست (گرچه رول هام ارزشی هستن ولی داستان هام جذابن ) این گیج کردن دقیقا همون چیزی بود که نویسنده می خواست و به نظر من این زیبا ترین قسمت داستان بود و قدرت نویسنده رو به نمایش می کشید.
قسمت های مبهم دقیقا برای همه مبهم بود و این به دلیل استفاده نابجا از ابر متن ها ( Hyper G Texts ) بود . که البته در بعضی مواقع همین ابر متن ها خیلی داستان رو جذاب کرده بود.

همچنین چیزی که آقای آریانی می خواست برسونه این بود که هری جادویی باشه ولی نتونست ذات داستان رو تغییر بده ... در آخر داستان هری در همان زمانی برگشت که در اول داستان حضور داشت !!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر تغییر اندازه داده شده






A Never Ending Story ...
Re: هری پاتر و جادوی خاطرات
ارسال شده در: یکشنبه 9 اردیبهشت 1386 17:51
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من کتاب خوبی بود ولی به نظر من حتی قدرت جدال با ضعیفترین کتاب رولینگ رو هم نداشت ولی همینکه یک ایرانی ، درایت خود را نشان داد ، و توانست کتاب هری پاتر رو ادامه بده خودش خوب چیزی هست!

کتاب دارای نکات منفیی بود ، مانند اینکه آقای آریانی کتاب شش رولینگ رو ادامه نداده بود و در بعضی جاها ، مکان ها و دیالوگ ها یا تقلبی از رولینگ بود یا اینکه خود آقای آریانی سعی کرده بود مکان هایی بسازه که خوب از کار در نیومده بود.
همچنین ماجرا های مهیج زیادی توش وجود نداشت.

ولی فضا سازی و دیالوگ ها خوب بود و نیز شخصیت هایی که اضافه شده بود بسیار مناسب و به جا بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: هری پاتر و جادوی خاطرات
ارسال شده در: سه‌شنبه 7 فروردین 1386 15:31
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام من هم این داستان جالب رو خوندم و خیلی هم خوشم اومد... البته اشکال زیادی نداره به جز اینکه بعضی جاها رو الکی و زیادی پیچونده، در برخی از جاها دقیقا حرف های رولینگ رو تکرار کرده و از اون تقلید کرده، بعضی جاها افرادی رو توضیح داده که کی هستن مثل خود هری در آغاز داستان ولی بعد ها مثلا دادلی رو توضیح نداده که چیکاره ی هری میشه و ...، در بعضی از حرف هاش برخی از گفته هاش با گفته های رولینگ تضاد داره(البته به ندرت تقریبا 1% از داستان اینجوریه)... اما در کل داستان خوبیه و میشه گفت داره پا به پای رولینگ رقابت میکنه و با داتان های اون مو نمیزنه!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تا هری هست زندگی باید کرد
=-=-=-
ما برتري گريفندور را نشان خواهيم داد!!!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: هری پاتر و جادوی خاطرات
ارسال شده در: سه‌شنبه 7 فروردین 1386 10:30
نمایش جزئیات
آفلاین
کتاب رو میشه از اینجا دانلود کرد.

خود کتاب مال انتشارات هنایش هست!


و اما نقد کتاب!

به نظر من کتاب جالب بود، بهتر از هزاران فن فیکشن هایی بود که هرروز نوشته میشن، من چند سال پیش که داستانو از روی سایت نویسنده میخوندم فکر کردم خود رولینگ اونارو نوشته و آرین آریانی ترجمش کرده، یعنی به نظرم اصلا با مال رولینگ مو نمیزد. ولی من اونوقت بچه بودم! تازگیا که خوندم نظرم عوض شد!

ولی هنوز هم معتقدم که کتاب خوبیه و این که تونسته منتظر بشه باعث شده بیشتر برن دنبالش....

از مشکلاتش این بود که خیلی قضیه رو پیچیده کرده بود، یعنی یهو از زمان حال میپرید به خاطرات مختلف! قضیه اون خواهر و برادر برای من خیلی جالب بود که یکی بره گریف و اون یکی اسلی!

با اینکه محور داستان روی خاطراتی که هری مدام به اونا سفر میکرد بود، ولی من خوشم نمیومد دو دیقه یه بار بپره تو خاطرات! آدمو گیج میکرد!

قضیه لوپین هم خیلی بوقی بود! یعنی درست حسابی اون قسمتهارو که رفته بودن خونه اون پیرزنه و نصفه شب رفتن دنبال لوپین، رو توضیح نداده بود! برای من تو اون قسمتها خیلی چیزا مبهم موند! حالا یا من خنگم یا داستان ضعیف بوده!!!!

من شدیدا دلم برای جرالد سوخت!!!

شرکت کردن هرمیون تو اون مسابقه معجون سازی با وجود نفرت اسنیپ از گریفی ها خیلی مبهم بود! یعنی چطور اسنیپ با نفرتی که بهش اجازه نمیده بذاره گریف پیشرفت کنه، حاضر شده اجازه بده هرمیون همراه جرالد شرکت کنه!!

با نیروی ذهن صحبت کردن هری و اون مَرده(اسمش یادم نیست) به صورت جدا از داستان برام جالب بود چون به این موضوع علاقه خاصی دارم! ولی توی داستان زیاد جالب نبود چون ما اکلو منسی(چفت شدگی) رو داریم و این دوتا خیلی به هم شباهت دارن! با توجه به اینکه هری توی اکلومنسی ضعیفه پس احتمالا توی خواندن ذهن هم ضعیف باشه و اینکه با وجود ضعف تونسته باشه اونقدر زود یاد بگیره خیلی چیز باحالی نبود!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: هری پاتر و جادوی خاطرات
ارسال شده در: دوشنبه 6 فروردین 1386 16:51
نمایش جزئیات
آفلاین
وای خدای من !!!!!!!!! من یه ذزه اش رو خوندم و فقط یگر یک کلمه میتونم بگم : خدا به داد رولینگ برسه ! اگر بفهمه که اینا رو چاپ می کنن ا
اگر فقط fan fictionبوذ و چاپ نمی شد یه چیزی ولی چاپش.....

کاربر عزیز، به نظر شما، این چند کلمه خیلی مهم بودند؟! بهتر نبود که نکات بد یا خوب این داستان رو می نوشتی و فقط به یک نظر بدون دلیل بسنده نمی کردی؟! لطفا وقتی پست می زنید، حواستون به این چیزا هم باشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنیتا دامبلدور در 1386/1/6 19:31:09
Re: هری پاتر و جادوی خاطرات
ارسال شده در: دوشنبه 6 فروردین 1386 16:11
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام . ببخشید اگه می شه برای من توضیح بدین این کتاب رو از کجا بگیرم ؟
تیبریوس آگدن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه قبلي من
هرگز یک اژدهای خفته را قلقلک ندهید .
Re: هری پاتر و جادوی خاطرات
ارسال شده در: دوشنبه 6 فروردین 1386 03:23
نمایش جزئیات
آفلاین
من واقعا بايد قربون الينا برم واقعا راست ميگه كسي سايتي فروشگاهي چيزي نميشناسه كه بشه بقيشو دانلود كرد منتظرم
اين يك نظر سنجي و فراخوان براي كمك به كسانيه كه مشكل منو دارند با تشكر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خدایا مرا آن ده که آن به :oop
Re: هری پاتر و جادوی خاطرات
ارسال شده در: شنبه 23 دی 1385 09:07
نمایش جزئیات
آفلاین
چرا هيچكس نميگه اين كتابو كدوم انتشارات منتشر كرده
اي بابا خوب منم مي خوام بخونم
منم تا فصل نوزده از سايت آراياني خوندم اما بقيشو نذاشت
خواهش مي كنم ترو خدا بگين مال كدوم انتشاراته

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بادها چون به خروش آيند ابرها دير نمي پايند
اشكها لذت امروزند يادها شادي فردايند
Re: هری پاتر و جادوی خاطرات
ارسال شده در: چهارشنبه 26 مهر 1385 03:02
نمایش جزئیات
آفلاین
کتاب متوسطی بود و شخصیت پردازیش خوب بود ولی خیلی اتفاقات نزدیک به هم بود و انگار نویسنده کمبود وقت داشته و آخر کتاب هم خیلی سبک به پایان میرسه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت:
نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی