جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

19 کاربر(ها) آنلاین هستند (12 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
19
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  31 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: مدیریت جلسات حضوری سایت | تهران (رسمی)
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 آبان 1393 16:49
نمایش جزئیات
آفلاین
نمیدونم چرا،ولی انگار بهم وحی شد بیام بگم:

-جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودی جیغ جیغو خــــــــــــــــــــــــــــــــــودتی!




اسپم؟!

دو نقطه خط به مقدار لازم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرنس در 1393/8/20 18:35:43
ویرایش شده توسط atena-k در 1393/8/20 19:59:11
پاسخ به: مدیریت جلسات حضوری سایت | تهران (رسمی)
ارسال شده در: دوشنبه 19 آبان 1393 18:58
نمایش جزئیات
آفلاین
های تو اِوری وان!

خب، اول یه تشکر کنم از پرنس عزیز که این میتینگ رو برگذار کرد و جماعتی رو دور خودش جمع کرد و رستوران رو پُر کرد و خرج یه روز عمو نیکی و بروبکس بوف رو در آورد!

ماشاالله چه میتینگی بود! جماعت جادوگر رو دیدیم، اول لودر رو دیدیم اِگین. بعد با وزیر بلک آشنا شدیم و بعدش هم با بارتی کرواچ عزیز و دوست داشتنی. هکتور و وزیر اسنیپ هم زود تر رسیده بودند.
رفتیم داخل، بوف سوت و کور بود. روح پرنس داشت اونجا می پلکید ولی خودش نبود. رودولف اومد بعدش. بعد هم وزیر بلک، لودو رو فرستاد پی پرنس و بعله...

از دور یه جماعتی میومد. جلوی جلو اونا پرنس بود، بعد تام ریدل بود و لودو. سالازار هم بود راستی! بچه های طرفدار فانتزی هم پشت سر پرنس بودن. کلا یه ابهتی داشت این صحنه که نگو و نپرس.

میز ها رو به هم چسبوندیم و جا شدیم! [ یه چیزی بگم در حاشیه! اگه رفتین بوف، مراقب صندلی های لق باشید! ] پرنس هم شروع کرد به صحبت و ما هم شروع کردیم به معرفی. بعد از مدتی که همه معرفی کردن، لودو در یک حرکت انتحاری خواست پرنس رو بلاک کنه که با پیشگیری های پرنس، لودر از انجام این کار باز ماند و نشست مثل یه لودر خوب روی صندلی خودش!

نگهان، موجودی اومد از در داخل. پرنس که مونده بود چی بگه، گفت شما؟
و موجود جیغ جیغوی روی صندلی نشست و بعد از صاف کردن صدای خودش گفت: پیام هستم!

بعله، جینی ویزلی هم وارد جمع شد و پرنس با سوال " ببا هری پاتر چگونه آشنا شدید؟ " بحث رو شروع کرد...

جماعت دونه دونه تعریف کردن قضیه چیه و این حرفا. ناگهان خبر رسید دامبلدور داره میاد. با گفتن این حرف، مرگخوارا چوب دستی ها رو کشیدن ولی با دیدن قیافه ی سیریوس بیخیال ماجرا شدن.
دامبلدور و عده ای دیگه که من فقط فهمیدم یکی از اونا ریموس لوپین پدر بود، وارد سالن شدن و کلا یه دو سه تا میز دیگه به کاروان جادویی اضافه شد و اینا هم جا شدن.
دامبلدور اومد یه سلامی داد به محفلیا و نشستیم پای حرف های دامبلدور و اساتید سفید.
پروفسور اسنیپ و فکر کنم هکتور و دوست عزیزشون هم محل رو ترک کردن و اعلام سیر بودن کردن.
بعدش هم غذا سفارش دادیم و بعد از اینکه روده کوچیکه، بزرگه رو هضم کرد، غذا رو آوردن و ملت افتادن به جان غذا ها و کلا نابود شد اون یه تیکه!
بعد هم بیشتریا رفتن و ما موندیم با پرنس و رودلف و تام و دو تا از بچه های فانتزی و لودو که هم مسیر بودیم!
هیچی، شب تموم شد و خیلی هم خوش گذشت! ایشاالله توی تولد جادوگران میبینیم هم دیگه رو!

همین دیه! این بود گزارش ما از میتینگ رسمی جادوگران = آبان 93 =
با تشکر، شبستری!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ویلبرت اسلینکرد در 1393/8/19 19:52:01
پاسخ به: مدیریت جلسات حضوری سایت | تهران (رسمی)
ارسال شده در: جمعه 16 آبان 1393 17:54
نمایش جزئیات
آفلاین
والا اونطوری که تو پیتزاهارو یکی پس از دیگری کره میکردی و میزدی زمین حتما خیلی داشت بت خوش میگذشت


مدیر اسپمر ... نمیخوایم نمیخوایم ... حیا کن ... رها کن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: مدیریت جلسات حضوری سایت | تهران (رسمی)
ارسال شده در: جمعه 16 آبان 1393 17:46
نمایش جزئیات
آفلاین
عه؟ خوش گذشت بهم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: مدیریت جلسات حضوری سایت | تهران (رسمی)
ارسال شده در: جمعه 16 آبان 1393 17:28
نمایش جزئیات
آفلاین
سیریوس نشر اکاذیب میکنه آقا جیمز اومده بود! حتا مورفم بود منتها دم در واستاده بود خدمات رسانی میکرد تو نیمد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: مدیریت جلسات حضوری سایت | تهران (رسمی)
ارسال شده در: جمعه 16 آبان 1393 16:35
نمایش جزئیات
آفلاین
پس دست بالا بردنش نکته انحرافی بود(:دی)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
میجنگیم تا آخرین نفس !!
میجنگیم برای پیروزی !!!
برای عـشـــق !!!!
برای گـریـفـیندور !!!!!


ارزشی انفجاری


تصویر تغییر اندازه داده شده




شناسه قبلی:لاوندر براون
پاسخ به: مدیریت جلسات حضوری سایت | تهران (رسمی)
ارسال شده در: جمعه 16 آبان 1393 14:54
نمایش جزئیات
آفلاین
تشكر از همه دوستاني كه مراتب برگذاري اين ميتينگو محيا كردن و يه تشكر ويژه از سيريوس عزيز كه منو مطلع كرد از اين ميتينگ.

تجديد خاطره شد برام واقعا، خيلي هم خوش گذشت، با بعضي دوستان هم آشنا شدم.

به احتمال قريب به يقين با اسم ديگه اي به ايفا بر ميگردم به زودي.
موفق باشيد همگي
مهيار

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: مدیریت جلسات حضوری سایت | تهران (رسمی)
ارسال شده در: جمعه 16 آبان 1393 14:27
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
آخه میدونید..جیمز اومد


جیمز نبود.
ایشون از دوستان ریموس لوپین (محیا) بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: مدیریت جلسات حضوری سایت | تهران (رسمی)
ارسال شده در: جمعه 16 آبان 1393 12:30
نمایش جزئیات
آفلاین
بسم مورگانا!
آقا همه اومدن گزارش نوشتن گفتیم ما هم بنویسیم!

چه حرکت فــــــــــــــــــــــــــانیه این میتینگ!البته از خطرات جانیش بگذریم!اگه با بابام نیومده بودم دو تا از دوستان عزیز(اصلنم فکر نکنید که سیریوس و ویلبرت بودنا!)منو می کشتن!
خب..با افراد تازه ای آشنا شدیم.یکی دو تا سوتی ناز هم دادم که فکر نکنم کسی فهمیده باشه!
شایدم فهمیده باشه به روش نیاورده باشه..مورگانا عالمه..

در یک حرکت انتحاری رفتیم،خودمونو معرفی کردیم،پرنس قول اتاق مجزا در جزایر بالاک رو به یه عده داد و...برگشتیم!بله برگشتیم!

یه عضو غایبِ حاضر هم داشتیم."لیلی لونا پاتر" از طریق تلفن حاضر بود.بدبخت پرنس بی حنجره شد یه سلامی فرستاد مثل اینکه نشنیده!

دروغ نگم یه کم احساس تنهایی کردم ولی خوش گذشت..بالاخره دیدمشون!همه اونایی که خیلی وقته شب و روزمو باهاشونم..دیدم!

درسته به ما خوش گذشت ولی از حرفهای لودو و پرنس(فضول هم خودتونید)متوجه شدم قرار بود کارهای مهم تری اونجا انجام بدیم که متاسفانه به علت ناهماهنکی های پیش اومده نشد!

دیگه..گفتم که سیریوس میخواست منو بکشه نه؟!

خب..گفتم که یه سری ملت باحال رو دیدیم نه؟!

هوم..گفتم که نتونستم زیاد شیطنت کنم نه؟!

گفتم؟نه دیگه این آخریه رو نگفته بودم!خب نشد دیگه!چادرم یکمی مانع می شد.نه اینکه خود چادر مانع باشه ها..نه!آخه من اصولا چادری نیستم ولی همیشه توی خانواده بهم گفتن که چادر حرمت داره.تا هفتم امام سر کردم ولی..بگذریم..در کل خیلی سختم بود نقش یه خانوم متین و با وقار رو ایفا کنم!والا!از چشمای من شیطنت می باره!حالا بیا با وقار راه برو!درست بنشین!حواست باشه چادرت نره عقب!شال زیر چادرم که دردسر..

یه سوال اینجا پیش میاد:چرا من اینا رو اینجا گفتم؟خودمم نمیدونم!شاید خواستم کاری رو بکنم که کسی نکرد.یه کوچولو از حال خودم رو هم توصیف کنم!فقط اینجا جای پرنس خالیه که بیاد و اونایی که دست آخر توی جلسه حاضر شدن بگه!آخه میدونید..جیمز اومد(پسرم رو میگم!)پروفسور اومد و خیلی های دیگه که الآن یادم نمیاد!

تا درودی دیگر؛بدرود فرزندان روشنایی و تاریکی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
میجنگیم تا آخرین نفس !!
میجنگیم برای پیروزی !!!
برای عـشـــق !!!!
برای گـریـفـیندور !!!!!


ارزشی انفجاری


تصویر تغییر اندازه داده شده




شناسه قبلی:لاوندر براون
پاسخ به: مدیریت جلسات حضوری سایت | تهران (رسمی)
ارسال شده در: جمعه 16 آبان 1393 08:36
نمایش جزئیات
آفلاین
اقا من نمیدونم میتونم بیام یانه منظور اینکه از لطحاظ سنی منو راه میدید یا نه اما ادرسو برام نفرستادید که

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

ارزشی خونخوار
تصویر تغییر اندازه داده شده


تصویر تغییر اندازه داده شده