جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
11
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: آیا دامبلدور زبان مارها را بلد است؟
ارسال شده در: جمعه 17 خرداد 1387 20:41
نمایش جزئیات
آفلاین
بیشتر بر این عقیده ن که دامبلدور مار زبان نیست چون اگه بود در کتاب 2 باید مثل هری متوجه باسیلیک می شد.

در مورد اینم که در کتاب 6 وقتی خاطره خانه گونت ها رو با هری تو قدح اندیشه میدید و مورفین به زبان مارها حرف میزد بنظر میرسید اونم پیش زمینه داره و یه جورائی متوجه حرفای مورفین میشه وقتی صفحات قبل تاپیکو خوندم در بحثی که بین هری پاتر و راجر دیویس بود ما حصل این شد که خواندن ذهن مورفین محتملتر از مارزبان بودن دامبلدور در توضیح این قضیه س

نظرا شبیه هم شده،اگه کسی مطلبی برای گفتن داره بگه در غیر اینصورت تاپیک حداکثر تا 2 روز آینده قفل میشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا دامبلدور زبان مارها را بلد است؟
ارسال شده در: جمعه 17 خرداد 1387 19:25
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من نه
چون تو کتاب 6 مارولو به پسرش که یه چیزی گفت دامبلدور به هری گفت: حتما تو فهمیدی اون چی گفت نه؟
برای همین دامبلدور مار زبون نیست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به هیچ مرگ خواری اعتماد نکن
Re: آیا دامبلدور زبان مارها را بلد است؟
ارسال شده در: پنجشنبه 16 خرداد 1387 20:39
نمایش جزئیات
آفلاین
خب همه میدونیم که تنها کسانی این زبون رو بلد بودن که از خانواده اصیل اسلایترین باشن بس دامبولدر نمیتونسته یک مار زبان باشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
از کوچه های خاطرم امشب عبور می کنم این خاطرات کهنه را با تو مرور می کنم از عشق
Re: آیا دامبلدور زبان مارها را بلد است؟
ارسال شده در: چهارشنبه 15 خرداد 1387 17:56
نمایش جزئیات
آفلاین
وقتي يكي مثل رون تونست حتما دامبلدور مي تونست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا دامبلدور زبان مارها را بلد است؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 خرداد 1387 22:48
نمایش جزئیات
آفلاین
تو اون کتاب خودشون رو کشتن که فقط هری تو اون زمان زبان مار هارو بلد بو و اون هم به علت وجود نیرو های خبیثد
اون وخ دامبلدور چطوری بلد باشه؟ :دی

اگر بلد بود دره تالار اسرار رو از قبل خودش باز میکرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I will leave the sun for the rain...
Re: آیا دامبلدور زبان مارها را بلد است؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 خرداد 1387 15:39
نمایش جزئیات
آفلاین
نه مار زبان نیست تعداد معدودی از انسان ها که بیشتر از نواده های سالازار اسلیترین باشن اینگونه هستند

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا دامبلدور زبان مارها را بلد است؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 خرداد 1387 11:32
نمایش جزئیات
آفلاین
بله. فكر ميكنم من قبلا اينجا نظر دادم. ولي به هر حال من نظر خودم رو اعلام ميكنم:
دامبلدور به نظر من مار زبان نيست. چون هيچ جاي كتاب اصلا به اين موضوع اشاره اي نشده. رولينگ فقط و فقط ميگه كه تنها مارزبان ها : لرد سياه و هري پاتره.
در ضمن ، اگه دامبلدور واقعا مارزبان بود ، حتما صداي اون ماره رو توي كتاب دو ميشنيد. ( منظورم باسيليسكه )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق ايمان است.

عضو محفل ققنوس عضو ارتش دامبلدور
Re: آیا دامبلدور زبان مارها را بلد است؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 خرداد 1387 00:00
نمایش جزئیات
آفلاین
منم می گم مار زبان نیست.به همون دلایلی که که بقیه می گن.ولی یه سوال...تو قدح اندیشه متوجه نشد که گانت چی میگفت؟!ولی به نظر میرسید که در جریان همه چی هست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
لحظه های زندگی مثل توت فرنگی اند
یکی بی مز�
Re: آیا دامبلدور زبان مارها را بلد است؟
ارسال شده در: دوشنبه 13 خرداد 1387 17:11
نمایش جزئیات
آفلاین
من بانظر ایگنتیوس پورال که میگه:
به چند دلیل دامبل مار زبان نیست:
اول اینکه توی کتاب دوم باید مثل هری متوجه باسیلیک می شد.

دوم اینکه توی کتاب هفتم از حرفای مورفین سر در نمیاره.

سوم اینکه از نوادگان سالازار نیست و می دانیم که به غیر از هری فقط نوادگان سالازار توانایی حرف زدن به زبان ماری رو داشتن.

چهارم اینکه توی کتاب دوم بینز به بچه ها میگه که برای پیدا کردن حفره اسرار همه جای مدرسه رو گشتن ولی چیزی پیدا نکردن.مطمئنا دامبلدور با اون همه دقت متوجه کنده کاری های مار شکل روی اون شیر دست شویی می شد و به فکرش می رسید که به زبون ماری باز می شه . پس اگه مار زبون بود از تواناییش استفاده می کرد و حفره اسرار رو باز می کرد . هر چند این احتمال آخریه بیشتر حدس و گمانه چون اصلا ممکنه از قصد نخواسته باشه بازش کنه . ولی بقیه دلایل همه مستندن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: آیا دامبلدور زبان مارها را بلد است؟
ارسال شده در: پنجشنبه 9 خرداد 1387 20:59
نمایش جزئیات
آفلاین
با صحبت های دوستان خیلی موافقم ، اینطور که همه گفتن ...

دامبلدور نه از نوادگان اسلیترین بوده ، نه در ترم دوم کتب هری پاتر از وجود باسیلیسک خبر دار شده و دلیل آخر ایگنتیوس که گفته اون نتونسته در حفره اسرار رو باز کنه !

در هر صورت اگر دامبلدور مار زبان هم باشه که نیست باید یه جایی نشون می داد که مار زبانه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!