جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

11 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
10
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  36 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  116 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  367 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: جشن های تابستانی سایت( بالماسکه سابق!)
ارسال شده در: دوشنبه 12 بهمن 1383 16:50
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان گرامي: اين تاپيك دوباره بازسازي ميشه و مديريتش هم خودم ميكنم

تا تغيير دكراسيون يه كم طول ميكشه تا راه بيوفته!!
ولي مطمئن باشين كه خوب ميشه!!
تا چند روز ديگه اينجا راه ميوفته
خب كساني كه ميخواين من رو در اين امر خير كمك كنند،بگن!!!
البته به عنوان خدتمتگذار.........
با حقوق مناسب!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

آوادا کداورا! طلسمی با دو چهره!
Re: عروسی!
نقل قول:

ونوس نوشت
مدریت کلیه ی رقص ها را از قبیل عربی،بندری،لامبادا،تکنو و ... را من به عهده می گیرم!

دختر گنده كرپم بشه رقاصك سايت؟...
اي هوار! ... اينا همش تقصير اين مري لين بوده!.. از روزي
كه به اين وني چشمك زد به جاي اينكه نيست بشه اينشكلي شد!...
ونوس برو تو اتاقت در رو هم ببند!...
بعد از 1000 سال عفت داري حالا اين بود دستمزدم! ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ̔䠈ǡ㇓ߥ ȇ ̇Ϧ?ч䧠/></td></tr><tr><td class=
ارسال شده در: یکشنبه 22 شهریور 1383 05:37
نمایش جزئیات
آفلاین
ولدمورت : باشه ولي من فقط با آهنگ هاي عشقي مي رقصم !
كينگزلي: پس بفرماييد براتون رقاصه هم بيا ريم كه با هاش برقصي ؟
ولدمرت : ممنون مي شم فقط زياد چاق نباشه !
كينگزلي : ديگه چي ؟
ولدمورت : همين اگه كار ديگه اي بود مي گم .
كينگزلي با عصبا نيت زير لب چيزي مي گه و مي ره يه گوشه مي شينه !

آهاي پسر بيا اينجا ببينم !
پسر بيچاره كه از تر س ميلرزيد مياد جلو ميگه : امري بود ؟
كينگزلي : آره برو يه رقاصه پيدا كن بيا ر ببينم مي خواد چه كار كنه ؟
پسر :چشم جناب وزير !

چند دقيقه بدپسر بيچاره با يه عجوزه بر مي گرده تا چشمش به ولدمورت مي افته سرخ مي شه (ولدمورت هم همينطور )

بچه ها از اون ور مي گن : ولدمورت ........ولدمورت......بايد برقصه ولدمورت بايد برقصه ....... !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ̔䠈ǡ㇓ߥ ȇ ̇Ϧ?ч䧠/></td></tr><tr><td class=
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 مرداد 1383 16:34
نمایش جزئیات
آفلاین
خب....جشن شورو شد؟...پس....
خانوما دس....آقایون رقص....حالا برعکس...
همگی دس.....ولدمورت رقص!
حالا همه با صدای بلند...آی باریکلا...ولدمورت باید برقصه...ولدمورت باید برقصه...
بابا بیاین جشنو گرم کنین...زیرشو فوت کنین دیگه!



افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
lona
Re: عروسی!
ارسال شده در: یکشنبه 28 تیر 1383 17:11
نمایش جزئیات
آفلاین
مرلین این وسط نرخ تایین میکنه و همش میگه تقصیر بلاتریکسه!
مرلین داره در گوش همه یه چیزی میگه....
آرتور ویزلی اون بغل داره از خوشحالی ذوق مرگ میشه...
کینگزلی به مرلین شک میکنه....
کینگزلی:وارتا استراگتوس!
صدای مرلین که در گوشی صحبت میکنه بلند پخش میشه!
مرلین در گوشی:ببین آرتور میخوایم ضد این کینگزلی کودتا کنیم..چشم ندارم ببینم وزیره.....بیا همگی جمع شویم دست در دست هم بگیریمو بپیچانیم! تا کینگزلی رو سرکوب کنیم....نمیدونم چرا صدام انقدر بلند شده مثلا درگوشی دارم حرف میزنما.....
مرلین دوروبرشو نگا میکنه....
آرگوس فیلچ:مرلین برو کنار بزار باد بیاد...
مردم همگی به صحبتای مرلین
کینگزلی چوبدستی رو میگیره جلو دهنش میگه بطنین!
کینگزلی:مرلین جان از شما کمال تشکر را برای بوجود آوردن لحظات مفرحی در عروسی کمال تشکر را دارم...
جمعیت:مرلین برو بیرون..مرلین برو بیرون...
کینگزلی:مرلین جان لازم نیست بری..اما بشین صحبتنکن کپنت تموم شده!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یوزر آیدی شماره ی 57.
یکی از اعضای فوت شده،سوخته و خاکستر شده ی جادوگران.
Re: عروسی!
ارسال شده در: یکشنبه 28 تیر 1383 11:42
نمایش جزئیات
آفلاین
هوممم..ببخشید عروس خانوم کجان؟!
(کینگزلی بسته ای رو باز می کنه)
از طرف بلاتریکس به شکم...
1. ا عدد نوار شبرنگ برای بستن دور سر خود و از تاریکی در اومدن!
2. کلاه گیس با مدل های مختلف..تیغ تیغی..بلند صاف فرفری..
3. یک عدد میز ریاست برای خالی شدن عقده ی وزارت!
4. یک عدد شناسنامه ی تقلبی به جا مانده از زمان مودی! برای روز مبادا!
5. یک عدد کفش پاشنه بلند برای عروس خانوم که قدشون به شما برسه..
6. رنگ مو برای عروس خانوم تا از حالت قرمزی در بیاد!
7. کرم سفید کننده برای شکم...برای برطرف کردن تضاد رنگی با عروس خانوم.
8. یک عدد خرمهره، به جا مانده از زمان مودی
9. عکس بلا و الن برای خاطرات
10. یک عدد عروس خانوم جهت شرکت در مراسم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: عروسی!
ارسال شده در: یکشنبه 28 تیر 1383 10:22
نمایش جزئیات
آفلاین
مدریت کلیه ی رقص ها را از قبیل عربی،بندری،لامبادا،تکنو و ... را من به عهده می گیرم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: عروسی!
ارسال شده در: شنبه 27 تیر 1383 15:32
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

-گفتم بفرمایید برید تو!
-نگفتی دسشویی کجاست!
-آهان در اول شمت چپ!

مرلین:چی؟شمت چپ؟ببینم شما با آموش نسبتی داری؟
-چی من؟نه بابا تقصیر نویسندس! احتمالا خسته بوده بجای سه زده ش!
مرلین:شما بگو سوسک!
-شوشک!
نویسنده:اینم برای حال گیری!حالا من اشتباه تایپ میکنم؟
مرلین:ای انگل جامعه!همش تقصیر بلاتریکسه!
کینگزلی(تریپ مهران مدیری)کیــــــــــــــــــــــــــــه!؟!هی سرصدا میکنید!
-جناب کینگزلی مرلینه دنباله دسشویی میگرده!
کینگزلی:به به جناب مرلین امروز زحمت خطبه ی عقدو باید بکشیا!
مرلین(چپ چپ نگاه میکنه)چشــــــم جناب وزیرررر!

-----------------------------------------------------
-شما؟
من؟منو نمیشناسی؟ای خاک بر سرت!
-چی؟درست صحبت کن!
-دارینوس دهنیوس ببندیوس خیلی خریوس نیاییوس کجایوس آرکانتوس نقرسیوس!
کینگزلی:دارکی بیا تو به مجلس حال بده!
دارکی:چشم شکم جان!خب شروع کنم؟
جمعیت:حاجی دارک بخوای نخوای دوست داریم!
دارکی:خب شروع میکنم..دامبلی...دامبلی...دامبلی یو مه جبینی مایه ی عدل زمینی....همه با هم م م!بگید جانم دامبل بل بل...
یکی از رو اکو دربیاره ره ره......
کینگزلی:بابا میکروفونو ازین بگیرین!

-------------------------------------------------

-شما؟
-......
-خانوم اینقدر نچرخ سرم گیج رفت!
-......
-گفتم شما؟
-ما الاهه ی هفت خورشیدو زمین و 4 تا دیگه سیاره ی زیبایی و پروانه ای هستم!
-چی میگی خانوم کارت داری؟
-بابا سلزارم گفت برو تو مجلس درو هم ببند!
-چی می گید بابا واستا شناساییت کنم!

--------------------------------------------------
من هی مهمون دعوت میکنم یکی نمایشنامه ی عروسی بنویسه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یوزر آیدی شماره ی 57.
یکی از اعضای فوت شده،سوخته و خاکستر شده ی جادوگران.
عروسی!
ارسال شده در: شنبه 27 تیر 1383 01:04
نمایش جزئیات
آفلاین
دامبلدور در اتاق خود نشسته بود و ناگهان جغد خوشرنگی از پنجره وارد میشه...نامه ای رو که شکل قلب داره رو به دامبلدور میده...
دامبلدور روی نامرو میخونه...

کینگزلی......جینی

ویزلی..........شکلبولت

دامبلدور نامه رو باز میکنه...موزیک قشنگی از تو نام شنیده میشه...
جناب آلبوس دامبلدور مدیریت مدرسه ی هاگوارتز
با سلام
...................................
.........................این دو کبوتر عاشق.................
..............پیوندو اینا......................................
از شما دعوت میشود در مراسم جشن عروسی شرکت کنید.
مکان:تالار جشن بالماسکه
زمان:از صبح تا شب

با تشکر
وزیر کبیر سحروجادو
کینگزلی شکلبولت
-----------------------------------------------
جلوی در تالار بادیگاردا کارتارو میگیرن که منافقا نیان تو....
-بله شما...مودی ...بفرمایید
مودی با کت شلوار راه راه وارد میشه....
سلام بچه ها سلام مینروا آآآآخ (میخوره زمین!)
مودی:مگه آزار داری بلا؟

-شما؟
-آلبوس پرسیوال برایان...
-خب بابا فهمیدم برو....
-آخ سرم چرا پرت میکنی نامرد؟

کینگزلی:به به جناب دامبلدور مشرف فرمودین...
دامبلدور:چی چیو مشرف فرمودین این یارو گنده هه کیه جلوی در؟
کینگزلی:هیس هیس ببین منو جلو دوربینیم!
دامبلدور:بله بله داشتم میگفتم...چه مرد نازنینی بود...

-شما؟
-من؟فقیرم!
-کارتتو بده ببینم!
-کارت ندارم بزار برم تو...غذا بخورم...
-جناب کینگزلی یکیه غذا میخواد چی کارش کنم؟
کینگزلی:به به سوروس جان بیا تو!
سوروس نقابو برمیداره میپره تو!
سوروس:آخ جوون غذا

-شما؟
-من مرد طنحای شبم!
-الان که شب نیست!
-چرا حصط شما نمیدونی!
-جناب کینگزلی این کیه هی غلط مینویسه؟
-بگو بیاد تو....ببینیم از دنیای هک و دیسیک تووپ چه خبر!
-برو تو!
-مرثی!

-شما قربان؟
-چی شما چیه تقصیر بلاتریکسه!
-شما کی هستی؟
-اومدم برم دسشویی!
-کارت داری؟
-آره بگیر
-بفرمایید
-......
-گفتم بفرمایید برید تو!
-نگفتی دسشویی کجاست!
-آهان در اول شمت چپ!

------------------------------------------
سیل مهمانان ادامه دارند!
بازم مینویسم الان کار دارم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یوزر آیدی شماره ی 57.
یکی از اعضای فوت شده،سوخته و خاکستر شده ی جادوگران.
Re:برادر خانوم!
ارسال شده در: جمعه 26 تیر 1383 21:48
نمایش جزئیات
آفلاین
بلاتریکس در رو می کوبه میاد تو...به به..همه جمع ان،بلاتریکس ردای روشو در میاره و لباس شب قرمزش نمایان میشه..
مودی با کت و شلوار سفید و سیاه به طرف بلا می دوه، مرلین پاشو میزاره سر راه مودی...شپلخخخ
همه:
مودی چوب دستیشو در میاره...بنگگگگ...
مرلین ..دستشویی کجاس..و به سرعت از تالار خارج میشه
فرد: به خانوم لسترنج می شه از این شیرینی ها امتحان کنید؟!
بلا با شوق:اوه اره ..ویزل..حتما
همه:
بلا: هوم...چی شده؟
کینگزلی و جینی مشغول حرف زدن هستند..بلا به طرف اونا میره و با دست به پشت کینگزلی می کوبه: هی ..چطوری شیکم؟!
جینی: خانوم لسترنج؟!
بلا: پس فکر کردی کیه ویزل؟
جینی: راستش فکر کردم آقای لسترنجه..ریشاتون حیلی خوشگله
بلا:یوووووووووووهههههههااااااا..فرد ویزل مو قرمز بیا اینجا..
آرتور میاد و جلوی بلا وایمیسته: هی اقای بلا..مواظب باش اینجا جشن عروسیه..
مرلین از تو دستشویی داد می زنه:همش تقصیر توه..
بلا: اااا عروسیه کیه؟ هومم..عروسیه شیکمه؟!
هومممممممممم..
بلا یه کم فکر می کنه...شیکم؟؟! الن...هوممم
بلا: شیکم...ویزل...تبریکات منو بپذیرین..منم برم به سوروس جونممممممممممممممم برسم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!