جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

76 کاربر(ها) آنلاین هستند (67 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
74
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  172 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  348 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 7 آذر 1384 14:01
نمایش جزئیات
آفلاین
من ... بزارید اینجوری بگم من تا حالا اینجا پستی نزده بودم ا...چون فکر میکردم همه ی این کل کلا بچه بازی اما الان فهمیدم نه تو این پستم فقط میخوام چند کلمه بنویسم " انسان تحت فشار کارایی را میکنه که شاید هیچ وقت تو خواب هم نمیدید اون کار را کنه"

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 7 آذر 1384 10:59
نمایش جزئیات
آفلاین
سالازار جان ازت ممنونم !! بازم نظر ريموس رو قبول دارم ! ريموس جان اگر خواستی بازم حذف کن ، به هر حال مدیريد و اختیار تام داريد !
نمیخوام این بحث رو ادامه بدم ولی رونان جان چی میشه که وفادارترين فرد این جوری میشه ؟ از این جنبه بهش نگاه کنید !
این بحث رو تموم کنید ! حرفی نمونده که زده نشده باشه !
بازم ممنون !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 7 آذر 1384 10:23
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر همه...
سرژ جان! واقع ازت به خاطر بازگشتت(البته يه كم دير شد...ببخشيد!) خيلي خيلي خيلي خيلي ...(n بار!) خوشحالم...
خيلي خوب كاري كردي كه برگشتي...
اما دراكو جان...اين رسم رفاقت و وفاداري نيست...سرژ همين 1 روز پيش رفته بود...حالا برگشته. چه ايرادي تو اين هست؟ يعني تو يه ذره احساس وفاداري نسبت به لرد قبليت نشون نمي‌دي؟؟؟
دراكو جان! آخه مگه اين تو نبودي اومدي توي نيروگاه اتمي و خانه‌ي گريمالد، وسط جنگ، گفتي ما لرد نداريم و جنگ تعطيله و اي مرگ‌خواران وفادار، تا لرد برنگشته، چيزي نزنيد؟؟؟!!! مگه تو نبودي؟ حالا خودت داري مي‌گي چرا اومدي؟ داري ميگي چرا لردمون برگشت...؟؟؟
بابا تو ديگه خيلي باحالي...!
ديگه اينجوريش رو نديده بوديم...! من خودم فكر مي‌كردم از اونايي هستي كه مي‌خواستي سرژ نره...خداييش قبول كن كه يه كم بي‌منطق رفتار مي‌كني...

به هر حال...لردولدمورت(سرژ جان) ، ازت يه خواهشي دارم... باز ناراحت نشو...سايت به تو احتياج دارن...بدون كه بين اين همه مرگ‌خوار، يه چند نفري هستن كه هنوز بهت وفادار خواهند موند... به هر حال، تو لردولدمورتي، اختيارت دست خودته، و هر كي هم دوست داشت، مياد تو ارتش عضو مي‌شه...تو خودت خوشت اومد و اومدي، من هم در اوج خوشحالي، بهت مي‌گم:

خوش اومدي!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 7 آذر 1384 04:34
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب خوب خوب
میبینم ه بازم انتقاد بازیه


عزیزان من روی این قضیه کمی تحقیق کردم

مهدی جان با اجازه شما به علت اینکه دراکو کاربر فعالی (فعال نه خوب ) بوده اینبار عضویت ایفای نقششو رو درست میکنم


ولی جدا میگم دراکو یا هر کس دیگه ای که بخواد در کار مدیران دخالت بکنه مورد دیگه ای ببینم شخصیت ایفای نقش رو معلق و آیدی شخص مورد نظر رو بلاک خواهم کرد
دیگه از این بحث ها نبینم

پی نوشت : پروفسور لوپین در قبول نکردن پیشنهاد من و گرفتن دوباره ایفای نقش از دراکو اختیار تام دارند و طبق صلاح دید خود عمل میکنند



با تشکر سالازار اسلیترین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نمایشنا
متاسفم!
ارسال شده در: دوشنبه 7 آذر 1384 01:18
نمایش جزئیات
آفلاین
خب من قبلشم يه پست زده بودم ولي ديدم بهتره پاكش كنم تا ريموس خودش جواب دراكو مالفوي رو بده!

ولي الان ميبينم كه باز دراكو منطق پذير نيست و باز حرف خودش رو ميزنه!

دراكو جان!
يه كم منطقي فكر كن!
من در حرفهاي ريموس هيچ مشكلي نميبينم!

در ضمن حذف كردن شناسه قانونش اينه كه مدير وقتي تشخصي ميده كه بايد كسي حذف بشه اون فرد رو حذف ميكنه!
تازه شما كه پارو از حد خودت فراتو گذاشتي و به نظر من اصلا بايد از سايت ميفتادي بيرون!

و باز هم در ضمن!
دراكو جان مثل اينكه تو از نوشته ريموس فقط دو سه تا كلمش رو خوندي!!
ايشون گفتن كسايي كه با ولدمورت مخالفن تاپيك بزنن و اونجا بگن كه چرا با لرد مخالف يا موافقن!چون نظر سنجي زياد قابل اطمينان نيست!
متوجه شدي؟

در ضمن اگه كسي بخواد به فكر آخرت خودش باشه،اون كس ما نيستيم!....اون شمايي كه شخصيت يك فرد محترم مثل ريموس لوپين كه همه دوستش دارند رو خراب ميكني و با نوشته هات ايشون رو كوچيك ميكني!....جالب هم اينه كه ريموس لوپين اصلا طرز حرف زدنش اين طور نيست و واقعا محترمانه حرف ميزنه....از اينجا هم ميشه فهميد كه كل اين گفتگويي كه شما گذاشتي غلطه و اگرم درست باشه خلاصه اي از چت هست و شما برداشتي يه جاهاييش رو جاي كلمات رو تغيير دادي تا به نفع خودت تموم بشه!......آره داداش!ما هم بلديم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 7 آذر 1384 01:13
نمایش جزئیات
آفلاین
فقط يه موردي رو در مورد لوسيوس مالفوي بگم...!

يه سوء تفاهمي ايجاد شده بود ميان من و لوسيوس كه تو مسنجر برطرف شد...و واقعا فهميديم كه سوء تفاهم بود...همونطور كه ميدونيد بهش لقب اشتباه خائن رو دادم...همينجا ازش معذرت ميخوام چون كه زود قضاوت نادرست خودمو تو جمع اعلام كردم...

مرگخواري هست وفادار و خوش فكر..يعني در بدترين دوران كه لرد رفته بود بهترين فكر رو كرد و خواست روحيه بده...ازش تشكر ميكنم...!

خب...از 11.5 شب تا 1 نشتم تمام پستارو دوباره بررسي كردم...حق با شماست...كمي نالان و خسته بودم ديگه نشد توي«سايت جادوگران» تشكر كنم تا همه بخونن...البته كوييرل گفت ديگه خسته شده اينقدر نحوه برخورد خونده...
اگر كسي جا موند شرمنده...ديگه خستگي بود و پيري و كوري...!
البته در اين بين از آلبوس تشكر نكردم چون ديگه نميخواد ديگه...بيست چهار ساعت دامبدور و ولدمورت دارن قربون صدقه هم ميرن...پس دليل نيست...!ولي فقط به يك نكته توجه كنيد..فكر كنيد الان ميلاد تو اين چند روزه نبود...مشخص نبود كه الان كي زنده بود كي مرده...
اين بار رو بزرگي كنين و تا آخرش بخونين


نقل قول:
انتونين دالاهوف:
اولا که سرژ عمرا بره و من نمي ذارم بره ديگه برادر حميد که فعاليت نمي کنه يا همون الستور سام وايز هم که نيست يعني فعاليتي مثل قبل نداره!کي بود از اونايي که خوب مي نوشتن فقط مونده بود سرژ بود و من کاملا يک شخص رو درک مي کنم در اين شرايط!


اولا اينكه موندم چطور منو جز اوناي كه خوب مينوشتن قرار دادي..دوما اگر هم ديدي يه خورده شايد بد ننويسم به خاطر همجواري با شما سه نفر بود(و البته از ديگران)
ممنونم از پستت...يادت بخير اون دوران اوج فعاليت...يادش بخير حزب ليبرال...يادت هست آخر شب عذاب وجدان گرفتيم؟

نقل قول:
هوكي:
سرژ... نه نرو... برگرد سرژ... برگرد... همه مي خوايم برگردي... حد اقل با همون شناسه ي سرژ تانكيان... ببين چقدر آدم ناراحت شد... نرو سرژ... نرو

اين هوكي جز افرادي بود كه هر ثانيه به ثانيه پي ام ميزاشت...هميشه با پي اماش منو شنگول ميكرد...هرمايوني بود..كي بود..كوييرل بود يادم رفت..فقط يكي بود كه ميخواست يه نكته اي رو بهم بگه...ديد شنگولم تو مسنجر بهم گفت...خداييش وقتي پي امهاي هوكي رو تو مسنجر ميخوندم پيش خودم ميگفتم اي كاش تمام اينا خواب بود و الان بوديم اوايل تابستون موقع انتخابات وزير و هوكي و رونان هم اون زمان عضو شده بودن...چه غوغاي ميشد...

نقل قول:
رودولف:
از رفتن سرژ عمیقا متاسف شدم...اصلا فکر نمیکردم لرد جدید ما به این زودی جمع گرم و خشانتبار مارا ترک کند...امیدوارم سرژ از دست من ناراحت نشده باشد من خطابم به او نبود به دراکو اینا بود که بهم درمورد حمله چیزی نگفته بودند...سرژ واقعا یکی از اعضای درست حسابی سایت بود بدون تعارف...بارها از پستهای سرژ خندیدم وبارها درمورد نوشته هایش فکر کردیم و وقتی فهمیدیم سرژ لرد شده خوشحال شدیم وهمچنین نگران که مبادا کسی به لرد ما بی احترامی کند!!!


يادت هست قبل از لرد شدنم بهت گفتم اگر لردتون يه غير اسليترين باشه حمايت ميكني..گفتي بستگي داره كي باشه...اول خيال كردم ميگي كه فقط بايد اسليترين باشه...ولي وقتي اينو شنيدم خوشحال شدم...
ممنون از پستت...در مورد جنگ هم خداييش هم توي اطلاعيه هاي سياه نوشتم هم توي هماهنگي توي اسليترين...ولي خب..دركت ميكنم..چون كه بالاخره خودتم گفته بويد وقتت كمه و وقتي ان ميشدي هيچ كدوم از اين تاپيك ها جز بروز شده ها نبودند و روحتم خبر نداشت كه توشون پست زده شده..بار ها براي خودم همچين اتفاقي افتاده...

نقل قول:
چو:
حق نداري بري! زورم شده يات سرژ ميشي يا همينجوري ميشيني!


ايول...بايد الان ميگفتم«بدون شرح» ولي دلم نيومد..ممنون از حمايت استكبارانت...!

نقل قول:
نارسيسا:
من که به نویسندگی حساسیت و آلرژی دارم، با اینکه همیشه جدی مینویسم، چون طنز نویسی به دلایلی پاک یادم رفته ... ولی با این حال عاشق نوشته های طنز هستم و در این میان با همون حساسیت که گفتم پست اعضا رو میخونم که بین اونها تنها پستی که این سبک رو ( طنز ) به کمال خودش رسونده، نوشته های سرژ یا ولدرمورت هست، که گوی سبقت رو از بقیه اعضا ربوده !


ممنون از تعريفت...من پشيزي نيستم(خودت گير دادي به اين جمله من)

ببين...يه بار هم تو نقد يكي از پستات گفتم...نوشته هاي تو با اينكه طنز توشون كم به چشم مياد ولي چنان قدرتي توش هست كه وقتي اولين كلمه از نمايشنامتو آغاز ميكنم سر يه چشم به هم زدن ميرسم به آخرش...حتي نمايشنامه هاي سراسر طنز بازم خستگي داره...ولي نميدونم چه شيوه اي داري كه رول هات ادمو جذب ميكنه...تو يكي از كار بر هاي هستي كه كم پست ميزني ولي درست حسابي

نقل قول:
لارا:
اشتباه میکنی..شما نقش لرد ولدمورتو خیلی عالی بازی میکنی و واقعا لیاقتشو داری..ما رو تنها نذار


باب...مرسي از تعريفت ولي نا عادلانه نبود؟همه چه بزرگ چه كوچيك و چه جديد و چه قديمي ميگن كه نقش سرژ بهتر بود...ولي خب..با توجه به راهنماي هاي نمايشنامه نويسي كه پرنس پيگويجن يا همون پرنس آريا بهم كرد از اين به بعد با شيوه جديد رول نويسي با ولدمورت شروع به كار ميكنم تا ببينم ريش مرلين چي ميخواد...!

نقل قول:
جرج ديويس:
من واقعاً شكه شدم...خدا كنه لرد برگرده.

به به...دوست قديمي...بچه ها..يكي از اعضاي ماه هافلپاف..البته درست كه هنوز به اندازه توانش و لياقتش شناخته نشده ولي هيچي از امپراطور كم نداره...يكي ديگه از دلايلي كه خيلي طرفدار جرج هستم اينه كه خيلي با اخلاص كار ميكنه...شما نبودين ببينين براي فيلم گروهي چه تلاشي ميكرد...فيلم خوبي از آب در اومد(خب..شايد مطابق ميل من نبود ولي دليل نميشه كه خوب نباشه...)

نقل قول:
اندروميدا:
در مورد سرژ با اینکه من زیاد در باره اش اطلاعات ندارم اما به نظر من خیلی رول هاش بهتر از بقیه بود

نه ديگه..ديگه نه ديگه...حالا اين به كنار..اگر ديدين از اين به بعد مغرور شدم و ديگه گفتم من آتشفشانم نگين چرا...خب..اينجوري ازت تعريف كنن خودت باشي چي كار ميكني؟

نقل قول:
دراكو:
لرد عزيز نظر همه رو شنیدی و دیدی که بیشتريا چی گفتن ! فکر کن و نظرت رو بگو و بدون که همه فقط در جهت رفع اشکالات قدم برمیدارن اگرچه راه گفتنش رو درست نمیدونن و امیدوارم که خوب تصمیمت رو بگیری و راه درست رو انتخاب کنی و همون طور که در ابتدای راه انتخاب این رول گفتم تو باید با اخلاق و رفتار بیست نفر بسازی و بدونی که هر کدومشون یه نظر دارن و ممکنه که نتونی با همشون هماهنگ بشی و اون وقته که شاید خیلی اتفاقا بیوفته ! به هر حال امیدوارم که راه درست رو از نظر خودت انتخاب کنی !

بله..حق با توه..من جديدا مت.جه حرفت شدم كه چقدر سخته با اين همه عقيده كنار اومدن..براي همينم پرنس پيگويجن پيام شخصي كه داد راهنماي هاي خوبي رو در چند خط براي كرد كه اين چند خط خودش هزار تا تاپيك جاي بحث داره...
واقعا متاسفم كه پيگويجن ديگه زياد وقت نداره به سايت سر بزنه...
چون جز كار براي بود كه روي پستش واقعا فكر ميكرد
دراكو جان...ممنون از كمك هاي فكري كه به من كردي..مخصوصا در مورد شوراي اتحاد...واقعا اين خيلي كمك بزرگي بود و من كاملا با حرفهاي منطقيت در مورد كار با شورا قانع شدم..همچنين هاگوارتز
نقل قول:
بيل ويزلي:
من نظر همه بچه ها رو در مورد برگشت لرد خوندمو. منم پستای لرد رو دوست داشتم با وجودی که یه سفیدم.

ممنون...البته فكر نكنم سفيدي و سياهي اثيري داشته باشه...ولي بازم ممنون كه به پستاي من اهميت دادي...ولي سفيد سياه نداره...قضاوت در مورد رول بايد رنگي باشه...

نقل قول:
شون پن:
نمیدونم چی شده....چرا همه چیزهای خوب داره از سایت میره

نمنه؟
اگر منظورت رفتن من بود كه دستت درد نكنه..حالا من شدم «چيز»؟

منظورت از چيز من هستم يا كله پاچه؟
هيچ وقت دوران انتخبات كه از گيلدروي حمايت ميكرديم يادم نميره..فكر كم اول تو خيلي مشكوك بودي كه حمايت كني يا نه..بعد اومدي حامي شدي...چه دوراني بود...د.باره ميتونيم با هم بسازيم اون دوران رو

شون پن جان...حالا يه «چيز» خوب برگشته...اون چيز ازت ميخواد كه توي رول پست بزني چون دلش براي پستاي تو تنگ شده...چيز چيز

نقل قول:
هرمايوني گرنجر:
سرژ كساني مثل من به نمايشنامه هاي كساني مثل تو نياز دارن تا از روش الگو برداري كنن پس نا اميدمون نكن

تو هموني نيستي كه روزانه دو ساعت از اكانتم براي چتيدن با تو ميره؟

اين قدر به پيسي خورديم كه از پستاي من الگو برداري كنين؟اين همه اعضاي توپ...تو كه خودت فرمانده ارتشي كه ديگه حرفي نميشه زد...اون دوست پسرت..رون ويزلي ...تركوندين كه...الان خوبيش اينه كه هر نوع رولي بخواي توي سايت هست...رول جدي و جذاب...رول طنز و جذاب...رول طنز جدي جذاب...رول خفن...رول مثبت...
نقل قول:
برادر حميد يا الستور مودي:
چرا سرژ رفت؟
سرژ دیوونه بود؟
سرژ بوق خل شده بود؟
سرژ بچه بود؟
سرژ خودخواه بود؟
سرژ کم ظرفیت بود؟


دو كلوم از مادر زن عروس
نميشه تو يه بار پست بزني آدم دل درد نگيره ...پستهاي جديت هم اينجوريه چرا..اصلا به عكسي كه ازت ديدم نمياد...

فقط در مورد تو ميتونم بگم كه براي همه چي مرسي...البته اين تشكر بيشترش به خاطر پستات بود...اوج طنز و زيباي رول رو در پستاي تو ميشه ديد...هيچ وقت نشد من پست تورو بخونم اولندش دلدرد نگيرم دومندش كه جاي تعريف نكنم...!
حتي دوستاي توي كلاس هم از داستان هاي پستهات خبر دارن...به عنوان طنز داستاني براشون تريف ميكنم...

نقل قول:
سدريك:
دوم اينكه من نميدونم قضيه رفتن سرژ تا چه حد جديه ولي از شناختي كه ازش دارم ميدونم كه اولا نميره اگرم بره مياد


تو با پروفسور تريلاني نسبتي نداري؟همون ابر كلاش كه از جادوگران چيزي نميداني تريلاني

عجب پيشگوي باحالي..البته نفس پيشگوييش ايراد داشت ولي خب..مهم اينه كه درست در اومد...ببينم..يه پيشگوي كن كه ببينم..من به هموني كه بي اون سردمه ميرسم؟


من به عنوان يه عضو عادي سايت از همه به خاطر اتافاقت پيش اومده معذرت ميخوام و همه رو به آرامش دعوت ميكنم...و به جاي حاشيه سعي كنيد انريمونو براي رول بزاريم...!
من شخصا تا زماني كه لرد باشم فعاليت خالصانمو و تلاش هميشگيم رو ميكنم و اگر هم زماني از لرديبركنار شدم اون موقع تصميمي ميگيريم...!

با تشكر...لرد ولدمورت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بیشتر از یک توضیح !
ارسال شده در: دوشنبه 7 آذر 1384 00:57
نمایش جزئیات
آفلاین
ريموس اینا رو به آلبوس هم گفتم که باید جواب پس بدید اون دنیا ها ! اینجا جای انتقاد کردنه ! به تعداد پیامای این تاپیک نگاه کن ! 1031 پیام ! اینجا مال انتقاده ! هیچ جایه دیگه ای هم حرفی نزدم جز اینجا ! چرا این جوری میکنید شما ! گذاشتن یه چت باکس از شما ممنوعه ! میشه قانونش رو نشون بدی؟ ساده ترین راه رو انتخاب نکنید ! میخوای متن کامل اون چت روم رو بذارم که همه ببینن ! ؟
اینجا قانون نداره مگه که الکی از ایفای نقش بر میداريد ادمو ؟
من میگم چرا نباید رای گیری بشه ؟ خوب خودت بگو !
متاسفم براتون ! واقعه متاسفم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
بیشتر از یک توضیح !
ارسال شده در: دوشنبه 7 آذر 1384 00:46
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

دراکو مالفوی نوشته:
وقتی که یه رای گیری حاضر نیستید بذارید برای اینکه اصلا این لرد رو بچه ها میخوان یا نه باید چی گفت ؟ لرد حق بچه هاست که بهش رای بدن ! اگر رای اورد که مشکلی نیست ولی میترسید که نیاره ! به خدا میترسید که رای گیری باشه ! یه دلیل منطقی هم نمیارید که چرا !! دلیلش چیه ؟ ريموس جان درسته شما مدیر ... شما همه کاره سایت ... ولی دلیل نداره که چون شما میگی همه بسازن !
بهت میگم یه رای گیری بذار میگی نمیشه ! میگم چرا چیزی نمیگی ! اخر هم نگفتی چرا !
شمام حرفهاتون رو زدید و منم زدم ! خود بچه ها بهترین داورن اگرچه براتون از ... هم بی ارزش ترن . این خلاصه گفتگوری من و ريموسه ! خود بچه ها تصمیم میگیرن .
# جواب نميدي؟

* گفتم راي گيري وجود نداره

# ايراد راي گيري چيه آخه ؟ بابا شاید رای اورد ؟


* ايرادش اينه که من نمي پسندم

#چرا ؟ تو رو جون هر کی دوست داری منطقي باشيد_دليل بگيد

* باشه براي بعد

# بگو خواهشا ! قسمت دادم ! لرد مال بچه هاست ! بگو ايرادش چيه ؟ بگو خواهشا !

* راي گيري شدني نيست .
_ اصلا اين لرد از ديد من تاييد شده س

# منطقي باش ! دلیلت چیه که رای گیری رو قبول نداری؟

# شايد کس بهتري باشه ! ما نگیم بده ! بچه ها بذار بیان بگن ! لرد مال اوناست !

* چون ميخوام حرف من باشه


# رفيق بازي نکنيد خواهشا .
ميدونم دوست داريد باشه
ولي بچه ها بايد بسازن باهاش
عدل و عدالت چي ميشه؟ حق رای که دارن !!

* بچه ها ميسازن

# شايد فرد بهتري باشه

* نشد !

# خواهشا

*شب بخير

# راي گيري نميگي چرا نبايد باشه ؟
بابا بچه ها حق دارن ؟
اونان که لردو انتخاب ميکنن ! اونان که باهاش ميسازن

* نظر عموم سايت رو هم ميدونم ! اگه غير اينه بيان همون تاپيک مخالفين بزنن .

# خوب اين يعني راي گيري ديگه

*بخاطر حرف بيخودشون تنبيه ميشن

# اينکه حرفي بيخوده يا نه رو کي تصميم ميگيره ؟

* معلوم ميشه ديگه ! اصلا من نظري نميدم !

# کي نظر بده پس! خود لرد حتما ؟



من معذرت میخوام که مجبورم این مسائل رو اینجا مطرح کنم ، چون اصلا ربطی به اینجا نداشت ؛ اما متاسفانه ایشون نذاشتن

اولا اینو بگم که این شناسه ی دراکو مالفوی از ایفای نقش اخراج شد بخاطر اینکه عینا متن خاص خصوصی ای رو توی سایت که محیط عمومی هست وارد کرد ؛ ثانیا در متن مذکور به شکلی که به نفع خودش باشه دستکاری کرد ! من متن عین این چت و کنفرانسی که قبلش بوده رو دارم ولی اینجا نمیذارم...اگه لازم شد به کسانی که تشخیص بدم نیاز هست نشون میدم.

برای توضیح باید عرض کنم که ایشون وارد بخشی خارج از حیطه ی خودشون شدن ! تایید شدن یا نشدن توی ایفای نقش از وظایف و اختیارات مدیر انجمنه و بنا بر صلاحدید مدیر انجام میشه ! بازم ذکر می کنم : مدیر در ایفای عقایدش توی حیطه ی فعالیتش اختیار تام داره همونطور که ناظر توی فروم خودش اختیار تام داره ! ایشون مطرح کردن که چرا ولدمورت اختیار جابجایی شخصیت پیدا کرده و گویا افرادی به این مسئله معترضند...خب همه میدونیم که اگه قرار باشه هر کسی به دسته ای از افراد بخاطر نقشی که دارن معترض باشه اینجا باید فقط شاهد دعوا باشیم ، بخاطر همینم مدیر رو مسئول کردن که تصمیم بگیره و مشکلات اینچنینی پیش نیاد !

جدای این مسائل ، در حال حاضر اصلا نیازی به بررسی وضعیت شخصیت ولدمورت توی سایت نیست ، چرا که همه مشغول فعالیتشون هستن و مشکلی هم وجود نداره ، اما من گفتم کسانی که با این مسئله مشکلی دارن میتونن یه تاپیک بزنن ودلایلشونو بگن ! چنانچه منطقی و مستند بود اگه لازم باشه ما تغییر میدیم ولی اگه نباشه افراد مذکور متنبه خواهند شد چرا که بی جهت وارد مسئله ای شدند که به اونها مربوط نمیشه !

نهایتا میگم : اگه کسی یا کسانی با وجود ولدمورت فعلی سایت مشکل دارند ، تاپیک میزنن و رسما اعلام می کنن و دلایلشون رو هم بخاطر مخالفتشون بیان می کنن ، اما اگه کافی نبود و فهمیدن که رای جمع افراد سایت به حرف اون فرد یا افراد برتری داره ، باید تاوان جسارت بی دلیل و بیموردشونو پس بدن !
( این مورد آخر رو بخاطر این مجدد گفتم که آقای مالفوی توی حرفهاشون به کلمه ی (( جمع)) بچه های ناراضی اشاره کردن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: یکشنبه 6 آذر 1384 21:53
نمایش جزئیات
آفلاین
وقتی که یه رای گیری حاضر نیستید بذارید برای اینکه اصلا این لرد رو بچه ها میخوان یا نه باید چی گفت ؟ لرد حق بچه هاست که بهش رای بدن ! اگر رای اورد که مشکلی نیست ولی میترسید که نیاره ! به خدا میترسید که رای گیری باشه ! یه دلیل منطقی هم نمیارید که چرا !! دلیلش چیه ؟ ريموس جان درسته شما مدیر ... شما همه کاره سایت ... ولی دلیل نداره که چون شما میگی همه بسازن !
بهت میگم یه رای گیری بذار میگی نمیشه ! میگم چرا چیزی نمیگی ! اخر هم نگفتی چرا !
شمام حرفهاتون رو زدید و منم زدم ! خود بچه ها بهترین داورن اگرچه براتون از ... هم بی ارزش ترن . این خلاصه گفتگوری من و ريموسه ! خود بچه ها تصمیم میگیرن .
# جواب نميدي؟

* گفتم راي گيري وجود نداره

# ايراد راي گيري چيه آخه ؟ بابا شاید رای اورد ؟


* ايرادش اينه که من نمي پسندم

#چرا ؟ تو رو جون هر کی دوست داری منطقي باشيد_دليل بگيد

* باشه براي بعد

# بگو خواهشا ! قسمت دادم ! لرد مال بچه هاست ! بگو ايرادش چيه ؟ بگو خواهشا !

* راي گيري شدني نيست .
_ اصلا اين لرد از ديد من تاييد شده س

# منطقي باش ! دلیلت چیه که رای گیری رو قبول نداری؟

# شايد کس بهتري باشه ! ما نگیم بده ! بچه ها بذار بیان بگن ! لرد مال اوناست !

* چون ميخوام حرف من باشه


# رفيق بازي نکنيد خواهشا .
ميدونم دوست داريد باشه
ولي بچه ها بايد بسازن باهاش
عدل و عدالت چي ميشه؟ حق رای که دارن !!

* بچه ها ميسازن

# شايد فرد بهتري باشه

* نشد !

# خواهشا

*شب بخير

# راي گيري نميگي چرا نبايد باشه ؟
بابا بچه ها حق دارن ؟
اونان که لردو انتخاب ميکنن ! اونان که باهاش ميسازن

* نظر عموم سايت رو هم ميدونم ! اگه غير اينه بيان همون تاپيک مخالفين بزنن .

# خوب اين يعني راي گيري ديگه

*بخاطر حرف بيخودشون تنبيه ميشن

# اينکه حرفي بيخوده يا نه رو کي تصميم ميگيره ؟

* معلوم ميشه ديگه ! اصلا من نظري نميدم !

# کي نظر بده پس! خود لرد حتما ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دراکو مالفوی در 1384/9/6 22:23:39

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: یکشنبه 6 آذر 1384 21:10
نمایش جزئیات
آفلاین
من واقعا از برگشتن سرژ خوشحالم!....به قول سرژ اينو از «اعماق تهم» ميگم!

ميدونين چيه؟!
اون موقع كه ميخواست بره....همه ميگفتين نرو!
حالا كه ميخواد برگرده....همه ميگين برو!
خب اين يعني چي؟!
يعني واقعا شما اينقدر زود تغيير عقيده ميدين؟

پريروز داشتم پست سرژ رو تويه خانه هاي هاگزميد ميخوندم....دقيقا شده جريان همون!
بابا اين يعني چي؟

در كل من از دراكو هم يه گلگي داشتم!
اولا اينكه داري همه رو به جون هم ميندازي!
دوما اينكه در رابطه با همون چيزي كه خودت ميدوني!.....بگم غلط كرديم راضي ميشي؟....بابا خوبه حالا خودت اولش ميگفتي نه!!

در كل از تمام كسايي كه درك ميكنن و ضد سرژ حرف نميزنن كمال تشكر رو دارم و ازدست تمام كسايي كه درك نميكنن و دارن حرف زور ميزنن ناراحتم!

از تمام اونايي كه الان اعصابشون داغونه از برگشتن سرژ خواهش ميكنم يه كم فكر كنين!....من قول ميدم در كنار لرد روزهاي خوب و خوشي رو خواهيد داشت!....اعصاب خودتون رو داغون نكنيد دوستان!

از دراكو و لارا هم خواهش ميكنم تو مسنجر با من ارتباط برقرار كنن!....بابا شما ديگه چرا؟(نكته احساسي:من اين دوتارو خيلي دوست دارم! )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور