1- معلم و مدیر هاگوارتز بوده و ما میدونیم که اساتید و مدیرهای هاگوارتز از قوی ترین جادوگران هستن که در کتاب هفت هم به ما ثابت شد هنگام حمله لرد به هاگوارتز.
2- توی فصل تنها کسی که از او میترسید ، در کتاب 5 مستقیما اشاره کرده که لرد تنها از دامبلدور میترسید و من فکر میکنم این بهترین دلیله .
3- شما مصاحبه رولینگ و قضیه دامبلدور و گریندل والدو فراموش کردی ؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
تصمیم گیری خیلی سخته.آخه دامبی هیچوقت تمام قدرتاشو نشون نمیداد و همیشه در مقابل ولدمورت خونسرد به مبارزه میپرداخت.ولی از این چیزها که بگذریم به نظر من قدرت ولدی بیشتره به خاطر این که از جادوی سیاه استفاده میکنه.ولی اینو نباید اینو فراموش کرد که داشتن قدرت،تنهایی نمیتواند باعث برتری شود.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
اگر همه ما مانند هم فکر کنیم،به این معنی است که هیچ کدام از ما فکر نمیکنیم.
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
خوب همون طور که تو پست های قبلی هم گفته شد شاید قدرت این دونفر باهم برابر و شاید برای ولدمورت به دلیل سن کمترش و استفاده از جادوی سیاه بیشتر هم باشه ولی ولدمورت چیزی ( عشق ) رو نداره که هر انسان عادی ای داره بنابراین ضعیف تره
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ٌٌدر حال پاشیدن بذر
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
من ميتونم يه نتيجه گيري كامل از كل حرفهايي كه قبلا گفتم بگيرم.نتيجه گيري: 1) نبايد فراموش كرد ولدمورت يه زماني شاگرد دامبلدور بوده. 2) دامبلدور و ولدمورت هر دو باهوش بودند و درست نيست اونها رو با هم مقايسه كرد. 3) دامبلدور ويژگي هايي داشت كه ولدمورت نداشت و بر عكس. 4) دامبلور شايد كمي بيشتر توجه داشت. ولدمورت كوتاهي كرد و جان پيچ هاش رو در جاهايي قرار داد كه هركسي به راحتي ميتونه جاشو حدس بزنه.شايد اگه ولدمورت توجه بيشتري به اطرافش ذاشت اين طوري شكست نمي خورد.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
عشق ايمان است.
عضو محفل ققنوس عضو ارتش دامبلدور
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
من فکر می کنم دامبلدور یکم ضعیف تر بود ولی چون به عشق ایمان داست قدرتش در اخر بیش تر شد نه این که در اخر عمرش بلکه در کل.
آخر واول نداره که برادر.....یکم و یک میلی و اینا هم واسه تعبیرش درست نیست.. باید بگی یک نخود یا یک باقالی بیشتر از ولدمورت قوی تر بوده. ------------------- به هر حال جدا از شوخی و این گولاخ بازیها فکر میکنم دامبلدور قویتر بوده چون. 1- ولدمورت ازش میترسید ( چه دلیلی میتونه برای ترس وجود داشته باشه جز قدرت بیشتر) 2-دامبلدور با تجربه تر از لرد بود. 3- این دلیل خوصوصیه.... ----------------------------- من فقط موندم چرا انقدر دامبل شکسته نفسی میکردو میگفت که هیچ وقت به قدرتمندی لرد نبوده. این خودش نشان از قدرت است.....زیرا میخواسته بگه من زورم زیاد نیست ...بعد به یک باره استعدادهاش رو شکوفا کنه...همی.....
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
هوووم امضاي آفتابه اي بسته! [b][color=996600] بينز نامه بيا يا هم به ريش هم بخنديم...در سايتو واسه خنده ببنديم بيا تا ريش ها ب
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
به نظر من ولدمورت و دامبلدور هر دو باهوش بودند. و اين درست نيست كه اونا رو با هم مقايسه كنيم. ولي شايد همون طور كه كتاب هم هميشه بهش اشاره ميكنه دامبلدور توانايي هاي بيشتري داره. به هر حال نبايد فراموش كنيم كه دامبلدور يه زماني استاد ولدمورت بوده.
هیچ وقت شاگرد نمی تواند به استاد خود برسد.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
من می گم دامبلدور قوی تره چون به بعضی چیزها توجه بیشتری نسبت به ولدمورت داشت مثل جادوهای باستانی از نظر دیگم در مورد جاودانه سازهای زود تر از ولدمورت خبر داشت و دیدیم که کتابهایی رو که در این مورد بود از کتاب خانه برداشته بود باز شاید بگید که پس چرا می خواست خاطره اسلاگهورن را ببینه برای اینکه ببینه که ولدمورت تا چه حدی خبر داره و در موردش تحقیق کنه (اصلا هورکراسس ساختن کار بی شرمانه ایی روح خودتو تکه تکه کنی باکشتن آدمهای دیگه) دامبلدور هم مثل ولدمورت هم جادوی سیاه رو کامل بلد بود اما ازش استفاده نابجا نکرد و این باعث برتری دامبلدور نسبت به او است اینم از نظر من، من هم با نظر پرسی ویزلی موافق کاملا دلایل خوبیه برای قوی بودن دامبلدور
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
من کاملاً با نظرات ایگور و الفی یاس و پرسی موافقم. اما باز هم هرچه در اعماق فرو بریم و این دو رو با هم مقایسه کنیم باز هم می بینیم پسرم آلبوس(که الهی قربونش برم)از لرد ولدمورت قوی تره و سند گفته ی من اینه که خانم رولینگ همیشه در کتاب هاش از دامبلدور به عنوان قوی ترین جادوگر و قت و بعد از اون از ولدمورت یاد کرده. اما اگر از کنار این نکته بی خیال رد بشیم کم لطفی کردیم. دامبلدور در کتاب محفل ققنوس (جلد سه،تتمه کتاب)گفت: [u]می دو نستم که اگر ولدمورت قدرتشو به طور کامل به دست بیاره پیچیده ترین و قوی ترین جادوها و افسون های من نمی تونه در مقابل اون دوامی داشته باشه. اما احتمال این رو میشه داد که دامبلدور بسیار متواضع بوده.اما به نظر این حقیر اون زمان ،وقت مناسبی برای شکسته نفسی نبوده. پس نتیجه می گریم که واقعاً تصمیم گیری در باره ی اینکه دامبلدور قوی تره یا ولدمورت کار اشتباهی هست.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
اینجا جهان آرام است
من پرسیوال دامبلدور،سوگند یاد می
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
خوب معلومه ولدمورت زیرا نواده ی خودمه نیازی به نظر سنجی نیست.من نسبت به دامبلدور به خاطر اصالتش احترام می ذارم ولی جلوی خانواده و نوادگانم لنگ بندازه.دلیل استادی دامبلدور به ولدمورت سنش نه قدرتش
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
فقط اصل و نسب
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
به نظر من ولدمورت و دامبلدور هر دو باهوش بودند. و اين درست نيست كه اونا رو با هم مقايسه كنيم. ولي شايد همون طور كه كتاب هم هميشه بهش اشاره ميكنه دامبلدور توانايي هاي بيشتري داره. به هر حال نبايد فراموش كنيم كه دامبلدور يه زماني استاد ولدمورت بوده.