جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

25 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
23
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  252 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: جمعه 12 بهمن 1386 11:20
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام


دامبلدور قوی ترین فرد هست !

1- معلم و مدیر هاگوارتز بوده و ما میدونیم که اساتید و مدیرهای هاگوارتز از قوی ترین جادوگران هستن که در کتاب هفت هم به ما ثابت شد هنگام حمله لرد به هاگوارتز.

2- توی فصل تنها کسی که از او میترسید ، در کتاب 5 مستقیما اشاره کرده که لرد تنها از دامبلدور میترسید و من فکر میکنم این بهترین دلیله .

3- شما مصاحبه رولینگ و قضیه دامبلدور و گریندل والدو فراموش کردی ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: پنجشنبه 11 بهمن 1386 23:00
نمایش جزئیات
آفلاین
تصمیم گیری خیلی سخته.آخه دامبی هیچوقت تمام قدرتاشو نشون نمیداد و همیشه در مقابل ولدمورت خونسرد به مبارزه میپرداخت.ولی از این چیزها که بگذریم به نظر من قدرت ولدی بیشتره به خاطر این که از جادوی سیاه استفاده میکنه.ولی اینو نباید اینو فراموش کرد که داشتن قدرت،تنهایی نمیتواند باعث برتری شود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اگر همه ما مانند هم فکر کنیم،به این معنی است که هیچ کدام از ما فکر نمیکنیم.
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: پنجشنبه 11 بهمن 1386 21:54
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب همون طور که تو پست های قبلی هم گفته شد
شاید قدرت این دونفر باهم برابر و شاید برای ولدمورت به دلیل سن کمترش و استفاده از جادوی سیاه بیشتر هم باشه ولی ولدمورت چیزی ( عشق ) رو نداره که هر انسان عادی ای داره بنابراین ضعیف تره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ٌٌدر حال پاشیدن بذر
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: پنجشنبه 11 بهمن 1386 18:35
نمایش جزئیات
آفلاین
من ميتونم يه نتيجه گيري كامل از كل حرفهايي كه قبلا گفتم بگيرم.نتيجه گيري:
1) نبايد فراموش كرد ولدمورت يه زماني شاگرد دامبلدور بوده.
2) دامبلدور و ولدمورت هر دو باهوش بودند و درست نيست اونها رو با هم مقايسه كرد.
3) دامبلدور ويژگي هايي داشت كه ولدمورت نداشت و بر عكس.
4) دامبلور شايد كمي بيشتر توجه داشت. ولدمورت كوتاهي كرد و جان پيچ هاش رو در جاهايي قرار داد كه هركسي به راحتي ميتونه جاشو حدس بزنه.شايد اگه ولدمورت توجه بيشتري به اطرافش ذاشت اين طوري شكست نمي خورد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق ايمان است.

عضو محفل ققنوس عضو ارتش دامبلدور
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: پنجشنبه 11 بهمن 1386 17:05
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
من فکر می کنم دامبلدور یکم ضعیف تر بود ولی چون به عشق ایمان داست قدرتش در اخر بیش تر شد نه این که در اخر عمرش بلکه در کل.


آخر واول نداره که برادر.....یکم و یک میلی و اینا هم واسه تعبیرش درست نیست..
باید بگی یک نخود یا یک باقالی بیشتر از ولدمورت قوی تر بوده.
-------------------
به هر حال جدا از شوخی و این گولاخ بازیها
فکر میکنم دامبلدور قویتر بوده چون.
1- ولدمورت ازش میترسید ( چه دلیلی میتونه برای ترس وجود داشته باشه جز قدرت بیشتر)
2-دامبلدور با تجربه تر از لرد بود.
3- این دلیل خوصوصیه....
-----------------------------
من فقط موندم چرا انقدر دامبل شکسته نفسی میکردو میگفت که هیچ وقت به قدرتمندی لرد نبوده.
این خودش نشان از قدرت است.....زیرا میخواسته بگه من زورم زیاد نیست ...بعد به یک باره استعدادهاش رو شکوفا کنه...همی.....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هوووم امضاي آفتابه اي بسته!
[b][color=996600]
بينز نامه
بيا يا هم به ريش هم بخنديم...در سايتو واسه خنده ببنديم
بيا تا ريش ها ب
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: پنجشنبه 11 بهمن 1386 16:26
نمایش جزئیات
آفلاین
درست است و من نیز با نظر هدویگ جان موافقم.

به نظر من ولدمورت و دامبلدور هر دو باهوش بودند. و اين درست نيست كه اونا رو با هم مقايسه كنيم. ولي شايد همون طور كه كتاب هم هميشه بهش اشاره ميكنه دامبلدور توانايي هاي بيشتري داره. به هر حال نبايد فراموش كنيم كه دامبلدور يه زماني استاد ولدمورت بوده.

هیچ وقت شاگرد نمی تواند به استاد خود برسد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 دی 1386 07:29
نمایش جزئیات
آفلاین
من می گم دامبلدور قوی تره چون به بعضی چیزها توجه بیشتری نسبت به ولدمورت داشت مثل جادوهای باستانی
از نظر دیگم در مورد جاودانه سازهای زود تر از ولدمورت خبر داشت و دیدیم که کتابهایی رو که در این مورد بود از کتاب خانه برداشته بود باز شاید بگید که پس چرا می خواست خاطره اسلاگهورن را ببینه برای اینکه ببینه که ولدمورت تا چه حدی خبر داره و در موردش تحقیق کنه (اصلا هورکراسس ساختن کار بی شرمانه ایی روح خودتو تکه تکه کنی باکشتن آدمهای دیگه)
دامبلدور هم مثل ولدمورت هم جادوی سیاه رو کامل بلد بود اما ازش استفاده نابجا نکرد و این باعث برتری دامبلدور نسبت به او است
اینم از نظر من، من هم با نظر پرسی ویزلی موافق کاملا دلایل خوبیه برای قوی بودن دامبلدور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: دوشنبه 24 دی 1386 16:10
نمایش جزئیات
آفلاین
من کاملاً با نظرات ایگور و الفی یاس و پرسی موافقم.
اما باز هم هرچه در اعماق فرو بریم و این دو رو با هم مقایسه کنیم باز هم می بینیم پسرم آلبوس(که الهی قربونش برم)از لرد ولدمورت قوی تره و سند گفته ی من اینه که خانم رولینگ همیشه در کتاب هاش از دامبلدور به عنوان قوی ترین جادوگر و قت و بعد از اون از ولدمورت یاد کرده.
اما اگر از کنار این نکته بی خیال رد بشیم کم لطفی کردیم.
دامبلدور در کتاب محفل ققنوس (جلد سه،تتمه کتاب)گفت:
[u]می دو نستم که اگر ولدمورت قدرتشو به طور کامل به دست بیاره پیچیده ترین و قوی ترین جادوها و افسون های من نمی تونه در مقابل اون دوامی داشته باشه.
اما احتمال این رو میشه داد که دامبلدور بسیار متواضع بوده.اما به نظر این حقیر اون زمان ،وقت مناسبی برای شکسته نفسی نبوده.
پس نتیجه می گریم که واقعاً تصمیم گیری در باره ی اینکه دامبلدور قوی تره یا ولدمورت کار اشتباهی هست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اینجا جهان آرام است

من پرسیوال دامبلدور،سوگند یاد می
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: جمعه 30 آذر 1386 00:25
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب معلومه ولدمورت زیرا نواده ی خودمه نیازی به نظر سنجی نیست.من نسبت به دامبلدور به خاطر اصالتش احترام می ذارم ولی جلوی خانواده و نوادگانم لنگ بندازه.دلیل استادی دامبلدور به ولدمورت سنش نه قدرتش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط اصل و نسب
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: پنجشنبه 29 آذر 1386 18:28
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من ولدمورت و دامبلدور هر دو باهوش بودند. و اين درست نيست كه اونا رو با هم مقايسه كنيم. ولي شايد همون طور كه كتاب هم هميشه بهش اشاره ميكنه دامبلدور توانايي هاي بيشتري داره. به هر حال نبايد فراموش كنيم كه دامبلدور يه زماني استاد ولدمورت بوده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق ايمان است.

عضو محفل ققنوس عضو ارتش دامبلدور