جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

115 کاربر(ها) آنلاین هستند (102 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
115
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 اسفند 1384 23:11
نمایش جزئیات
آفلاین
سرژ تانكيان...
همه چيز رو به اندازه و به نظر من در حد عالي نگه ميداره و مينويسه!...به موقش طنز و به موقش هم جدي!...موضوعهايي هم كه انتخاب ميكنه جالبا و ديالوگها و فضاسازيش هم به نظر من عاليه!...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هاف[size=large][color=FF0066]ل[/co
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 اسفند 1384 23:04
نمایش جزئیات
آفلاین
خب,از پشت اشاره ميكنن كه بيام اينجا راي بدم منم خوشحالم كه جزو آدم محسوب شدم و ميام راي ميدم...
خب حالا از پشت اشاره ميكنن به كي راي ميدي منم خيلي خوشحالم كه منو يه كم بيشتر جزو آدم محسوب كردن پس حالا به كي راي ميدم؟
خب اينجا سختترين قسمت اين ترينهاي كوفتي ميباشد پس منم صلاح ميدونم تا دوستاني رو كه در حد اين مقام ميدونم با اجازه يه نقدي بنمايم:

دوست خوبم ققي:يكي از نويسندگان خوب رول با سبكي متفاوت يعني به نوعي كه تمام قوانينو ميشكنه و روي اصول كار نميكنه ولي رولهاش هميشه خواندني و قشنگه.

سرژ:به جرات ميتونم بگم يكي از استادان سايت و كسي كه تك تك كلماتي رو كه مينوسه روش فكر ميكنه و مهارت خاصي در توطيه و دسيسه داره

كرام:يكي از بهترينها كسيكه هميشه در مواقع ضروري مياد و يه رول ميزنه ميتركونه آخره باحال اي مدير اي وبمستر من نوكرتم من چاكرتم يه گوشه چشمي نگاه كن

كريچر:فردي كوتاه قد با قدي بلند(پارادوكس)كه هميشه رولهاش كه اكپرا من توش ضايع ميشم خونديه.

رون ويزلي:شخصي غمگين در پشت پرده ولي با استعدادي بي نظير من هميشه پستاشو دوست داشتم و اونارو ميخونم چون به كارش يقين دارم و ميدونم چيزه بدي نمينويسه ولي خب يه چند بار تو سايت سوتي داده كه بعدا حالشو جا ميارم.

دامبل:دوست عزيزه من كه كارس توي رول خوب و قابل قبوله ولي به دليل اينكه يه مدت خيلي زياد رول مينوشت از كيفيته كاراش كم شد ولي در كل رول خوب زياد نوشته.

نارسيسا:اگه اينجا يه سايت رسمي براي نويسندگان رول پلينگ بود بدون هيچ چون و چرايي راي من نارسيسا بود,چون نارسيساي عزيز واقعا در نوشتن رولهاي جدي و داستانوار شخص اوله و كسي روي دست اون وجود نداره يا اگرم وجود داشته باشه ما تا حالا نديديم به هر حال خيلي ازش ممنونم.

برادر حميد:بارها گفتم و بازم ميگم من هميشه پستاي حميد و سرژ رو بيشتر دوست داشتم چونكه اين دو هميشه يه سبك مخصوص به خودشونو داشتن و جدا از همه مينوشتن يعني رولهاشون به هيچ وجه حالت تكراري نداشت, برادر حميد شخصيت برادر حميد رو به بهترين نحو درآورد و مثلا من دو روز از سايت رفتم همه منو يادشون رفت اون زماني كه من تو سايت بودم و ناظر دو تا جا بودم خيلي بيشتر تحويل گرفته ميشدم ولي الان نه ولي حميد با اينكه از سايت رفته هنوزم يادش در ذهنهاست
در آخر فكر ميكنم رون ويزلي كسيه كه يه كم حقش خورده شده پس راي من رون ويزلي,

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سدریک دیگوری در 1384/12/10 0:02:44
ویرایش شده توسط سدریک دیگوری در 1384/12/10 0:08:40
[size=medium][color=0000FF]غم و اندوه را مي ستايم زيرا همواره همراه من بوده ?
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 اسفند 1384 21:46
نمایش جزئیات
آفلاین
واااای ... واقعا سخته که بخوایم انتخابی کنیم برای این عنوان !
خیلی از دوستان هستن که به جرات میشه گفت در یک سطح قرار دارند و نامردی هست که نامی ازشون نبرسیم و بخوایم یک نفر رو معرفی کنیم .
نارسیسا که جدی نويس فوق العاده سایت به حساب میاد !
رون که واقعا توی هر دو شناسه ای که فعالیت کرد استثنایی بود .
سرژ تانکیان که دیگه همگی ما رولهاش رو دیده و میشناسیم و یکی از بهترين رول های سایت رو همیشه داره و خواهد داشت .
مرلین رو نباید از یاد برد که البته میانه سال کامل از سایت رفت و نتونستن اون رولهای خوب زمان لرد بودنش رو ادامه بده .
کرام عزيز که متاسفانه کمی کارهای مديریتی سایت دست و بالش رو گرفت و از رول جداش کرد .
برادر حمید بزرگوار که سوژه جدید و در حین حال موفقی رو در سایت اجرا کرد که به هر حال تنوعی در اون دوران بود .
و خیلی از دوستان دیگه که میتونن این مقام رو به دست بیارند و شایستگی این عنوان رو مسلما دارند و واقعا حیفه که باید به یک نفر از بین این همه بزرگان نام برد !
امیدوارم که این انتخاب باعث نشه که سایر دوستان از ما دلخور بشن و همیشه باید این جور فعالیتها رو راهی برای موفقیتهای اینده دونست و نباید باعث بشه که دوستیهای ما رو تحت الشعاع قرار بده .
به نظرم از بین تمام دوستان آلبوس پدیده بی رقیب بین همگی دوستان باشه که تنوعی رو در سایت ایجاد کرد و شاید وجود داشته باشن کسانی که این طرز رول رو دوست نداشته باشند اما من به شخصه این شیوه رول نويسی رو دوست دارم و چون این حق رو دارم که یک فرد رو انتخاب کنم باید آلبوس رو نام ببرم .
باز هم شرمنده از همگی بزرگان
امیدوارم همگی این دوستان عزيزم موفق و پیروز باشند و تا این سایت پابرجاست اونها هم این افتخار رو به ما بدهند که از وجودشون بهره ببريم .
با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 اسفند 1384 21:34
نمایش جزئیات
آفلاین
من البته کمکی با آلبوس پرسیوال دامبلدور - دارنده ی نشان مرلین درجه ی یک / جادوگر اعظم / رییس کنفدراسیون جادوگران و و و ... - مخالفم!
امپراطور کبیر تاریکی و نارسیسا بلک ! خب اول به این ها فکر کردم و این موضوع که هیچ کدوم طنز نویسای خبره ای نیستن زیاد به نظرم مهم نرسید! ( یا ریش مرلین! مرلین به داد برسه! )
و خب فکر نمی کنم نیاز باشه که بگیم به این دلیل و اون دلیل این ها خیلی خوب رول جدی می نویسن! و چون ین ماجرای فعال بودن در میونه من با نارسیسا موافقم!

( جایزه ی ویژه ی هیات داوران - با تقدیر از مقام شامخ سرژ تانکیان برای یک سال پستیدن درخشان در غالب های مختلف - می رسد به " نارسیسا بلک")

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 اسفند 1384 21:24
نمایش جزئیات
آفلاین
در مورد نویسنده واقعا سخته انتخاب کردن، من بین این میمونم :
برادر حمید، آلبوس، سرژ

ولی حالا که فکر میکنم که کدومشون شایستگی بیشتری داره نظرم روی همون نفر اول یعنی حمیده، به نظر من عالی مینویسه، یعنی واقعا عالی مینویسه، هرنوع پستی در هرمکانی که بزنه آدم تا 3 ساعت بعدش میخنده، به نظر من نویسنده رول و باز هم به نظر من توی این سایت باید طنز بنویسه، یعنی من خودم رول طنز رو خیلی بیشتر از رول جدی قبول دارم، حالا شاید به خاطره اینه که خودم هیچ وقت جدی ننوشتم یا ...
در هرحال، از هر لحاظی در نظر بگیرن حمید عالیه، یعنی ممکنه زیاد فعال نباشه ولی وقتی رول میزنه سایت میترکه!! اینو جدی میگم.
رای من حمیذ!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=small]جادوگران برای هم?
بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 اسفند 1384 20:32
نمایش جزئیات
آفلاین
خب خب خب

این قسمت سخت ماجراست!

سرژ/رون/نارسیسا/دراکو/کرام/ققنوس/برادر حمید/سدریک دیگوری/کوییرل/هری پاتر/سالازار اسلایترین/ونوس

باید بین اینا یک نفر انتخاب بشه که مایه ی تاسفه!...چون یکی در یک ویژگی از بقیه بهتر!
خب یکی یکی همه رو حذف میکنم تا دلیل انتخاب شدن اون یک نفر رو بفهمین:
1-ققنوس:خب ققنوس طرز نوشتن خاص خودش رو داره و نمیشه زیاد در موردش توضیح داد.ولی دلیل حذف شدنش توسط من اینه که کاراش بگیر نگیر داره.یه مدت فعاله یه مدت فعال نیست.یه مدت خوب مینویسه و سوژه واقعا جالبی داره.یه مدت نداره...کلا تویه تاپیکهایی که به صورت ادامه دادن پست نفر قبلی نیست خیلی بهتر از تاپیکهای ادامه ای مینویسه و این دلیل حذف شدنشه.

2-نارسیسا:ایشون در نوشتن رول های جدی بهترین نویسنده ی سایت بعد از حاجی تا به حال بودن که البته یه رقیب جدیدم به نام بووبو پیدا کردن!!(مواظب باش نارسیسا!!).....دلیل حذف شدن نارسیسا رو فکر کنم همتون بدونین.درسته که جدی نوشتنش حرف نداره ولی یه نویسنده خوب تویه سایت از نظر من باید همه فن حریف باشه.حالا بهترین نباشه در هر مورد باید یکی از بهترین ها باشه.

3-دراکو:دراکو به خاطر فعالیتی که بعد از وزیر شدنش داشت خب بالتبع کاراش تو چشم بود.وقتی کسی در مرکز توجه باشه خب کارش سخت تر میشه.به نظر من خیلی خوب کار کرد و کاراش قابل تحصین بود و میتونم بگم از نظر کمک به رول بهترین وزیر تاریخ سایت بوده.ولی خب به نظر من دراکو هنوز جای کار داره و حسابی میتونه پیشرفت خفنی بکنه!(دومبولیسم)(البته لازمه که این جمله ی تاریخی رو هم اینجا به زبون بیارم که:من پشیزی نیستم-سرژ تانکیان!)

4-کرام:خوب خوب خوب ولی فعال نیست!....و این کافیه از نظر من برای اینکه اینجا حذف بشه.از نظر بنده فعالیت جزئی از رول پلیینگ سایته

5-برادر حمید:مطمئنا شما هم پستای برادر حمید رو خوندین و هنوز هم سوژه های واقعا جالب و خنده دار شخصیت برادر حمید رو فراموش نمیکنید.مطمئنا تا پایان عمر سایت سوژه خواهد بود!....ولی خب برادر حمید نارسیسای طنز نویسه!....یا برعکس:نارسیسا برادر حمید جدی نویسه!...به هر حال دلیل من اینه که برادر حمید جدی نویس خوبی نیست و بنا بر اون قاعده که یک نویسنده خوب باید همه فن حریف باشه ایشون رو حذف میکنم!(البته یه توضیح بدم که ممکنه بگید سبک نوشتنش این طوریه و همین طوری هم رول رو ترکونده ولی باید بگم:اصلا فرض بر اینکه یه نفر رول رو با نوشتنش ترکونده باشه ولی این دلیل نمیشه که بهترین نویسنده باشه....همه فن حریف بودن در نویسندگی نشانه بهترین بودن است!(از نظر من!))

6-کوییرل:کوییرل عزیز هم تک و توک ازشون فعالیت میبینیم که این کافی نیست و بیشتر به کارای مدیریتی و نظارتی میرسن که واقعا قابل تقدیره ولی خب از این طرف باعث میشه فعالیت رول پلیینگشون کم بشه و از رای های من خارج بشن.

7-سدریک دیگوری:خب به نظرم سدریک یه جورایی مثل ققنوسه!...در یه سطح....در یه راستا...با هم....خب کار گروهی سدریک و ققنوس و برادر حمید و سرژ در بیشتر مواقع خوب در اومده.در بین همشون خب سرژ از همه بهتره و اگرم بخوایم یکی رو از این گروه انتخاب کنیم همون سرژه....پس سدریکم حذف میشه.

8-هری پاتر:بدون شک زلزله هم باید حذف بشه!....فعالیت کم....کاهش سطح رول پلیینگ(در این مدت چندتا پست کوچولو موچولو زده شد که جالب نبود از نظر من)....و البته مسائل دیگه ای که زیاد جای بحث داره و از این بحث خارجه...پس هری پاتر هم حذف میشه.

9-ونوس:خب شاید باور نکنید ولی من یه جورایی از روی نوشته های ونوس نوع نوشتنم رو درست کردم!....دلیلش رو نمیدونم ولی نمایشنامه هاش به دلم مینشست و میخوندمشون.یه جورایی شروع کارم با نمایشنامه های ونوس بود و از اون یاد گرفتم و یه جورایی هم مدیونم.اگر یک رول نویس خوب باشید دقت بکنید میبینید که نوشتن من شباهت زیادی به نوشتن ونوس داره.
در کل به خاطر فعالیت کمی که داشته تویه این دوماه و همچنین اینکه جدی نویس خوبی نیست حذف میشه.

10-سالازار اسلایترین:همیشه وقتی سالی یه جا مینوشت یعنی تاپیک جالبی بوده.چون معمولا سالی فقط وقتی چیزی عالی باشه ادامش میده.پس میتونه معیار خوبی برای پیدا کردن تاپیک های خوب باشه.سالی در پیش بردن داستان به طرق مختلف و تغییر روند کار و طنز واقعا ماحره.در جدی نویسی هم چیزی از بهترین ها کم نداره.ولی بازم به خاطر فعالیت کم در اینجا حذف میشه

خب یه کم حساس شد!....رون ویزلی و سرژ تانکیان!
از چند نظر بررسی میکنیم:
1-طنز نویسی
2- جدی نویسی
3-فعالیت
4-ایجاد سوژه

1-طنز نویسی:هیچ وقت مقایسه کردن رو دوست نداشتم ولی خب چه میشه کرد!....از نظر من طنز نویسی رون ویزلی با قاعده تره و یه کم واقعی تر!...سرژ از طنز های غیرواقعی استفاده میکنه....چه طوری بگم!....از طنزهایی استفاده میکنه که گاها در واقعیت امکان ندارن.به نظر من نوع طنز نویسی واقعی خیلی خنده دار تر و جالب تر از غیرواقعیه...در این مورد رون رو انتخاب میکنم

2-جدی نویسی:جدی نویسی رون رو تویه کاخ امپراطور در قبل از تابستون و تابستون دیدیم و لذت بردیم.سرژ هم که کارش مشخصه و تویه خانه های هاگزمید واقعا زیبا نوشت(مخصوصا اون نوشته ی معروف "داره از ابر سیاه خون میچکه" و سوژش)....رون خیلی وقته جدی نمینویسه و سرژ هم گه گاهی کارش میگیره.ولی در این مورد من سرژ رو انتخاب میکنم

3-از نظر فعالیت کاملا واضحه و حرف خاصی نباید بزنم...سرژ تانکیان

4-از نظر سوژه سازی هم باید بگم که رون و سرژ جفتشون از سوژه هایی استفاده میکنن که نو هستن.فقط طرز استفادشون فرق داره و اونم اینه که سرژ از سوژه هایی استفاده میکنه که تا حالا به گوش کسی نخورده و باید با توضیح دادن سوژه رو وارد رول پلیینگ سایت بکنه...اما رون از سوژه هایی استفاده میکنه که بقیه ازش گذشتن و به نظرشون جالب نبوده ولی رون با استفاده از طنز زیباش اون رو یک سوژه زیبا جلوه داده و بزرگ تر از حد معمولش کرده...در این مورد به رون ویزلی رای میدم




و اما در کل این همه نوشتم که بگم رای من:سرژ تانکیان!



(هنوزم که هنوزه سرژی جون یه دونه ای دردونه ای! :bigkiss: )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1384/12/10 0:04:12
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 اسفند 1384 19:57
نمایش جزئیات
آفلاین
رای من رودلف هست

علت : برای اینکه تمام رول هاش یک سبک خاصیه ! شاید کسانی باشند که از رودلف بهتر مینویسند اما پست های رودلف همیشه با همه متفاوته چون واقعا سبکش با بقیه فرق داره و به جرات میتونم بگم که در پستاش تنوع کاملا احساس میشه !
به هر حال چه میشه کرد دیگه . تنها کسی که رولهای طنزش با بقیه تفاوت داره همین رودلفه ! کلا خیلی سبکش جالبه ! رای من که رودلفه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 اسفند 1384 19:26
نمایش جزئیات
آفلاین
ونوس صد در صد!


اقا این همه من رول دیدم...مخصوصا حالا که عده بیشتره...ولی بازم از هیچکدوم به اندازه رولهای ونوس تو آداس لذت نبردم! آدم کلا جذب میشد....هم پاراگراف بندیش خوب بود...هم طنز داشت...و هم کلا ادمو خسته نمیکرد....زیاد هم بلند نمیشد....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 اسفند 1384 15:02
نمایش جزئیات
آفلاین
هم...هم...هم...
خب اين انتخاب كمي سخته!! افراد زيادي توي سايت هستن كه نوشتهاشون فوق العادست. مثل سرژ، نارسيسا، رون ويزلي، دراكو، آلبوس ، دايي ماندانگاس و خيلي هاي ديگه.... .
ولي من در اين ميان به آلبوس راي مي دم. نوشتهاش خيلي زيبان بخصوص نوشته هاي طنزش هم از سوژه هاي خوبي برخوردارن و هم تمامي نكات يك نوشته ي خوب درشون رعايت شده. در ضمن آلبوس فعاليت خوبي رو هم در رول پليينگ داره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=large][color=003300][font=Georgia]و ازش پرسيدم كه:خ
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 اسفند 1384 12:46
نمایش جزئیات
آفلاین
اینکه معلومه دیگه
دامبل از همه بهتره
با اینکه یه مدت رفته بود
ولی به نظر من هنوز رول کسی به پای ایشون نرسیده
رول هاش با مفهوم-خنده دار هست
ادم هز میکنه رول هاشو میخونه
وقتی شروع میکنی به خوندن رول هاش 100 خط هم باشه خسته نمیشی یا حداقل من اینجوریم
تو تاپیکی که رول میزنه رول رو متحول میکنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین