جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

21 کاربر(ها) آنلاین هستند (18 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
21
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  169 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1385 14:15
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من روز بازگشایی تاپیک مبارزه با موجودات خطرناک رو هم بذاریم:روز امنیت در برابر موجودات خطرناک

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1385 13:57
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم با روز زوپس قهرمان موافقم

خوب هر چی باشه این سایت با زوپیس درست شده و زوپس هم اوپن سورس تشریف دارن و....

البته در وصف زوپیس و اوپن سورس و فایر فاکس و لینوکس و... خیلی میشه حرف زد که اینجا جاش نیست فقط یه چیز به آرتیگوس بگم و خلاص

ای آرتیگوس پسر شما بهتره همون کاری رو که گفتی بکنی یعنی به همون چیز ها رو بیاره خیلی بهتره ها از ما گفتن از شما نشنیدن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1385 13:37
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
آرتیکوس نوشته:
بعدش شخصا فكر ميكنم جالب نيست استكبار با ماكروسافت به نظر من!چون ماكروسافت خارج از موضوع اين سايته و بعدا كه اين ميخواد بشه يه تقويم درست حسابي(خوش خيالانه!) اين ماكروسافت يه جورايي بدش ميكنه!

من با می خواستم یه اسم برای این روز پیشنهاد بدم.
اسم این روز می تونه روز زوپیس قهرمان نامگذاری بشه.به هر حال همه ی اینا زیر سر این زوپیسه دیگه...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1385 06:00
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

مونتاگ نوشته:
با سلام

آرتیگوس جان این موضوع که شما میگی زیاد عمومیت نداره
چون اون های که از فایر فاکس قهرمان استفاده میکردن با زوپیس قهرمان و جسد و ولدی مشکلی نداشتن

ببخشید که من دخالت کردم

ولی یه پیشنهاد برای هیمن روز(( روز مبارزه با آستاکبار ماکروسافت))

زنده باد اوپن سورس

بخشید که خیلی ارزشی شد

بله!اون عده از اين حمله نجات يافتند!مثل اينه كه در قسمتي از سرزمين بودند كه اين مردگان نتونستن به اونا برسند و چند دقيقه بعدش جسدشون رو از سرزمين بندازند بيرون!
ولي چيزي كه مهمه اينه كه عموم جادوگران دچار اين مشكل شدند.عده بيشتري از جادوگران از اينترنت اكسپلوره استفاده ميكنند و اقليتي از ديگر مرورگر ها!(شايد بهتر باشه ما هم به آنها روي بياريم!)
بعدش شخصا فكر ميكنم جالب نيست استكبار با ماكروسافت به نظر من!چون ماكروسافت خارج از موضوع اين سايته و بعدا كه اين ميخواد بشه يه تقويم درست حسابي(خوش خيالانه!) اين ماكروسافت يه جورايي بدش ميكنه!
اگر ديگران نظري در اين مورد داشتن بگن به خدا!انقدر خوبه!سايت بهتري داريم همراه با تقويمي كه فكر نكنم هيچ يك از سايت هاي هري پاتري به فكر اينكار افتاده باشند!نبايد فرصتي براي بهتر و جذابتر شدن سايت از دست داد!
به هر حال نظر من اين بود كه جالب نيست بودن "ماكروسافت"در تقويم جادوگري!
اميدوارم ناراحت نشده باشي مونتاگ عزيز و دوستان شما نيز بيايد نظر بديد!براي اسمها نظر بديد.به خدا ارزشي نيست!
از دوستاني كه در اين تاپيك پيشنهاد و نظر دادند،از طرف خودم تشكر ميكنم!

مرسي
آرتيكوس دامبلدور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آرتيكوس الياس فرناندو الكساندرو دامبلدور

ملقب به سلامگنتئور(فنانشدني در همه دورانها)

[b][color=009900]آرتيكوس ..
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: دوشنبه 11 اردیبهشت 1385 06:59
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام

آرتیگوس جان این موضوع که شما میگی زیاد عمومیت نداره
چون اون های که از فایر فاکس قهرمان استفاده میکردن با زوپیس قهرمان و جسد و ولدی مشکلی نداشتن

ببخشید که من دخالت کردم

ولی یه پیشنهاد برای هیمن روز(( روز مبارزه با آستاکبار ماکروسافت))

زنده باد اوپن سورس

بخشید که خیلی ارزشی شد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: یکشنبه 10 اردیبهشت 1385 22:39
نمایش جزئیات
آفلاین
روز سیاه دیگر!!
در روز هشتم اردیبهشت هزار و سیصد و هشتاد و پنج(8/2/1385) مرده های متحرک لرد ولدمورت سرزمین جادوگران را در بر گرفته اند و باعث مرگی ناگهانی اعضا بعد از مدت کمی از اظهار وجودشان میگذشت میشدند.
آن روز را روز حمله مردگان به حوضه زندگان نامیده شود بد نیست!
همین دو روز پیش بود که همه در عرض چند دقیقه از سایت پرت میشدیم بیرون!رومسا عزیز هم یادآوری کرد که این اتفاق میتونه برای تقویم جادویی ما جالب باشه.پس من امروز زدمش تا رستگار شویم!
باشد که دیگران نیز به این اتفاقات دقت کرده و این تاپیک را با گزارش آن اتفاقات مزین کنند.

مرسی
آرتیکوس دامبلدور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آرتيكوس الياس فرناندو الكساندرو دامبلدور

ملقب به سلامگنتئور(فنانشدني در همه دورانها)

[b][color=009900]آرتيكوس ..
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: چهارشنبه 16 فروردین 1385 18:29
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:


تاپیک باشگاه ترک اعتیاد (سه دسته پارو) :روز جهانی مبارزه با دخانیات


عالی ... تابستون دو سال قبل این سوژه سه ماه تمام رو بورس بود ... یادش بخیر آموش !! هی زندگی ...

نقل قول:

حمله مدیران سایت به خوابگاه دختران : تسخیر لانه جاسوسی ریونکلاو




داستانش چی بوده ؟؟ نشنیده بودم تا حالا !!


نقل قول:

عضویت باک بیک یا ققنوس : روز حفاظت از پرندگان



فکر کنم اولین جونور سایت خودم بودم ... هیپوگريف !
باک بیک رو که یادمه بعد از هیپو عضو شد ... نصف زندگی من با هیپو بود تا عله دراکو رو پیشنهاد داد !
کی فکرش رو میکرد یه هیپو بعدا وزير بشه ؟!


نقل قول:

عضویت کریچر : روز جهانی اجنه خانگی




اینم تقريبا تایید شده ! همه قبول دارن انگار !!
کريچ روزت مبارک ...


نقل قول:

تاپیک غلط املایی : تاسیس نهضت سوادآموزی




تاپیکش پاک شد دیگه ... مدیرا بعد از مشورت پاکش کردن !!
چرا همتون گیر دادی به این غلط املایی ؟!
باب یه کاری میخواست انجام بشه و نشد دیگه ... این قدر گندش نکنیم ! بیچاره کوييرل که میخواست ثواب کنه واستون !

نقل قول:

عضویت سالی : روز گرامیداشت اشعار جادویی




موضوعش خوبه اما فکر میکنم زياد به عضویت سالی مربوط نشه !
چون یه موضوعی بوده که همه شرکت کردن و زياد به روز عضويت سالی عزيز مربوط نمیشه ... یه روز دیگه برای اشعار جادویی بهتره فکر میکنم .


نقل قول:

عضویت حاجی : تعیین دین آسلام



هوووم ... بد نیست ! البته امیدوارم بازم با روزهای اولیه سایت مصادف نشه ؛ چون چند مورد مشابه این مورد داريم .
میشه روزی که سوژه آسلام مطرح شد رو قرار داد ...


نقل قول:

تاپیک مبارزه با منکرات : تاسیس نهاد مبارزه با منکرات



نیدونم !!بقیه باید نظر بدن ... فکر کنم سوژه چندانی براش نباشه ...
بازم نظر بقیه رو باید بدونیم


نقل قول:

عضویت ونوس : روز جهانی ساحره




تا حالا دو تاپیشنهاد داشتیم برای روز زن یا ساحره !!
عضويت ونوس و نمید ... از طرفی هر دوشون میتونن این روز رو داشته باشند چون مظهر استقلال زنان بودند.
یکی از این دو روز بالاخره باید انتخاب بشه .



:poser: نقل قول:

عضویت گیلدی : روز جهانی زز



هووومکیوس ... گیلدی به بی ناموسی بیشتر معروفه ...
البته تو تقويم نمیشه نام بی ناموسی رو اورد چون درست نیست و قراره اگر شد تو صفحه اول سایت باشه ... معادل بی ناموسی چی میشه ؟؟



نقل قول:

تاپیک آداس : روز حمایت از حقوق ساحره ها



تلگرافی : خوبه ...

نقل قول:

تاپیک حذب لیبرات : روز جهانی مبارزه با آستکبار




هر جا میريم باید با این حزب طرف باشیم ؟؟
کی اولین بار با استکبار مقابله کرد ؟؟ آوووو سعید !! فکر میکنم اختصاص دادن روزی به این نام بد نباشه ... البته اگر علی ما رو حذف شناسه نکنه ... لرد ولدمورت ابتدایی سایت که به دلیل یه سری مسائل از سایت اخراج شد ... اصلا من چی کاره بیدم !
پیشنهاد دادم ... حذف شناسه رو به جون خريدم انگار


نقل قول:

تاپیک زیراکیوس : کشف سیاره زیراکیوس



زياد به تاريخچه سایت شاید مربوط نشه .
زيرابیوس یه سایت دیگه بوده و فکر میکنم اگر مای تایید کنیم بازم قبول نشه از طرف بعضی از افراد ؛ چون میخوایم در مورد تاريخ سایت تقويم بسازيم .

نقل قول:


عضویت آبرفورث : روز جهانی آستکبار



آبر ؟؟! نیدونم ... با مديراست !! هیچی هیچی نوفهمم در این مورد

نقل قول:

عضویت گل دختر : روز جهانی ارزشی بازی



گل دختر تاريخ سایته ؟
نظر خاصی ندارم ...


نقل قول:

عضویت زاخی : روز جهانی خاله بازان



بد نیست !!

نقل قول:

وزیر شدن دراکو : تشکیل نهاد مبارزه با اسموت نشدگان



هفته دولت شاید بهتر باشه ... هفته دولت و مردم !!
اسموت کردن بیشتر به کینگزلی بر میگشت ؛ سوژه وزارت دراکو مردمی بودن بود .
کلا رسمه که هر وزيری یه سوزه داشته باشه ... گیلدی هم که بی ناموسی رو داشت !


نقل قول:

عضویت ویلیام ادوارد : بزرگداشت خدای اینترنت



ويلیام ؟؟ در این مورد هم باید بقیه نظر بدن ...

با تشکر ويژه از آوريل عزيز که تمامی این موارد رو ذکر کردند !
واقعا ممنون از زحمتی که کشیدی !


--------------------------------

نقل قول:

در مورد مقالات به نظر من به جای یه انتخاب باید چند تا انتخاب از بخش مقالات کرد
روزی که اولین داستان نوشته شد
روزی که اولین مقاله توی بخش تئوری و استدلال منتشر شد
و روزی که اولین مقاله ترجمه شد



مونتاگ جان باید یه اسم خوب هم بالاخره براشون پیدا کرد !!
مثلا چه روزی رو میشه به بخش تئوری و استدلال نسبت داد ؟
اگر اسم خوبی پیدا بشه مشکلی نیست اما به شرطی که پیدا بشه .


نقل قول:

هوکی :
به نظر من روز ورود سرژ تانكيان، اين بزرگ مرد تاريخ جادوگران رو بذاريم روز جهاني موسيقي!!!


هوووم ... پیشنهاد بدی نیست .

نقل قول:

چو :
هومک...میگم وزیر یه روزم بذاریم روز ناظر و یه روزم روز مدیران...چطوره!؟

روز مديریت رو که قبلا اعلام کردم دنبالش هستیم و میشه اصلا هری رو جزو این دو مورد حساب نکرد ...
اولین ناظر هم خوبه اما باید بگردیم دنبالش !
عالی میشه اگر پیدا کنیم ...


نقل قول:

مونتاگ :
روزی که بیشترین کار بر توی سایت بودن
روزی که بیشترین پست زده شد روزی که بیشترین ارسال رو داشتیم
روزی که تاظر ها بیشترین ویرایش رو داشتن


روزی که بیشترين کاربر در سایت بودن فکر خوبیه ... اما چه روزی بوده ؟ یه جا یادمه قبلا دیده بودم اما دقیق یادم نیست کجا بود !
با دو روز دیگه ای که گفتی چندان موافق نیستم !
خیلی ارزشی بازی میشه ...


ممنون از لطف همگی این دوستان که زحمت کشیدند !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: دوشنبه 14 فروردین 1385 08:39
نمایش جزئیات
آفلاین
وزیر من یه نظر دیگه هم دارم

روزی که بیشترین کار بر توی سایت بودن
روزی که بیشترین پست زده شد روزی که بیشترین ارسال رو داشتیم
روزی که تاظر ها بیشترین ویرایش رو داشتن

البته این روز ها رو حساب کنیم ولی به جای چند تا نامگذاری فقط یه نامگذاری داشته باشیم
یعنی فقط یه روز رو برای این کار انتخاب کنیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: یکشنبه 13 فروردین 1385 21:18
نمایش جزئیات
آفلاین
هومک...میگم وزیر یه روزم بذاریم روز ناظر و یه روزم روز مدیران...چطوره!؟

روزی که اولین ناظر رو گذاشتن که مطمئنا خود هری بوده! باز مصادف میشه با روز تولد سایت! (فکر کنم البته)

متاسفانه نمیدونم چه روزی باید این روزا باشه! فقط گفتم اینا باید حتما باشن مثل روز دانش آموز و معلم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: یکشنبه 13 فروردین 1385 20:40
نمایش جزئیات
آفلاین
يه پيشنهاد!!!
به نظر من روز ورود سرژ تانكيان، اين بزرگ مرد تاريخ جادوگران رو بذاريم روز جهاني موسيقي!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به سراغ من اگر می آیید، نرم و اهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد، چینی نازک تنهایی من...